Zdarec panove. Predni naprava mi bouchala (ale nevrzalo to), tak jsem koupil a vymenil komplet horni i dolni ramena, menil jsem i tycky stabiku.... par dni to bylo okay, ale pak to zacalo vrzat. Asi dost z vas vi, o cem mluvim. Pri prejezdu nejake nerovnosti v nizsi rychlosti, proste kdyz se auto "zkoupne" tak to vrze. Zkousel jsem to mazat, ale nepomohlo to na vic nez par hodin jizdy:-((( .... nevite co s tim?? Cetl jsem zde, ze by to mohly byt treba tlumice, ale nevim..... popr. cim to mam mazat?? DIky moc R:
13.28, 3. 5. 2008, odpovědětno hele a nepřestane ti to po zahřátí, nebo když je teplejc? mě to dělá taky, když je auto studený, nebo večer když je zima, ale jak žhne slunce a je motor teplej tak je to dobrý....prej to sou nějaký gumy či silentbloky na motoře....
19.44, 3. 5. 2008, odpovědětDela mi to docela casto. treba dneska taky a to bylo tak 15 stupnu. mazu uz vsechno, co se da. na chvilku to prestane a pak zase znovu. neni mozny, ze "mechanik" neco zanedbal pri montazi novejch ramen??? docela me to stve, zvlast, kdyz jedu ve meste:-(((
20.28, 3. 5. 2008, odpovědětAopj,mám taky takový problém, vyměněné ramena, stabilizátory, všechno nastříkáno silikonovým olejem a stále si vrže, už nevím co s tím. Ale když vytočim kolo a zhoupnu se na blatníku tka to nevrže, když ho dám rovno a zhoupnu tak vrže, tak v tlumiči to podle mě nebude. Fakt nevím. Kdybys na něco přišel tak dej vědět. Ještě mi trochu hučí kolo u kterého to vrže, tak jestli to třeba není něco uvnitř (ložisko,čep)fakt nevím. Taky mě to štve, vrže to jak stará herka, to se nehodí k takovému autu
20.36, 3. 5. 2008, odpovědětJsme na tom podobně taky mi to vrže ale je to pruser když jede člověk ve městě a vrže to podle mě to asi dělá tlumič nebo pružina dneska jsem to skoušel mazat a hovno stabilizátor to nedělá ten zas poklepává a co když otáčíš na místě volantem??mě to vydává taky prapodivný zvuky jako když se o sebe třou gumy no ...
20.40, 3. 5. 2008, odpovědětdělalo mi to taky a byly to silenbloky na horních ramenech ...
20.49, 3. 5. 2008, odpovědětmne to uz nevrzga,jeden dement mi v plnej rýchlosti nacúval na predok.Vrzganie prestalo ale predok je p...!Tak spravia predok dufam ne to potom nebude.Inač som mazal a striekal čo sa hýbalo ale stačilo len prejst zopar kolajnicových prechodov a potom som mal pokoj.
20.52, 3. 5. 2008, odpovědětKdyž točím volantem tak nic, nevím v čem to může být, všechny silenbloky vyměněné a promazané, jedině ten tlumič. Už sem někde četl že to dělalo spodní uložení tlumiče, ale já fakt nevím. Ale zvuk je to děsný. Asi se s tím bduu muset smířit, buď jezdit rychle, nebo hudbu hodně nahlas
21.41, 3. 5. 2008, odpovědětJa som menil aj horne aj dolne ramena,aj stabilizator,stale chvilu po vymene bolo nejaky cas ticho. Posledna vec co vrzala boli horne ulozenia tlmicov,zvuk to je takmer rovnaky ako u ramien. Teda aspon u mna. Doporucujem otvorit kapotu,silnejsie rozhupat auto a pocuvat pri tom ulozeni,ja som to nasiel hned.
