Chlapy, vymenil som 156 za 159 2,4JTD. Auto som si doviezol z Nemecka. Tesil som sa tri dni a zistil som ze mi myzne voda z chladenia. Co to moze byt??? Chladic je OK a dym nie je biely. Je to tesnenie pod hlavou??
21.29, 29. 5. 2008, odpovědětpodivej se na olej po vičkem
21.31, 29. 5. 2008, odpovědětjestli na něm neni takovej bilej povlak
22.16, 29. 5. 2008, odpovědětHmm...porad...ako sa da vymenit 156 za 159???
7.57, 30. 5. 2008, odpovědětRadši mu dej radu kam se mu strácí voda ty chytraku!!!!!
8.01, 30. 5. 2008, odpovědětTo: franta...nezabi ma!!! Jednu radu uz dostal, tak nech preveri a potom mozme patrat dalej. Ja si ale tiez myslim, ze to bude tesnenie pod hlavou, kedze unik nie je nikde inde (kaluz pod autom).
11.44, 30. 5. 2008, odpovědětTo vyčko som preveril. Je úplne čiste, žiadny náznak vody, alebo niečoho kalneho.
12.56, 30. 5. 2008, odpovědětNenapsal jsi o jak velký únik se jedná ale malé úniky chl. kapaliny se hledají hůř protože kapalina může unikat pouze při natlakované chl. soustavě kdy je motor teplý a kapalina se proto stačí odpařit aniž bys pod vozem něco zpozoroval. Nezbývá než kontrola všech spojů včetně chladiče a topení. Místo úniku bývá zamaštěné. Vadné těsnění pod hlavou se projeví únikem do oleje nebo spalovacího prostoru.Na oleji se to většinou pozná i tím že přibývá. Při úniku do spalovacího prostoru se chladící soustava tlakuje a při natočeném a ohřátém motoru by měla kapalina při otevřené expanzní nádobce unikat.
13.39, 31. 5. 2008, odpovědět