Horkou novinkou v naší nabídce je chiptuning se zárukou!!! Náš servis se specializuje na Italské vozy, především na AR. Diagnostika ATAL a SUPER VAG. V případě zájmu mě prosím kontaktujte na mob. 774 817 943, nebo mailem na info@autopavelka.com. POZOR CENOVÁ AKCE NA CHIPTUNING NA MOTORY 1,9JTDm 16v 110KW cena pouze 6000Kč!!!!!!!!!!! cenová nabídka platí do konce roku 2008.
13.39, 4. 12. 2008, odpovědětza 5000,- s doladěním na brzdě :-)
21.11, 4. 12. 2008, odpověděta kolik to stoji na 1.9 JTD 85kW
21.23, 4. 12. 2008, odpovědětLáďo, jak se pozná kvalitní od nekvalitního? Jaké chipy tam letujete? Děláte je sami, nebo někoho dealujete? Dík za info.
21.30, 4. 12. 2008, odpovědětnazdar Radku156, nevím co děláš a jakého výrobce na software a kde pracuješ, ale brzda stojí okolo 1.500.-Kč a stejně tam nic moc nedořešíš. Stavíme závodní auta a každé auto se musí ladit podle každé tratě, protože je jiná teplota a vlhkost vzduchu a také hustota dle nad. m. v. Takže oba víme že software který se dodává pro tyto účely je zbytečné nějak ladit na brzdě, je to jen boj o zákazníky a sprint za nízkou cenou!!! My máme software od f. SUPER VAGkterý se přehraje do řídící jednotky a orig. data zálohujeme, vše odborné a profesionální zázemí našeho servisu. Takže záleží nakaždém co si vybere, kdykoli přijet pokavať je nějaký problém nejen v elektonice a nebo si nechat chipovat svého miláčka někde na parkovišti. Tak se mějte muj kontakt 774 817 943 nebo mail.
10.26, 5. 12. 2008, odpovědětAhoj Láďa...tak s tou brzdou s tebou absolutne nesuhlasim. Pri doladovani na brzde totiz mozes vidiet, ako ti klesa vykon/krutak pri napr. znizovani dymovosti, alebo ked ti trasie zotrvak, alebo, alebo.... Taktiez vies, na kolko je to auto vo finale nachipovane a aky priebeh ma vykonovy graf. A nepis tu prosim ta o takych veciach, ako je nadmorska vyska, teplota vzduchu atd. Tu sa nejedna o chipovanie supersportov na preteky, ale o univerzalne chipovanie. To by si potom musel prepisovat mapy kazdu minutu.
12.25, 5. 12. 2008, odpovědětjá bych se chtěl zeptat kolik by stál čip na 2,5i V6 a jestli se to vůbec vyplatí na tenhle benzínový motor-kvůli nárustu 4 PS by to bylo asi zbytečný.Kde sídlí vaše firma?
11.25, 5. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Já jsem jen napsal kolik mě to stálo......a ljsem maximálně s nowým softwarem spokojený , a originá mám zálohovaný. Original 110 KW po upravě softwaru 136 KW a 443 Nm....už jsem najem 50tis KM..a jsem spokojený. Setrvák se nechvěje a auto mi nekouří ani trochu.... No "dodávaný software"... jen připojit notebook a za pár vteřinek to nahrát do ŘJ a inkasovat peníze.... je to jednoduchý....nic proti tobě , kamarád si to takhle nechal načipovat...tzv. kvalitním chiptuningem se zárukou, firmu nebudu jmenovat, máme stejý motory on zaplatil 7tis , před chipem nám to jelo stejně ale po čipu....kamarád je docela neštvaněj , jo jede mu to o trochu víc něž před tím ,ale zdaleka ne tak jako mě a ten kouř z výfuku....a to udajně ta fitma čipovala ze 110 na 143 KW :-)...asi tak....je na každém co si vybere....
11.48, 5. 12. 2008, odpovědětChlapci umite i 2.5 v6?
17.56, 5. 12. 2008, odpovědětmaosko, souhlas, závodní auta se musí pořád ladit a přepisovat mapy. A jen dotaz ty máš komplet papíry z brzdy? a co máš za motor?
18.12, 5. 12. 2008, odpovědětTak, tak...ako pravi Radek...na 1*. Ano, mam to odladene na brzde...mam 2.4JTD (110kw/150ps -- 135kw/182ps).
