Zdárec alfisti.Shánim 156 1,8TS z roku 1999 a novější v černé barvě,eventuelně černé metalíze v dobrém technickém stavu.Najde se někdo kdo se jí chce zbavit?:).Případné nabídky pište na meil,nebo zde do fóra. Nevím tedy jestli zde na fóru už tato otázka nezazněla,ale co myslíte,jaka barva té krásce (156) sluší nejvíc?))
3.01, 17. 1. 2007, odpovědětzelená jaguar
11.55, 17. 1. 2007, odpověděturčitě červená:-)
11.56, 17. 1. 2007, odpovědětV zásadě a pouze červená :o)))
13.35, 17. 1. 2007, odpovědětcerna .. krasne leskla cerna :o)
15.29, 17. 1. 2007, odpovědětZásadně stříbrná :)
16.16, 17. 1. 2007, odpovědětPerleťově červenááááááá
17.43, 17. 1. 2007, odpovědětna stříbrné barvě je nejmíň vidět prach a špína.....
17.51, 17. 1. 2007, odpovědětAhoj, pořád platí tvůj inzerát? Mám AR 156 2.0 TS - tmavě modrá metla. R.v.1998, pokud budeš mít zájem tak se ozvi. zdenek@bitpower.cz
9.14, 18. 1. 2007, odpovědět...jak se na to koukam budes to uz mit i chipnute :P
13.33, 18. 1. 2007, odpovědětZdenek>>Dík za nabídku,ale sháním černou jak jsem již psal.V krajním případě bych vzal červenou,ale ne tu vyblitou červenou (vínovou).Prostě když už alfa a červená,musí to být ta sportovní červená (ferrari,nebo jak se jí říká))).Zadalší chci objem motoru 1,8 (to kvůli povinnému ručení).No a rok 1999 a novější.Nejradši bych rok 2000,je to takovej kompromis mezi stářím a cenou.Ta nová po faceliftu se mi už nelíbí. K té otázce barvy - mě se nejvíc líbí černá,protože v ní krásně vyniknou znaky alfy a co hlavně,zadní světla.Červená je taky nádherná,hlavně v kombinaci s černým sloupkem mezi dveřmi,ale zanikají tam ty pěkné zadní světla a znaky alfy.Nevýhoda černé je jasná a to je to,že je na ní bohužel všechno hned vidět.Ať už jde o drobné vady laku a nebo jen špína))
15.01, 18. 1. 2007, odpovědět/íšeš kvůli povinnýmu ručení :-( to je rozdíl mezi 1,8 a 2,0 asi 1000 kolček českých jestli uvažuješ tak jak si myslím tak do Alfi nechoď neboť chceš šetřit každou korunu a auto tě v budoucnu bude stát dost a nedá se šetřit neboťpak by jsi mohl zabrečet. To se mně líbí když člověk napíše kvůli pov. ručení kdyby napsal kvůli spotřebě nebo tak nějak ale pov. je ta nejnižší částka kterou musí autu ročně věnovat. :-)
16.28, 18. 1. 2007, odpovědětFrantik156>>No,ono to povinné ručení je jen jeden z důvodů proč 1,8.Zadalší jde samozřejmě i o spotřebu jak jsi se už zmínil a pak taky o to,že jí budu používat jako služebák.Nevím,nevím jak by se v naší firmě tvářili na to,když bych vyrukoval s 2 litrem.Už těch 1,8 je celkem dost vuhledem k tomu,že u nás ve firmě je auto s největším objemem 1,6)).A jinak když už bych měl platit ručení za 2,0 tak jdu radši do 2,5l (mám ten dojem,že je to stejná kategorie a proč zbytečně vyhazovat prachy oknem),ale tam je spotřeba už celkem jinde.Jinak alfu jsem už měl i když ne 156.A proč zrovna 156?Je nádherná,bo ne?)))
18.10, 18. 1. 2007, odpovědětSpotřeba 1.8 a 2.0 je prakticky stejná. Dvoulitr má vyšší krouťák, takže není potřeba tak moc řadit a to snižuje spotřebu. 1.8 je údajně o něco spolehlivější a má o maličko jednodušší konstrukci motoru (nemá vyvažovák).
18.32, 18. 1. 2007, odpovědětJo jo pravda Frantiku kdybych se díval na povinné ručení tak jezdím v nějaké devítistovce a nerozhoduju se mezi 1.8 nebo 2.0 :-)
17.17, 18. 1. 2007, odpovědětJo jo Franík má absolutní pravdu ve všem co napsal.... Já osobně bych si nekoupil 1.6 a ani 1.8 ale rovnou 2.0 a selespeeda abych si to mohl užívat.... A už několikrát jsem psal, že šetřílci a pododbní debilové kazí jméno 156ky.... viz ta diskuze jak v alfě funguje lambáda z Fábie :o) oni šetřej na dílech alfa se jim sere vinou levných či přiupravených dílů apod. A pak nadávaj že itala už nikdy, že na něm furt něco měnil a tak :o) prostě když alfu tak ze vším všudy včetně nákladů na provoz.... Mimochodem 2.0 a 1.8 nemá rozdíl ve spotřebě, ale to taky asi všicni víme...
