Je tu někdo, kdo chipuje motory? 2,4 JTD Brno a okolí..
14.26, 21. 3. 2008, odpovědětAHOJ JÁ BYCH SE NA TO ASI VYPRD JEN SE TÍM ZVIŠ, ZKÁZA MOTORU , SNAD TO ZAS NEJEDE TAK ŠPATNĚ JINAK TO STOJÍ KOLEM 5000,- KČ AHOJ LIŠKA
14.27, 23. 3. 2008, odpovědětBolek: Koukni na autochip.cz mame pobocku i v Brne. Liška: To co rikas je pekna kravina. Zkaza motoru se s tim v zadnym pripade nezvysi. Motor vydrzi uplne stejne. Vykon se zvedne u JTD dost znatelne (ted nevim kolik presne tabulky mam v praci) a spotreba se snizi. Samozrejmne kdyz si nechas udelat chip nekde na parkovisti na kolene tak se pak nesmis divit ze ti to zmrvi motor... Kdybys mel nejaky dotazy tak mi napis na mejla.
23.18, 23. 3. 2008, odpovědětTak za tych 5000,- musi ten cip aj vyzerat.:-)
15.51, 23. 3. 2008, odpovědětJestli se sníží spotřeba to je zajímavý když se zvýší výkon jako???a kvalitu to moturu asi taky moc nepřidá nevim no ..
1.09, 24. 3. 2008, odpovědětJak jsem jiz psal na kvalitu motoru to nema zadnej vliv! Chipujeme tak, aby zivotnost motoru zustala stejna. To ze se snizi spotreba je naprosto jednoduche: Zvysi se kroutici moment a tudiz se nemusi tak casto podrazovat a radit. Spotreba se u dieslu a u aut s turbem snizi az o 15%. Vy tady tomu rozumite jak hurvinek valce a rozdavate rady. Jak jsem psal kdyby si mel nejake dotazy tak rad zoodpovim na mejlu. Cipovani delame uz 8 let a za tu dobu uz sme par zkusenosti opravdu nabrali...
12.10, 24. 3. 2008, odpovědětpokud se jedná o vaši firmu autochip s.r.o. sídlo běchovice tak z vlastní zkušenosti vím že zkušenosti jak okrást lidi máte velký kdy čip je naučtujete a nikde nic není upravené dobrázkušenost za 5200kč
14.50, 22. 12. 2008, odpovědětZdravim mám 156 2.4 jtd (wts) origo 140 kw dá se stím ještě něco dělat ?
0.08, 4. 7. 2013, odpovědětBOLEK : Máš 103 KW - 110 KW nebo 129 KW v základu ? Já mám 110 KW / 305 Nm upravenej software na 136 KW !!! bez kouře !!! Točivý moment 370-380 Nm. Jede to líp něž ta 156ka 2,4JTD v základu s těma 129KW. Nečadí to jako načipovaný oktávky nebo wolksvagny. Stovku tam mám za 8s a spotřeba kolem 7l/100km. Maximálka....nevím.... přes 230 jsem zatím neměl potřebu jet :-)
13.12, 24. 3. 2008, odpovědětTak čipujte, je to fak dobré je to opravdu věc je to na každém když chcete jezdit jako 2.5 6v 24v tak prosím ale je to jen nafta, tak tu mám na prodej motor na 2.4 jtd až budete předjíždet a rupne to jsou to jen opravdu staré motory , hlavně mněnte olej to je asi dobré , proti cipavání nic nemám hold jsem asi blbec je to každého věc ahoj liška z Č. Budějovic.
13.24, 24. 3. 2008, odpovědětTo Liška: Hele stojím za tebou!!! Ono každej kdo motory čipuje slibuje že to vydrží stejně a spotřebu to má menší, to už je takový klišé. Vím jak dopadl jeden můj dobrej kámoš s čipem, taky to furt vychvaloval, že chip je základ, no a teď už říká, že když výkon, tak si kup pořádnej motor! Jinak výkon se zvedne určitě pořádně, to nevyvracím, ale že životnost je stejná a spotřeba nižší to je volovina na entou!!!
