Zdravim, potřebuju slyšet názory na koupi auta v zahraničí (němocko, rakousko). Maj tam nesrovnatelně nižší ceny a mam dojem, že jsou i v mnohem lepším stavu než v našich bazarech. Jsem uplně udělanej do alfy 156 1.9 JTD sportwagon r.v. 2004 černá lýza. Ale pořád vítězí rozum nad mojí láskou k tomuto vozu a ten mi brání v koupi. Zatím jezdím ve felicii, kterou mam uplně vyvoněnou :o)
16.29, 26. 2. 2008, odpověděttak jazdi dalej vo felicii-ked si presvedceny ze je taka vonavucka:)
16.48, 26. 2. 2008, odpovědětzdravim ťa Robik :) možno si ma něpochopil. Chcem len zopar nazorov na kupi vozu zo zahraničja. Felicia je krasna som sni spokojny, ale chcem si kupit alfu. A niesom zbrkly, najprv sa opitam u ludi, čo tomu rozumejů, prečitam si zopar for atakďalej :o)
16.55, 26. 2. 2008, odpovědětCuz, určitě není problém nechat si auto dovézt, zkus www.kremplmotors.cz, kluk co se zabývá dovozem aut - specializace na alfy, zkus mu zavolat bo napsat.
16.54, 26. 2. 2008, odpovědětNj, neco si urcite pripocte, protoze pro ni musi jet:))
18.43, 26. 2. 2008, odpovědětZ německa a Rakouska nebrat. Procento domávích kutilů je sice výrazně nižší než u nás, ale v zimě se tam solí jako u nás, takže kastla dostane zabrat úplně stejně. Jedině Itálie, Francie, Švajc.
21.07, 26. 2. 2008, odpovědětdival ses dobře na ty ceny v NDR mě se zda že zrovna tu alfu u nás koupíš levnějš (tipcars)
21.14, 26. 2. 2008, odpovědětSoli sa vsade. Nazor ze sa nesoli je to len blba mystyfikacia.
17.06, 29. 2. 2008, odpovědětI tam, kde nemrzne? Podívej se ty mystifikácio na spodek auta dovezeného z Itálie a na spodek auta dovezeného z Německa. Viděl jsem jich dost na to, abych mohl porovnávat. Na autě z Itálie vidíš krásně neporušenou povrchovku i na hlavách a závitech šroubů, dokonce neorezlý výfuk, o bílých mapách od soli ani nemluvím. Pak je dobré pod to auto vlézt po jedné zimě, kdy jezdilo u nás a nebudeš se stačit divit. Z Německa je auto zespodu olezlé stejně jako u nás, jen není většinou díky lepším silnicím tak vymlácené nebo napadené domácím kutilem.
10.39, 1. 3. 2008, odpovědětSouhlasim rozhodne s Tommym. Ja se ted chystam si privezt Alfu z Italie. Za prve se tam skoro nesoli a za druhe jsou tam ceny Alf jeste priznivejsi nez-li v Nemecku nebo Rakousku. Kdybys potreboval s necim poradit ohledne dovozu z Italie, tak dej vedet... Popripade, kdokoli jiny, kdo by mel zajem o dovoz z It.
3.07, 29. 2. 2008, odpovědětto Roman156: mozno by sa ti aj niekto ozval, keby si uviedol mail...:D
11.41, 29. 2. 2008, odpovědětOsobně jsem kupoval Alfu 156 dotáhlou z Německa v českým bazaru(Trutnov) a po nějakým čase jsem zjistil, že byla asi bouraná a šikovný český ručičky, aby nemuseli kupovat nový díly, tak to různě dali dohromady, což se cca po roce projevilo a musel jsem to stejně vyměnit. Takže sice na začátku byla příznivá cena, ale když připočtu servis a náhradní díly, tak by mně to vyšlo na stejno, jako kdyby nebyla z Německa, ale např. česká. Hm. Tak bacha na to!
12.12, 29. 2. 2008, odpovědětTak to je jasne kdyz to koupis u nas v bazaru proto je nejlepsi si pro auto zajed sam nebo z nekym znamym jinak mam auto z nemecka a jsem spokojen nic maskovano a ani nejsou stocene km a koroze se nebojim alfa je pozink a ze spodku neni ani naznak koroze, jinak nemci se vic staraji o auta nez italii tam se s tim neserou jako pravidelny servis jim vetsinou nic nerika.
