Zdar chlapy máte někdo zkušenost s chipem 2.4 jtd,jak to jede??mám 136ps/305Nm a chci to nechat chipnout na 170ps/389Nm.....jak to jede??a kolik je maximálka??Díky
19.51, 3. 1. 2009, odpovědětChvala bohu ,este nemam taketo problemy ,a 1,9JTD 85KW uplne postacuje . Asi som este nedozrel :D
20.00, 3. 1. 2009, odpověděto.k díky ze reakci byla opravdu obsáhlá a hodně sem se dozvěděl....:)))
20.15, 3. 1. 2009, odpovědětBylo mi detailně vysvětleno člověkem, který x let jezdil úspěšně na špici evropksý autokros a x let provozuje auteservis, jakým způsobem se takové chipování provádí a jaký má skutečný efekt. Nebudu tady psát slohovku, ale určitě bych žádný chip nedoporučoval. Pokud chceš vyhodit peníze dám ti číslo účtu a můžes mi je poslat:)
20.23, 3. 1. 2009, odpovědětParametry motoru se změní,výkon i krouťák tak mi napiš co je špatné na chipu.....
20.28, 3. 1. 2009, odpověděta podle čeho zjištíš, že se ti změnil krouťák a výkon?:)
20.30, 3. 1. 2009, odpovědět133.48.broadband7.iol.cz : Podle grafu z brzdy...........
20.36, 3. 1. 2009, odpověděta kolik lidí tady tu brzdu má?A nemyslím lidi co dělají chipování a je to jejich obživa.
20.38, 3. 1. 2009, odpovědětLada: Mám tak 2,4 JTD upravenou na 186 HP a 445 Nm a jede to nádherně zátah , zrychlení a vůbec to nekouří , při normální jízdě spotřeba stejná , maximálka něco málo přes 240 km /hod....když to porovnám s 2,4 M-JTD tak mjet je bez čipu 175 HP je pomalejší , ale už se s ní taky chystám na úpravu softwaru...ale tam bude po uprave okolo 210 HP :-) to bude jíííízda !
20.40, 3. 1. 2009, odpovědět133.48.broadband7.iol.cz : Úprava softwaru na brzdě je asi ideální volba než nějakej univerzální software pro danej motor ! S univerzálním pak nikdy nevíš kolik máš HP ani Nm po načipování...
20.43, 3. 1. 2009, odpovědětNechci se tady pouštět do debat ohledně chipování a úpravy motorů, protože je to velmi obsahlé téma,které nemáme možnost probrat. Řeknu jen jedno.Každý zásah do motoru, který ma vliv na "zvětšení výkonu atd je na úkor životnosti růných dílů v motoru. Pokud bych chtěl "ostré" auto, nebudu si kupovat naftu,ale benzín a nachystám si ranec na úpravu motoru...odlišné vstřikování a řídící jednotka,snížená hlava,odlehčené materiály pro písty,ojnice,kliku,ventily,ostrá vačka atd atd....ale pokud věříš tomu, ze ti někdo čistě jen přes softvare přída 50-80 koní.PS:Taliání nebyli blbci a věděli jak konstruovat motory a každy motor ma svůj potenciál.Toť vše
21.05, 3. 1. 2009, odpovědětMyslím ,že se někdo kdo má brzdu sežene,nemyslím tam kde to bude chipovaný a četl jsem nějaké příspěvky a den rozdíl je značnej..chci to nechat chipnout u autochipu..máte někdo zkušenost??díky za příspěvky..Láďa
20.43, 3. 1. 2009, odpovědětFirma Autochip má výborné reference. Třeba zde: http://www.alfa156.cz/diskuse/tlachani/41119
0.02, 4. 1. 2009, odpovědětsatelit: Na radary a kamery máš antiradar a rušičku :-)...i když to je zakázaný :-) ale docela to funguje ---
11.10, 4. 1. 2009, odpovědětantiradar...chtěl jsem napsat detektor radaru....a na lasery rušička...
11.11, 4. 1. 2009, odpovědětLada: Nech si to udělat přimo na brzdě a budeš 100pro spokojenej....univerzální software pro danej motor si tam nenechávej nahrát...Odkud jsi ? (okres)
11.12, 4. 1. 2009, odpovědětna cuoresportivo.net je o tom popisane vela, aj so skusenostami tych co maju cip aj odporucania u koho to robit..
11.49, 4. 1. 2009, odpovědětChip spočívá v tom ,že ti zvednou tlak na turbu.A to si mužeš udělat sám třeba přes diagnostiku,a nebo odpoj regulátor tlaku turba..Ale na to pozor páč když ho odpojíš tak turbo jede na plný výkon a muže se stát ,že ti jebne těsnění pod hlavou nebo v horším případě ti vyletí ojnice do věčných lovišt..Ja to tak udělal na F.coupé 16VT a výsledek byl takový ,že to hrabalo i na 3..Stojí to zato ,ale jen na zkoušku a ještě to netočit přes 4 tis otáček páč by to asi rozervalo motor..aspon tak to bylo na mém 16VT.Nevím jak u 2,4 JTD..Každopádně dávat 5 nebo 10tis firmě tak to se vyser..
