Mám motor 2,4JTD 100kw a chtěl bych ho nechat čipnout, ale nevím o kolik abych motoru neublížil ale zase aby to stálo za to??? Nevíte o nekom kdo to dělá dobre a lacině? Mate to někdo už za sebou a jak jste spokojeni s čipem? dík.
23.22, 6. 11. 2006, odpovědět..tiez by ma zaujimalo..
23.34, 6. 11. 2006, odpovědětkdyž čip tak jedině bit power máš tam záruku kvality a alfa je používá už továrně. Přez 30% bych raděj nešel ikdyž turbo těch 30 má garantované od výrobce
0.18, 7. 11. 2006, odpovědětNic proti bitpoweru, ale jak vypadá záruka kvality? Co to znamená, že je alfa používá továrně? A levně to nedělaj ani náhodou. Podívej se na ARC, tam si počteš.
1.10, 7. 11. 2006, odpovědětZáruku kvality myslím to, že ti to nenačipujou tak dobře, že to letí jak šutr, ale jen pár tisíc kiláků než se motor odporoučí.No a pak máš původní soft zálohovaný a kdykoli ti ho bezplatně natáhnou zpět to když máš ještě alfinku v záruce, aby ti v servisu něco neházeli na hlavu. Cenu jinde neznám, ale já platil 2 litry sice je pravda,že na závoďáku trhly 25000 a tohle byl jen takový bonus.
2.59, 7. 11. 2006, odpovědětJasný a je lepší čipovat nebo přehrát softvér? Známej mě to nabízí za šest tisíc o 30koní a 40 kroutak, tak nevím? Tady jezdí kluk a ten mě říkal že už to má načipovano od výroby na sto devadesát koní???
9.33, 7. 11. 2006, odpovědětVětšina chiptunerů jsou stejný zmrdi jako bazarníci. S tím je potřeba počítat. Čest výjimkám. 243.44.212.194.contactel.net: Když se Ti motor odporoučí, tak už je to v prdeli a zpětný nahrání map je ti obvykle k prdu. Notabene když je motor v záruce. Na motor v záruce dávat chip by zasloužilo poukázku do Bohnic (pro Brňáky do Černovic). Stanley: Jestli je to dobrej známej, tak Ti řekne, kde vzal ten soft, jestli neni univerzální, protě o tom něco bude vědět. Kecičky typu že to dá X koní a Y Nm jsou k prdu. Když tomu nerozumíš, jediná šance jak si nepodělat auto je to vzít od firmy, která se danou značkou zaobírá buď výhradně, nebo převážně. Opatrně u firem, které mají v nabídce desítky až stovky aut. Věnuj tomu trochu času, hledej po netu reference, ne reklamní kecy. Nesnaž se za každou cenu ušetřit. To je moje rada. Nevím, jestli dobře chápu Tvoji otázku na rozdíl mezi chipováním a přehráním software. Buď tam někdo naletuje nového švába, do kterého nahrál někde venku nové mapy, nebo ty mapy nahraje do původního švába přes diagnostickou zásuvku. Co je lepší, nedokážu posoudit, ale podělat se dá oboje. Jestli Ti někdo tvrdí, že má na sériovém HW 2.4 JTD 100 kW 190k od výroby, tak kecá. Ne že by 190k nešlo, ale velmi pravděpodobně by to byla dýmovnice a spojka by chodila na výlet hodně často. Za mezní považuju hodnoty Bitpoweru 170k / 390 Nm.
21.22, 7. 11. 2006, odpovědětpovídal že to má přímo na alfu a prej to je srovnatelné s jinýma firmama který za to chtěj dvakrát tolik. Prej těch 170K je max. co doporučuje výrobce víc mě nedá. jo a nahrál by tam prej originál a upravenej soft. a udělal by mě to právě na přepínání to by mělo taky značnou výhodu přepínat si co se právě hodí.
