Mám 2.5 V6 a při výměně oleje byl velmi cítit po benzínu. Do výměny olej nepřibýval, ale teď ano. Byl jsem za známým automechanikem a ten říká, že by to mohl dělat snímač teploty (hlásí pořád studený motor), termostat, vstřikovač nebo lambda sonda. Nemá s tím někdo zkušenost? Doufám, že to nebude nic vážnýho. Nevíte jaký hodnoty mám mít snímač teploty (kvůli proměření)? Díky za odpověď.
17.48, 19. 12. 2007, odpovědětČo je to za nezmysel, že nejaký snímač môže spôsobiť prítomnosť benzínu v oleji? Trochu sa zamysli. Kade? Jediná možnosť, kade sa môže benzín dostať do oleja je cez AC pumpu, keď praskne membrána. Ale Alfa má elektrickú pumpu , takže ani toto nie je možné. Benzín v oleji - proste nezmysel. Olej smrdí po benzíne, to je normálne. Ak ti pribúda, bude to voda a tesnenie pod hlavou. Palivové potrubie totiž nemá žiadny kontakt s blokom motora.
20.14, 20. 12. 2007, odpovědětSarkan to řekl dobře.Benzín se nemá do motoru kudy dostat , a pokud Ti stoupá hladina oleje ,tak jedině že se olej mísí s chladící kapalinou.Ta se do oleje dostane přes podfouklé těsnění pod hlavou.Pokud se Ti navíc pod víčkem dolévacího otvoru ve větším množství tvoří světlá emulze, tak je to jasný...voda v oleji. Ztrácí se voda ?
21.24, 20. 12. 2007, odpovědětPokud jsou kompresní tlaky v háji (pístní kroužky)a je špatný snímač teploty, klidně se může dostat benzín do oleje. Každopádně to je na urychlenou opravu, poněvadž benzín nemaže a tenký olejový film, který zůstává na povrchu po ukončení činnosti motoru je narušen. Takže každý další start je na sucho a motor trpí. Vačky, válce, písty, p.kroužky jsou nejvíc namáhané části, které tímto trpí v max.možné míře. Častěji se to vyskytuje u karb.motoru, ale i u stříkačky je to možné.
22.00, 20. 12. 2007, odpovědětTo jo pokud mi v pici krouzky tak se benzin postupne dostane do oleje,to mel kamos a jezdil az to zadrel.
22.25, 20. 12. 2007, odpovědětjen abys nemel propaleny pist, tim to taky muze byt
14.34, 23. 12. 2007, odpovědětKdyby měl propálenej píst, tak by to poznal okamžitě, protože auto by samozřejmě nejelo...
16.11, 23. 12. 2007, odpověděthm a mi jelo sice mam 2.4Jtd ale jelo to na 4 valce
17.19, 23. 12. 2007, odpovědětNo ropák s propáleným pístem může být docela srandovní. Kamoš takhle spravoval Lancii Themu, měl to nakopnuté, aby zjistil, co tomu je. Propáleným pístem šel tlak do klikové skříně, začal vyhazovat olej do sání. Jak byl motor rozhicovanej, tak olej blafnul, motor chytl otáčky a nešel zastavit jinak než zabržděním přes spojku. V pístu byla díra velikosti pětikoruny...
19.20, 23. 12. 2007, odpovědětTaky jednu přidám - Kamarádovi před léty prdla v noci membrána u AC pumpy na Žigulu. On to samozřejmě nepoznal a když mu auto přestalo jet,tak si stopnul auto že potřebuje roztáhnout.S ochotným řidičem tahali žigula snad několik km :-) Ale marně. Zavolal mi jestli bych se nemohl na to přijet podívat.Když jsem dorazil,tak jsem cítil benzín.Otevřel jsem kapotu a myslel jsem že mě raní, přes měrku oleje a odvětráním se přeplavoval benzín s olejem. Když doma vypustil "olej" tak ho bylo asi 7 litrů. 4 oleje 3 benzínu... No nedokážu si představit tu bombu kdyby to nějakým způsobem řízlo.Měl ještě totiž plnou nádrž LPG a starý benzín chtěl vyjet a koupit na zimu nový...
19.54, 23. 12. 2007, odpovědětTo byva dobry kdyz jde na 4 valce ale ne u 5. valce co.