23.59, 5. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Komplet papíry z brzdy máme , byli jsme tam společně s Maosko, a zkusilo se víc verzí softwaru.....až to bylo doladěné na 1* :-)
18.33, 5. 12. 2008, odpovědětradku156, ty máš motor 1,9JTDm 110KW? a máš tyto hodnoty které píšeš naměřené na brzdě? A když jsme u té nejmenované firmy, dostal zpět své peníze? když to měl se zárukou. když jsme u kouřivosti a klepání setrváku tak nic z toho nám to nedělá, ikdyž o kouřivosti se dá polemizovat. Káždý TDi, JTD a jiný trochu pokuřuje obzvlášt při pomalejší jízdě a pak se tomu víc přidá tak se profoukne a jestli my chcete tvrdit že vám to nepočoudí, tak to chci vidět na vlastní oči! Každopádně od nás neodjíždějí dýmovnice!!!
18.34, 5. 12. 2008, odpovědětJasne ze to dymi, ale ziadny extrem to neni.
0.01, 6. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: nepočoudí......samozdřejmě když to podržíš k 5000ot tak to kouřit trochu začne...ale do 4000ot....nekouří a podálnici se můžu honit s Golfem GTI s 200 koníky :-)
18.43, 5. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Já neříkám že od vás odjíždějí dýmovnice , já jsem jen napsal co vím......
18.44, 5. 12. 2008, odpovědětradku156, ještě jsi se nepochlubil co máš za motor. a jestli tě mohu poprosit z profesionálního hlediska pošli mi mailem papíry z brzdy rád se na to juknu. A kouřivost jsi zkoušel koukáním do zrcátka a nebo někdo jel tvou AR a ty jsi jel za nim a koukal jsi při akceleraci na to? Jestli pořád tvrdíš že ani trochu nepokouří, tak přijeť do Prahy a rád se na to juknu.
18.58, 5. 12. 2008, odpovědětVed to videl na vlastne oci na tej brzde.
0.02, 6. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: asi tak, Maosko to řekl správně , viděl jsem to na brzdě když se to ladilo , tak tam byl software že to kouřilo...ale upravilo se to....a nekouří.....nahrávat z noteboku univezální software pro daný motor umí každej druhej servis....jak jsem říkal připojit , během pár vteřinek nahrát do ŘJ nějakej jinej software a inkasovat peníze....a říct tak a teď ta máte o 30% víc...jeďte to projet....kdo by nebyl spokojenej že mu to jede o trochu víc než před tím...
11.28, 6. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka : Z profesionálního hlediska ti papíry z brzdy nepošlu , ani jeden graf.....nedal bych si to načipovat kdybych neměl srovnání výkonu z brzdy před a po....
11.30, 6. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Tady máš jeden z několika verzí grafu z brzdy , aby jsi si nemysle,l že jsi něco vymýšlím.... :-) http://mujweb.cz/www/radekhb/AlfaRomeo/graf_brzda.jpg
15.11, 6. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: A tady se můžeš kouknout jestli mi to kouří nebo ne.....na sprintu se šlape s plynem až na podlahu... :-) http://mujweb.cz/www/radekhb/AlfaRomeo/Sprint400m.mpg
15.24, 6. 12. 2008, odpovědětCo by to stálo na 2.4jtd 103kw (a o kolik by to asi poskočilo)? A má to cenu když mám nalítáno přes 180tisíc ?
17.37, 6. 12. 2008, odpovědětHaló ?
10.17, 7. 12. 2008, odpovědětKratos: Po úpravě softwaru tam buděš mít kolem 130 KW...ten zátah je hodně znát , já budu mít nalítáno 180 tis asi tak za půl roku těď má kolem160tis a čip tam mám už přes 50tis KM..a spokojenost vše OK. A kolik tě to bude stát ..... to nevím asi 4000-8000 tis Kč....
11.52, 7. 12. 2008, odpovědětTo zní hodně zajímavě.
13.14, 7. 12. 2008, odpovědětRadek156, nevím když se bavíme konkrétně o tvém autě a té mod. SW. Tak mi posíláš odkaz na jednu z verzí grafu z brzdy a navíc se mi ti neotevírá. Jo a už poněkolikáté se tě ptám co máš za motor to je také tajemství ?
11.14, 8. 12. 2008, odpovědětKratos : Software se upraví pro tvůj motor a stav...tak aby ti to nekouuřilo a nechvěl se ti při zrychlování v nízkých otáčkách setrvák....atd....Ale určitě budeš spokojenej :-)
11.15, 8. 12. 2008, odpovědětKratos, cena je 6tis Kč a Km nejsou problém, poskočí to na 125KW a 370Nm.
