hoj lidi, mam motor 1.9jtd 77kw a nejak mi to prestalo tahnout, u 2500 otacek jako by se to zaseklo, jakoby omezovac, a jede to špatně, nevi nekdo zavadu?? dik
22.18, 26. 4. 2008, odpovědětco turbo, chodi pekne lopatky? Jako to nejde vic vytocit?
0.05, 27. 4. 2008, odpovědětturbo maka, mam to auto chvili, koupil jsem ho ženě,nejdřiv jsem mel zaseklou žhavičku, tak musela hlava ven,při tom mi rovnou udelali rozvody, a od te doby to nechce poradne jet,ale rozvody jsou oki,jede max 160km/h, vytoci se do otacek, ale strasne pomalu,pred tim to jelo fakt pekne, ale ted nevim co s tim, možna je to vaha vzduchu
9.42, 27. 4. 2008, odpovědětváha vzduchu, skús ju odpojiť
9.58, 27. 4. 2008, odpovědětDaj ju nalogovat.
11.21, 27. 4. 2008, odpovědětkdyz odpojil vahu a je to porad stejne tak to neni vahou
11.31, 27. 4. 2008, odpovědětPresne ako pise Alfik...ked odpojis vahu a auto ide rovnako alebo lepsie, tak je vaha vzduchu KO. Pokial je vaha OK, auto by po jej odpojeni malo ist horsie. ;o)
8.09, 28. 4. 2008, odpovědětTak potom je tam ta vaha asi na ho....:-(
11.50, 27. 4. 2008, odpovědětKed odpojis vahu a auto ide tak isto,alebo lepsie,tak je zla.A ked ju odpojis a ide horsie,tak je dobra. Toto mi kedysi napisal SARKAN. Dobrá váha dáva správne hodnoty a motor ide na 100% daného výkonu. Ale ak váha dáva hodnoty nižšie (odchádzajúca, ale funkčná váha), môže ísť motor na nižší výkon (povedzme na 70%), ako v núdzovom režime (cca 80%). Preto občas u "zlej váhy" pomôže ju odpojiť. pri váhe, ktorá funguje správne, sa odpojenie prejaví okamžite - teda cca 20% poklesom výkonu.
11.59, 27. 4. 2008, odpovědětmůžou to být také propálené písty,startuje ti to normálně
14.40, 30. 4. 2008, odpovědětstarty oki, asi to bude vaha protože se s ni kouřilo, mam objednanou taxe pak ozvu
16.54, 1. 5. 2008, odpovědětdaj vediet ako si dopadol mam podobny problem,dymi mi,ked odpojim vahu nedymi ale vykon klesne tak neviem ci je zla vaha.jazdim teraz na odpojenej bez dymu ale vykon slaby.pri zapojenej vahe sa je vykon o trocu lepsi ale nedostanem sa nad 3500 ot.
10.41, 9. 5. 2008, odpověděttaxem koupil novou vahu, ale bohužel je to ještě horši, tak znovu na diagnostiku
20.15, 12. 5. 2008, odpověděta koupil jsi BOSCH?
20.19, 12. 5. 2008, odpovědětja mám presne taký istý problém a tiež neviem prísť na to čo to môže byť.tak sa ozvy.držím palec
7.49, 13. 5. 2008, odpovědětalfík156 keď niečo napíšeš tak skús najprv porozmýšlať. keby boli prepálené piesty tak ani nenaštartuješ. Dan: je to váha vzduchu. ono sem tam v tých servisoch vymontujú čo je dobré, hlavne váhu vzduchu. viem že aj u nás v servise chlapíkovi vymontovali dobrú váhu vzduchu a dali mu tam pokazenú. bol si dať meniť rozvody
8.15, 13. 5. 2008, odpověděttěžko řict, přesně u 2500 otáček to cukne jakoby omezovač, ale jede to dál, mohl by to být senzor chladici kapaliny, mohl by davat špatné informace. Předtím to ženě jelo lip než moje 406 2.1td, ale ted je to slabši. Skusím ještě plnou diagnostiku přímo v alfe, třeba na něco přijdou. Jestli mi tam při rozvodaku vyměnili tu vahu, tak jim tam rozbiju tlamy!!! Takove prasarny!! Jinak všem zatim dík za rady a at vám alfičky slouží
20.42, 13. 5. 2008, odpověděttaxem koupil novou váhu vzduchu BOSCH a nepomohlo to, problem stále přetrváva, už nevím co s tím
14.31, 21. 5. 2008, odpovědětA bol si na tej diagnostike?
15.01, 21. 5. 2008, odpovědětNo mě se jednou stalo něco podobnýho ale na fordu.Vyměnili rozvody a strašně to kouřilo a vůbec nejelo.Jezdil jsem od čerta k ďáblu.Až jsem narazil na jednoho borce kterej to dal do kupy.Povolil ozubený kolo od čerpadla, pootočil asi o 1 mm,utáhl a bylo po problému.Čerpadlo dávalo o chvilku později než mělo.... .