22.50, 7. 11. 2006, odpovědětkluci proc si nekoupite rovnou 2,5 v6 kdyz chcete kone a aby vam to zralo 14? :) ne sranda ale jinak cipnuty motory 2,4JTD jedou moc pekne ale musi se to umet..jinak ja mam s bit powerem spatny zkusenosti a to od BMW
13.26, 8. 11. 2006, odpovědětmotohanz: povídej, co Bitpower spáchal. Plánuju chip a zajímají mě reference. Stanley: Do řídící jednotky se dva softy nahrát nedaj. Musí být přídavná jednotka a mezi nimi přepínat.
19.37, 8. 11. 2006, odpovědětvíš co ja tomuto zrovna moc nehovím tak proto se i ptám atd. to že tam dva nenahraje to jsem nevěděl ale prej by mě to tak udělal a jestli něco přidá a bude to šlapat tak proč ne! dva roky na to bude záruka a předělání zpět do puvodního stavu za darmo, tak stále nevím.
22.48, 8. 11. 2006, odpovědětStanley- cus chlape jestli tam chces nacpat nekolik koni navic tak stim nepospichej. Zkus si zjistit nejake reference o tom znamem nerikej ze ti nerekne komu to vsechno delal? Chtel jsem do toho taky jit ale nejak me to preslo par znamych jsou s tim spokojeny a jiny zase nastvany.. Zkus zjistit od kud ma SW a jestli ho prizpusobuje nebo nechava pro vsechny stejnej? Mam na mysli hodnoty.
6.48, 9. 11. 2006, odpovědětjasně prej je získava to neřek ale prej to má přímo na 2.4 JTD. prej používá například stejný program co bit power a jen to dělá za "poloviční cenu" šest tisíc. ja už nevím jeden bit power jo druhej né jeden čipovat další né tak stále nevím.
9.20, 9. 11. 2006, odpovědětLidi ja nejsem takovej znaleca mozna se ptam blbost . Je ten chip skutecne tak citit , ten rozdil oproti serii.
22.08, 10. 11. 2006, odpovědětČau,docela by mě zajímalo kde všichni berou ty čísla,zeptej se někdy nějakýho z těch co "čipujou za bůra vo 30 kobyl",jestli vůbec ví co dělá,jestli to měl na brzdě,uvidíš co se dovíš. Každopádně bych doporučil jít do seriozní firmy která za svou práci ručí,třeba právě Bitpower.Motoru se dá velice snadno ublížit,takže jejich vyšší ceny se vyplatí
18.51, 12. 11. 2006, odpovědětbitpower byly nejlepsi ale usnuli chlapci na vavrinech a sli docela do haje, mam zkusenosti z od BMW ze jich tam par pekne povorali a staly se z nich coudici rachotiny....
2.14, 14. 11. 2006, odpovědětPokud chcete někdo chip, budu mít za nedlouho možnost kvalitního chipu od člověka, který do dělá 10 let, ladí se to přímo na brzdě a dle vašeho požadavku. Realny je to tak za měsíc
10.38, 15. 11. 2006, odpovědětMam nacipovanou 156 2.4JTD na 180koni je to pre rozumnej cip dela me to borec v Motor Tecu Brno a ma stim hafo skusenosti jde to jeste cipnout na 205koni ale to bych mel strach ze to propali pisty.. Mam tam sportovni filtr a odpojenou filtraci vyfukovich plinu takze to tech 200koni ma.. Trochu se to hreje ale kdyz stim jezdim rozume tak je to v pohode.. Nevihoda je ze ti to za cas utrhne remenicu coz sem tomu taky neveril ale stalose nova stoji 4000kc.. Spotreba je tak zdruba kolem 7.5litru ale kdyz sem stim byl v lete v Chorvatsku tak to vzalo 5.5litru coz na takovej obsah je az dost dobry.. Mam stim dost zkusenosti tak se kdyztak vozvi jo ten cip stal 3500kc.. Cauwec
18.29, 25. 1. 2007, odpovědětmam chipovanú 1,9jtd. pôvodne 105 ps, teraz je tam 130ps. pred chipovaním som mal zrýchlenie 0-100 cca 11,5 sek, teraz mám zrýchlenie z 0-100 8 sek. Menil som ešte výfuk a mám športový filter. Robil mi to Peter Herman, nick má Sarkan. Skontaktuj sa s ním a budeš spokojný.
