zdrawim vas..chcel by som vediet vas nazor ci si mam zaobstarat 156 s motorom jtd alebo ts..... , chcel by som vediet ktory motor je poruchovejsi..atd. dik...
23.27, 17. 12. 2007, odpovědětrozhodne jtd.jsem fanda alfy,mam 2 obe jsou jtd..
23.52, 17. 12. 2007, odpovědětber jtd
7.28, 18. 12. 2007, odpovědětBer JTD ale jenom 100 nebo 110 kW, nebo nejlepe multijet, ktery byl po faceliftu r.v. 2003, jinak si moc cuore neuzijes :-)
7.36, 18. 12. 2007, odpovědětahojte.ja viem,ze je tu o inom debata,ale nejak mi neide sa zaregistr.Ja by som chcel iba vediet co to znamena DESING GIUGIARO? Dakujem a tiez planujem kupit 156 JTD 03-04 Neviete o niecom?Tak do 300 000sk. Pekny den
7.53, 18. 12. 2007, odpovědětTAK MODEL Giugiaro je presne to čo chceš kúpiť.Je to vlasne facelift od roku 2004
9.35, 18. 12. 2007, odpovědětAni jeden,zober si 2.0JTS.
9.34, 18. 12. 2007, odpovědět...a za zenu si zober dceru riaditela slovnaftu
10.09, 18. 12. 2007, odpovědětaky je rozdiel medzi ts a jts..? je to nejaka nowa verzia....aka je najsilnejsia 1.9 jtd...? takze 2.0 jts ma velku spotrebu..?
10.32, 18. 12. 2007, odpovědětnajsilnejsia 1,9 ma tusim 85 kW... spotreby 2,0 TS ma kombinovanu 8,5l, mestsky cyklus 11,7l a 1,9 JTD (77kW) kombinovana 5,8l a mestsky cyklus 7,8l (tieto hodnoty udava vyrobca). samozrejme silnejsi je dvojliter benzin, ale zalezi na tebe co od toho chces. ci chces chodit rychlo a stale platit benzin (2,0 TS) alebo chodit normalne a dojst na jednu nadrz dalej (1,9 JTD) :D
12.26, 18. 12. 2007, odpovědětnajsilnejšia 1,9 JTDm 103 kW. v crosswagone 110kW
20.52, 18. 12. 2007, odpovědětBer 2.0JTS,
10.18, 18. 12. 2007, odpovědětPresne tak.JTS je lietadlo.A spoločné s motorom TS má len tie dve písmená.Je to priamy vstrek,používa len jednu sviečku na vales,má 166koní a krúťák 204nm/3250ot.A keď ho budeš točiť,mal ísť priemer do 10/l.Ja ho nešetrím a mám 9,3/100km.Dlhodobý priemer.
14.18, 18. 12. 2007, odpovědětlebo som pocul ze ts trpia castymi poruchami....... su na tom jts lepsie..?
15.03, 18. 12. 2007, odpovědětPrvýkrát máme v rodine diesla 156 v 1,9JTD. Syn vyhlásil, že už nikdy benzín. Aj keď dcéra riaditeľa Slovnaftu by nemusela byť zlá... Ale čo keď má aj ona vysokú spotrebu?
12.48, 18. 12. 2007, odpovědětK tomu ti muzu rict, mam JTD 2,4 110kW a jeste jsem se nedostal pres spotrebu 8l/100 km nafty, ted v zime dokonce 7l/100 km, normalni jizda 180km/h.
13.14, 18. 12. 2007, odpovědětaj ja som viac za diesel ako za benzin. benzin pri danej spotrebe neda nikdy taky krutiaci moment ako diesel. ako zere vela? pokial okolo 6 litrov tak je to normal ak viac niekde je chyba
13.15, 18. 12. 2007, odpovědětNaco tu riesite spotrebu??? Mate predsa Alfa Romeo!! Tam sa neriesi spotreba, ked na to nemate, kupte si ojazdenu Oktafku najlepsie fdechtu, fmetle a na hlinach :)))
8.30, 19. 12. 2007, odpovědětA ftuningu. Čím víc tmavší samolepka na oknech, tím víc koní pod kapotou.
