Zdravím, vím že se tu tento problém řeší furt. Ale i přesto se chci zeptat. mám AR 156 1,8 TS r.v. 1998 zdvihový objem 1 747 ,benzín, 160 kw. a při nastartování mi otáčky vyletí na 2000/2500 ot/min, a pak klesnou na 1500ot/min . a níž se jim nechce a pochvili začnou litat od 1000ot/min k 2500-3000 ot/min. děláto i při řazení . po sesšlápnutí spojky otáčky vyletí o 500-1000. dělá i za tepla i za studena. bylo vyměněno lambda sonda,váha vzduchu ,teplotní čidlo......... děkuji za vaša reakce. pozdrav ze znojma...
17.42, 15. 7. 2008, odpovědětnic neměň,jen vyčisti ventil volnoběhu.99,99%
18.08, 15. 7. 2008, odpověděta co takhle falesny vzduch? tesni ti saci potrubi?
18.45, 15. 7. 2008, odpovědětpřesněji řečeno krokový motorek volnoběhu, ale spíš bych resetoval ř.j. to taky pomůže
18.47, 15. 7. 2008, odpovědětA jak se provádí ten reset řídící jednotky?
19.29, 15. 7. 2008, odpovědět1.odpojit baterku na 45 min, 2.znovu zapojit, nastartovat bez plynu a nechat běžet 15 min, 3.vypnout a nechat 10min stát, 4.nastrartovat a projet ji.
22.27, 15. 7. 2008, odpovědětjirka88:ty máš teda pěkně nadupanou 1.8...160kw ;-) měl jsem stejnou závadu,vyndal jsem škrtící klapku a pořádně vyčistil,to stejný krokovej motorek...rozebrat...opatrně...odstranit staré mazivo a prostříkat WD-40...až to namontuješ zpět,musíš ještě nastavit klapku..http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-otacek-volnobehu pak to ještě asi 100km občas houplo,ale ted to drží,až jsem z toho nervozní :-))
1.35, 16. 7. 2008, odpovědětsem jenom blbe zmáčkl čísílka jasně že má 106 kw
9.05, 17. 7. 2008, odpovědětjasně, 106 :) už sem ti chtěl napsat že ně to budeš muset ukázat, tech 160 Kw. Uplně zevšeho nejdřív než budeš cokoliv rozebírat kup si sprej na čištění škrtících klapek,(nebo dekarbonizační) odpoj hadici co vede ke klapce, pořádně to prostříkej,aspon dvakrát třikrát, nech to vždy chvilku reagovat, prostříkni i v otevřené poloze.tak 80% nepravidelných volnoběhu tohle vyřeší. pokud to nezabere maš, tak pak teprve rozebírej :)))
11.31, 17. 7. 2008, odpovědět