Tak takhle je na tom výkonově moje ALFA po Srakanově úpravě softwaru : http://mujweb.cz/www/radekhb/AlfaRomeo/136KW443NM.jpg
13.37, 22. 4. 2008, odpověděta co tam máš za motor?
13.43, 22. 4. 2008, odpovědětMotor mám 2,4 JTD 110 KW
13.46, 22. 4. 2008, odpovědětPodotykam, ze Radek mal uz v zaklade viac ako 110kw. Ja som mal sice v zaklade namiesto 110kw iba 106kw, ale po uprave to s radkom mame podobne.
15.23, 22. 4. 2008, odpověděthttp://alfa-romeo.katalog-automobilu.cz/automobil/alfa-romeo-156-sportwagon-2-4-jtd-10v-110kw/
13.47, 22. 4. 2008, odpovědětsem si říkal, že to sou jakýsi divný hodnoty na zážehovej motor :-D není ten graf nějak moc hrbatej?
14.08, 22. 4. 2008, odpovědětTak graf trochu hrbatej je.....ale zrychlení je plynulý :-) Vyladíme soft a uvidíme :-)
14.45, 22. 4. 2008, odpovědětKostrbate to bude vzdy (nikdy to nebude rovna ciara)!
15.24, 22. 4. 2008, odpovědět121,5 KW / 353 NM nameřeno v základě s originálním softwarem
15.32, 22. 4. 2008, odpovědětMaosko : Ahoj , jezdí se zase o trochu rychleji , akorát chvění setrvačníku mezi 2000-2500 ot. mě trochu štve. Jinak ten zátah na 5-ku mezi 130-200 KM / Hod je suprový !
15.39, 22. 4. 2008, odpovědětDavaj si na to pozor...ked alfici slapnes na krk a zotrvak sa roztrasie, tak uber z plynu (az prejdes tym miestom, v ktorom ti to robi) a bude to OK. Cestou domov sme so sarkanom kecali o prerobeni dvojhmoty na jednohmotu (on to na alfici uz ma a vsetko OK)...asi do toho pojdem a budem mat pokoj do konca zivota. ;o)
6.55, 23. 4. 2008, odpovědět.....To chvění je pouze při plným plynu.....
15.50, 22. 4. 2008, odpovědětA co spojka dobrý?
16.53, 22. 4. 2008, odpovědětSpojka OK.... Zkoušel jsem ještě to chvění setrvačníku... na 4-ku je to mezi 1600-2300 ot. asi tak....tak si na to dám pozor...
17.55, 22. 4. 2008, odpovědětMi se to taky sem tam zachveje ale musim fakt na to dupnout
18.19, 22. 4. 2008, odpovědětJsem zvědavej komu prvnímu z vás se to rozsype - setrvák,spojka,převodovka a táák:D..Ono ten výkon navíc nemůže bejt zadarmo-proč by to jinak neměl takhle nastavený výrobce už z fabriky?Jinak hulí to víc?A jinak na tom grafu ten zub,to je maximální výkon,jen ve velice omezeném rozsahu otáček-to jako by tam nebyl a myslím,že na origo grafu kterej jsem někde viděl tyhle zuby nebyly .
19.02, 22. 4. 2008, odpovědětJa mam jeste setrvak nahradni i ze spojkou
19.40, 22. 4. 2008, odpovědětTen zub...je krouťák...............
20.42, 22. 4. 2008, odpověděta kôli comu as to v lastne chveje ten zotrvacnik? tomu nechapem
21.23, 22. 4. 2008, odpovědětVysoký výkon , zvýšený kroutící moment , necyklické kmitočty...tak se to rozechvěje....
21.49, 22. 4. 2008, odpovědětStrawberry156: Ten výkon stoupá až do 3200-3400 a vydrží až skoro do 5000 tis ot. Kroutící moment je nejvyšší při těch 2200 ot a pak klesá, ale i při 4500 má ještě 265NM
21.56, 22. 4. 2008, odpovědětRadek156-Jo,to máš pravdu,já si toho nevšim,že ta hnědá je krouťák.Nemůžou ty vibrace způsobovat právě ty zuby ve výkonu a krouťáku co jsou vidět v tom grafu?Vibrace to je vždycky špatný-to něco zákonitě časem odnese.Já zase přemejšlim nad ostrejma vačkama což je +20hp.Ale je to drahá sranda ale výhoda je,že na TS není ten přiblblej dvojhmotovej setrvák.každopádně jsem zvědavej za měsíc,dva jestli se někomu po týhle akci něco podělá,nebo ne:D
22.52, 22. 4. 2008, odpovědětSom po vymene komplet spojky + zotrvaku...nepredpokladam, ze sa to rozsype tak rychlo...nepis tu take hororove a nepodlozene veci. Raz to ale opotrebenim prdne, to je jasne. Sarkan ten chip urobil s rozumom...vie co robi. ;o) Kto nevyskusal, nevie...ja osobne som nadmieru spokojny!