19.36, 29. 2. 2008, odpovědětTo je hezký že víte že se v Rakousku a Německu solí, ale viděli jste někdy jak s autama zacházejí Italové? Těm je úplně jedno kudy jedou, čim jedou a o starší auta na prodej se vůbec nestaraj. Zlatý Němčouři !!!
22.42, 29. 2. 2008, odpovědětKoncentrace hovad není v Itálii o nic větší než v Německu. Mám na mysli ty, co kašlou na údržbu. Kudy jezdí Italové nevím, ale silnice mají v Evropě o třídu lepší než všichni ostatní. Klimatické podmínky jsou tam v podstatě ideální, takže i když nějaký vemeno tomu dává při studeným motoru, tak je to pořád lepší jak u nás. A to, že se občas doveze auto z prasklým nárazníkem, protože mají při té koncentraci aut potíže s parkováním, je mi úplně salám, protože nárazník přestříkám, zatímco se shnilou kastlou neudělám nic.
10.48, 1. 3. 2008, odpovědětNo, zajimave nazory a rady. Jeste to zvazim. Dekuju vsem! At vam alfy slouzi a spoustu bezpecne najetych kilomousu !! Zdar
18.41, 1. 3. 2008, odpovědětTomy ty jsi mě asi nepochopil, nejde o to klimatický podmínky, nebo moc aut. když necháš jet němčoura a itala po tý samý děravý silnici, tak němec se bude snažit vyhnout každý nerovnosti, italovi to bude jedno a 150 ti prolítne každou díru. A ten podvozek podle toho taky pak vypadá. Takže máš v hajzlu zavěšení, ramena což je u Alfy teda normální , čepy, podběhy, tlumiče a co já vím co ještě všechno... O to jde.
20.32, 2. 3. 2008, odpovědětNo auta z otalie jsou kazdopadne lepsi v tom ze jde vse dobre povolit a nejsou takl orezle ale casto dost zbidacene,z nemecka to jde pokud koupis auto od nemce kterych uz ale v nemecku bohuzel moc neni.Ale kdyz uz chce nekdo pro auto tak s nekym kdo to dela a pokud mozno privat nebo smluvniho partnera kde auto dostanou protiuctem,od prekupniku nic moc.
21.31, 2. 3. 2008, odpovědětNo zrovna o víkendu jsem viděl 156-ku z Itálie. 1,8TS, základní výbava, najeto 60.000 km (poctivých!), stav 1AA. V motoru se všechny držáky lesknou jako zrcadlo (včetně krycího plechu na sběrným potrubí), plasty jako nové, interiér jako nový, spodek bez poskvrnky, nápravy ani nehlesly. Cena 105.000 Kč + výměna váhy. Dokoupit elektrony a majitel má prakticky nový auto. Taky byla hned prodaná. Toto byl sice trochu netypický případ, většinou měly dovezené Alfy najeto kolem 120.000.km, nicméně nevypadaly o moc hůř. Zkušenost se špatným zacházením aut z Itálie nemám. Naopak potrpím si na tom, aby auto vypadalo jako nové a to se u většiny aut z německa nepodaří. Ani se tady nesnažím dělat nikomu reklamu, je to prostě má zkušenost a dnes bych auto odjinud než z I nebral ani za nic.
15.53, 6. 3. 2008, odpovědětJe to tak,v italii sa ku Alfam stavaju ináč ako napr.ku Fiatom.Aj si ich viac cenia.Ja mám auto síce z DE,ale tiež som trafil na zachovalý kus s veľmi nízkym počtom km.Ale bolo sa treba vyhrať.Silentbloky stabíky vpredu,tyčky stabíky vzadu,vŕzgal šoférov zicel,a malo "brutálnu"závadu motora:zalomený konektor lambda sondy.Predávali ho kvôli tomu s "malou vadou motora",(evidentne na to nevedeli prísť-rozobrali kvôli tomu pol auta)takže aj cena bola super.Proste je asi jedno skade zo zahraničia,treba len dobra "trafiť" a mať pritom šťastie...
14.27, 10. 3. 2008, odpovědět