Přemýšlím, že by jsem najaro změnil stáj a koupil Alfu, tak za 150 tisíc, ale ať přemýšlím jak přemýšlím nevím jaký motor je nej. 1,6 a 1,8 mně přijdou příliš málo, ne že by nestačili, ale k Alfě by jsem si představoval něco víc a spolehlivost TS no nevím.. pak tu je 2,0 TS o jehož spolehlivosti jsem přečetl dost a někteří píší, že i když se mu dodává správný olej atd. tak může klidně při 150 tisích odejít, což auto z nějekého roku 99/00 bude mít určitě, spíše i víc ..... a pak je tu 2.5 V6, který by nemusel být choulostiví a určitě pěkně pojede, ale zase ta spotřeba, takže jedině do něj dát sekvenční LPG. Nakonec dvě JTD, 1,9 moc nepojede, ale zase nebude moc žrát, otázkou je jak je na tom se spolehlivostí (turbo, vstřikovače atd.) a pak 2,5 u kterého tady píšete, že spotřeba bude tak kolem 8 a spolehlivost taky nevím...... a tak teď babo raď, co je ideální pro tuhle krásku????
13.47, 12. 12. 2007, odpovědětV podstatě jsis odpověděl sám. Měl jsem Alfy s většinou těchto motorů. Prodal jsem 2.4 JTD a jezdím 3,2 GTA. Kolik km najedeš za rok? Napiš a bude jednodušší Ti poradit ten správný motor.
13.57, 12. 12. 2007, odpovědět2.0 JTS.
14.06, 12. 12. 2007, odpovědět2.5 V6, už jen pro ten pocit ze šestihrnku a spotřeba oproti 2.0 no nevím přesně ale jak tak občas zaslechnu, zase až tak velký rozdíl v poměru s celkovým dojmem není... osobní názor
14.10, 12. 12. 2007, odpovědětza rok se to pohybuje mezi 20-25 tisíci, většinu to najedu na silnicích první třídy, je to asi 60% silnice 1.třídy, 20% město a o zbytek se dělí naše "dálnice" s polníma cestama 2 a nižších tříd
14.21, 12. 12. 2007, odpovědětS benzíny nemám zkušenost, nemůžu hodnotit. Nafta za 150.000 Kč bude mít na tachometru stejně (možná méně), ale v kastli půlmilion. čest výjimkám. Pak ta spolehlivost vypadá taková, jaká je. Alfa je VELMI citlivá na údržbu, která když se zanedbá... Jestli se rozhodneš pro naftu, ber pouze auto s jasnou servisní historií. Serviska je základ. Nech si přečíst stav km v řídící jednotce (přepisuje se obtížněji, než tachometr). Nech si auto před nákupem prohlédnout u někoho, kdo Alfám rozumí (a není domluvený s prodejcem), klidně obětuj 2litry a dej to do autorizáku. Vyplatí se to. Když 1.9, tak 85 kW a novější, ale ta asi nebude za 150kKč. Počítej se vstupní investicí 20k (rozvody, náplně, podvozek). Špotřeba - uvědom si, že nekupuješ TDI. S 2.4 JTD za 8/100 pojedeš, ale s plnou parádou. Za víc než 9 se snad ani nedá... S V6 nebo GTA se začíná na 10/100. Hodně štěstí!
14.45, 12. 12. 2007, odpovědětAlfu si budu chtít dovést z Německa, popřípadě z Italie, takže tam by jsem km věřil trochu víc než tady a na netu v DE jsou nějaké kousky, které mají najeto do 200 tisíc. Se spotřebou u 2,4 JTD počítám kolem 8l, otázkou je jestli není lepší volba koupit tu 2,5 V6, které tam mají najeto i kolem 150 tisíc a dát do ní plyn. I když je to pro dost lidí asi nepochopitelné proč dávat do takového auta plyn, tak se sekvenčním vstřikováním si myslím už to není takový nápor na motor. Ještě by mě zajímalo, jak je to se selespedem, protože řazení na volantu by mně celkem vyhovovalo a jeký je automat u 2,5 V6, tam je myslím jen obyč.
0.16, 13. 12. 2007, odpovědětbudu mít AR NA PRODEJ 2.4JTD Článek Kuba AR 2.4JTD NA PRODEJ
14.50, 13. 12. 2007, odpovědětMam 2.5 V6 a nemenil bych ani za nic!!! Spotreba je v porovnani s pozitkem z jizdy naprosto odpovidajici :-) A oproti 1.8 nebo 2.0 neni az tak velka ...
16.03, 13. 12. 2007, odpovědět2,4 JTD 20V 129 KW....
18.45, 13. 12. 2007, odpovědět2.0JTS
9.56, 15. 12. 2007, odpovědětJedině 2,5 V6 je ten pravý motor pro alfičku
22.37, 15. 12. 2007, odpovědětAlfa si s sebou "táhne" z minulosti reputaci sportovního auta a tak na tuto doplácí. Mnozí majitelé ji přetěžují a to samozřejmě je důvodem rychlejšího opotřebení dílů motoru a podvozku. I velmi kvalitní díly u závodních auťáků vydrží v lepším případě několik závodů a pak se musí vyhodit. Pokud ji budeš honit v v maximálních otáčkách, samozřejmě nemůžeš očekávat dlouhou životnost. To platí u všech značek. Já bych zpozorněl u Alfy s všemožnými i nemožnými úpravami motoru a podvozku, protože ony úpravy mohou být příčinou značného opotřebení.
15.23, 16. 12. 2007, odpovědětNejprve se ptáš který motor je nej a pak blekotáš o plynu!A co nej? Životnost? Výkon? Spotřeba?Cena? Pro normálního člověka 1,9 JTD značka ideál, ale za 150 tis to bude nejspíš šrot!!!
15.11, 19. 12. 2007, odpovědět