Ahoj lidi, ani nevím, že nějaký klub 156tek vzniknul. Sám jsem majitelem 145 JTD rok 2000, jsem admin a zakladatel klubu italských vozů www.italiancars.org, mám teď možnost koupit alfu 156 1.8TS rok 98, pravidelně servisovanou v kůži, docela se mi to líbí, znalosti mám. Teď otázka. Koukal jsem na reálnou spotřebu že je kolem devíti litrů. Já si myslím, že je víc. Co jízdní vlastnosti? jak se to chová při 140 a vejš? A k 2.4JTD => tam se bojim těžkýho motoru a odcházejících částí podvozku, naopak zas příjemnej motor, relativně lehký odladění až do 200PS. Spotřebu neřešim, nekupuju si italský auto kvůli spotřebě. 2.0TS nechci, odchází kliky, hlavně na 145/6 tkách , ta klika to je děs a 2.5V6 na to co to žere to zas tolik nejede.
10.37, 15. 11. 2006, odpovědětMam 1.8 TS zhruba rok...kluku som zadrel...:(...do istej miery to bola moja chyba...aj ked mechanik co mi to opravoval povedal ze to uz bolo brusene...nakoniec mi tam dali novu... Co sa tyka spotreby...ak jazdis podla predpisov t.j obec 50-60...mimo obec okolo 90-100...dialnica 130...A nemas zapnutu klimatizaciu a ste tak dvaja v aute spotreba okolo 7,6 litra...Ak to vytacas a po okreskach okolo 110-120 ...dialnica 150...plus zapnuta klimatizacia...tak mam spotrebu medzi 8,6 az 9 litrov...
10.58, 15. 11. 2006, odpovědětdiky, spis se mi jedna o to, jestli to u 130 neumre a pak se to tam splha jen pomalu, preci jen jezdim docela dost a svižně, a tak bych nerad zjistil ze to je jebka lina, ktera nejede. v Patek se jedu na jednu podivat, tak uvidíme.
12.14, 15. 11. 2006, odpovědětJa mam 1.8 TS a do 150 ide celkom svizne potom do 180 je to slabsie a do 210 mu to uz dost trva, teda skor po rovine... Myslim, ze to postacuje, ale ked budem kupovat dalsiu Alfu, tak aspon V6 :)))
8.13, 16. 11. 2006, odpovědětKdyz neresis spotrebu tak si kup ten 2.5 V6 :-) Je to požitek z jízdy ;-)
13.01, 15. 11. 2006, odpovědět2.5V6 moc nejede jak jsem psal, jel jsem v tom, ale na tu spotrebu to neodpovida. S Puntem GT a Unem turbem se to porad neda srovnavat, to az GTA a na to nejsou prachy :D
14.47, 15. 11. 2006, odpovědětZdravim, tak teda podle tebe Fiat Uno turbo s Puntem Ti poskytne lepší záběr?? Tak to jsi musel jet teda v pořádně utahané Alfě, Já osobně mám 2.O T.S. a ve 2.5 V6 24V jsem měl možnost se svézt a musim říci, že motor táhnul jako zběsilej i při 150 když jsem sešlápl pedál, tak mě to rvalo do sedačky. Jezdil jsem ve Fiatu Coupé 2.0 Turbo 20V a můj dojem je, že Alfa 2.5 jede lépe. V Unu Turbo ani v Puntu GT jsem teda nejel, ale 2.5 a 200 koní je 200 koní...
15.00, 15. 11. 2006, odpovědětno jiste ze poskytne lepsi zaber. Netvrdim, ze uno turbo i punto GT bylo v serii ;) ale do 180 nema V6 sanci, dal jsme to nezkouseli. Ale byl dost nasranej :) KDyz jsem mel suchy slicky D11 (UT asi 150PS) tak mela co delat GTA, pak bylo ale uz znat ze tam proste ty kone a obsah jsou. Nemluve o zatackach, tam nema UT sanci, Punto GT jo... (ne na GTA samozrejmne). tady jsou vysledky z Mimonskych valek, tam jsem jeste nemel chip vlastni vyroby :D http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/mimon8/view/sprint_do_2500ccm.htm Jinak jsem jel v 2.5V6 a dobry na tom je, ze trosku tahne i nad 200, otazka je kolik kecal tachometr. Me staci 1.8TS, ta se da vcelku snadno upravit tak, aby jela lip jak 2.0TS ze cenu toho ze hned neznicim kliku.
7.48, 16. 11. 2006, odpovědětcoze? coupe 2.0T 20V ze jede hur? 6s na 100, pres 300N.m kroutici moment, 220PS, lehci auto a jede hur? to je opravdu pekna blbost. Coupe 20VT ma v serii 400metru za 14.5sekund, alfa 156 2.5V6neco nad 16s. To nejde vubec srovnat. Je pocit a skutečnost, zas takovou raketu z toho nedelej. a tech 1.5sekundy je zhruba 40-50 metru na 400 metrech. Navic coupe neni problem oprit tachometr az za konec, s 156 2.5V6 230 a vic se tomu nechtelo. Tim samozrejmne nechci hanit alfu, ale tohle je fakt nesrovnatelny.