11.19, 20. 12. 2007, odpovědětTo my co mame benziny sme asi blbci ako tu citam...ma tu este niekto benzin? :))) Ci som len sam co by som to za naftu nemenil?
8.52, 19. 12. 2007, odpovědětNie si sám.Ja mám JTS,spotrebu okolo 9,a tankovanie?Neriešim,ked padne ručička pod 1/4 tak viem,že doberám doplna.
9.55, 20. 12. 2007, odpovědětja som netvrdil ze kto ma benzin je blbec. a ani to nikdy tvrdit nebudem. ja len som povedal ze ja osobne som viac za naftu. a ako som uz pisal to kvoli tomu ze vykon je vysoky a spotreba nizsia. ja odmietam stale chodit na pumpu :D
10.07, 20. 12. 2007, odpovědětJe to věc vkusu,kdo škudlí a smrdí ať si jezdí třeba na řepkovej olej:)Já byl vždycky pro benzín a jedinej diesel,o kterým bych kdy vůbec v autě uvažoval by byl od Audi (A5 3.0 TDI) nebo ještě BMW (335d).Ale to už jsme trošku v jiné relaci.
10.33, 20. 12. 2007, odpovědětTo nechapu, co tady srovnavas?! Po prve Alfa v JTD pozdeji JTDm ani takovy obsah nemela, po druhe s tim Audi A5 bych moc nevyskakoval a po treti to BMW se skoro 210kW? A za cenu 1,4 mil. v zakladu? Muzes srovnavat Audi s 2,5TDI atd. v cca. stejne cenove hladine a pak ten 2,5TDI postav vedle 2,4JTD a pak muzes neco zacit srovnavat!!!
13.03, 20. 12. 2007, odpovědětMam 1.8 T.S.Ja by som diesel nikdy nechcel.Spotrebu to ma sice nizsiu ale benzin je benzin.Brat mal forda diesloveho,ale po polroku si kupil radsej favorit na plin,ze je to zivsie.Mne sa o spotrebu nejedna.Tankujem ked zacne svietit cervena.Keby mi zalezalo na uspore penazi dal by som si spravit LPG.A jazdenie vijde lacnejsie ako na diesli.Takze tak.
13.57, 20. 12. 2007, odpovědětto je jasne ze favorit je zivsi ako dieselovi ford z 85-teho :D urcite nemal moderny turbo diesel. lebo to keby prechadzal z JTD na 1,3 favorita a este k tomu s lpg, tak by som povedal, ze bol zrely na psychiatra. ja som mal tiez favorita (a mal by som ho asi do dnes nebyt jednej zenskej co sa ide za volant vyspat a nie soferovat) a nemozem na neho jedineho kriveho slova povedat, lebo to je tiez auto (nemyslim ale tie stare hrdzave popolnice o ktore sa nikto nestara a nechaju ich len tak hnit, myslim podstivy FAVORIT. Ved karoseriu tie navrhovali taliani :D) ktore mam rad aj ked v dnesnej dobe je to uz len naozaj premiestnovadlo.
14.14, 20. 12. 2007, odpovědětkdyz uz tady vidim ty otazky chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi motory JTD TDi HDi,chtel bych vedet jestli je rozdil jen od vyrobcu v oznaceni nebo i nejaky vykonostni rozdil??diky za odpovedi
11.14, 18. 1. 2008, odpovědětJTD a HDI je common rail a TDI je klasicky rotacni cerpadlo, ktery nema ovladany elektronicky vstrikovace.
