Potřebuju radu. Mám druhou 156, čerstvě 1.9 JTD, 103 kw, 2004 a při otočení klíčem mi bliká žhavení, které nepřestane blikat a po nastartování ještě tak 5s bliká, pak zhasne. Někdy se zase nerosvítí při startování vůbec. Startuje dobře a žádný jiný problém není. Díky za radu.. měl jsem před tím 1.8 TS, tak ještě nejsem u dieslu odborník. Samozřejmě s ní zajedu na diag. ke známému.
19.32, 20. 3. 2008, odpovědětJinak vím, že to signalizuje špatné svíčky, klasika u dieselů. Ale Alfa je v bláznivá a většinou je jen problém v el., jelikož Alfa má hodně ukostření. Tak spíš potřebuju jen info nějakého majitele, jestli to nemůže bý jiná zrada..
12.10, 22. 3. 2008, odpovědětJiná zrada to samozřejmě být může. Nejprv proměř žhaviče a nevymýšlej problémy. :)
12.16, 22. 3. 2008, odpovědětNejspíš to budou žhavící svíčky v háji děje se mi to taky a starty bez problému tak to zatim neřešim......
1.12, 24. 3. 2008, odpovědětJa jsem mel auto na vymene remenice a kontrole zhaveni. Zhavice jsou dobre, ale zacala mi pri studenem startu blikat kontrolka zhaveni. Kdyz jsou teda dobre proc blika, kdyz predtim neblikala. Zacal jsem spekulovat a kdyby venku neprselo, tak skusim resetnout RJ. Neskousel to nekdo? Mozna naskocila zavada kdyz odpojil kable. Je to mozne? Co kdo na to???
17.36, 18. 12. 2008, odpovědětZhaviace sviecky ale nesluzia iba pre "nazhavenie" pri starte!
13.45, 19. 12. 2008, odpovědětPokud nejsou špatné žhavící svíčky,tak to může být ještě také špatné relé žhavení
18.51, 18. 12. 2008, odpovědětTo kravitzÚL: Mám ten samý motor akorat ve 147. Nic si z toho nedělej, máš jenom špatnou některou žhavičku. Taky mi to dělalo. Není ještě uplně špatná, takže se někdy rozsvítí a někdy ne. Vyměnil jsem tu jednu špatnou a měsíc ok a teď zase, takže vyměnit další, jak se sesype jedna tak jdou postupně všechny. Ale v pohodě to nastartuješ i kdyby nešla žádná, pokud bude do -10 a budeš mít dobrý tlaky. Na dvě se dá jezdit celou zimu a ani to nepoznáš. Jinak na multi-jet jsou docela drahý oproti unijetu, jsou tam takový dost dlouhý
21.54, 18. 12. 2008, odpověděttakze pokial blika zhavenie znamena ze nieco sa deje so zhaviacim systemom... tzn.. pricina vadna zhaviaca sviecka(aj tak moze v pohode auto startovat) treba kazdu sviecku premerat.... pokial na nej nameras nekonecny odpor je v pcku.... pokial maju vsetky odpor tak by mali byt dobre... dalsia zavada moze byt zhaviace rele....najskor to vsak budu zhaviace sviecky... ja som ich kupoval cca pred mesiacom cena cca kus 730sk NGK
13.27, 20. 12. 2008, odpovědět