11.18, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Otevírá se to normálně , jak graf z brzdy i video ze sprintu. Stačí zkopírovat odkaz :-) Mám motor..... :-) Alfa Romeo :-)...že by to mělo označení JTD....common rail.... Jak to že ti to nejde otevřít ?...coti to hlásí ??
11.19, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Tý jo... hned takhle přesný hodnoty 125 KW a 370 Nm....Co když mu pak bude prokluzovat spojka nebo chvět setrvák , upravíš software tak aby mu to nedělalo ?
11.22, 8. 12. 2008, odpovědětRadek 156, proč tak machruješ a nenapíšeš jakou verzi motoru máš? když jsi z toho dostal tolik Nm.
11.22, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Nebo máš jen jednu verzi softwaru pro ten motor ?
11.23, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Já nemachruju....už ti to jde otevřít ? obojí ?
11.24, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka : Já jsem z toho nic nedostal , to ten upravenej software namíru , pro můj motor :-)
11.25, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Po novém roce jedu do Prahy , mohl bych se stavit , a pokecat , projedem se s načipovanou Alfičkou :-)....druhá,nebo třetí sobota v lednu......
11.29, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Jo poslal jse ti odkaz na jednu z verzí grafu z brzdy , co jsme testovali na mým motoru.....těch verzí softwaru se testovalo víc...a z každé co se testovala na mojí Alfičce mám graf...
11.46, 8. 12. 2008, odpovědětKaždej ať čipuje jak nelíp umí , ale pokud ta firma nedokáže upravit , doladit software pro daný motor co k nim přijede , tak to potom dělá tak na půl....nahrát softwae , změřit na brzdě , popřípadě upravit software a znovu nahrát tak až to bude na 1* a ne mít jenom jeden podle kodu motoru a šup s ním do řídící jednotky...tohle umí každej druhej servis....
11.50, 8. 12. 2008, odpovědětRadek156, graf se mi otevřel to druhé ne, ale až pojedeš do Prahy tak bych se rád s tebou potkal. Jinak co se týká SW co děláme tak jsou odbržděné a děláné pro každý motor zvlášť. Takže to nejsou universální data jak říkáš. když je to na daný typ auta, motoru , řídící jednotky, tak všechna auta jsou stejná, malé odchylky tam mohou být, ale nic velkého. A také co mě zajímalo je celková cena kterou jsi psal, protože v Praze cena brzdy je 1500 a více. čili z 5000Kč toho moc nezbyde pro práci a ladění které také nějaký čas zabere. To jestli ti dali univerzální SW apak se musí ladit je také možné. SW od renomovanych firem má i jinou nákupní cenu. A to že přehrát SW v řídící j. umí každý 2 servis tak to předpokládám že byla jen tvá slovní říčka.
12.09, 8. 12. 2008, odpovědětZa kolik a na jaký výkon ( rozumě ) by někdo dokázal načipovat alfu 147 r.v. 2004 1,9 jtd m-jet 16v dovoz z belgie verze pro belgii 136 koní
12.46, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka : Když se někdo specializuje jen na určité typy motoru...jako jsou třeba JTD... a nědělá tuctovou práci....(všechny turbodiesly)...tak dokáže software upravit líp a ne jenom mít nakoupené nové upravené mapy do ŘJ pro X desítek motorů....myslím si že jsem se rozhodl správně komu jsem svěřil načipování mojí Alfy , jsem spokojenej....
13.20, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: To video ze sprintu ti můžu poslat na email , jestli chceš.....
13.20, 8. 12. 2008, odpovědětRadek156, jsem rád že jsi spokojený, my tuctové věci neděláme a jestli se chceš pochlubit jak ti nepokouří auto tak se sejdeme v Praze osobně mob. 774 817 943, jinak video mi můžeš poslat na info@autopavelka.com
14.04, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: Já jsem neřekl že něco děláš špatně , já o tobě neříkám nic špatnýho nebo zlýho.....video ti pošlu...
15.13, 8. 12. 2008, odpovědětLáďa Pavelka: To video máš odeslané na email.....