11.42, 18. 1. 2008, odpovědětJestli chceš poslouchat JTD a jeho "tydlitydlitydli" nebo jestli chceš slyšet opravdový CuoreSportivo zvuk, tak kup 2.0 T.S. nebo ještě lépe 2.5 V6. JTD je na úsporu o něco lepší ale při dnešních cenách nafty .... Jestli máš sportovní srdce tak neni o čem přemýšlet :)
11.47, 18. 1. 2008, odpovědětno ja osobne by som do disla siel !! len pre tu spotrebu , jasne ze je treba brat v uvahu aky cenovy rozdiel je v cene auta s bendzinom a dislom a hlavne kolko km mesacne ( rocne ) robis ! Ja mam 1.8 ts a mal som tu cest sa previest v dislu 1.9. a urcite som nebol neak sklamany vykonom , a bol som milo prekvapeny spotrebou :-)),,, tak ja napr , robim denne kolo 100km , a preto moje dalsie auto bude urcite disel , ak alfa tak len 1.9 JTD ...
13.45, 18. 1. 2008, odpovědětV dnešnej dobe asi nie je čo riešit, pokial nemáš na dvore ropny vrt. Darmo sa tu piše o primernej spotrebe, v dnešnom živote malokto chodí 90km/h... Daj TS na 150 -160 a bude žrat aj 10-12l/100km daj JTD na tú istú rychlost a nedostaneš sa cez 8l. A to čo sa nedavno hovorilo v mediach, že kolko bude stát palivo v priebehu par rokov - tak potom si každy rozmysli či TS alebo JTD. Nehnevajte sa na mna TS ale je jedno či je to alfa alebo audi , mazda , ale každy benzinák je smadný... Mal som už všeličo ale dostat sa z benzínom na 7 litrov, tak to si vela športovej jazdy neužijete, teraz mám Scénic Dti, nebojím sa šliapať na plyn a nedostanem sa cez 6,5l u benzínov som bol stále okolo 8-10l a to som ich skoro nenahanal
21.40, 23. 1. 2008, odpovědětFor Ivan: Tady jsi na Alfa Romeo clubu a to znamená klub nadšenců sportovní značky Alfa Romeo....Taky by jsi psal na webu clubu Ferrari nebo Lamborghini že máš Renaulta Scénic Dti...Myslíš si že na tomhle clubu někoho zajímá Renault??? Asi ne...
22.51, 23. 1. 2008, odpovědětFor SoMrAk: Ty si to zle pochopil, je jedno či maš Alfu alebo uplne inu značku... Ked si chceš užívat jazdu a využivat vykon motora TS (alebo úplne íneho benzínového motoru) tak maš spotrebu v pohode aj 10-12l, ked si kupiš JTD a budeš naplno využívat výkon motora tak sa nedostaneš na viac ako 6-7l. Ja chodím často úsek NM - BA a spať (cca 200km) a je rozdiel či ma to stojí 500 alebo 1000 korun... vlastná skúsenosť !!! Vieš a vela ludí hovorí že investicia do diesla sa ti vrati približne za 5 rokov. To platí pre tých čo majú auto viacej v garaži ako na ceste... a prepočítaj kolko ušetrím ked otočím BA 10x
15.01, 24. 1. 2008, odpovědětJasné nafta je úspornější...:)
22.24, 24. 1. 2008, odpovědětide o to ake peniaze chces do toho investovat ak mas v iac tak novsi model ak nie tak JTD 98-99
23.41, 25. 1. 2008, odpovědětzober JTD lacnejsie o nieco veci plno ND na inzeratoch beznu vymenu oleja zmaknes aj sam nie ako u JTS kde sa nevies dostat k filtru a pod dosticky lacnejsie a pod su to detaily...
23.44, 25. 1. 2008, odpovědětTak tohle vazne nechapu, jaky ma smysl kupovat alfu v nafte ??? to mi vazne nedava smysl, snad jen ze nekdo chce mit hezke auto co jezdi levne... ale o tom myslim alfa vazne neni kup si golfa v tdi nebo koktavku v cervenym icku udelas lip...