0.19, 4. 5. 2008, odpovědětAhoj,to jsou uložení horních ramen a nedá se s tím dělat cekem nic,jak už někdo psal pomůže jen teplo.Jestli tam máš nový tak se to časem ale zlepší
9.11, 4. 5. 2008, odpovědětNo já sem vyměnil celé horní ramena, nové silenbloky a vrže stále stejně, ani o nic mín ani víc. Navíc to vrže hodně i při teple, spíše to vrže méně než se auto zahřeje, a jak je teplé tak vrže pořád. Nezdá se mi že by vrzaly horní ramena když jsou nová. Pořád skáču po tom blatníku a poslouchám kde to vrže ale nemůžu na to přijít, nedá se pod to ani lehnou, je to hodně nízko. Už sem houpal i s otevřenou kapotou a nic, nevím kde to vrže. Možná ještě zkusit ten tlumič, ale tam je taky špatný přístup. Měnil jsem ty ramena hlavně abych odstranil vrzání a nic, takže investice zbytečná. Ale aspoň stabilizátory odstraniy tlukot, jediné plus. Ale zbavit se toho vrzání asi nedokážu
15.48, 4. 5. 2008, odpovědětJá sem toho měnil více, dělál sem ty horní přední ramena, stabilizátory vpředu a vzadu, pak nopvý termostat, pak jeden silenblok na dolním rameni a jeno čidlo abs a vyplazl jsem 14 litrů, kolik co stálo nevím. Vím že stabilizátor kolem 700 a ramena nevím, ten spodní silenblok stal 1000, termostat 2000 a čidlo abs taky 2000. tak hodně štestí, snad to nějak opravíme
16.54, 4. 5. 2008, odpovědětMně vržou silenbloky spodních ramen, ale pouze za chladného počasí a to při prudkém otočení kol do krajní polohy. Posadil jsem do alfy člověka a požádal ho, aby několikrát otočil volantem na obě strany do plného rejdu a poznal jsem, že spodní ramena se axiálně posouvají v jejich uložení. Za chladného počasí je guma silenbloku méně poddajná a tak při tomto posuvu ramene má snahu se axiálně posouvat po rozpěrné trubce uvnitř silenbliku, místo toho aby onen posuv byl eliminován propružením gumy silenbloku a to způsobuje ono vrzání. Výrobce silenbloku ho k rozpěrné trubce buď vůbec, nebo špatně navulkanizoval. Myslím si, že veškeré povrzávání silenbloků by se dalo odstranit pevným spojením gumy silenbloku a rozpěrné trubky uvnitř něho např. jejich vzájemným slepením kvalitním lepidlem. Jakýkoliv olej bych na odstranění vrzání nepoužíval, protože materiál silenbloků nemusí být odolný vůči jeho účinku, olej může značně zkrátit jeho životnost. Pryž určená pro styk s mazivy má své specifické vlastnosti.
17.40, 4. 5. 2008, odpovědětTahle je ještě furt docela zanedbatelná věc a jakou máš vlastně alfu já mam 2.4 JTD a ten předek mi trpí hlavně kvuli váze motoru no a odkud si?
19.07, 4. 5. 2008, odpovědětKdyž otočim za jízdy volantem nebo šlápnu na brzdu tak to vrzání přestane je to normální?
19.34, 4. 5. 2008, odpovědětJá mám dvoulitra a jsem z Ostravy. Kdyby náhodou někdo věděl co s tím, dám cokoliv za odstranění. Ale ty ramena si určitě vyměň. A pokud ti i klepe něco na nápravách tak určitě i ty stabilizátory, nestojí moc a pomohlo to
22.47, 4. 5. 2008, odpovědětOkay. zkusim se jeste mrknout na tlumic. ten jsem jeste neprochazel... uvidim. snad to opravime. Koukam, ze je nas zde se stejnym problemem dost!!!
7.03, 5. 5. 2008, odpovědětZdravičko chlapi, tak koukám že všichni máme podobný problém,(taky mi vrže -nepravidelně-nejvic ve městě na nerovnostích tak do 60 km,)mám najeto 110000km budu měnit ramena + silenblok..a stabilizátory, tak doufám že to truchu pomuže ,jinak alfa
21.38, 5. 5. 2008, odpovědětlolec Náký bug netu 3x jsem to odeslat nechtěl sorry )-: jinak alfa super ať všem dělá jen radost jako mě ! (cuoresportivo all >>>)
21.42, 5. 5. 2008, odpovědětOdstranění vrzámí horních ramen už jsem tu popisoval ,mně to pomohlo je to jen trochu práce a investice 0.Za pokus to stojí.
20.18, 6. 5. 2008, odpovědětTak to hod do placu este raz...kolegom s tym pomozes. ;o)
7.59, 7. 5. 2008, odpovědětZatím jen zkrátka: po upnutí vrzajícího ramene do svěráku jsem zjistil odkuk vychází vrzání. Romeno se protáčí mezi vnitřními kovovými pouzdry které jsou ztaženy dlouhým šroubem M10 k držáku ramene a gumama které jsou na pevno nalyzované v rameni. Zkousel jsem takto i nové rameno a protáčí se tamtéž, akorád že nevrže. Je to logické: nasucho ho neslysujou...Vyřesil jsem to následovně:Ze spoda do obou ok ramene vyvrtat díry průměr 5mm skrz hliník a gumu až na kovové pouzdro. Vyříznout závit M6 a našroubovat mazničky. Z pneusezvisu vyžebrat bílou vazenínu, kterou používají pri montáži pneu a lysem namazat až vytéká a je ticho. Jestli máš rameno venku tak je ideální vylisovat vnitřní pouzdra a přesně v místech proti maznici vytočit na soustruhu na pouzru drážku aby se tuk dostal kolem do kola. Myslím,že pokud není vymlácený kulák na rameni tak mnozí utácejí zbytečne peníze za nová ramena, která počase začnou vrzat. Čau
22.13, 7. 5. 2008, odpovědětTakže sme vlastně v hajzlu... :( mě to taky vrže. V zimě víc a v dešti zase vůbec. Kamoš mechanik říkal že je to asi uložení tlumičů.
22.53, 15. 11. 2009, odpovědět