Ahoj mám 156 2,4JTD předevčírem jsem si všiml že pod autem je skvrna od oleje,když jsem se podíval zjistil jsem že je poškozen (výpustní šroub od převodovky-difera) a olej unikl komplet nevím kolik sem mohl najezdit bez oleje.Poradte mi prosím odkud olej unikl myslím tím převod. nebo difer. nebo mají stejnou nápln,nevyznám se.Ten šroub je na 12 imbus, a směřuje hlavou k předku auta.Prosím také co se tam leje za olej a hlavně kudy.Závady které můžou nastat v důsledku nízké hladiny či naprosté absenci oleje. Děkuji mnohokrát .
10.11, 23. 12. 2007, odpovědětprevodka a diferak je jedna skrin .. ta 12 imbus je nalivaci a kontrolni otvor ... SAE 75W/90 se tam leje .. tusim .. zavady ... obrouseny synchronizacni krouzky ... vytaveny zuby - mohou se ulomit - hlavnim ukolem oleje v prevodovce je mazat a odvadet teplo do plaste prevodovky ... z toho si mozny priciny odvodis ;-) pokud jsi nepoznal nic na ztuhlym razeni, tak se asi prd stalo - ono prevodovky jsou docela bezporuchovy soucastky
10.16, 23. 12. 2007, odpovědětolej specifikacie API GL-5 plnesynteticky a dalej je to ako tu uz pisal SAE 75W/90. vytiect mohol cez gufera, ved sa pozri odkial mas najviac zakydanu prevodovku od oleja a je este cerstvy
10.36, 23. 12. 2007, odpovědětDííky mockrát za rady ,jenom mi nejde do tý mojí makovice jak tam naleju oil,když je to v podstatě směrem dolů.(šroub 12 imbus směrem k přídi vozu.) Děkuju.
10.59, 23. 12. 2007, odpovědět