7.58, 16. 11. 2006, odpovědětTak tady bych si dovolil hodně nesouhlasit s tím závěrem. Sice mi občas přijde, že už to není to co to bývalo když jsem jí koupil, ale pokud jde o rychlost, tak když jsem jí protahoval na dálnici, tak sem měl na budíku 240 a podle toho jak táhla to určitě nebyla konečná, jenže jsem musel brzdit protože jsem přes sebou měl pomalejšího a v pravým pruhu taky,čili ani podjet nešel. Takže že by na 230 končila je naprostá kravina.. jo a mám Alfu 156 SW 2.5 V6. Najeto 153tkm. Podle předchozího majitele, mimochodem prvního, jela i 260, ale víc tacho neukazuje. To já zatím nezkusil, 240 bylo max. Jen ta spotřeba je bohužel vyšší. Jezdím už rok s průměrnou 12l/100km.
15.26, 16. 11. 2006, odpovědětzase jsem se nepodespal.. sunic.
15.26, 16. 11. 2006, odpovědětmereno GPS, tacho ukazoval 245 a kousicek..
16.13, 16. 11. 2006, odpovědětGPSnavi ještě nemám, takže to bylo podle tacho.. ale i tak teď co píšeš je o 15km v hodině víc než 230, co jsi psal prve.. a při tak vysoké rychlosti je to myslím podstatný rozdíl. Ale hádat se nebudu, jen jsem reagoval na to co jsi psal výše a to, že přes 230 se jí moc nechce. Ale kup si svou 18tku a buď spokojenej. Jen mezi 18tkou a dvoulitrem co se týká spolehlivosti nevidím velký rozdíl. Jsou to téměř identický motory jen s jiným vrtáním a když jsem si chtěl pořizovat 156tku, tak jsem koukal i po jiných motorech(teda do doby než jsem se svezl v šestiválu) a jak v Čechách tak i v inzerátech v Německu a Švýcarsku bylo snad ze 70ti procent psáno, že je vada na motoru. A vady byly uváděný jako:klepe, zadřený a atd.. A bylo to rovnoměrně rozložený od nejslabší 16tky až po 2litr. čili nemyslím si, že s 1.8čkou budeš mít větší jistotu než se dvoulitrem. 2.4JTD je pro úspornou a solidní poježdění fajn, ale osobně bych se bál zimy a turba.. alespoň co znám z diskuzí na ARCclubu.Sám nemám zkušenost.A pokud jde o podvozek, tak na našich silnicích Ti půjde dřív nebo později do háje na jakýmkoli autě. A jen dotaz, proč si chceš kupovat už téměř 9let starý auto? Mluvím o té 1.8 rv. 98. Tím stáří českého vozového parku příliš nepozvedneš.. :))
19.51, 16. 11. 2006, odpovědětTeď mi ještě došla jedna věc a to, že jsi prve psal: "Navic coupe neni problem oprit tachometr az za konec, s 156 2.5V6 230 a vic se tomu nechtelo." Oboje chápu, že mluvíš o stavu na tachometru.. tak mě překvapuje Tvůj úskok, že to bylo najednou s GPS. No tipuju Tě na mladýho "hrdýho" cucáka co si tu jen přišel přeléčit svojí hrdost a vůbec neví "vo čem" !! I když jsi zakladatel italiancars.org :)) čili má diskuze s Tebou končí.. osobně totiž mluvím na rovinu a neschovávám se za nesmysly. zdar sunic
19.57, 16. 11. 2006, odpovědětty ses ale trouba vid :) precti si to jeste jednou, pomalu a nehltej to tak ;)
19.39, 17. 11. 2006, odpověděttak třeba trouba, ale o tom, že by jsi to měřil přes GPS není psaná ani zmínka.. snad až po tom co jsem reagoval, jsi to upřesnil, s tím, že jsi to měřil GPSkou.
20.34, 18. 11. 2006, odpovědětTak to si pleteš fiata coupe s fiatem Uno né? Alfa s obsahem 2,5 V6 Má proti coupe krouták jako Muj fychtl. Cus :D
2.14, 6. 1. 2007, odpovědětmel jsem tu cestg mit 2,0 , 2,5 a gta vsechny jedou dobre...nerad slysim nazvy jakp jebka atd...a musim rict ze kdyz clovek umi ridit tak si vytre pr... i s GT nebo Turbem /vlastni zkusenost / mimochodem to turbo se sesekal s 2,0 TS SW selespeed :D 2?5 V6 jede taky super nemohl jsem ji nic vytknout a o gta ted pisu velky a obsahly clanek i s fotkama tak si pockej
23.47, 15. 11. 2006, odpovědětturbo sesekal s 2.0TS? to je fakt blbost hele. Pokud to nebylo mrtvy auto, tak to neni mozny :) s alfou 164 3.0V6 jsem nemel vetsi problemy, auto vykonejsi a lehci nez 156 2.5V6 ...
7.54, 16. 11. 2006, odpovědětMožná to zdání lepšího tahu 2.5 V6 než Fiata 2.0 Turbo dělá lepší zpřevodování převodovky...Ale to je jenom můj dojem, na stopky jsem to neměřil.
14.36, 16. 11. 2006, odpovědětJako HANZ :-) Clovek by neveril co ta V6 umi na sestku vyvadet :-) O ostatnich rychlostech ani nemluvim :-D
16.40, 15. 11. 2006, odpovědětrepro bude spis teoretik....
13.37, 15. 1. 2007, odpovědětpodle me coupe 20 vt je dobre,ale ,ozna alfa gta se vyrovna,bude jeste lepsi,nechapu jak nekdo muze psat ze fiat 20vt nema na 156 2.5v6,ta je podle me slaba na fiata
17.14, 15. 1. 2007, odpovědět