Zdravim vsechny nadcence do alfi mam dotaz mate nekdo zkusenosti s sportovnim filtrem mam namysli jestli nemuze treba odejit vaha vzduchu nebo neco jineho?
18.17, 27. 3. 2008, odpovědětSportovní filtr mám ve voze po celou dobu, co mám auto. Koupil jsem ho už se sportovním filtrem. Najeto mám asi 130 tis. km. Měnil jsem ho dvakrát, ten první za 500Kč jsem vyměnil současně s výměnou oleje, druhý jsem koupil za cca 3 tis Kč, ale je to špičková značka Green. Váhu vzduchu mám pořád stejnou. Drahý filtr má tu výhodu, že lze pomocí speciální soupravy na jeho údržbu prodlužovat jeho životnost až na 100 tis. km, dle údajů výrobce. Jestli má motor vyšší výkon nelze v normálním provozu poznat, má však trochu jiný zvuk.
18.32, 27. 3. 2008, odpovědětDik a máš vložku v vzduchovem boxu nebo si to zrušil a tam kolnickej?
21.21, 27. 3. 2008, odpovědětMám konický 2,0 t.s. váhu jsem měnil,ale těžko říct jestli to byla vina filtru.Auto koupeno s filtrem.Každopádně super zvuk od motoru.
22.45, 27. 3. 2008, odpovědětBox nemám, filtr je připojen přímo k váze vzduchu, jezdím bez potíží. Filtr je válcového tvaru ale můžeš si vybrat a mít kónický.
10.26, 28. 3. 2008, odpovědětSuper hucanie od motora v urcitom pasme otacok.!?Onak vykon to neprida ziadny,pokial to nemas cely kit.A k tomu by si musel mat lestene svody.
6.58, 28. 3. 2008, odpovědětmám filtr od fy. JR mám ho daný v boxu a najeto cca.30000km absolutně bez problémů jo a je to na 2,5 V6. Nechtěl jsem změnit zvuk 6Válce. jinak pokud budeš dávat kužel tak musíš vyřešit přívod vzduchu studeného a odstínit od motoru.
12.14, 28. 3. 2008, odpovědětJá mám otevřené sání od GREEN, najel jsem s ním přez 20 000 km a zatím spokojenost.
18.29, 28. 3. 2008, odpovědětcau vis co vaha vzduchu by zacala blbnut kdybys oddelal cely air box a dal koncovi filt ale udela ti to bordel jako moze se tim i neco vic skazit rozhodne si daj vlozku do air boxu ta nic neskazi navic da vykon a snizi spotrebu akorat neda taky pekny zvuj jak konus
21.23, 21. 1. 2009, odpovědětTen vykon si meral na brzde?
3.02, 22. 1. 2009, odpovědětja mam box komplet kuchlej natazeny trubky od vahy vzduchu k pravymu roho vedle mlhovky jak je ta mrizka se sport. filtrem a netezuji si .mam zajistenej cerstvej vzduch.a paradni zvuk a hlavne kdyz mam kuchlej katalyzator ,jeste budu davat sport vyfuk to bude pak slast pro usi
6.09, 22. 1. 2009, odpovědětTa slast pre usi je dobra vec:) Mam tiez vykuchany box a privod spoza hmlovky ako ty,zvuk to velmi nemeni. Aspon tak mi to prislo. Aj ked som mal priame sanie tiez zvlastne. Az ked som dal ladene zvody Supersprint,racing nahradu katu aj zadny tlmic Supersprint,to urobilo velke divy:) Len ta palka za to bola velmi nerozumna.
7.55, 22. 1. 2009, odpovědětK tomuto sa uz priklanam. Kolko ta to vyslo a co mas za motor?
9.34, 22. 1. 2009, odpovědětNEVIEM CI MA SPORTOVY FILTER VYZNAM KED NEMAS SPORTOVY VYFUK....A ZVYSENIE VYKONU FILTROM? TAZKO.. MOTOR BY MAL IST AKURAT LEPSIE DO OTACOK AJ MAS AJ VYFUK.. INAK SA NIC...
10.10, 22. 1. 2009, odpovědětMam 2.0 TS a cela ta vyfukova sranda stala z nemecka aj s postovnym asi 1100 eur. Ladeny zvod,nahrada katu,rura,zadnyx tlmic 2x70. Zvuk je neskutocny,ale tych par koni co pise graf vyrobcu sa dostavilo az po nejakom case,ked sa dobre vyfuk vypalil. Nikdy som nezazil zeby to bol az taky citelny rozdiel,ale prva jazda bola vykonovo uplna hroza,az casom sa to zlepsovalo.
19.03, 22. 1. 2009, odpovědětoplati s a davat tu tzv hrusku aj na dieselove JTD cka all to nema zmysel a aky zvuk ma TJD so sportovym filtrom ?
20.12, 22. 1. 2009, odpovědětja mam na 1.9 namiesto orig. filterboxu konusovy filter (hrusku) a je to kus citit od nizkych otacok. Ma to aj zvukovy efekt hlavne okolo 2000 otacok ked sa roztaca turbo. Od zvysenia vykonu necakaj velke zmeny ale ma to nieco do seba. Ja som to menil hlavne koli tomu ze orig. box na filter som mal prasknuty.
7.42, 23. 1. 2009, odpovědětAk chcete citelnejsie zvisit vykon na 156 tak to bude mat hodnotu celeho auta.Inac otvorene sanie urcite zlepsi zvuk,motoru sa lepsie dicha,ale ziadne kone navise od toho necakajte.Navise by malo byt odizolovane od salaveho tepla z motora.156 ma uz z vyroby premisleny cely nasavaci trakt.Takze pokial sa nejedna o komplet RACINGOVU prestavbu tak to okrem akustickeho pozadia nema ziadnu vyhodu.
20.05, 23. 1. 2009, odpovědět