15.22, 8. 12. 2008, odpovědětláďa v akom programe upravuješ soft? lebo podľa tvojich príspevkov to vyzerá tak ako keby si len ty vedel chipovať a spochybňuješ prácu niekoho kto sa v tom vyzná. keď má radek dobre chipnuté auto tak neviem načo riešiš nejaké grafy a dymivosť. ozaj o firme super vag som nepočul. daj link na ich domovskú stránku.
7.25, 9. 12. 2008, odpovědětTO RADEK: A kde jsi si to nechal Updradeovat?? Přemýšlím o chipu, tak prozra'd kdo Ti to dělal. Nechal bych si to tam také upgradeovat. Díkes :) Sportivo
10.26, 9. 12. 2008, odpovědětalpiners2: Super vag diag je program který komunikuje s ŘJ :-)....pak jen kabel na připojení a přislušnou upravenou mapu....těch programů je víc s kterými se dá nahrávat do ŘJ...ale na úpravu map jsou jiné programy.....
11.53, 9. 12. 2008, odpověděthanz: Odkud jsi ?
11.54, 9. 12. 2008, odpovědětalpiners2, já nic nespochybňuji jen se mi nezdála cena byla příliš nízká za mot. brzdu + SW + práce doladění a když člověk nevěří tak se zeptá a radek mi poslal graf a je vše v poho. Já jen říkám a nabízím co nabizím. Ve světě chiptuningu je spousta SW a také různé parametry a samozřejmě různé ceny. Jo a já netvrdím že jen já to umím!
11.58, 9. 12. 2008, odpovědětnedal si link ta tú firmu super vag
12.36, 9. 12. 2008, odpovědětnedal si link na tú firmu super vag
12.38, 9. 12. 2008, odpovědětwww.supervag.cz
12.49, 9. 12. 2008, odpověděttak som si to pozrel, predávajú diagnostické káble a keď si niekto kúpi flashovací kábel tak dostane balík upravených softov na rôzne autá. som sa pobavil. takže soft ktorý vytiahneš z riadiacej jednotky ani nedokážeš upraviť, a nemáš ani šajnu čo taká mapa obsahuje. no ale reklamu si robíš peknú. sorry láďa, ale možno ten čo chipne auto na parkovisku bude mať väčšiu šajnu o tom čo robí ako ty. ciao
12.59, 9. 12. 2008, odpovědětalpiners2, jsem rád že jsi se podíval ale nic nedostaneš zadarmo jak si myslíš, vše se kupuje a také sis tam určitě přečetl, že při vývoji jsou jednotlivé SW testovány a odbržděny. jinak já ti nic nenutim .To že tyto SW neumožnuje další upravování map, tak to neznamená, že tomu nerozumím a nevím jak mají vypadat mot. křivky. Bohužel v Česko-Slovenských kruzích jsme zvyklí druhého osočovat aniž bychom se přesvědčili co umí a v jakém zázemí nabízí služby. Již kolikrát jsem se přesvědčil , že anonimně po netu je každý velice chytrý a silný, ale při konfrontaci z očí do očí skutek utek. S pozdravem Láďa
13.35, 9. 12. 2008, odpovědětkeď vieš upravovať soft tak prečo potom platíš za upravovanie softu nejakej noname firme? ja si softy upravujem sám, a nemusím ich nikam posielať. to neni o osočovaní, tiež spolupracujem s pár chalanmi ktorí vedia upravovať mapy z rj, pretože nie každý všetko vie, a každý sa stále učí. Ale písať na net akí ste dobrý v chipovaní, a že brzdu k chipovaniu netreba je tak trochu nezmysel. hlavne keď len nahrávate niečo čo vám niekto poslal mailom, a ty ani nemáš potuchy čo všetko je tam zmenené.
14.54, 9. 12. 2008, odpovědětKurva chlapy nehádejte se.
15.21, 9. 12. 2008, odpovědětkratos: nehádame sa :-) , diskusia
15.34, 9. 12. 2008, odpovědětTak už ta diskuze začíná být o ničem , nehádejte se a neobviňujte jeden druhého....je to diskuze a né vzájemné urážení ...