4.25, 29. 1. 2008, odpovědětSmysl to ma takovy, ze mas porad auto se 100 nebo 110 kW, a tocak jako blazen se spotrebou do 8l nafty... A to s tou Oktavkou nemyslis vazne, TDI se vubec nehrabe a o tom jak to sedi v zatackach uz vubec nemluvim za "solidni" Golf nebo Oktavku mas skvelou 2,4 JTD a jeste ti zustane na opravy :-) Vim co rikam, mam doma obe, i Oktavku í AR 2,4 JTD a reknu vam, to se neda srovnavat. Na tu 2,4 nemaji ani nektere benziny, vlastni zkusenost z D1-cky.
7.17, 29. 1. 2008, odpovědětMam V6 a na plyn je to usporne a ide ako ohen,ziadny smrad z nafty ziaden klepot len sepot kvetin a inak taha od podlahy.Naftak ma drahy servis-oficialny nie servis u menicov fera picu z kokotoviec.
16.25, 7. 12. 2014, odpovědětnie je podstatne aky motor chces ale aku spotrebu akceptujes. 2.4 je ziva aj ked tazka na prednu napravu spotreba do 7L, menej nez 6 necakaj. TS ci uz 1.8-2.0 zeru rovnako 9L. Problem TS je ze ak to kupis mozes rovno dat motor na generalku. s toho dovodu ze kruzky su v pici teda tlaky nikde, kluka byva skrabnuta bezne, takze vybrus kym to neklepe druhe ojnicne loziska. Samozrejme ak nie je blok zakarbonovany. hlave pomozu po vybruse ventilov aj nove gufera, ked to zlozis tak mas solidny spolahlivy motor. samozrejme sviecky ine nez NGK nie s toho dovodu ze aj ked mas nove brisky alebo bosch co je zauzivana nahrada :) nepalia tak ako tento citlivy smrad menom TS potrebuje a potom si to odsere vyriedeny olej benzinom teda v konecnom dosledku kluka. Ak to chces obist tak JTD, jediny problem 2.4 ktory za tie roky a km teda min 250-300tis mozes cakat je vytahana retaz olejového cerpadla. To je zalezitost casu kedy sa to rozjebe a mozes menit motor. ak 1.9 tak pri najspolahlivejsom 77kW si moc neuzijes, 85kW by mohlo byt ako tak spolahlive. 16V su uz citlive a nachylne na chyby, nie motora ale vsetko okolo, ci uz zasraty egr, alebo snimace, elektromagneticky ventil variability turba, samozrejme u vsetkych motorov JTD si nieco odniesli aj trysky a rail cerpadlo kvôli kvalite nafty a zanedbavanim vymeny palivového fitlra. Takze vsetko je to take ... ODporucam dovoz taliansko, rakuske kasne su hnile. Co sa tyka JTS je to rovnaky motor ako 2.0TS so spolahlivostou je tam akurát ina hlava teda 4 sviecky, 4 trysky benzinu mas to uz v nazve JTS jetThrust Stochiometric. Ohladom V6 sa priprav na 300e sadu rozvodov kedze ta jedna napinacia kladka toho moze mat dost a mas robotu teda hlavy dole a druhe ventily. Spodok teda kluka neviem ako je citliva na poskodenie, ale asi ako u kazdeho motora kde nebol dolievany olej. Aby si nezanevrel na alfu kup si nieco do 2002, facelift interieru je nanic, palubny pc napr spotrebu ukazuje blbosti, dvojzonova klima nie je na vozenie v starom aute nutnost.Ak si na tieto sracky vnutorne potom 159 kde je najlepsi motor 8V. samozrejme predna naprava teda horne dolne ramena su 4x drahsie nez na 156. vsetko je to o rozpocte a ochote investovat, aby si nebol sklamany.
0.07, 9. 12. 2014, odpovědět