13.39, 24. 3. 2008, odpovědětspecialně na firmu AUTOCHIP s.r.o. bych si dal velký pozor po očipování motoru 2.0l 102kw a následném měření na výkonostní brzdě zjištěn totožný průběh výkonu jako předúpravou, při důkladném zkoumání zjištěno následující : software jednotky původní , příslušenství původní , jen modrou fixkou zatřená hodnota 2 odporů a 2 diod v řídící jednotce po otření a srovnání s druhou jednotkou se jednalo o totožné hodnoty , výsledek ztracený čas a peníze jsou to pěkný podvodníci AUTOCHIP s.r.o. v běchovicích podnikateslká ulice
20.09, 8. 12. 2008, odpovědětpánové díky za vaše reakce.. Michalovi se ozvu, jen ještě nevím, zda před touto úpravou nevyměním svoji 156ku za nějaký novější kousek :)
14.09, 24. 3. 2008, odpovědětspotreba sa podstatne znizi, mam to vyskusane na mojej alfe, cipoval ju sarkan, a je ovela zivsia ako predtym a nekuri sa z nej jak z avie. som velmi spokojny s jeho pracou...ciao
16.19, 24. 3. 2008, odpovědětJde o to jak to budeš mít načipovaný. Jasný je že se to může hodně zkazit když to udělá nějakej specialista na koncerny kterej mám mapy bůhví odkud. Něco tam nahraje a pak to jede, ale čudí to jako avie a pak přijde turbo či setrvák...když ti ze 150 koní to dá na 220 tak to je jasný že ti to umře ! Ten motor na to není stavěnej. Ale oni to páni čiptuneři neřeší , dělají to na vaši žádost a na vaše riziko nic si na nich nevemete. Takže kdo ty motory zná (156ky) a věnuje se jim a má software odladěnej na brzdě tak ten "čip" tomu neuškodí ! A ta spotřeba je podle nohy na plynu..pokud máš vše ostatní OK.... Přemýšlejte komu to svěříte !
18.36, 24. 3. 2008, odpovědětNo samozrejmne ze je mozny nastavit to podle toho jak si zakaznik preje, ale vzdy durazne upozornujeme, ze zvyseni ovic nez mi doporucujeme je riziko. Mame to vyladene tak, aby to motoru neuskodilo.
19.13, 24. 3. 2008, odpovědětA jak ste to ladili? Ste dali chip +20% a zkouseli s tim ujet 200000 Km jestli to vydrzi, pak ste vzali druhy auto +30% a zase zkouseli? :-))) Vzdy je nejlevnejsi koupit vykonejsi motorizaci nez trapit motor(a nejen ten) kterej na to neni stavenej. Chip jako takovej nezatracuju, ale ten kdo tvrdi, ze to nema zadny vliv na zivotnost dilu proste lze. Fyzicky zakony bohuzel obejit nejdou.
19.46, 24. 3. 2008, odpovědětPokud jsou mapy v ŘJ upraveny , nebo spíš odladěny nějaké ty mouchy z továrny a nepřežene se zvyšení výkou a točivého momentu tak to ten motor asi na životnosti opravdu nepozná. Kdybych nměl známého co má najeto na 2,4 JTD 360tis KM s upraveným softwarem (ze 110KW na 136KW) a bez jediné závady tak bych si ten nový software asi taky rozmýšel. Já už mám najeto s novým softwarem cca 50tis km.... mám to rok ten new soft a jsem sopkojený. Alfě ZDAR !
20.51, 24. 3. 2008, odpovědětAbsolutne nechapem zmysel chipovania 2,4 JTD, za 1 ten kdo chipuje to nemá odskušané (lepšie povedane, na 100% skontrolované teplota motora, teplota vyfukovych plynov, teplota oleja, samozrejme pred a po chipe). Neviem či niekto z vas sledoval pana Bezoušku (tuning magazine) ktorý ladil Lancera, čo všetko riešily, kolko problemov a nakoniec motor úplne rozmlatili a to sa ani poriadne neodviezli, a to robili trochu iný odborníci, ktorí majú skúsenosti zo zavodov !!! A za 2. tie rychlostné limity ktoré platia, 2,4 musí bohato stačit.
22.45, 24. 3. 2008, odpovědětMyslim,ze oni toho Lancera urcite neladili zo 110 na 135KW,ved rozmyslaj co ti tu pisu.Sarkan to cipuje podla obsahu,najetych km,ake stare je to vozidlo.A hovorite ze tie motory su neni na to stavane.Mali by ste vediet ze motory sa vyrabaju az s 30% rezervou vykonu.Takze ked tam on prida 15-20%,tak ten motor o tom pomaly ani nevie.Samozrejme ze dobry cip vyjde od 8-12 tis.Podla toho na ake auto a motor.A teraz si to porovnaj:Necipovany motor tocis do 4000ot.,aby si niekoho trhol.Cipnuty tocis do 3000ot.Co je viacej namahane?
6.51, 25. 3. 2008, odpovědětSe tady jenom dohadujeme. Kdo chce ať si nechá nahrát vyladěný software a kdo nechce tak ať si tam nechá ten z továrny......tak trochu neodladěný....
