www.zetor.cz
22.28, 28. 12. 2007, odpověděthttp://www.zetorengines.cz/article1.php?nLang=1&nDepartment=3&nLine=10000 To jsou stroje. Leťte si je koupit.
22.31, 28. 12. 2007, odpovědětlet taky ale do ....
0.03, 29. 12. 2007, odpovědětTvrdíš, že benzín je lepší? a v čem?
18.22, 29. 12. 2007, odpovědětAz se svezes v poradne 2.4Jtd tak myslim ze zmenis nazor ja mam chip na 136kw a jede to jak svine jen mi porad blika kontrolka protiprukluzu pri rozjezdu i pri 3.
14.52, 31. 12. 2007, odpovědět"Honza" , ked nemáš normálnu tému na konverzáciu tak sem nepíš hlúposti! Ty máš kolko rokov 15? Zamysli sa nad sebou.... Ak máš problém navšív psychiatra ale nerieš si komplexi tu a ostatným želám šťastný nový rok 2008
15.05, 31. 12. 2007, odpovědětNa JTD nedám dopustiť. Ľutujem tých, čo mali smolu a natrafili na kazový kus, ja mám už piate, a až na drobnosti bez závažných problémov. Všetko naj do nového roku.
16.55, 31. 12. 2007, odpovědětHonzíku dělej tak, aby Ti někdo neutrhl hlavu. Pokud se nepletu ,tak toto není Tvůj první stupidní příspěvek. Co takhle se podepsat i mejlem ?
17.05, 31. 12. 2007, odpovědětHonza je buziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
12.33, 20. 4. 2008, odpovědětčau všichni,,,,já se divím že na něj reagujete,,mám JTD a jsem s ním max spokojen,,,od Honzi je to jen provokace a nic víc a nebo závist,,,pochybuju o tom,že nekteří alfista jde do clubu třeba VW a napíše tam nejakou hlopupost,,jen aby je provokoval,,,já v tom vidím jen závist od Honzi,,nic víc,,,a možná má kluk komplexy,,,
13.13, 20. 4. 2008, odpovědětneřeště to....je to "PIČA" jako zvon.....ať zkusí do dvou nádrží naplněných jednu benzínem a druhou naftou hodit zapálenou sirku která dřív chytne....z vlastní zkušenosti vím že nafta daleko dřív než benzín...v tom mi ta sirka vždycky zhasla.... :o)
13.42, 20. 4. 2008, odpovědětTouto argumentací jsi na sebe cosi prozradil "Itale". Naftový motor má skutečně veliké omezení v rychlosti prohořívání směsi. Proto jsou jeho maximální otáčky tímto faktem značně omezené. Toto omezení je částečně kompenzováno montáží turba, protože jak známo, naftový motor bez turba prostě nejede. Motoru dáš takto více vzduchu a ve spojení s vysokotlakým vstřikovacím zařízením, kdy je nafta lépe rozprašována, směs nafty se vzduchem o něco rycleji prohořívá.
16.16, 20. 4. 2008, odpovědětco je to za blbost s tím turbem???takže na benzíny se taky turbo montuje aby líp jel protože benzín bez turba nejede???Vzpamatuj se...a vyzkoušej to s tou sirkou.... :o)
16.56, 20. 4. 2008, odpovědětbenzin patri do letlampy ha
17.51, 20. 4. 2008, odpovědětItale. Když vedle sebe postavíš benzínový motor bez turba a naftový motor bez turba, oba o obsahu např. dva litry, benzínový na tom bude o dost lépe. Když vedle sebe postavíš benzínový motor s turbem a naftový motor s turbem, oba o obsahu např. dva liry, benzínový na tom bude o dost lépe než naftový. Nebavíme se o spotřebě. Pátrej proč tomu tak je, snad to "tajemství" objevíš.
17.03, 21. 4. 2008, odpovědětHonzov prispevok je "no comment" ale ked sa zamyslime nad tym, aky motor by sme si vybrali, keby ze nemusime ciastocne prihliadat na spotrebu - vyherca je jasny = viac hrncový motorcek s vysokým obsahom - hovorím za seba. Takze z AR by to bol jedine 3,2 a u Mercedesu V12 :D D D
23.06, 20. 4. 2008, odpovědětotazka znie preco mam radsej naftak ako benzin? pre mna je odpoved jednoducha. za prve spotreba a za druhe krutiaci moment. dve hodnoty bezinovym motorom rovnakeho objemu s turbom tazko dobehnutelne.