19.10, 25. 1. 2007, odpovědět130k a 8s do 100 ? hm, nevim clovece... Bud mas daleko vic koni, rekneme 160+ nebo spatny stopky :)
0.42, 26. 1. 2007, odpovědětTy bláho...to je zrychlení stejný jako 2.5 V6 24V asi si koupim taky traktora...a dám ho chipnout.... :)
10.31, 27. 1. 2007, odpovědětdufam že mi to admin zase vymaže
19.11, 25. 1. 2007, odpovědětJsem byl včera ve středu 15.8. 2007 u Sarkana a mojí Alfičkou 2.4 JTD 150 HP , přehrál softík na 180 HP a 350 Nm. Jede lehce , nemusí se tolik šlapat na plyn , a když to sešlápnete tak to fakt jede a skoro nekouří....žádnej černej dým ! Napíšu za měsíc , to najedu přes 10 tis KM.....
14.55, 16. 8. 2007, odpovědětNaco ti je potreba cipovat 1.9 ku ? Rovno si kup 1.8 benzin a mas lahsie auto do zakrut, zrychlenie 8.5 a vacsi rozsah otacok co sa casto hodi ...
16.51, 16. 8. 2007, odpovědětDovolím si odpovědět za Radka 156: Protože nechce, aby mu auto zaklepalo na klice, protože chce točivý moment od volnoběhu, protože nechce bejt nasr@nej při každym tankování a protože mu to prostě vyhovuje víc než benzín.
17.54, 16. 8. 2007, odpovědětjj :)
16.42, 17. 8. 2007, odpovědětTak,
9.12, 18. 8. 2007, odpovědětJak bych to řekla já:-) + neměním variátor a rozvody za 15:-)))
16.52, 20. 8. 2007, odpovědětzdarec. tiez premyslam o chipe, tak poslite nejake kontakty nech sa dohodneme. lietalo tady par mien, tak poslite emaily prosim. inak 1.9JTD z 105 na 130 koni je dost lakave, a to ci niekomu vyhovuje benzin alebo diesel je vec nazoru. kazdy motor sa chova uplne inak, a obidva su super
23.46, 20. 8. 2007, odpovědětOpäť som často doma, tak ak niekto potrebuje čip, väčšinou nebude problém. urobím aj iné auto, ako Fiat Group, ale špecializujem sa na JTD a MJTD - Alfa Romeo. Pár ľudí má odo mňa auto čipnuté, nech sa kľudne vyjadria, akceptujem aj negatívne príspevky. Odlaďujem konkrétne vozy, nepoužívam univerzálny softvér. upravujem podľa aktuálneho stavu spojky a zotrvačníku. Výkonové rozmedzie po úprave +15 až +40%, podľa typu a stavu motora a podľa požiadavok vodiča. Pri nespokojnosti vrátim originál a je to zdarma. Kontakt - klikni na sarkan.
8.29, 21. 8. 2007, odpovědětA pre porovnaie s Bitpower - oni upravia 5-6 máp, autá väčšinou dymia, ja upravím v priemere 8-10máp, niekedy viac, dymivosť oproti Bitpower podstatne nižšia, životnosť po úprave vyššia. Nezvyšujem extrémne plniaci tlak turba, ani tlak v raili, ako niektorí iní tuneri. So zárukou u renomovaných firiem je tiež veľmi diskutabilné.
