Zdarec Alfisti. Mám tu trochu větší problém.Před týdnem jsme dělali uz na Alfě po druhé rozvody + variátor z důvodu prodeje na Jaro aby byla komplet OK...nic težkého po druhé to šlo všechno jako po másle.Poskládali jsme to a auto šlapalo jako hodinky krásný zvuk žádný DIESEL super zátah při jízdě.Jenže po Zahřátí na 60 Stupňů nám motor začal docela dělat bordel.V rozmezí otáček 2500-4500 ot/min začne motor strácet totálně na výkonu začne hodně cukat a dělá jako by nevěděl jestli má přidat nebo ubrat.Při těchto problémech se začne z motoru ozývat rachocení jako by bylo vysypané kuličkové ložisko a mezi sebou se ještě šrotovalo.Od 4500 ot/min auto zase zabere a jede jako předtím a v motoru se to rachocení uklidní a je jenom lehce slyšet.Po vyskytnutí těchto problému se rozsvítila na palubovce kontrolka vstřikování je to ta červená kontrolka v otáčkoměru u 8mičky.Byli jsme stim i na Diagnostice ale tam nepřišli totálně na nic.Jenom jedna nějaká chyba která po překladu znamenala Něco jako Tepelné ochrana řídící jednotky. Nevím vůbec co to je. Jinač nic víc. Takže proto jsme se obrátil na vás jestli už někdo neměl podobný problém.2Ledna přes noc jsme to rozdělali všechno znovu jestli jsme neudělali někde chybu rozdělal jsem i Variátor úplně na obal a vnitřní kolečka a všechno je v pořádku a Variátor taky.Všechno jsme složili šli jsme to odzkoušet hodili jsme si par smyků v zatáčkách na sněhu a všechno bylo zase OK,ale jak vylezla teplota kolem 60 Stupňů zase to začalo dělat stejný problém. Takže zkuste tady hodit do placu prosím nějaké nápady. Díky moc!!
20.54, 3. 1. 2009, odpovědětKdyž se problém nevyskytoval před seřízením rozvodů, je jasné, že současný problém má souvislost s oním seřízením. Podívej se ještě jednou na časování ventilů.
16.48, 4. 1. 2009, odpovědětMěl jsem to 2X rozdělané nastavení časování mám seřízené podle rysek co jsem mel udelané po nastavení 1 válce v horním úvratí!!....nejsou to prvni rysky v těch stejných místech byli i barevné tečky,které udělal i některý předešlí majtel te Alfy který dělal taky rozvody.
20.43, 4. 1. 2009, odpovědětJo a aby jsme se tady pořád netočili že to nastalo kůli rozvodům. Motor začal postupně rachotit....ze začátku nebylo slyset nic až po týdnu ježdění to začalo jit pomalu slyšet a Motor za Studena nic takového nedělá jede na prosto perfektně až vyleze ručička na teplotu kolem těch 60 Stupnut teprv to začne.
15.11, 5. 1. 2009, odpovědět