Zdravím všechny členy alfa clubu, mám 156 sportwagon r.v. 2001, potřeboval bych poradit... Při otočení klíčkem v zapalování se mi rozběhnou oba dva ventilátory u motoru, i když mám studený motor a vyplou klimatizaci - a nikdo neví co s tím. Musím tedy jezdit s odpojenýma ventilátorama aby se mi motor pořád nechladil. Po vypnutí se po cca 10 vteřinách normálně vypnou. Prosím poraďte mi
22.51, 5. 11. 2008, odpovědětzapoměl jsem je to 2,4 JTD
22.57, 5. 11. 2008, odpovědětNech zapnutý klíček,běžet ventilátory a vytáhni konektor z tlakového čidla klimatizace který je na pohlcovači vlchkosti v horní části v podběhu před pravým předním kolem.Dá se tam také dostat když sundáš pravou mlhovku tím otvorem.Když se ventilátory po vytažení konektoru zastaví máš zaseklý tlakový čidlo a musíš ho vyměnit.Jestli-že poběží dál máš falešný ukostření ventilátorů protože ty jsou napájeny stále a spínaný jsou ukostřením z relátek před akumulátorem.Tato relátka jsou ovládaná právě z tlakového čidla klimatizace a čidla teploty vody na termostatu.Někdy zůstanou sepnutý relátka i když nejsou ovládány takže skontroluj i relátka. Napiš jak to dopadlo.
17.22, 6. 11. 2008, odpovědětmuzu se zeptat,mam opacny problem,mi nejedou ventilatory vubec.zkousel jsem ventilator napojit naprudko na baterku a jede.relatka jsem taky prohodil a nic,pojistky jsou ok.da se nejak promerit jestli jde proud do relatek?nebo odkud jde proud z pojistek,do cidla teploty??akorat kdyz jsem odpojil draty a propojil je tak se nic nedelo.kdyby jste nekdo vedeli tak budu vdecny za kazdou radu.uz stim bojuju docela dlouho.na diagnostice to nenapsalo zadnou chybu.
21.25, 6. 11. 2008, odpovědětPetrovi-Změř napětí na vytažených konektorech z motorů ventilátoru.Je-li tam 12V chyba je v ukostřování od čidel tlaku klima a teploty vody přes ukostřovací relátka první a druhé rychlosti ventilátoru.Není-li tam 12V vyndej obě 40-ampérové napájecí pojistky ventilátoru(vedle nádobky brzd.kapaliny)a změř na pinech napětí.Je-li tam 12V máš to přerušený mezi pojistkami a ventilátory.Není-li 12V máš vodič přerušený mezi pojistkami a akumulátorem.
18.00, 7. 11. 2008, odpovědětvilda prosim ta,ked si to tak odborne napisal.nevies nahodou ci ma niekde 1,9jtd z klimatizacie nejaku prepadovu hadicku alebo nieco podobne aby nazrazana voda z klimi kvapkala prec??? v lete ked stojim tak ziadna kaluz pod autom niele a ide mi smrad z kurenia.niekde som cital ze nazrazana voda ostane v systeme a potom sa tam tvoria bakterie.
21.49, 6. 11. 2008, odpovědětOdvod ze skříně výparníku jsem ještě nepotřeboval čistit ale kluci už to tu několikrát probírali určitě to najdeš.
16.43, 7. 11. 2008, odpovědětZdravim vsechny jsem naprosty amater a ziju ve Francii alfu jsem si koupil cca 2 mesice a hned po nastartovani mi ventilator spali pojistku nevite nekdo cim to je do servisu to davat nechci jen bezna kontrola tady stoji asi 400 eur co pak takova oprava navic neni na skodu se zacit neco ucit predem dik za kazdou radu
15.32, 17. 7. 2009, odpověděta ktery je to to relatko...je v zasunuty v bile hnede nebo cerne koncove na relatku???? nebo jak se oznaceny na ze krabici?
22.04, 30. 7. 2009, odpovědět