19.48, 21. 4. 2008, odpovědětjá sem ale neporovnával výkony naftových nebo benzínových motorů....jen sem dal příklad z vlastní zkušenosti co líp hoří jak tu bylo od "hloupého Honzy" řečeno...mě se několikrát stalo že v benzínu sirka zhasla a v naftě krásně hořela....a zajímalo by mě kde a jak bys tohle co tu tvrdíš mohl kdy porovnat...jelikož není možný k sobě postavit dva stejný motory o stejným oběmu a výkonu s protikladem nafta benzín....ale to je jedno, stejně jsou to hovna co se tady melou...motor JTD je bomba...a když ti to řeknou i v autorizovaných servisech typu třeba Audi Wv Škoda že jejich motory PD "pumpe diese" jsou daleko horší a na jakékoliv opravy nákladnější, tak teda nevím....JTD prostě není žádnej Zetor jde tíšeji než kdejaká Oktávka a já nevím co ještě...jo a včera sem vysmrkal s Octávií RS II generace že se nestačil borec divit....JTD můžu vřele doporučit
7.51, 23. 4. 2008, odpovědětItale tys mě nepochopil. Tvůj veliký omyl je v tom, že si myslíš, že výkon motorů naftového a benzínového se stejným objemem bez turba bude stejný a bude se lišit pouze v kroutícím momentu. Benzínový bude mít samozřejmě výkon větší. To samé platí i u motorů s turbem s tím, že i benzínovému motoru se značně zvýší hodnota kroutícího momentu. S kroutícím momentem ale radši moc neoperuj. Představ si motor s velikým kroutícím momentem, ale s malým (nepřiměřeným) výkonem, byl by to opravdu traktor. Kroutící moment musí být ve váze s výkonem, aby motor pracoval kultivovaně. U benzínového motoru pří expanzi dochází ve spalovacím prostoru k výbuchu směsi, při kterém shoří veškeré palivo, ale vznikne přitom i dost tepla. U naftového motoru k pouhému shoření směsi, proto ono "shoření" musí být podporováno větším přísunem vzduchu (turbem) aby se zvýšila jeho účinnost, která může být dále zvýšena časově rozloženým vstřikováním nafty. Hořlavost benzínu a nafty je závislá na teplotě tekutiny, na tom jak rychle opařuje, protože hoří výpary smísené se vzduchem. Tekutina se odpařuje, mísí se do okolního vzduchu, který mimo jiné také obsahuje kyslík a právě ten kyslík je podmímkou pro jakékoliv hoření. Na měsíci by benzín ani nafta nehořely.
15.16, 23. 4. 2008, odpověděthezky napsano!!!
17.07, 23. 4. 2008, odpovědětrouter-b.wolfnet.cz...tys nepochopil mě...já se tady nebavím o výkonech a spalovaní kteréhokoliv motoru...tady byla řeč o hoření benzínu a nafty...nikoliv však v čem....zkus to s tou sirkou a uvidíš...nedoporučuju ti to ale poblíž nějakého stohu slámy...abys neudělal více škody jak užitku... :o)
22.46, 24. 4. 2008, odpovědětAle pochopil jsem tě Itale. Na příkladech jsem se ti pokusil dokázat, že automobilový benzín patří mezi vysoce hořlavé látky. Ve druhé světové válce a nějakou chvíli i po ní se používaly benzínové motory pro pohon tanků. Jedním z důvodů proč se přestaly používat, byla vysoká hořlavost paliva a tím vlastně zranitelnost bojového vozidla, proto se také začala používat nafta. U letadel tento nedostatek nevadil a dále se používal vysoce hořlavý benzín a to také s ohledem na hmotnost a výkon (ne kroutící moment)motoru. Málokdo si asi dokáže představit letadlo s naftovým motorem i když by letoun byl jeho používáním méně "zranitelný" protože nafta se hůře zapaluje.
17.20, 25. 4. 2008, odpovědětty budeš nějakej hodně chytrej člověk....no nebudu se stebou dohadovat...když znáš i dějiny a vůbec asi všechno.. :o) ...nafta prostě kalsicky hoří lépe...pokud jde o spalovací a vznětové motory, tak tam už je to ůplně jinak...ne jak ve volném prostoru, ale to ty víš zřejmě nejlíp... :o)
9.45, 27. 4. 2008, odpovědět