Mám pouze jeden origo klíč s čipem a děsím se toho až ho jednou ztratím a nejlépe v cizině na dovolené. Mám sice klíček od zámečníka asi za 80 kč ale tím odemknu jenom dveře. Dálkové na klíčku mám stejně rozbité tak mě napadlo což vyndat čip z klíčku dokud jsem ho neztratil a nalepit ho nastálo zespoda na snímací kroužek . Poradí někdo kdo se vyzná jestli by CODE zhasínalo ?
22.10, 29. 7. 2008, odpovědětTAkže koukám že nikdo z jedinným klíčkem problém nemá . Asi si dělám zbytečný starosti.
21.28, 31. 7. 2008, odpovědětSkus to.Ani nemusis ten chip vytahovat.Vyhod to plastovanie okolo spinacky,vytiahni kruzok imma,priloz tam origo kluc a skus nastartovat tym od zamecnika.Takto to vyskusaj aspon 10 krat po sebe,s tym ze ten origo kluc budes mat stale prilozeny pri tom kruzku.
6.54, 1. 8. 2008, odpovědětJestli ten kroužek pújde dobře ven tak to zkusím díky.
21.16, 1. 8. 2008, odpovědětten kruzek ide lahko vybrat mne tto islo bez problemov
23.11, 2. 8. 2008, odpovědětTak si zajeď do servisu a tam by Ti měli přečíst bezpečnostní kód, kterým odblokuješ imobiliser, když nebudeš mít klíč s čipem. Já mám k autu klíče dva a u jednoho mám kartičku na kterej mám ten kód od výrobce napsanej. A podle návodu se to odblokovává docela jednoduše. Podržíš plynovej pedál u podlahy, otočíš klíčem a začne blikat kontrolka vstřiku a podle počtu bliknutí vyšlapeš plynovým pedálem ten kód. Je to nouzovka, ale v případě dovolený se ztraceným klíčem s čipem k imobiliseru myslím docela užitečná.. :-))
8.19, 3. 8. 2008, odpovědětJo JO kartičku s kodem mám vezmu jí na dovču sebou ale musím si opsat z manuálu postup protože si ho nepamatuju. S tím kroužkem to ale stejně zkusím. dík za radu.
22.36, 3. 8. 2008, odpovědět