19.05, 18. 1. 2007, odpovědětTak do 1,6 ani nemá smysl jít,což je celkem logický.1,8 je nutnej kompromis.Je fakt,že spotřeba 1,8 a 2,0 se téměř neliší podle toho co udává výrobce alfy.Ovšem v tabulce tady na fóru už je rozdíl o dost výraznější než papírová spotřeba (cca 1l) a mě čeká převážně městský provoz a důvodů pro 1,8 je prostě víc..Na dílech a náplních určitě nemá cenu šetřit,to je bez debat.Ale zase když už alfu,tak proč nejít rovnou do 2,5 a užívat si?Je to jen benzín navíc,ručení stejné jako 2,0.Každý se musí rozhodovat podle různých faktorů a vybrat nějaký kompromis.Vždyť kdo by nechtěl 2,5 nebo klidně i 3,0 a 250 koní?Prostě nekdo si může dovolit to a někdo zase tohle a to je celý.Ať už jsou důvody jakékoliv,jsou to prostě důvody které nemůžu jen tak hodit za hlavu.1,8 je kompromis stejně jako 2,0 je kompromis mezi 1,8 a 2,5..Samozřejmě ze bych 2,0 bral,ale to už radši tu 2,5)).Na barvě přece taky nezáleží,ale proč si nevybrat tu co se mi líbí?Prostě vždycky je nějakej komromis,to je holt život)))
19.39, 18. 1. 2007, odpověděthm... já jsem měl 1,8 /pouze na kšeft/ 2,0 Selespeed /super zkušenost / 2,5 V6 /dobrý až na těžkej předek.../ a GTA /super :o) bez debat ikdyž na ten předek by taky snesla nějakou dietu /
19.46, 18. 1. 2007, odpovědětTak chlapi,pořád poptávám tu krásku (156).Vážně se jí nikdo nechce zbavit?-(mno ani se nedivim))) Měla by být černá,eventuelně černá metalíza,1,8TS,mít minimálně 2x airbag,imobilizér,najeto do 150000km,rok 99,ale spíš 2000 a pokud možno servisku.Nabídky když tak sem a nebo na meil resuscit@o2active.cz Dík za nabídky
10.14, 25. 1. 2007, odpovědětBando:-) ja mam 1,8 TS a muzu rict ze jsem spokojenej. Ale kdyz nad tim ted premyslim odstupem casu a mel bych moznost koupit slusnou 2,0 Selespeed tak bych asi nevahal. A hned bych presedlal..
8.30, 26. 1. 2007, odpovědětTak k barve jak to vidim ja.. cerna je na alfe hodne elegantni a dela z ni spis lux auto stribrna je takova nijaka (mam ja) zelena pusobi moc usedle a cervena podtrhuje sportovniho ducha takze bud cervenou nebo cernou
18.21, 26. 1. 2007, odpovědětPřesně takhle to vnímám i já)))Prostě černou nebo červenou.Na té červené mě jen vadí,že působí na okolí jako když bych musel do světa za každou cenu křičet všimněte si mě jaký mám pěkný auto,ale to 156 rozhodně nepotřebuje,protože si jí každej všimne i tak.Ta černá je decentní a 156 je tak pěkná,že na sebe upozorní i tak.Navíc v černé vypadá (s pěknejma elektronama) taky celkem agresivně (prostě 156 i po těch letech pořád není žádnej průměr co se designu týče).
10.42, 27. 1. 2007, odpovědětČau, já mam krásnou Alfu 1.8 v černý barvě s béžovou kůží, bude to už skoro rok co s ní jezdím a je v naprostém pořádku. Má nejeto 62tisíc, servisní knížku, přivez sem si jí z německa, je opravdu ve špičkovém stavu a v plné výbavě na orig.alfa hliníkách. Jediný problém na ní je, že ji nějakej zmrd na vánoce poškrábal bok, ale už je to zaretušovaný, vidět je to ovšem pořád. Za 180tisíc bych ji prodal. Někdo může namítat, že je ta cena vysoká, vzhledem k cenám co jsou třeba na Sauto, ale tohle auto je v super stavu a já za něj ručím. A prodávam jí pro to, že mam teď firemní auto a alfa mi většinu času jen stojí před domem. Prostě jí v současnosti neužiju. Kdybys měl zájem, napiš sem nebo na mail, pošlu kdyžtak fotky janyh@seznam.cz
20.58, 26. 1. 2007, odpovědětDíky za nabídku,písnu na meil.V každém případě mám momentálně už něco rozjednáno a vypadá to celkem slibně.No jinak ty škrábance to je škoda,protože oprava laku tak aby to nebylo vidět je celkem nákladná záležitost a obzvlášť špatně se opravuje právě černá((((
10.53, 27. 1. 2007, odpovědětDík všem za nabídky.Už je doma holka,nakonec je to tedy klasika dvoulitr,ale nedalo se odolat tý krásně modrý barvě (blue velvet) (vypadá podle mě lépe než v černé nebo červené) + tomu,že byla u nás koupená/rok 2001,po prvním majiteli.Jinak chci říct,že je to opravdu srdeční záležitost,kdo nezkusil,nepochopí(prostě raketa a ten zvuk,otáčky,no super).Momentálně je kráska v servisu na výměně rozvodů,ramen atd..
19.47, 21. 2. 2007, odpovědět