15.20, 4. 1. 2009, odpovědětRači zainvestuj do podvozku,brzd,a nebo dopřej autu kvalitní servis,olej selenia,svíčky,filtry a je to aspon k něčemu.
15.28, 4. 1. 2009, odpovědětCarlos20VT pises tu uplne kraviny.Chip vobec nespociva v tom,ze ti zdvihnu tlak na turbe.Zdvihnutie tlaku turba bez zdvihnutia davky paliva je skor opacny vyznam.Auto pojde este horsie a v horsiom pripade to bude hadzat do nudzaku a pojde uplne na hovno.Pri chipe sa dviha vstrekovaci tlak,doba vstreku,atd,atd......Je mam na aute chip a jazdim so seriovym tlakom 0,9 baru.
15.03, 8. 1. 2009, odpovědětHm tak to máš teda dobre..
15.30, 8. 1. 2009, odpovědětPokud se zvedne jen dávka paliva tak je to k hovnu!!!Na co by sis proboha zvedal dávku paliva když turbo bude mít stejný tlak.Zvýšiš tím maximálně spotřebu výkon minimálně!!Navíc u 2,4 JTD136 budou vstřiky zastaralé s malým vstřikovacím tlakem oproti např 2,4 JTD175.Nejvíce výkonu vyždímaš s turba těch 170ps/390nm by šlo docílit bez větších zásahu.
15.51, 8. 1. 2009, odpovědětTak mi potom povedz,ako zvysis tlak na obtokovom turbe? Apropo mal som vlastnou upravou zdvihnuty tlak turba na 1,2 baru a mozem ti povedat,ze nijaky zasadny rozdiel v tom nebol.Je pravda,ze auto menej hulilo.A na 100kw verzii sa ten tlak dviha pekne na hovno,pokial si neurobis vlastny ventil,ktorym znizis tlak do pretlakoveho ventilu.
17.27, 8. 1. 2009, odpovědětA ten vykon.Na 3 prevod. stupni zo 60-120 km/h za 6 sekund. Myslim,ze to je slusne....
17.32, 8. 1. 2009, odpovědětTaky jsem chtěl 156 2,4jtd a honem do toho vrazit čip ale k čemu.Časem tem motor pujde do(jo tam) a jaka byla,a zadalši na předni napravu nahnat stado splasenejch koni tak to stejně nepřenesou pneu na asfalt ,a pořad hrabeš.Stači serie ale takova 159 2,4jtd čtyřkolka tak to je jina ale stejně bych ital. autí neničil německym čipem.Mam2,0ts a bez čipu :-))))
21.49, 8. 1. 2009, odpovědětnedělal bych to ale nechce mi to jet...na rovince max 180 a to musí být dobrý vítr váha tam je půl roku (origo od bosche) byl jsem na diagnostice a nic žádná chyba tak nevim nevim jen mi připadá divný že snímač tlaku turba mi ukazuje max hodnotu 2 bar to je trošku moc ne??není tam origo ale repase..
22.25, 8. 1. 2009, odpovědětPřesně tak! Alfu není potřeba spravit, je potřeba jí pořádně vocypovat! Nabízím Ti mapy, které udělají maximálku přes 230 km/h a pokud nebudeš spokojenej, nemusíš je platit. Flashnutí si sežeň sám.
22.37, 8. 1. 2009, odpovědětpřesný název Snímač tlaku sacího potrubí
22.31, 8. 1. 2009, odpovědětMam 166 2.4 JTD 11OkW Po upravě na cca 135kw max speed 245km/h(ale ještě to nebylo přes 41OO otáček/min) spotřeba 6,3l dlouhodobě. již před upravou občas za jistých podmínek auto vyhlásilo chybu motoru(žlutá kontrolka) kvuli špatnému plnícímu tlaku, ale je to problém kvuli nečistotám ve váze vzduchu... jediný zápor je že mezi 1900-22OO otáč./min při plynu na podlaze má motor nepříliš příjemný vibrace... jinak ok v rodině máme ještě 166 2.4 JTDM 129kW automat a dostane na prdel....
20.25, 14. 2. 2010, odpovědětLidi jaké máte zkušenosti s chipem 1.9JTD 85kW? Rozmýšlím se a stále nevím. Nedělám to ani tak kvůli tomu výkonu i když taky trochu, ale kvůli spotřebě. Kolik kW a postřebu máte?
1.40, 15. 2. 2010, odpovědětAJ MNA BY ZAUJIMALO...TIEZ SOM ISTY CAS ROZMYSLAL NAD CIPOM.. ALE STALE MAM TAK TROCHA STRACH O ZATRVACNIK...
12.07, 15. 2. 2010, odpovědětNez dat nekde desitku za pretazeni softu do ridici jednotky a pak kdyz budes chtit dat zpet serii, tak zase calovat prachy, tak to radsi porid od Novitecu Powerrail. Nejenom ze si to muzes kdykoliv zapojit a pak odpojit sam, ale mas hlavne zarucenou kvalitu. Soudruzi od Novitecu nejsou zadni amateri a vi co delaji, narozdil od jinych...
10.45, 13. 6. 2010, odpovědět162.79.broadband2.iol.cz 1900-22OO otáč./min při plynu na podlaze.. to by som nerobil... dusis ho a to robi aj 1.9 na 5-ke
16.05, 14. 6. 2010, odpovědět