Zdravím všechny příznivce Alfy. Momentálně vybírám Alfu 156 JTD a váhám mezi 1,9 či 2,4. Na internetu je spousta inzerátů od 65 do 130 tis a více.Uvažuju o roku 00/01 max. 99. Je mi jasné, že za cenu do 100tis nekoupím 1A, ikdyž při stále klesajících cenách...:)Pokud by měl někdo dobrý tip na koupi, ozvěte se.Ps: nechci žadný tuning, načipované motory apod.
18.07, 3. 12. 2008, odpovědětJeště jsem zapoměl dodat, že by nemělo jít o kombi. Sa,ozřejmě lepší technický stav, ať nemusím hned měnit přední ramena, brzdy, rozvody atd.
18.12, 3. 12. 2008, odpovědětTak to ti mužu říct že za 100 tisíc alfu bez investic seženeš dost těžko.
18.15, 3. 12. 2008, odpovědětAhoj. mam na prodej 1,9 jtd. Tmavě modra metaliza hneda kuze r.v. 2000 březen. Puvodne dovezena z IT. Najeto 165 tis. Jak rikas bohuzel na jedne strane klepe horni rameno ale vymena cca 1500 Kč. Nemel jsem na to cas. Jinak po rozvodech naplne komplet vymenene i v servu a převodovce. Nove brzdy a take turbo.Stoji na 16" orig kolech. Jinak za ni rucim ze je v super stavu. Ja osobne chci kombi tak proto prodavam jinak bych ji nedal z ruky. Cena kolem 120 tis.Dohodneme se.
18.21, 3. 12. 2008, odpovědětnemaji to uvedeno,ale podle vzhledu by to měl byt sportpacket 1
18.22, 3. 12. 2008, odpovědětNo a jsme u toho.K ceně si připočti základní věci.Výměna komplet rozvodu,vodní pumpy ,olej+filtr,vzduchovej filtr a jelikož je zima tak i zimní gumy.A to jsi to ještě nebyl projet jak je na tom podvozek.A 99.z najetejma 136 tisícema to je jenom Českej fenomen.Podivej se na inzeráty v zahraničí koli mají auta najeto.
18.30, 3. 12. 2008, odpovědětSamozřejmě máš pravdu. Ty kilometry jsou typický čeký nešvar. Pokud nemáš doloženou výměnu věcí, které popisuješ tak je to první věc, která po koupi přijde na řadu.Podvozek...počítám, že předni horní a dolní ramena+ práce cca 10-15tis...jak se pohybují ložiska,čepy,homokinetecké klouby netuším
18.38, 3. 12. 2008, odpovědětAhoj. já osobně bych asi do 2,4 nešel. Ať si kdo chce co chce říká ta spolehlivost je menší než u 1,9. Sice ten víkon ano ale pak proletět dirou a hned provalit vanu jen kvuli tomu že je motor těžkej no nevím. Turba odchazej a nehledě na to že každej si toho výkonu chce užít tak to honí jako kozu. Chtěl jsem se vyhnout těmto problémům. Už mám druhou 1,9 a bez problémů. Ta první mi zachránila život tak jsem neváhal. Cuore sportivo!!!
18.32, 3. 12. 2008, odpovědětAno s těma KM souhlasim. 99 rok s 139 tis. no nevím nevím. Hlavně že do těch inzeratu pořad pišou vybavu ktera je u alfy standart.
18.40, 3. 12. 2008, odpovědětmám tu na prodej svoji krásku za 89 000 sedan r.v 99, 1,9 jtd 77kw kdyžtak napiš.čau
18.54, 3. 12. 2008, odpovědětJa som mal 1,9 JTD a bol som maximalne spokojny. Teraz mam 2,0 JTS a to je uplne super vecicka. 2,4 je ale dost tazka na predok.
19.00, 3. 12. 2008, odpovědětS tou vanou teda nevim já mám 2.4jtd SW v zimě jezdím na 15" v letě na 16" devadesát procent po silnicích 2 nedo 3 třídy a nemám ani prasjklej plastovej kryt pod motorem natož vanu.To je spíš o řidičích.
19.02, 3. 12. 2008, odpovědětVšak počkej až se to auto jednou trochu víc zhoupne. Mě se to stalo už 2 krát. Asi nejezdíš tam kde to moc neznáš jako já.
19.05, 3. 12. 2008, odpovědětTo povidám to je o lidech.Člověk letí jako prase kde to nezná a pak skáče na brzdy auto jde při brždění k zemi a je to.Když už letíš do díry tak těsně před ní už nemá cenu brzdit auto neni alespon tak nízko.
19.10, 3. 12. 2008, odpovědětAha pan odborník. Neletěl jsem ale když je na skoro super silnici něco jako obrácenej přírodní retardér a ani nestačíš šlápnout po brzdě kde je pak chyba?
19.15, 3. 12. 2008, odpovědětNejsem odborník jenom jezdím normálně.A když se ti to stalo a silnice nebyla označená dopravní začkou tak bych to hnal vejš.
19.19, 3. 12. 2008, odpovědět