21.07, 23. 12. 2007, odpovědětDíky za odpovědi, moc ste mě nepotěšili. Koukal sem a vypadá to, že zmizela voda. Je to divný, protože sem to kontroloval celkem často spolu s olejem. A do výměny oleje bez problému, tak mě ani nenapadlo se na to podívat, když olej smrděl po benzinu jak když vypouštím nádrž a spotřeba šla tak na 15 16 litrů místo 11.
20.21, 23. 12. 2007, odpovědětJe ještě jedna možnost - Při vypnutém motoru,netěsnící vstřik který propouští benzín a ten proteče kolem kroužků do leje... nic víc mne nenapadá.Propustnost během jízdy kroužky ? Podle mne nepravděpodobné.Ale nevím... dej vědět jestli to zjistíš.
21.24, 23. 12. 2007, odpovědětPokud se dostane hodně vody do oleje, tak z toho vznikne emulze, taková šedobéžová sračka... Spíš bych to viděl na ten benzín, klidně to může být tím netěsnícím vstřikem, jak píše AR. Benzín se taky dostane do oleje, když se jezdí "couračky" se studeným motorem a olej se pořádně neprohřeje.
21.46, 23. 12. 2007, odpovědětKdyž sem vypouštěl ten starý olej, byl černý, řidký a brutálně smrděl po benzínu, ale nebylo ho tam víc než by tam mělo být a na víčku dolevácího otvoru bylo trochu té bílé emulze. Právě je divný, že zvýšení spotřeby benzínu a přibývání oleje začalo až po výměně. Do tý doby všechno v pohodě. Je pravda, že jezdím couračky, takže se motor nezahřehje, ale ani ho nijak nepřetěžuju, i přesto, že mám rád svižnou sportovní jízdu. Kolik zhruba stojí výměna pístních kroužků a nebo ten vstřik? Jasný, až budu vědět co tomu je, určo dám vědět. Díky za pomoc a mnoho šťstných kilometrů v roce 2008!
14.05, 28. 12. 2007, odpovědětKamarad to měl na seatu a slo to nekompromisne prez pisni kroužky.Byl uvarenej motor nebo neco takovýho.Tak aby to nebylo podobný.
15.52, 26. 12. 2007, odpovědětKdysi jsem u 1000MB zjistil vodu v oleji, dostala tam prasklé hlavy motoru. Olej vypadal jako žloutek. Po utěsnění praskliny pastou a výměně oileje bylo vše v pořádku. U Š105 jsem snad nepozorností načerpal místo speciálu naftu, musel jsem ji zředit novým speciálem a jezdil - olej mi přibýval nad rysku; po několikerém vyjetí a doplnění nádrže benzinem už benzin nepřibýval. Později jsem si nechal vyměnit olej; servisu bylo líto nechat zbytek cca 1/2 l oleje v láhvi a dolil ho do motoru nad rysku. Olej mi pak téměř neubýval. Známý říkal, že se mohl motor poškodit. Od té doby se mi zdála větší spotřeba benzinu a žádný úbytek oleje. Dal jsem vůz do servisu a čekám na výsledek.
13.50, 7. 9. 2009, odpovědětmam audi A4 SE TURBO mam ten stejny problem mam velykou spotrebu benzinu a v oleji je citet benzin a taky z vyfuku chci se zeptat jestly to muze byt i neco jineho nez pis.krouzky dik za pomoc
20.00, 5. 11. 2009, odpovědětJe to buť vadnou lambda sondou,vstrekmi,cidlom teploty a prinajhorsiom riadiacou jednotkou.
17.12, 18. 1. 2010, odpovědětJá bych si myslel,že bude propouštět vstřik, možná že bude zanesen nějakým sajrajtem,zaléží jestli byl benzin hodně cítit, jestli ne ta skusit přidat do nádrže nějaký přípravek na pročištění palivového sistému, pokut je i spoptřeba nadměrná tak zkusit lamdu.
22.19, 18. 1. 2010, odpovědětbenzin do oleje se dostava prez ventili tim ze tam jde hodne benzinu a muze to byt napr. tim ze je vadna klapka(elektorventil). snimace vzduchu,vstriky,vaha vzduchu,ale na tesneni pod hlavou bych to urcite nevidel
10.09, 29. 5. 2012, odpovědět