PROSÍM O RADU. Přeju všem pěknej večer, dnes jsem si přivezl mojí 156 V6 24V po výměně vodní pumpy a rozvodů, ale auto jde už pouze ve volnoběžných otáčkách. Nejde přidat pedálem a otáčky se pohupují na spodní hranici.Když odpojím váhu vzduchu, tak motor zhasne, proto si myslím, že váhou vzduchu to nebude a hlavně před opravou vše fungovalo. Auto má alarm a byla odpojena autobaterie, tak jsem si myslel, že by to mohlo být tím, ale ani po přiložení čipového klíče se nic nemění. Jsem z toho už úplně hotovej, poslední peníze jsem dal za opravu. Děkuji za všechny rady. Dansebera@centrum.cz Telefon:602262241
0.04, 7. 2. 2008, odpovědětNemáš jen vypadlý nebo prasklý táhlo od plynu?tedy pokud je to ještě s mechnickym ovládáním.A jak že jsi jí přivezl?To jsi jel celou cestu na volnoběh?
0.18, 7. 2. 2008, odpovědětnapsal, že před servisem to bylo ok....čti pořádně ;-)
0.34, 7. 2. 2008, odpovědětPíše že to je na V6 ta nemá plynové lanko plyn je ovládán elektronicky. Jinak v tom ti neporadím zkus někoho s diagnostikou.
7.31, 7. 2. 2008, odpovědětTo ZIPP: Hehe...ale ved napisal "...a hlavně před opravou vše fungovalo." To neznamená pred servisom (pred firmou), ale pred opravou (ukonom) = "čti pořádně". :o))))))))))) To DAN: Ja by som to isiel reklamovat...nech sa na to pozru oni, kedze pred opravou to bolo OK. To,ze to chvilku po oprave bolo OK a potom sa to po..bkalo neznamena,ze to nemozes reklamovat. ;o)
7.43, 7. 2. 2008, odpovědětNevim jak na 156, ale na 166 v6 je elektronicky plyn. Je dvojty a pokud dojde odpojeni jen jedne drahy tak se rozsviti porucha vstrikovani a z bezpecnostnich duvodu se zmeni mapa plynu tak ze plyn reaguje strasne pomalu a otevre se max na 30% a pri stisku brzdoveho pedalu je vzdy na nule. Takze pokud je chyba na potenciometru, tak by mela svitit kontrolka vstrikovani.
12.28, 8. 2. 2008, odpovědět