20.36, 21. 5. 2008, odpovědětDiagnostika nenašla žadnou chybu, vše oki. Nekouří to, takovy problem tam není, motor jde pekně, ale není vykon, už nevím co s tím. 3x diagnostika, 2x vaha vzduchu atd, už mě to vyšlo na 7tis a pořád stejne
20.52, 22. 5. 2008, odpovědětFiltry oki, rozvody taky oki
23.18, 23. 5. 2008, odpovědětMůžeš Dane upřesnit jak se ti kouřilo z váhy vzduchu.Nějak jsem to nepochopil.
20.24, 24. 5. 2008, odpovědětotevřel jsem kapotu a někde od váhy se lehce zakouřilo, ale možna to šlo jen někde ze spodu, asi to nešlo z vahy
10.06, 25. 5. 2008, odpovědětMěl jsem podobný probléma stačilo zaslepit EGR a je vše v pořádku!
20.46, 24. 5. 2008, odpovědětEGR ventil jsem zkoušel zaslepit, ale nepomohlo to
10.08, 25. 5. 2008, odpovědětZkus vytočit motor na místě s otevřenou kapotou a poslouchej jestli ti nepodfukuje hadice mezi turbem a sacím potrubím.Ještě lepší je se napíchnout hadičkou na sání přímo a plnící tlak kontrolovat za jízdy v různých jízdních režimech s budíkem v ruce.Při zatížení motoru bys měl naměřit asi tak 1bar.Tím vyloučíš i turbo na 100%.
16.41, 25. 5. 2008, odpovědětZkusil jsi vyresetovat ŘJ!
16.48, 25. 5. 2008, odpovědětjaxe resetuje řj???? to turbo skusim, a budu muset nechat zmeřit i ty tlaky
20.35, 25. 5. 2008, odpověděta 1.9 JTD 77 kW ma vobec naklapanie lopatok turba ??? ako tu pisete ze moze byt turbo v haji resp jeho naklapanie.... udajne nie"""""""
21.33, 25. 5. 2008, odpovědět77kw nemá natáčanie lopatiek turba
22.13, 25. 5. 2008, odpovědětMám taky stejnej problém, až na to přijdu tak dám vědět. Vím jistě, že tam mám špatnej termostat, tak až ho vyměním tak uvidím. Ale zajímavý je, že to dělá pořád při stejných otáčkách při jakýmkoli stupni zařazeným.
20.33, 26. 5. 2008, odpovědětturbo mohu vyloučit, je oki. bulwa: je to tak, dělá to při 2500 otačkách, kdybys na něco přišel dej vědět, dik. ten kat ještě skusim
14.19, 27. 5. 2008, odpovědětKdyž sešlápnu plynule plyn a ne až na podlahu, tak to neudělá, ale jak pedál přiblížím k podlaze tak to při těch otáčkách udělá. A nebo to točit kolem 4000 a pak to při přeřazení neudělá :) No do konce týdne jdu na diagnostiku a pak ten termostat. to dan: diagnostiku ti dělal za jízdy nebo jen v dílně? Protože mi přijde, že když stojíš, sešlápneš plyn tak to neudělá. No uvidíme.
7.08, 28. 5. 2008, odpověděta jaký máš výkon?? ja slaby. jinak mi to dělá to samé jako tobě, diagnostiky už jsem měl 3 a nic. Zitra mi ještě mrknou na vačku jestli není špatně nastavena, uvidíme
14.55, 28. 5. 2008, odpovědětŽe by byla vačka špatně nastavená to se mi nezdá. Mám ten samej motor jak ty rok 99. Musí to bejt nějaká elektronika, nic jinýho si myslím to nemůže bejt. http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/26647 Kdyžtak se podívej na tenhle článek, myslím, že by to s tím mohlo souviset
19.36, 28. 5. 2008, odpovědětnejdřiv jsem taky myslel elektronika, ale žadna diagnostika mi nic nenašla tak zitra mi mrknou na tu vačku a uvidim
20.07, 28. 5. 2008, odpovědětNevím jestli zrovna na tohle diagnostika přijde. Neodhalí všechno. Jestli je nějakej špatnej ten snímač, tak může v jedný poloze pedálu pořád spínat tak, že si myslí, že máš pedál míň zmáčklej. Taky se na to podívat by nebylo špatný, aspoň to prostříknout a uvidíme. Já to zejtra zkusím.
20.16, 28. 5. 2008, odpovědětjenže ja nemam ani zatah od spodu, je to slabe pořad, a děla mi to od te doby co mi sundali hlavu a dělali rozvody, tak nevim
20.24, 28. 5. 2008, odpovědětNo tak zátah od spoda je sice menší, ale když se to dostane kolem 1800 otáček tak to jde velice dobře, jenže pak to přesáhne 2500 a jde to méně plynule. Zkusím ještě ten EGR zaslepit a ten termostat. Váhu vzduchu nechám taky proměřit. Pak uvidíme. Na ty rozvody se vyzkoušej zeptat v nějakým jiným servise jestli to může mít nějaký vliv.