8.33, 21. 8. 2007, odpovědětTak už mám po čipu najeto 12tis KM....byli sme koncem září na dovče v Řecku.... klima, 4 lidi , plnej kufr , střešní box... dálnice 160-170 Km/h spotřeba 8,0l / 100 Km.....2,4 JTD 110KW (chip 132 KW)......jinak spotřeba na popojížďky v okrese je kolem 7-7,5 l....jezdíme ve dvou......Alfína ....spokojenost. :-)
22.19, 8. 10. 2007, odpovědětZdarec mate nekdo zkusenost s cipem na AR147, nabizi ho max power za 6400 bez dph. Prej z 88 na 120KW.Mate s tim nekdo zkusenost/ Diky Ondra.
13.20, 15. 10. 2007, odpovědětS chipováním bych to nepřeháněl....max o 20%. To je taková hranice že to ničemu neuškodí a nebude to kouřit jako dýmovnice :-) A za 6tis i s DPH :-).
13.54, 15. 10. 2007, odpovědětsarkan:koupil jsem auto ,které je prý čipnute od bitt poweru,dá se to nějak zjistit?? na jízdních vlastnostech se to nějak neprojevuje,je to 1.8 TS,jediný co tam je,je jejich samolepka :-) vím že u toho benzináku bez turba nemůžu čekat nějaký zázraky,jenom by mě prostě zajímalo,jestli se to dá zjistit :-)
21.25, 16. 10. 2007, odpovědětZáleží na type riadiacej jednotky. Ak je to Euro 3, ktorá komunikuje s flasherom cez OBD, stačí to vyčítať a porovnať s originálom. U starších jednotiek by sa musela rozobrať, vyletovať šváb a prečítať ho. Potom porovnať s originálom. Inak originály mám, to by nebol problém.
8.32, 17. 10. 2007, odpovědětJá s tím načipováním zkušenosti mám od firmy BittPower.Nárus výkonu o 60procent.Momentálne ma 190koní,a je to super jízda.
13.36, 18. 10. 2007, odpovědětO 60%.....super jízda....to věřím ...ale jak dlouho. Mě to stačí o těch 20% ze 150 asi na 180 HP.
14.11, 18. 10. 2007, odpovědětsarkan:to je rok 98 to asi nebude euro 3 :-) zkusim tam zavolat jestli si vedou evidenci..díky :-)
19.24, 18. 10. 2007, odpovědětOK, nedá mi neragovať na ten nárast o 60%. Ak uvážime, že máš JTD, kde je možný najväčší nárast, tak už pri najslabšom motore 77kW by bol nárast 46,2kW, teda na 123kW. Myslím, že takáta hodnota je pri origo turbe, intercooleri a vstrekoch absolútne nereálna, a ty to dobre vieš, preto sa prihlasuješ anonymne. Týmto apelujem na admina, aby neumožňoval kdekomu prihlasovať sa do diskusie, a ešte dokonca mnohokrát pod cudzím menom!!!
20.36, 21. 10. 2007, odpovědětja mam 2,4 JTD a 215 konikov uz 2 roky bez problemov
10.06, 22. 10. 2007, odpovědětJá mám 1.2 HTP nacypovanou na 240 PS. Jede to fakt parádně, jenom to trochu kouří. A je mi jedno, že tomu nevěříte, to je váš problém.
10.30, 22. 10. 2007, odpovědětr.v 9/98 na 100% u 1,9 JTD je E3
10.31, 22. 10. 2007, odpovědětpro rapida: bavíme se o benzínu, ne JTD, a kromě toho 98 JTD 1.9 je 77kW, Euro 2. Euro3 je 85kW, od r. 2001. Pro Sunflower: Ať uvažuji s jakýmkoliv motorem, ani u jednoho není po 60% nárústu výkon 215k. Ani Bitpower na svých stránkách neuvádí 215k - dokonce ani u Multijetu, a jsem si jist, že by se tim určitě pochlubili. Takže - zajdi si na brzdu a nevoď nás za nos, sám víš, že to není pravda. A pokud nevíš, tak lituji....
