Kdo poradí s problémem?? Alfa 1.9JTD po ujetí asi 5 km cukne sem tam vynechá a začne svítit kontrolka vstřiků.Zdá se mi že trošku ztratí i víkon.Poradíte někdo??
21.12, 12. 5. 2008, odpovědětZtratí víkon, nebo výkon? Jestli víkon, tak to bude špatný řidič, jestli výkon, tak bych radil diagnostiku...
21.15, 12. 5. 2008, odpovědětaj mne sa to stalo.kúpil som odstranovač vody a usadenín ktorý sa lieva do nafty a mne to pomohlo tak skús.ale pozor sú aj do benzinov aj do nafty
7.41, 13. 5. 2008, odpovědětNicholas moc diky jsi fakt dobrej...češtinář.
20.57, 16. 5. 2008, odpovědětTo samí jsem měl taky měl jsem strach o vstřiky a nakonec to bylo jen čidlo prutoku takže cajk aspon mi to řekli ve fiatu v servisu
22.47, 16. 5. 2008, odpovědětJJ to si taky myslím že tím to je...
15.29, 18. 5. 2008, odpovědětabych se podělil o můj problém, dělalo mi to samé co tady píšete, při tahu nad 2500 otáček mi problikla kontrolka vstřiku a sem tam vynechal motor, tak dnes když jsem kontroloval vzduchový filtr, tak jsem přišel na to že víko pod kterým je filtr je na víku jeden šroub ulomený a tudíž tak šel valešný vzduch, nebo kdyžtak mě opravte nejsem odborník, tak jsem to nějak prozatím dal do kupy aby to sedělo a jel jsem to pořádně projed a vše ok Mám radost že jsem konečně vyřešil můj problém Mám 156 2.4 JTD r.v.1999 Tom
12.01, 19. 2. 2010, odpovědětČaves mám 145ku 1,9 JTD 77kW a stalo se mi to taky čekám mě diagnostika a vidělbych to buď na čidlo snímače otáček kliky nebo elektronického pedálu
18.46, 2. 3. 2010, odpovědětcuuus taky mam 145ku 1.9JTD mam stejná problem akorat že se to kontrolka občas rozsvítí někdy zhasne.. a ted nedavno se mi stalo že jakoby se propadl plynový pedál že zabíral pozdejc než obvykle ale už to nedělá.. ale nevim co s tou kontrolkou vstřiku.Nemuže to být že sem načerpal naftu s nějakym bordelem nebo tak něco.?
12.12, 16. 2. 2012, odpovědětKdyž se mi to v roce 2008 stalo vyměnil jsem pal filtr a bylo poproblemu.
16.04, 21. 2. 2012, odpovědětZdar lidi tak moje zkušenost s Alfou 156,je to sračka největšího kalibru,koupil jse, měl jí měsíc a nacpal sem do ní 8000kč a rychle sem to prodal než mě to sežere peněženku,tydle auta nevydžej v kupě ani tejden,já už Alfu NKIKDY V ŽIVOTĚ NECHCI V MÉ GARÁŽI ANI VIDĚT,vracím se zpět k BMW a to velmi rád,radím Alfu nekupovat a ty kontrolky,jeden tejden vám nesvítí vůbec ni a další tejden se rozsvítí vstřik,abs,airbag a podobný píčoviny a škube to a furt se něco hledá,strašný auta!!!!!!
9.39, 23. 1. 2016, odpovědět:-D bmw :-D
15.22, 23. 1. 2016, odpovědětMojí neteři se kousek od Berlína zastavilo BMW. Bydlí v Berlíně, zavolala odborníka, je proti takovým problémům pojištěná, a ten nechal milé BMW odvést do servisu. Tam zjistili, že prasknul řetěz rozvodu či co a oprava bude velmi drahá. Auto tedy prodala s tím podělaným motorem za necelých čtyřiapůl tisíce euro. Byl to nafťák. Koupila tedy nový BMW ve kterým je naděláno tolik elektroniky, aby se to vůbec udrželo na silnici. Má i takovou kokotinu, jako otvírání a zavírání pátých dveří na klíček. Všechny tahle kokotiny pěkně zaplatíš a řekl bych že tvoří až plovinu ceny toho auta a cena uvádí v omyl potencionální vlastníky těchto aut. Nejsou to rakety, jsou to jen auta. Jo, ještě moje sestra, taky žijící v německu neprošla s čtyry roky starým BMW technickou kvůli vůli v předních ramenech. Už ji jednou táhli v německu do servisu. Má nafťáka a najednou přestal tahat, šel jen na zvýšený volnoběh. Raději ho prodala. Dnes už jezdí zase s BMW ale s benzínem bez turba a různých sarapatiček co dnešní nafťák musí mít aby splňoval euro šest. Takže BMW je taky pěkná sračka i když propaganda z německa nám říká něco jinýho. U nás vě městě máme servis specializovaný hlavně na BMW, je tam pořád plno.
17.43, 26. 1. 2016, odpovědětMěl jsem 3x bmw e 36 320i,2x bmw e 36 325i,e34 524td 1x,525 tds 1x,e39 525tds 1x,e46 320d a e39 520i a nikdy mě to nikde nenechalo,akutně (jako že se to posralo) sem měnil vodní pumpu u dvou aut která začala týct,snímač pod pedálem a jinak mi praskaly jen žárovky ve světlech a řešil sem korozi jinak nic, vše jsem vždy dělal preventivně a pak sem se nechal ukecat od kamaráda z Liberce kterej měl alfu 156 2.4jtd 100kw rok 98 naprosto krásnou bez koroze bez úniku kapalin,turbo po repasu no paráda staral se o to vim to znám toho kluka,dokonce mě i varoval ale já néé,chtěl sem alfu no tak sem jí měl po tejdnu kontrolka vstřikování-poprvé v servisu strácelo to tlak v railu,za 14 dní alternátor,motor musel skoro ven aby se k němu dostalo takže 2x v servisu,dotoho se mi zablokovalo zadní kolo a kousnul se třmen-zase servis,po měsíci nějakej ventil a zase kontrolka vstřikování a pokles výkonu-zase servis a šla doprdele a sem rád,jediný co na tom bylo dobrý byla spotřeba a když to fungovalo tak i ten výkon byl dobrej ale to by to muselo fungovat!,,tak čus :D,
18.16, 31. 1. 2016, odpovědět