Cao,cao.Chcem sa opytat.Od stlacenia plneho plynu po nabehnutie turba mam asi 1.5-2 sekundovu turbodieru.Je to v pohode?Neda sa ten cas nejako skratit?Turbo mam nove. :)
7.52, 27. 2. 2008, odpovědětNechapem o akej "turbodiere" to pises.? Turbo zacne tlacit od urcitych otacok. Motor JTD nema zatah hned od spodu ako TDI.
12.34, 27. 2. 2008, odpovědětja prave myslel ze CR motor me lepsi zatah odspodu nez TDi..asi taky zalezi jaky mas turbo..
13.56, 27. 2. 2008, odpovědětmoje JTD má zátah cca od 1400 ot :-)...upravenej soft....a reaguje okamžitě ! 2,4 JTD software 136 KW......
14.06, 27. 2. 2008, odpovědětTak ja mam seriovy vykon 100kw,takze od toho nemozem cakat zazraky ako mas ty na 136 Kw.
15.07, 27. 2. 2008, odpovědětJá jsem měl seriovy 110 KW
16.05, 27. 2. 2008, odpovědětNo ved OK.Ale ty to mas cipnute na 136 Kw a ja tam mam stale len tych 100 Kw.A ty mas elektronicke natacanie lopatiek a ja mechanicke.
16.07, 27. 2. 2008, odpovědětJTD a TDI su obe comon rail- techologie...iba sa inac volaju a maju ine modifikacie...ale to je vam asi jedno
16.22, 27. 2. 2008, odpovědětTo turbo nie je pohanane mechanicky, ale v zavislosti prudenia vyfukovych plynov, tak že mu chvílu trvá než sa roztočí... určite to nie je chipom na 136kW !!! to turbo nevie ani aky maš motor a nie to kolko kW
16.24, 27. 2. 2008, odpovědětNěkteří z nás by se měli živit jako servismani, protože by byla obrovská škoda jejich vědomostí nevyužít!
16.56, 27. 2. 2008, odpovědětto Kejml: ja za to nemožem že niektorý (alfik) vedia o autach tolko co ja o pečení zákuskov... A vačšinou su to tí co su po kúpe auta sraaaaašne smutný !!! Vieš on si myslel že to funguje ako kompresor u mercedesu
17.29, 27. 2. 2008, odpovědětJTD ...je commonrail.....ale TDI .....určitě NE....až v roce 2007 to začali dávat do některech TDI...teď už jich přibývá...těch CR...tdíček
18.59, 27. 2. 2008, odpověděta co je potom lepsie TDI alebo JTD ked TDI je uspornejsi mne Alfa taha ako tak pekne odspodu.. ono je to coby dup a uz mam 1500 ot a taha siel som na pasate TDI 96kW do 1500 ani za boha a potom ma zatlacilo do sedacky .. takze tak
19.41, 27. 2. 2008, odpovědětPD v preklade znamená čerpadlo-tryska a každý válec ma takúto zostavu vlastnú. Je to spoľahlivé, ale nedaj boh sa to pokazí a cena jednej trysky je dosť vysoko. Ťah mojho 77 kW JTD sa nedá porovnať s ťahom 96 kW TDI, ale z mojho pohľadu to nie je podstatné, lebo ja sedim v alfe pani.
20.26, 27. 2. 2008, odpovědětFOR IVAN:Pocuvaj ty odbornik na slovo vzaty.Ja som nenapisal pohanane mechanicky ale ovladane mechanicky.To su dve rozdielne veci.Nauc sa citat.Ako sa ty mozes rozumiet autam,ked si o nich ani nevies precitat. PRE OSTATNYCH:Niekde na nejakom fore som cital,ze vyhodenim katalizatora sa turbodiera skrati,tak len ci to moze byt pravda.Ze by malo auto trosku lepsie zatiahnut odspodu.
11.49, 28. 2. 2008, odpovědětto Alfik: teraz si prečítal to čo ti píšem ja. ak takuto hlupu otázku sem môže hodit iba dement !!! "Od stlacenia plneho plynu po nabehnutie turba mam asi 1.5-2 sekundovu turbodieru" - je to turbo a ono tak správne funguje, to nie je motorka čo toči 15000 ot/min. (debil debil debil) škopda sa rozčulovať
18.37, 28. 2. 2008, odpovědětA zase sa tu urazate... k veci! Takze turbo-dieru som zazil pri deravom intercoolere... aj "sekundovo mi to tak tak nejak vychadzalo" turbo fukalo a fukalo,ale cakalo sa cakalo,pokial nafukalo nafukalo... :-D
2.29, 29. 2. 2008, odpovědětFOR IVAN:Neviem,co je na tej otazke spatne.Pisalo ju X ludi na X forach.Dement je ten,kto na nu nevie normalne odpisat.A ak nevies odpisat k danej otazke,tak radsej nepis nic.Takych curakov,ktory len kecaju je po servisoch dost.A este k veci.Jasne ze turbo potrebuje urcity cas na roztocenie,ale myslim ze ked pri 2000ot. stlacis plyn,tak pri 2500ot. uz nejake tie tocky musi mat.
6.43, 29. 2. 2008, odpovědětFOR ROMANIC:Pozrem ten IC.DIK
6.44, 29. 2. 2008, odpovědět