zdravim pani chcem sa opytat v akych otackach jazdievate tak aby netrpel zotrvak a motor mam 2.4 jtd ked jazdim kludne tak jazdim tak do 2200 inak to drzim okolo 1800 je to v pohode
15.42, 25. 12. 2008, odpovědětTak to se zas tak moc nesvezeš. Když je auto zahřátý tak to klidně prožeň, já mám 2.4jtd 103kw přes 185tis. najeto a mimo žhaviček a termostatu s motorem žádnej problém a nějak moc jí nešetřim,prostě si jezdim. To jsi si mohl koupit Fabku 1.2HTP.
16.19, 25. 12. 2008, odpověděttak to jej mozes naklast v pohode, 1800 je nic
18.09, 25. 12. 2008, odpovědětkedze to zaujima aj mna, (1,9JTD) tak ked dosiahnem 90C tak ho mozem dat do 4000otacok .Kedze aj ja sa drzik okolo 2000otacok . :)
18.46, 25. 12. 2008, odpovědětMám 1.9 jtd PO ZAHŘÁTÍ klidně Toč 3500 - 4000 ot. Abys věděl že jsi si koupil Alfu Romeo a ne Ochcávku.Věř mi ,moje alfa točí až do 5000,a vůbec se na mně nezlobí.Jsou někteří kteří něvěří , ale skus se zeptat Petera ,celkem ji zná,čipoval jí.
18.48, 25. 12. 2008, odpovědětProblem je ze ja ju nemam kde ,vytocit ! Najma ked sa dodrzuju predpisi. :) Na 4 tocim na 90-100 a hop do 5-ki.a Tempomat :)
19.05, 25. 12. 2008, odpovědětja mam MJTD,jazdim vacsinou tych 2000,ale ked si chcem troska uzit tak to kludne tocim nad 4000,nema s tym ziadny problem ta moja :)
19.07, 25. 12. 2008, odpovědětCim nizsie otacky,tym vacsi krutiaci moment a tudiz vacsie zatazenie zotrvaku.Ja jazdim na 5 okolo tych 2000-2500 ot. Pri rozbehoch na zahrietom motore kludne do 4500-5000 ot.--potom ma vypina obmedzovac.Ked chcem niekoho obehnut tak netrapim 4 z 1500-1750 otacok na full plyne,ale radsej to supnem do 3 a dam kotel. Vtedy ide auto z vykonu a nie z krutaku.A tym je trosku setreny zotrvak...Na nizkych otackach sa aj spatne zahrieva motor.
20.04, 25. 12. 2008, odpovědětno jasne ved aj ja ju stale tocievam po obmadzovac to si zase nemyslite ze ju setrim len niekedy ked jazdim tak normalne po meste tych 70 tak hadam nebudem motor krutit na 3ke pri 3000ot myslel som to skvor tak ze pri akych zhruba otackach preradzujete pri kludnej jazde ja soom pisal ze tak do 2000 tocim kazdu rychlost jasne ze pri predbiehani je to ine
20.26, 25. 12. 2008, odpovědětja mojej davam obmedzovac dost casto..:-) /2.0TS/
21.51, 25. 12. 2008, odpovědětJe to podla toho,v akych podmienkach idem.Ci je to hore kopcom,dole kopcom,alebo po rovine....Moc nizke otacky-vyssia spotreba.Samozrejme nie dole kopcom...
12.57, 27. 12. 2008, odpovědětJTD ma tiez obmedzovac max. otacok?
20.02, 27. 12. 2008, odpovědětalfaci ked mi teplotu nezohreje ani po poriadnom kopci, a ani po 20km na tych 70, az 90stupnov....v tejto zime myslim....tak to je termostat k.o. ??? alebo v zime to tak nezohrieva???.....ukazujem mi vacsinou nejakych 55stupnov......dakujem za rady
20.10, 27. 12. 2008, odpovědětano aj jtd ma obmadzovac presne po 5000 a ten termostat mne sa teraz cez zimu ties dlchsie zohrieva ale zohreje sa a ked pridem na kopec tak teplota stupa hned tak ze asi termostat alebo si zmeraj teplotu vody ci ti neukazuje zle len budik
21.55, 27. 12. 2008, odpovědětTo jsou otázky, hihihihihi... Kup si káru bez otáčkoměru a máš to.
22.18, 27. 12. 2008, odpověděttom - brno: Už to tady píšeš po druhý a zakládáš na to téma!!! Měl by si napsat spíš proč ti je sebrali, třeba udělali dobře a Alfu si nezasloužíš.
7.59, 28. 12. 2008, odpověděts mojou 156 2,4jtd 129kw som jazdil hlavne na spotrebu čiže okolo 1500-2000 otáčok ale časom mi začala dimiť tak som sa zastavil v servise a tam všetko pomerali. výsledok zanesený rg ventil a výsmech od mechanikov že som si mal kupiť fábiu
18.34, 10. 1. 2009, odpovědětMám tu samou 2,4 129kw a nechápu jak někdo s alfou může jezdit na spotřebu. I tak se držím v dlouhodobém průměru kolem 6,4L/100km a to jí nakládám co jen se dá! A že by jí to nějak vadilo? Ani náhodou!!! Rychlost a tah hezky od spodu jí sluší a mně dělá dobře na duši! Tak to i zůstane :) Ať vám to jezdí Kenny.
3.02, 30. 1. 2009, odpovědětmoja 2.4 100 kW vyuziva cely rozsah otacok, len ma hneva ze ten obmedzovac ma stale zastavuje pri 5100 ot/min. (meranie na STK) :))
13.41, 30. 1. 2009, odpovědětTo ja jsem vcera byl protahnout svoji V6 a parkrat jsem brnknul az na 8000 ot/min., coz je muj omezovac....jinak ridici jednotka motoru je od Novitecu. Zvuk takhle vytocenyho motoru je prudce navykovej :D
17.49, 30. 1. 2009, odpovědět