Ahojte vedel by mi niekto pomoct s problemom ze pri rannych zimnych startoch mi auto bezi asi 10 sekund na tri valce cele sa trasie a motor vydava buchot. Cim by to mohlo byt auto aj pri zoslapnuti plynu na podlahu na cierno dymi.... Moze to byt spatny vstrekovac alebo nieco podobne?? nestretol sa uz niekto s podobnym problemom???Ak si auto chvilku popufka tak uz potom cely den startuje normalne... len ak ho v noci necham stat tak rano sa sprava takto... Motor je 1,9/77kw....dakujem
17.08, 10. 1. 2009, odpověděttak prva myslienka by mohol byt zly zhavic na tom jednom valci
17.11, 10. 1. 2009, odpovědětzhavice su uuuuplne nove maju asi jeden mesiac.... kedze mi blikali zhavice tak som ich vymenil...
17.22, 10. 1. 2009, odpovědětty když je motor studej tak sešlapuješ plyn až na podlahu???
17.28, 10. 1. 2009, odpovědětmne to roby tiez mam 2.4jtd ale iba chvilku potom uz motor bezi normalne ani nedymy zhavice som este nemenil mozno za to ale jak mile ho uz raz nastartujem tak potom to uz neroby vobec cely den a roby mi to iba pri -9 a vysie jéden co roby z fiatmi mi hovoril ze to je normalne ze je moc podchladeny spalovaci priestor a zahavic ho dostatocne nevyhreje
17.40, 10. 1. 2009, odpovědětfastcrash- nebolo to sice napisane ale bolo to myslene az ked je motor zohriaty... takze mier
17.57, 10. 1. 2009, odpovědětjurki888- to s tym ze je to normalny je podla mna blbost
18.01, 10. 1. 2009, odpovědětprosím tě,mohl by jsi my napsat co všechno obnášelo výměnu žhavyčů?,,taky se na ně chystám,,jen sem slyšel,že někdy je s tím otrava,,díky za radu,,čau Mirek-Břeclav
22.37, 10. 1. 2009, odpověděttakze ak sa ides pustit na vymenu zhavicov potrebujes.... ja som pre istotu odpojil baterku.... das dole kryt motora to je jasne.... prve tri zhavice smerom od cerpadla idu von v pohode tj potrebujes teraz neviem presne aky kluc ale nejaky maly tusim 7-8 na odpojenie napajacieho kabla k zhavicu...ak ho odpojis uz jednoducho vytocis zhavic klucom tiez si uz nepamatam 10... vsetko sa da robit GOLA sadou.... a posledny zhavic je pod tou ciernou plastovou krabicou na odvetravanie klukoveho hriadela..... drzia ju tusim tri matice ktore tiez odtocis klucom 10... na tejto krabicke su tri hadice ktore musis rozpojkovat dat z tej krabice dole a krabicu vytiahnut aby si sa dostal k zhavicu....aj tak tam vsak bude trosku blby pristup... vela stastia pri vymene.... Helou
8.25, 11. 1. 2009, odpovědětnikto sa nestretol s tymto problemom????
10.37, 11. 1. 2009, odpověděta nebo musíš v noci každé 2 hodiny nastartovat:-Dale ted vazne... nevim,ale myslim ze pokud jeden valec nejede, asi to nebude problem zahvicu, ty jsou jen na usnadneni startu. jakmile motor bezi, tak by mela smes vybuchovat stejne, pokud je stejna ve vsech valcich=>asi neni stejna, bude problem nekde ve strikovani... ale je to pouze moje verze reseni problemu... :-)
11.17, 11. 1. 2009, odpovědětwed zato sa pytam ci to nahodou nemoze byt wada wowstrekowaci... ale ako na to prist w domacich podmienkach????
11.43, 11. 1. 2009, odpovědětV domacich ziadno.Daj niekde zmerat vstreky a potom sa uvidi.A druha moznost,ze je aj novy zhavic na pi...Ake si kupil?
16.40, 11. 1. 2009, odpovědětno keby bola zavada na zhavici tak mi blika kontrolka.... kupil som NGK cena za kus 728sk
20.40, 11. 1. 2009, odpovědětmam ten isty motor a ten isty problem vraj slabe tlaky
16.18, 12. 1. 2009, odpovědětAle na spatne tlaky sa mi zda moc 10 sekund na tri valce. tak 3-4 sekundy by som bral...Inak je to mozne.Tlaky neni problem zmerat.
17.03, 12. 1. 2009, odpovědětNevím, mně to po ránu, kdy je -10 °C dělá taky, trvá to cca 3 vteřiny než nastartuje, ale po ujetí pár metrů se to zklidní a pohoda. Mám 1.9 JTD
17.07, 12. 1. 2009, odpovědětmne to roby to iste 2.4jtd asi 5 sekund vynechava a kolise potom sa to zrazu ustali nemyslim ze to je v tlakoch lebo ked hned vypnem potom skusim este raz tak uz ide pekne na prvy sup a otec ma ducato 2003 2.8jtd a tomu to robz tiez mne sa zda ze starter slabo vrti ked je zima aspon mne
21.27, 12. 1. 2009, odpověděta este otec mal pretym ducato akurat stare tdi to chytalo na brnk vzdy a malo uz cez 1000000km a uz aj zralo olej tak ze tlaky asi uz nie bohvie ake ja si myslim ze to moze byt stuhnuty vstrek alebo nieco take ze hnet tak dobre neprasi
21.38, 12. 1. 2009, odpovědětno keby boli zle tlaky tak asi berie olej.. a olej neberie.. tiez si myslim ze bude asi neco so wstrekowacom niektorym....
22.19, 12. 1. 2009, odpovědět