7.00, 23. 4. 2008, odpovědětKdyž by to bylo dělaný s rozumem,nic by tam nevibrovalo..A nevim jak to dopadne - to se ukáže časem.Ono je fakt,že ten výkon až tam koc zvednutej není - ale pokud jsou nějaký věci už načnutý - jako setrvák a spojka,tak to asi dlouho nevydrží.A taky by mě zajímalo jestli ti to vibruje a nebo ne,když máš novou spojku i setrvák.
10.20, 23. 4. 2008, odpovědětSamozrejme ze nevybruje.
13.36, 23. 4. 2008, odpovědětMaosko: Ahoj , chvěje se ti setrvačník i po výměně ? Když sešlápneš plyn na 4-ku k podlaze při 1300 ot. a podržíš cca do 3000 ot ?....Mě se chvěje mězi 1600-2300 ot...
9.19, 23. 4. 2008, odpovědětAhoj...nie,nechveje. Pokial sa ti chveje zotrvak, tak mas dve moznosti...1-dohodnut so sarkanom upravu vykonu/parametrov tak, aby sa ti nechvel zotrvak 2-vymenit zotrvak. Tak by som to asi riesil ja.
13.42, 23. 4. 2008, odpovědětto maosko >>>>> ako si to myslel s tou jednohmotou a dvojhmotou sry ale som trochu mimo:)
9.45, 23. 4. 2008, odpovědětNormalne...teraz mas v alfici pevnu spojku a odpruzeny zotrvacnik (dvojhmotovy). Valeo uz zacal vyrabat aj odpruzenu spojku a pevny zotrvak (jednohmotovy), ale na AR som zatial taky nevidel. Da sa ale vyrobit svojpomocne...namiesto pruziniek tam dat nity...proste spravit to na pevno. Sarkan to tak spravil na jeho nachipovanej 2.4JTDm...nie je to ze vraj az taky rozdiel...komfort sa oproti dvojhmote sice trosku strati, ale mas vystarane na cely zivot.
13.58, 23. 4. 2008, odpovědětTou odpruzenou/pevnou spojkou som samozrejme myslel pritlacny tanier, na ktorom je oblozenie. ;o)
14.36, 23. 4. 2008, odpověděthele .. nechci kazit radost,ale zda se mi na turbomotor nejak malo ten ztratovy vykon .. . kolem 20kW ho ma trebas Felcka
20.22, 24. 4. 2008, odpovědětTo by ale mal byt stratovy vykon na valcoch brzdy.
7.09, 25. 4. 2008, odpovědětJiVi: Proč by jsi nám kazil radost ? :-)
22.17, 25. 4. 2008, odpovědětKolik z vás má zmeřený výkon svojí Alfínky ?
20.30, 6. 5. 2008, odpovědětHehe...ty a ja. Ostatni si myslia, ze tam maju presne tolko, kolko predpisuje vyrobca. Asi by boli prekvapeni, keby zistili realitu, t.j. ze auto moze mat v zaklade o trosku menej (moj pripad), alebo o trosku viac (tvoj pripad)...ako sa pani inzinieri v ITA vybuvkali. ;o))
7.54, 7. 5. 2008, odpovědětAno....110 KW verze JTD se může lišit v základu více než o +- 10kw , já jsem měl v základu 121 KW / 353 NM místo 110 KW / 305 NM a po úpravě softwaru na 136 KW a 443 NM to je mazec ! :-)
9.02, 7. 5. 2008, odpovědětJde o to jestli jsi mel maosko vsechno v poradku vahu vzduchu a turbo a jine prece jen to auto uz neni nove jinak vykony se budou vzdy lisit podle toho jak kdo to zajel a v jakem stavu to je.
10.38, 8. 5. 2008, odpovědětNie, nie...vsetko je OK. Keby nieco nebolo OK, tak by to neslo ani po sarkanovej uprave...to da rozum,nie??? Poriadne si precitaj na squadramoravia-fore, co pisal sarkan...je to "krasna" vizitka talianskych inzinierov...po saraknovej uprave softu ide ako z retaze utrhnuta...135kw/184ps. ;o)
7.24, 9. 5. 2008, odpovědětJinak na tu brzdu se taky nekdy chystam a jsem zvedavy kolik kw tam bude s chipem (powerboxem s nemecka co by v aute pri koupi mel by mit 136KW) a kolik s sarkanovym chipem.
10.42, 8. 5. 2008, odpovědět