20.37, 28. 5. 2008, odpovědětEGR už jsem skoušel zaslepit a nepomohlo, vahu mam novou a nic
21.05, 28. 5. 2008, odpovědětkeď som kupoval alfu tak tiež nešla, lenivá bola, proste lemra. problém bol v tom že predchádzajúci majiteľ menil snímač polohy kľukového hriadeľa, lenže závadu nevymazali. dal som to na diagnostiku, závadu zmazali a alfa išla ako vymenená. predpokladám že keď menili rozvody mohli ten snímač odpojiť a teraz to blbne. poprípade zabudli nejaký snímač zapojiť. ak by zle nahodili rozvody tak to má buď strašne ostrý chod, alebo by ťažko štartovala a dymila ako lokomotíva. skús tie snímače skontrolovať, iné ma nenapadá.
22.07, 28. 5. 2008, odpovědětešte si pozri či sú dobre utiahnuté hadice pri filtri, medzi váhou vzduchu a turbom sa hadica rozchádza a končí naspodku vzduchového filtra, slúži to na tlmenie hluku alebo neviem na čo. kamoš to mal na alfe odpojené a stadiaľ mu ťahalo vzduch a nie cez hadicu na ktorej je váha vzduchu. a potom to blblo.
22.13, 28. 5. 2008, odpovědětuž jsem byl na čtyřech diagnostikach a nic, ty hadice překontroluju, ale myslím že závada bude jinde
21.15, 29. 5. 2008, odpovědětZdá se mi divný, že když prostě ten plyn držím tak na půlce, tak to přes těch 2500 otáček přeleze dobře. Bude to zase nějaká hovadina. Dane od kud vůbec seš? Já sem z okolí Jihlavy tak nějak.
21.49, 29. 5. 2008, odpovědětKdyž si měnil tu váhu vzduchu, resetoval si tu řídící jednotku?
5.44, 30. 5. 2008, odpovědětto bulwa: kam jezdíš prosím tě na diagnostiku?
6.24, 30. 5. 2008, odpovědětI když na diagnostiku jsem s mojim předchozím autě mockrát nebyl. Ale po té co jsem měl menší ukázkovej čelní crasch test tak jsem byl nucen vyměnit auto za Alfu, mimochodem je to hodně povedený auto. Zase tenthle problém není takovej že to omezuje v jízdě. Snad dneska na tu diag zajedu.
6.58, 30. 5. 2008, odpovědětJelikož jsem teď pořád v práci tak jsem se tam nedostal ještě, ale jinak jezdím tady v Jihlavě k jednomu chlapovi na výpadovce na Pelhřimov. Nebo v Třešti.
6.48, 30. 5. 2008, odpovědětJa sem z Jihlavy tak jsem se chtělk zeptat.Toho na ty vypadovce znam ale má pořád plno.Dik
6.52, 30. 5. 2008, odpovědětTenhle chlápek je právě v poho, je ochotnej s tebou sednout do auta, napíchnout to na počítač a projet. Vyhodnotí to přímo za jízdy a v klidu.
7.01, 30. 5. 2008, odpovědětjsem z Frenštátu p/R, ještě pak zkusim přimo servis alfa v Ostravě
14.43, 30. 5. 2008, odpovědětdneska jsem odpojil kat a tím to taky není
0.11, 31. 5. 2008, odpovědětVyzkoušej ještě rozhejbat EGR ventil, zdá se mi to lepší trochu. Já sem ho teda ještě neměl venku, ale trochu jsem ho prostříknul zevnitř.
16.40, 31. 5. 2008, odpovědětEGR už jsem zkoušel, jinak me icq 356276861 Braun
19.33, 31. 5. 2008, odpovědětTak co jsem vyměnil termostat, tak mi to aspoň drží teplotu. A k problému, už to necuká ani na dvojku. Trojka je taky lepší a zbytek taky. Kdybych na to měl nějakej čas.
2.43, 1. 6. 2008, odpověděta výkon máš oki nebo je to slabe???
10.08, 1. 6. 2008, odpovědětTak výkon je v celkem slušnej.Je tam cítit v těch dvou a půl polevení, ale táhne to dál. I když co jsem měl před tím Ibizu v TDi tak ta lítala hodně slušně. Ale 156 je něco jinýho.
13.25, 1. 6. 2008, odpovědětDůležitý je, že to jezdí. Kdyby si na něco přišel, hned to sem dej vědět.
14.31, 2. 6. 2008, odpovědětjj, ted jsem byl u marka a na nic podstatneho nepřišel. Mi šel výkon dolu, jinak byvam na icq
15.09, 2. 6. 2008, odpovědětpřečipoval jsem a už to jede
20.25, 9. 6. 2008, odpovědětS origo softem to bylo pořad to same, s tím čipem to jede lip, ale ta chyba je tam pořad
21.45, 10. 6. 2008, odpovědětna tu alfu JTD zkontroloval jsi taky katalizátor? Když je částečně ucpaný taky auto ztrácí výkon.
20.28, 20. 7. 2008, odpovědět