9.17, 25. 3. 2008, odpovědětPřesně tak! Z továrny to jde neodladěné a proto jsou Alfy takové jebky. Taky nevím, proč zatajují 30% výkonu. Kvalitní chiptunnink to vyřeší. Zářným příkladem jsou třeba na Windows. A Microsoft to je NĚJAKÁ firma! Kam se na ni hrabe Gruppo F/I/A/T. Fehler In Alle Teilen.
11.26, 25. 3. 2008, odpovědětTak na kejmla se čekal ....a na jeho příspěvěk.....:-)....kejm nic ve zlým :-)....
13.24, 25. 3. 2008, odpovědět....na Windows máš taky opravný softwary :-)
13.25, 25. 3. 2008, odpovědětRadek156: taky jsem čekal, až někdo přispěje něčím hodnotným. Protože pouze 30% nárůst je, s prominutím, blábol. Když se dají fólie, mračítka a podložky, jde to ještě víc vocpoda. Jsou renomované firmy, které dokážou daleko víc, životnost se nesníží a ještě klesne spotřeba. Viď, Michale Farkači. Radek156: taky nic ve zlym ;)
13.59, 25. 3. 2008, odpovědětkejml : No jo , sem to tady nechtěl prozradit, aby mě pak každej nepředjel :-)....ale ty mračítka to fakt nakopnou to auto :-). No já nevím jestli se kámošovi snížila životnost tím upraveným softwarem...360tis KM a jezdí vesele dál.
15.11, 25. 3. 2008, odpovědětRadek156: Tak to má kámoš velkou kliku. Mě firma Novitec vodpálila turbo po 80tkm. A spotřeba taky neklesla. Nevíte někdo o někom, kdo levně chipuje a umí to líp, než Novitec? PS: mračítka nemůžu sehnat, ale chci si na auto dát lambo doors, moc se mi líbí. Lýbý?
15.40, 25. 3. 2008, odpovědětTurbo u 2,4 odejde málo kdy , 80tis je málo , ale oproti oktávkám nebo peugotu kde to vodchází každejch 50tis to de :-). ....Nowytek :-) to asi moc neumí :-) Ty mračítka ti nechám levně jde o to jaký chceš,myslím tím o kolik to chceš zvednout ten wýkon :-)
16.22, 25. 3. 2008, odpovědětNo jede od nás má Audynu 2,7 taky čýplou wod nowyteku , nedá se za nim jet jak to hulí ...vžycky ho musím ve 180 předjet nebo bych se udusil.... taky je nasr...naštvanej....
16.26, 25. 3. 2008, odpovědětKejml,ty nemas cipnute auto?No to snad ani nemoze byt pravda.A s tymi mracitkami vam poradim.Oblepte si svetla lepiacou paskou vo farbe auta,dviha to vykon az o 10 koni....
16.34, 25. 3. 2008, odpovědětAlfik: Měl jsem a nemám. Ve Fiatu jsem měl chip Kerscher, který stál hromadu peněz, hulilo to a žralo. Pak jsem tam měl chip od Sarkana a ten je teď archivovaný v notebooku. U Alfy mi stačí tolik, kolik tam nasypali ve fabrice. Nepotřebuju víc. Svoji nadřazenost demonstruji jinak, než oblakem dýmu za autem. BTW Sarkanova práce je asi dobrá, jelo to líp, nehulilo nijak extrémně. Na to, abych posoudil životnost nebo spotřebu jsem to tam měl moc krátce. A na brzdě jsem s tím taky nebyl. Proč taky.
17.07, 25. 3. 2008, odpovědětNeviem čo stale chcete obiehat, ked ide nejake staré auto alebo dedko tak ide 70-80 na obehnutie takehoto auta stači v pohode 100PS motor a nie 100kW a ked už ktosi ide po normalnej ceste 120, kde je povolena 90 tak nemam vobec potrebu niekoho predbiehat lebo ma nebrzdi a na dialnici mi ist 150 v pohode dostačuje a to už aj tak prekračujem limity, tak načo ešte dalšie kW, za tie prachy si kupim radšej naftu alebo nove gumy
18.17, 25. 3. 2008, odpověděta ešte niečo ked idem NM - BA cca 100km pri 120-130 som tam tak za 50 min a pri 150 som tam asi o 5 min skor, pre 5 minut letiet ako debil ??? Na 20 km prídeš skor o 10 sekund. Chiptuning bol vymysleny len preto aby sa naslo co najviac hlupakov cosi ho daju urobit a niekto aby sa na nich obohatil, to je ako ked umrel papež a zacali robit uteraky z jeho portretom, nikto to nerobil z ucty ale iba z vidinou že sa najde čo najviac hlupakov cosi to kupi, vsetko je o peniazoch
18.27, 25. 3. 2008, odpovědětNa 20 km skor o 10 minut ako sekund.....No to je jedno.Cip je skor o tom,ako rychlo sa na tu danu rychlost dostanes a nie aku rychlost dosiahnes.Je pravda 100 konovi motor staci,,,,,,do FOBIE.Tych 100-110 kw je tak akurat.