15.36, 9. 12. 2008, odpovědětUpravovat mapy ....není nic jednoduchého a málo kdo to umí , nahrávání map do ŘJ je maličkost...asi tak......Někdy si otevřu svoje mapy z Alfičky v programu na úpravu map a zkouším to tak trochu pochopit , ale zatím jsem se neodvážil tam něco změnit a pak to nahrát do ŘJ....to nechám opravdu na odorníkovi :-)..ale učit se můžu... :-)
15.40, 9. 12. 2008, odpovědětalpiners2,pokavaď neznáž tu firmu tak neříkej noname. To že jsme dobrý neznamená nejlepší a navíc jsem nepsal jak jsme dobrý!!! Co se týká brzdy,tak jsi nepochopil oco se jedná, ty zrovna máš přepisovatelný SW, tak to tak děláš, my přepisovatelný nemáme tak dolaďování není možné a poněkolikáte píšu že náš SW je bezpečný a ke všem součastem motoru , spojky, atd..., není problém vyhonit výkon, nebo krouťák, ale pak to také stojí zato, utržení setrváku, klouzání spojky, atd... Proto se u seriových vozů nepouštíme do extrémů. Jen závěrem chci aby jste pochopili, že je skoro to samé co děláš ty a já, jen stim rozdílem že já mám data připravená né universální( pro každý motor něco jiného) a ty si je doladíš sám a kde breš tu jistotu že právě to tvé je nejlepší? Já o sobě nic takového netvrdím!!!
15.46, 9. 12. 2008, odpovědětLen taka kratucka poznamocka...neupravovatelny SW pripraveny pre konkretny motor je na dve veci!!! Nikto totiz dopredu nevie, ako sa auto (zotrvak, spojka, turbo, poloosi, atd.) bude po nachipovani spravat, preto musi nasledovat doladovanie hodnot vzhladom na stav/moznosti uvedenych dielov. Zdar a silu a nech nam to jazdi. ;o)
8.35, 10. 12. 2008, odpovědětmáte pravdu, ze tato diskuse nikam nevede. Zmé strany se něčemu rozumnému rád přiučím, protože nás to baví a zajíma a rádi se věnujeme Alfám, nicméně se věnujeme i mechanickým věcem na AR. tak se všichni mějte fajn a doufám že se s váme někdy potkám třeba u nas v servisu nebo někde na srazu AR.
15.54, 9. 12. 2008, odpovědětnepísal som že môj soft je najlepší. každý soft ktorý stiahneš z riadiacej jednotky sa dá upraviť. toľko k tomu. nie si premňa konkurencia, ani ja pre teba. nepotrebujem sa s tebou hádať, aj tak by sa nič nevyriešilo. len nechápem prečo platíš za úpravu softu keď si to môžeš upraviť sám ;-) radek156: keď budeš skúšobne upravovať svoj soft tak mi ho pošli na mail, pozriem sa na to a napíšem ti čo všetko si zmenil a pod. ciao
16.04, 9. 12. 2008, odpovědětJste volové, protože firma supervag musí už podle jména alfy čypovat jedna báseň. To zaprvé. A zadruhé, ať si každej dojebe motor čím chce. A jestli za to ještě zaplatí, spolehlivě dokazuje jeho yntelygency.
23.06, 9. 12. 2008, odpovědětIvan Horník: Ty beries kvalitu firmy podla jej mena???
7.02, 10. 12. 2008, odpovědětAko,mno.....Pozeral som na stranku SUPER VAG.Pises tu,ze sa specializujete na Talianske vozy.Ale tam sa vsade pise len o koncerne VW.Same VW,AUDI,SKODA,kapku CITROENU a PEUGEOTU.O ALFE ROMEO tam neni ani tuk.....
14.55, 10. 12. 2008, odpovědětMěl bych prosbu: před rokem jsem nechal čipnout svojí Alfu (1,9 JTD/77 kW) a myslím, že jsme to trochu přehnali. Jede jako ďas, ale dost kouří a když na to šlápnu v nižších otáčkách, tak se rozklepe. Lze to vrátit, nebo zmírnit, když nemám zálohu starého softu?
21.00, 10. 12. 2008, odpovědětNo prosim...priklad pravdepodobne univerzalneho neupravovatelneho chipu priamo pre dany motor.
7.44, 11. 12. 2008, odpověděta nebo přehnanýho čipu od Šarkana. Já to mám taky tak, ale nechal sem si to tak udělat schválně. Říkal sem mu: "ať to klidně trochu kouří, ale hlavně ať to dobře jede :-D"
9.09, 11. 12. 2008, odpovědětTak to si potom vobec nemusel chodit za sarkanom a mohol si si to nechat nachipovat niekde na parkovisku. Sarkan sa chipovaniu rozumie = vie nastavit chip rozumne.
