Ahoj, dovezl jsem si z D 156 18TS, 99. zachovala, servisovana. Jediny co mi vadí že motor na volnoběh výrazně klepe (pry je to normální) jakmile se přidá plyn už krásně vrčí.(vyměnil jsem proto olej, je ho tam dost takže hydrostavy to nebudo, snad.)jinak motor jde krásně jen volnoběh kolísá ale to je klapkou.(snad by to mohlo být i klapkou že tam nejde správná směs) Proto se ptám,je to klepání na volnoběh opravdu normální nebo se mam připravit na problémy. MOC dík za keakce.
16.14, 5. 2. 2008, odpovědětAhoj, nejsem uplný odborník přez techniku. Variátor je zde k čemu. U automatu bych věděl ale tady ne.U manual. Klepání připomíná diesel.
16.33, 5. 2. 2008, odpovědětJo jo, když je studený motor i když je teplý, prostě takový malý diesel :( prosím a informuj moji nevzdělanou duši k čemu tam je ten varátor a kde. dík
17.10, 5. 2. 2008, odpovědětmáš to v tom článku, variátor řídí časování vačkové hřídele v celém rozsahu otáček, u mě se to projevovalo po ránu to znělo jak traktor, a nemělo to úplně max. výkon, možná to zkus, já dal max. 190km/h a konec, jo jinak já ho už měl asi hodně v háji (taky sem to s tím koupil), protože ke konci se mě stávalo, když sem vyřazoval, třeba před křižovatkou, že to někdy chcíplo, což není vůbec příjemný, stalo se mě to asi 3x, pak sem ho nechal aji s rozvodama a pumpou vyměnit (variátor 5000,-, rozvody 8000,-) a paráda, zvuk, výkon, všechno ok :-)
17.45, 5. 2. 2008, odpovědět