Potřebuju radu. Mám druhou 156, čerstvě 1.9 JTD, 103 kw, 2004 a při otočení klíčem mi bliká žhavení, které nepřestane blikat a po nastartování ještě tak 5s bliká, pak zhasne. Někdy se zase nerosvítí při startování vůbec. Startuje dobře a žádný jiný problém není. Díky za radu.. měl jsem před tím 1.8 TS, tak ještě nejsem u dieslu odborník. Samozřejmě s ní zajedu na diag. ke známému.
19.32, 20. 3. 2008, odpovědětJinak vím, že to signalizuje špatné svíčky, klasika u dieselů. Ale Alfa je v bláznivá a většinou je jen problém v el., jelikož Alfa má hodně ukostření. Tak spíš potřebuju jen info nějakého majitele, jestli to nemůže bý jiná zrada..
12.10, 22. 3. 2008, odpovědětJiná zrada to samozřejmě být může. Nejprv proměř žhaviče a nevymýšlej problémy. :)
12.16, 22. 3. 2008, odpovědětNejspíš to budou žhavící svíčky v háji děje se mi to taky a starty bez problému tak to zatim neřešim......
1.12, 24. 3. 2008, odpovědětJa jsem mel auto na vymene remenice a kontrole zhaveni. Zhavice jsou dobre, ale zacala mi pri studenem startu blikat kontrolka zhaveni. Kdyz jsou teda dobre proc blika, kdyz predtim neblikala. Zacal jsem spekulovat a kdyby venku neprselo, tak skusim resetnout RJ. Neskousel to nekdo? Mozna naskocila zavada kdyz odpojil kable. Je to mozne? Co kdo na to???
17.36, 18. 12. 2008, odpovědětZhaviace sviecky ale nesluzia iba pre "nazhavenie" pri starte!
13.45, 19. 12. 2008, odpovědětPokud nejsou špatné žhavící svíčky,tak to může být ještě také špatné relé žhavení