11.51, 11. 12. 2008, odpovědětmaosko, máš namysli ty mojeSW? Já jen že ty naše nemají takové problémy a nehulí, ale toto je zase debata na dlouhé dny. a stejně to nikam nepovede a dohadovat se nepotřebuji, každý má jiný názor. Navíc my orig. z každého auta zálohujeme na CD! tak to můžeme při reklamaci vrátit do původního stavu a vrátit peníze
9.28, 11. 12. 2008, odpovědětNic proti tebe, ale takto to funguje pri SW, ktory je nastaveny pre dany typ motoru a nie je mozne upravit ho (znizit hodnoty), ako si pisal, bez ohladu na jeho stav.
11.50, 11. 12. 2008, odpovědětVladimír: Když se ti to rozklepe v nízkých otáčkách ....tak už se hlásí spojka se setrvačníkem :-) , a nebo to je fakt přehnaný....velkej krouťák , přehnanej tlak v turbu , moc paliva...prostě nevhodně upravený software...kolik tam máš po čipu ? Kw / Nm ? Byl jsi na brzdě ?
11.36, 11. 12. 2008, odpovědětjojo radek156 má pravdu, může se hlásit spojka se setrvákem atd..
12.20, 11. 12. 2008, odpovědětAk mi niekto ukaze auto,ktore po chipe nezahuli,tak mu darujem svoju Alfu....
16.34, 11. 12. 2008, odpovědětVladimír: To je dobré ....po odhadu....130...kdo to hádal ?... Mě se po čipu spotřeba rozhodně nezvedla , spotřebu mám do 7,5 na 100 a to mám 2,4 se 185 koníky :-) , asi ti tam jde hodně paliva a tak to kouří , jestli ti to před čipem nedělalo , ať ti tam vrátí original software a svěř to odborníkům na JTD :-) , kouřit ti to bnebude a spotřebu budeš mít stejnou....
19.05, 11. 12. 2008, odpovědětAlfik666 : Co máš za Alfu ?....přijedu si pro ní :-) . Mě rozhodně po čipu nehulí , ano spaluje naftu jako každý JTD , takže něco z výfuku musí jít , ale že by to hulilo nebo kouřilo....nenene...to neznám....pokud někomu po čipu hulí nebo kouří tak to je špatně udělaný čip...a nebo hodně přehnanej čip :-)...nebo že by odcházela váha vzduchu ?
19.09, 11. 12. 2008, odpovědětNo ved to,spaluje naftu.Takze zahuli....Kazdy diesel zahuli...Samozrejme ze lokomotiva je nieco ine.Ale nech mi nikto netvrdi,ze mu nehuli.Jednemu huli viac,druhemu menej,,,-ale huli.Kazde nove auto zahuli,ked mu das full.A teraz otazka na vas CHIPERY,ako dvihate plniaci tlak na 100 kw verzii,bez toho,aby ste vyhodili turbo???
18.15, 12. 12. 2008, odpovědětAlfik666: Nezahulí , nazakouří.....prostě to normálně spaluje....trochu to je teď v zimě znát když je motor studenej :-)...ale to poznat i na volnoběh :-) když je pod nulou....
18.49, 12. 12. 2008, odpovědětA vyjadri sa mi niekto k tomu plniacemu tlaku?
19.27, 12. 12. 2008, odpovědětRadek156: Kolko tlacis na turbe a aku mas verziu motora?
19.28, 12. 12. 2008, odpovědětAlfik666: 931 mbar , mám 2,4 110 KW s novým softwarem 136 KW....bez kouře.....
16.07, 13. 12. 2008, odpovědětSo seriovym tlakom a pridanou naftou bez dymu,tak to klobuk dole,fakt klobuk dole...
19.42, 13. 12. 2008, odpovědětAlfik666: Můžu ti poslat moje video ze závodů sprint na 400m, kde je plyn až na podlaze celejch 14 vteřin...a nehulí.....
12.43, 14. 12. 2008, odpovědětalfik666 na 100kw verzii sa s turbom nerobí níč, pretože softverovo ho neupravíš. a zvýšenie výkonu? zdvihneš vstrekovací tlak a potom upravíš množstvo nafty.
8.35, 15. 12. 2008, odpovědětNo v poriadku.Ale predsa pridanim nafty bez pridania vzduchu to zakonite musi zahulit?? Ci nie?A tam treba turbu pridat rucne.Tlacim seriovo 0.9 b,ale uz som ho mal pridane aj na 1.2 b.
22.14, 15. 12. 2008, odpovědět