22.15, 22. 10. 2007, odpovědětAhoj vsichni a co rikate na ten www.ABCTUNING.cz ? Pry je dobry? Ma nekdo nejake info? Chtel bych nacipovat AR 156 1.8TS . Poradi mi nekdo? Bude u tohoto typu znat zmena vykonu? Koupil jsem ji starsi a to z bazaru najeto (udajne) 114000km rok 99. Aby se mi ten motor nerosypal.... :)
19.58, 23. 10. 2007, odpovědětTy blaho si delas srandu ten clanek me teda fakt dostal to jsou ale smejdi!!!!A kde teda v Praze bych si to mel nechat udelat? A co na tom mojem motoru bude to znat?
23.42, 23. 10. 2007, odpovědětBude, jen nenaleť na udávaná čísla po úpravě. Nebývají pravdivá a nejsou všechno.
22.35, 24. 10. 2007, odpovědětja so Sarkanovou pracou som maxxx spokojny! nabehal som cca40tis/km a pohoda! Akurat sem-tam smrdi spojka... Ale stale drzi! :-D
23.27, 13. 12. 2007, odpovědětZa to ale nemáže sarkan - za to může buď Tvoje polomrtvá spojka, nebo polochromá levá noha :)
23.38, 13. 12. 2007, odpovědětskus si to este raz precitat,mozno ze sa ti to podari pochopit :-D
18.03, 14. 12. 2007, odpovědětZdarec lidi, mám Alfu Romeo 2.4jtd 103kw. A chci to nechat čipnout, nemáte někdo zkušenosti s tdifun? A jestli to tomu motoru neublíží? Sice je teďka celý motor po menší úpravě, nová spojka, repasované turbo, a blow off ventil, teď chci ještě před čipem přetěsnit cely motor.
22.10, 8. 7. 2011, odpovědětjá bych už do chipu nešel. Od chipu má pořád problém s poloosy, třepou mi. Setrvák mi už taky odešel. Najel jsem na chipu cca 50tis, teď auto začlo kouřit, ale nevím jestli to není tou českou naftou. EGR mám zaslepený už dávno. Jinak mám 2,4 JTD 20V, Ten zátah od spodu je větší po chipu, ale ono to muže být jen pocitově :-) maximálka je pořád stejná.
10.10, 11. 7. 2011, odpovědětNo vidíš, a já bych do čipu šel kdykoliv znovu. Jestli jsi nepoznal rozdíl, tak máš naprd čip. Já mám (změřeno pomocí GPS) zrychlení na 100km/h oproti sériovýmu 9,6s teď 7,1s a to nejde nepoznat. Maximálka se taky lehce zvedla, ale tu jsem neměřil. S poloosama jsem nidky neměl problém a kouřivost mám po celou dobu čipu stejnou. Kdo ví, kde sis to čipoval
10.21, 11. 7. 2011, odpovědětCHIP rozhodně ano JTD jsem měl ze 150 na 185 HP a 430nM a teď mám M-JET za 175 na 200 HP , musí se s tím jezdit rozumě a né tomu pořád nakládat v nízkých otáčkách. Nejvíc trpí setrvák, spojka a poloosy. EGR u M-JET nezaslepovat ! Katalyzároty zrušit oba dva !Mám odzkoušeno přes deset různých verzí úprav softwaru. Spotřeba na chipu šla o nějakou tu deci dolů. Zrychleni 0-200 http://www.youtube.com/watch?v=W_uZS7-8T60
12.00, 11. 7. 2011, odpovědětKouřivost může zůstat stejná když se natáhne délka vstřiku. Když chceš aby ti to šlo lehce do otáček (i k 5000tis) tak se nafta musí zvednout a trochu si to zakouří ....
12.06, 11. 7. 2011, odpovědětDa sa s chipovanou alfou 2.4 jtdm jazdit setrne.
0.45, 9. 10. 2016, odpovědět