18.49, 25. 3. 2008, odpovědětKamarat mi spominal pokial si kupi auto tak jednoznačne mu da čip sice len 10- 15%, ale len koly tomu, žé to nielen zniží spotrebu ale aj prepiše riadiacu jednotku,kt má problemy u každeho auta najazdene pr. 150000 km. A to hlavne spadnutim softweru kt. večšinou kazdy ide do servisu prepisať. pri tom mu stačí jednoduchy čip.
23.05, 26. 3. 2008, odpovědětVždyť to píšu o pár příspěvků výše. Programátoři jsou zevláci v jakékoli firmě. V Alfě i v Microsoftu. Hlavně se málo ví, že když má auto víc najeto, tak se softvér opotřebovává. Je to hodně podobné jako třeba u brzdových destiček. Jenom to před uživateli z marketingových důvodů výrobci zatajují.
23.59, 26. 3. 2008, odpovědětS riadenim spalovacich motorov, aj ked nie automobilovych, mam ako taku skusenost. A viem ze Software sa Ti urcite neopotrebuje ;) Jedine co casom urcute nastane je, ze sa ti zmenia vystupne a vstupne parametre pre riadenie jednotky - co je uplne logicke. Je to vsetko zavisle od vsetkeho - nadmorskej vysky, teploty, opotrebovania, zatazenia, vyrobnej tolerancie. Vacsina hrubo alebo tenkovrstvovych senzorov ma planovanu zivotnost na 2 roky. Koli tomuto vsetkemu musis mas konfiguracnu tabulku s nejakou tou rezervou.
9.30, 27. 3. 2008, odpovědětkejml : .... :-).....snad to pochopjej s tím opotřebováním softwaru :-)))))))
9.12, 27. 3. 2008, odpovědětpokiaľ chce niekto nachipovať auto je to jeho vec :-) ja som mal 180tis km ked sme chipovali alfu, najazdil som ďalších 80 tisíc bez poruchy. motor šlapal ako hodinky. a do chipu som šiel preto aby som nemal problémy s predbiehaním. čo sa týka spotreby, tá ma netrápila. je logické že s nárastom výkonu ide hore aj spotreba. a ešte k cenám chipovania: okrem šarkana je na sk veľmi málo ľudí ktorí vedia upravovať mapy ktoré vytiahnu z riadiacej jednotky, väčšina firiem to nevie a nahrávajú univerzálne mapy alebo ich posielajú mailom do zahraničia. tak preto vo firme zaplatíte tak veľa :-)
15.47, 7. 5. 2008, odpovědětDOBRÝ DEN,ZAJÍMALO BY MĚ,ZDA BY ŠEL NAČIPOVAT MOTOR 3.2 U BRERY A ZDA S TÍM MÁ NĚKDO ZKUŠENOST.DÍKY
20.19, 11. 7. 2009, odpověděttak ze k cipovani asi tolko to kamos robi vo forde maju tam 3 druhy focusov stoho neviem presne kolko kw ma kazdy ale poviem priklad prvi ma 80kw druhi ma 90kw a treti ma 100kw a ked stiahnem soft z tretieho a dam ho do prveho tak ma 100kw aj ten myslite ze sa mu rozleti motor? a este mi sam povedal ze ten najsilnejsi ma aj najlepsi spotrebu a je tam len zmena softu alebo take ducato roby sa 2.8jtd 128ps ale par kusov sa vyrobilo z nazvom power a tie mali 160ps a tiez je tam len uprava softu a co myslite motor sa rozpadne?asi tazko seriovy soft je vzdy nastaveny tak aby motor splnal emisne normy a aby ked majitel natankuje nejaku nekvalitnu naftu tak aby mal motor zhruba stale tie iste vykonove krivky ja mam cipnutu alfu 2.4jtd od sarkana a to jej davam dost na frak zatial som po meste nemal veciu spotrebu ako 8l a to chodim aj z klimov ten motor ma uplne iny priebech brat ma cipnutu octaviu uz rok a chodi super nic sa nesere a spotreba ked ze to neni jtd sla len asi o 0.5 litra dole ja vobec nelutujem cip a viem ze ked si kupim si raz kupim vysnivanu 159 2.4jtd tak tam cip pojde urcite tiez aj ked tam to len zdvihne 10ps lebo tam uz neni ziadna rezerva
23.28, 14. 7. 2009, odpovědět