Za chladného počasí to jest pod nulou se při nastartování mé 156 TS ozývý písklavý zvuk.Po ujetí několika km nebo mírného zahřátí motoru nepříjemný zvuk zmizí.Může někdo poradit.Klínový řemen jsem vyměnil.
21.39, 7. 12. 2008, odpovědětmožná alternátor.
21.59, 7. 12. 2008, odpovědětmůže být přidřený ložisko na alternátoru.měl jsem to na druhém autě (felice) tam to dělalo taky (napřed málo pak jak cirkulárka).měl jsem přidřený ložisko na alternátoru a na vodní pumpě.stává se to tím, že se moc šponuje klínák, pak jsou ložiska hodně namáhaná a časem odejdou.když se to ohřálo tak to utichlo.ale může to být cokoliv.nejsem automechanik-moje znalosti jsou typu pokus omyl a zkušenosti.
22.27, 7. 12. 2008, odpovědětTaky bych to viděl na nějaky ložisko.A už poměrně dlouho se chci zeptat na jeden takovej pískavej problém.Mám 2.0 T.S. a vždycky když chcípnu motor,,tak přitom posledním otočení to tak divně hvízdne.Dělalo to před rozvodama i po rozvodech.Myslel jsem,že to bude nějaký normální dotáčení motoru.Ale čím víc to tu všude čtu,tak nevim nevim.Někde jsem tu četl,že by to mohl být ješte nějaký vedlejší řemen.Ktery už bude unavený.Je tu nějaký majitel 2.0 ,který by mi řekl jestli je to normalni??Ale pište všichni...
22.52, 7. 12. 2008, odpovědětto můžou být taky ty ložiska.jestli je přidřený ložisko,tak když klesnou otáčky pod určitou mez tak může písknout ložisko nebo prostě tření v ložisku překoná tření mezi řemenem a řemenicí a řemen po řemenici zklouzne a může písknout.zase jen teorie.trošku ze strojařiny,kterou mám vystudovanou.
23.02, 7. 12. 2008, odpovědětJá vím, co s tim je!
23.48, 7. 12. 2008, odpovědětje to rozbitýýýý.... Tak napínací kladkou povol řemen a protoč kladky a uvidíš, která drhne. A nebo kup řemen a dej si tam rovnou jinej, ale nakresli si, jak tam byl, protože mě buď metr chyběl, nebo metr přebejval! Ale spíš bude už vyčochtanej a volnej už. Je to drážkovej řemen, s rozvodama to nemá nic společnýho.
7.30, 8. 12. 2008, odpovědětJooo chlapáci, moc dík. Ale já jsem to tu asi blbě popsal. Mě spíš přijde, že se motor zastaví a pak se ještě jako otočí klika, na druhou stranu.Nevím jak to popsat,ale jsem si dost jistej,že to kladka není. Rozvody ok,olej také... Má to jeto 80tis. Asi opravdu budu muset dát novej ten vedlejší řemen a pak se uvidí. Někoho ještě neco napda????
16.58, 8. 12. 2008, odpovědětprojdi a zkontroluj všechny řemenice na klínovém řemenu.
17.01, 8. 12. 2008, odpovědětNejspíš ti začíná odcházet řemenice na klice která je uvnitř odpružena gumou a slouží jako tlumič torzních kmitů.Při zhasnutí motoru sebou škube a klínák na ní prokluzuje.Zkus víc přitáhnout řemen.Jinak ale když se takhle začne projevovat tak se naní dá najet ještě spoustu kilometrů.Při její výměně musíš vyměnit i řemen.
17.41, 8. 12. 2008, odpovědětOk, provedu. Zitra na to juknu. Sand to není nic vážnyho.
20.38, 8. 12. 2008, odpovědětTo mi teda napiš, jak si na to juknul, to by mě zajímalo. Zajímavý tady.
8.20, 9. 12. 2008, odpovědět