V pátek asi po dvaceti kilometrech jizdy začalo něco jemně bzučet v motoru tak zastavim a na volnoběh nic.Rozjedu se a při vyššich otakách jak 3000 začalo něco brutálně vrzat jako když se něco zadíra nevite nahodou co by to mohlo být?Mám 2.4 jtd 100kw r.v.2000.Domu už jsem frčel raději odtahovkou.Pro jistotu:((
18.55, 18. 2. 2008, odpovědětNeviem čím to je ale zdá sa mi že 156 prvej generacie dochnu jako muchy po biolite... A tu sa stále melie len "zaleži ako si sa o nu staral " , chlapci ked je to raz vylietane tak je to úplne jedno...
19.03, 18. 2. 2008, odpovědětNo nemas celkom pravdu.. pokial celu dobu auto servisujes podla pokynov vyrobcu, vyhnes sa viacerim chybam, mimochodom alfa standardne zere olej a to skur..ne nemecke cidlo BOSCH na to sere, takze ked zasvieti, je to tesne pred zadretim.. takze o tom je ta hlaska "zaleži ako si sa o nu staral " ... a to som nespominal ludi typu, mozem dat taky a taky olej a taky fridex je dobry do alfy?? ano vsetko sa da, ale potom tu neplacte, ze sa nieco deje.. Nepisem teraz o bohovskej bezporuchovosti, ale o znizeni pravdepodobnosti poruchovosti...
14.26, 19. 2. 2008, odpovědětptiju , len moja uvaha ja som mal na 2,4JTD 1998 podobny problem, na volnobehu takmer nebolo nic pocut ale vlietol kamienok odspodu pod klinovy remen, zasekol sa medzi vodiacou kladkou a remenom, chvilu to robilo hukot, velmi neprijemny a potom to rozparalo klinovy remen oprava cca 1500Sk a bolo, jednoducho dekel pod motorom, tym ze bol homemade nesplnil uplne funkciu..
16.21, 19. 2. 2008, odpovědětPodivam se.Diky za radu.V Pondělí mě stejně budou dělat komplet rozvody tak to stejně budou rozdělávat.
16.30, 19. 2. 2008, odpovědětVše vyřešeno. Bylo vysypaný turbo.Koupil jsem nový v Turbocar Velka Biteš nový za 17900 kč.
19.48, 25. 2. 2008, odpovědět