Caute vsetci, prosim o pomoc mam problemy s mojou 156-kou 1,9JTD 85KW. Ked sa rozbieham s malym plynom alebo ked skorej preradim dvojku alebo aj trojku tak sa mi obcas stane ze auto prestane od tych 1100 otacok tahat a strasne dymi....mozem aj naplno pridat az za neakych 4-5 sekund sa dostanu otacky tak na 1600-1800 auto prastane dymit a zacne normalne ist....vyčistil som EGR ventil a aj vahu vzduchu som vymenil....zacina sa to opakovat viac a viac.....
14.23, 23. 6. 2008, odpověděthm,tak to máš asi něco rozbitý
14.28, 23. 6. 2008, odpovědětnooo dobry postreh
14.38, 23. 6. 2008, odpovědětnapiš o jaký dým jde (barva dýmu) to je hoodně důležité
14.39, 23. 6. 2008, odpovědětHusty a čierny....
14.47, 23. 6. 2008, odpovědětNo...podla mna tam mas bud nejaku "shit vahu vzduchu" (dal si tam spravny typ, je nova???), alebo je uplne v prdeli EGR-ventil (vycistenim to nie vzdy zachranis). Skor by som to tipoval na ten EGR-ventil, vzhladom na rozsah otacok, v ktorych sa to prejavuje. Tod moj nazor.
15.55, 23. 6. 2008, odpovědětVaha je nova .... BOSCH ma rovnake cislo ako stara....EGR je vycisteny a funkcny teraz som prisel z diagnostiky...vypisalo to ze cidlo tlaku nafty na cerpadle bez signalu....nevedeli mi ani vo Fiate nic blizsie povedat ze mam sa vozit a uvidim....neviete niekto co to je??????
16.27, 23. 6. 2008, odpovědětNechci chytračit,protože jsem s tím taky dlouho laboroval a vyptával se!Nakonec jsem si koupil novou váhu,která mi byla stejně na prd,protože stačilo zaslepit egr a za tři stovky je po problému!Takže si běž zaslepit egr a napiš,jak jsi dopadl!
17.01, 23. 6. 2008, odpovědětErg zkus zaslepit a jinak snimac tlaku nafty je na cerpadle,predevcirem jsem taky menil ale zatim nevim jestli to pomohlo.
17.40, 23. 6. 2008, odpovědětDaj vediet ako si dopadol s tym snimacom tlaku nafty....a kolko ta vysiel....chalani no Fiate hovorili ze cerpadlo stoji okolo 16 000 SK...
19.04, 23. 6. 2008, odpovědětAhoj.Nechápu co ti ve fiatu řekli ale na čerpadle není snímač tlaku.Ten je na RAILU.Na čerpadle je vysokotlaký regulační ventil tlaku ovládaný z řídící jednotky ECU.Ta dostává signály od plynového pedálu a reguluje tlak spínacím poměrem na kostru.Jestli ale mysleli čidlo tlaku RAILU bez signálu a motor černě kouří můžeš mít netěsný vstřikovač kterým uniká nekontrolovaně tlak z RAILU do válce.Proto ten nízký výkon a černý kouř.Je to ale jenom jedna z možností.EGR pracuje do 3000 otáček a pak by měl zavřít.Kdyby nezavřel mohlo by to taky způsobit tvůj problém jak se zde píše ale to by měla diagnostika zjistit.
20.06, 23. 6. 2008, odpovědětneviem či sa nemýlim ale číslo váhy bosh pre 77kw jtd je 0 280 218 019
20.29, 23. 6. 2008, odpovědětzajtra ked budem v praci ti presne poviem aka vaha kam ide....viem ze na 85KW ide 0 281 002 309....na 77kw presne zistim ale tusim mi davalo tu istu.....
22.17, 23. 6. 2008, odpovědětno Vladino mas pravdu ta vaha na 77kw je bud 0 280 218 019 alebo aj 0 281 002 199...ja som sa pomylil ta na 81 kw pasuje aj na 85KW ......
10.16, 24. 6. 2008, odpovědětNech si to radši napíchnout.Může to palivový soustavě cokoli.
10.27, 24. 6. 2008, odpovědětA není to jen těmi 1 100 otáčkami ? Pod 1 500 otáček se dostanu jen při rozjíždění,nebo šudlání z kopce.
15.53, 25. 6. 2008, odpovědět