ahoj chlapy..chci koupil alfu sportwagon facelift...jen se rozhoduji mezi temito motory..1,9 jtd 16 V nebo 2,4 jtd 20V..nemate nekdo zkusenosti z temito motory?a za kolik s nema jezdite?spotreba me zajima hlavne u te 2,4 jtd 20V..diky pokud se nekdo ozvete..cau
20.53, 12. 1. 2009, odpovědět1.9jtd je urcite uspornejsi jak spotrebou tak naklady na opravy a udrzbu,2.4jtd je zase zivejsi.ale osobne bych 1.9jtd.sam tu nejaky alfy s timto motorem mam a super
21.03, 12. 1. 2009, odpovědětjj parkrat jsem u tebe byl..mas facelifty?
21.23, 12. 1. 2009, odpovědětto MARTIN 156-jen dotaz-prodáváš ten kožený interiér? Asi dvakrát jsem Ti psal a nereaguješ?
21.45, 12. 1. 2009, odpovědětSatelit-psal jsem ti nekde ze ano,mam tu 2krat cerveny,jeden modry,brzy bude jeste cerny a skoricovy.napis mail nabo na tel-739/470094
9.05, 13. 1. 2009, odpovědětJi-ras-aha,no vidis jak je svet maly,mam tu ted s timhle motorem 1.9jtd 103kw 156SW-2004,facelift,plna palba krome xenonu,kuze,tempomat,bose,alu 16+nove pneu,apod.cena bude cca 200tis,ale uz mam snad kupce a jeste 147-1.9jtdm16V 103kw,rok 2003.Mam dokonce i znameho co ma cely agregat na dily vcetne turba,prevodovky apod a chce za nej 20tis takze ani veci nejsou na ne drahy.
9.08, 13. 1. 2009, odpovědět156 SW 2,4 M-JTD 20 V ....jasná volba !!!!... Upravit software na 210 koní a užívat si.....
12.05, 13. 1. 2009, odpovědětJi-ras:jasne,neni problem napsat mail co mas za predstavu a muzu se po necem podivat,nebo kdyz si neco najdes sam muzu pomoct s dovozem a vyrizenim.Vozim i z rakouska.Jinak kdyby jsi chtel muzu ted mit 156SW-2003,1.9jtdm103kw,cervena,nadherna,alu 17,serviska,naj 118tis,za cca 190000kc.muzu poslat foto.
18.26, 13. 1. 2009, odpovědětpodla toho co od toho ocakavas ci sa budes len tak na nej vozit all ju chces pre rodinu ale ked sa chces blaznit tak 2,4 + chip a nemaju na teba sancu bezne auta a ty co maju nadupane kary nanajvýs zaskocis výkonom a zrýchlenim a le pocitaj rocne do nej das 10 000 skk na udrzbu na 1,9 das 7000
19.39, 13. 1. 2009, odpovědětChtěl jsem vždy 2.4JTD kvůli lokomotivnímu tahu, zvuku... ale nakonec jsem pořídil 1.9JTD a jsem rád, že jsem pořídil jak jsem pořídil. Je o dost lehčí a obratnější, takže rozdíl výkonu není tak dramatický, navíc je úspornější a není tak háklivý na údržbu, nepřetěžuje tolik nápravu, a především na českých silnicích tolik netrpí.
20.53, 13. 1. 2009, odpovědět1.9 jasná volba,chip u Sarkana a uvidíš ty letecké dny přes vysočinu .... nebo v rajchu na dálnici, když jsem jel poprvé přes 200 ..mamina zavřela oči..hlavně si nekup něco s vyjetým motorem,já jsem měl sebou motoráře.Max spokojenost
21.33, 13. 1. 2009, odpovědětja mam 1.9 JTDm a nemozem sa stazovat :) uz teraz je to auto zive,ale uvidime ake po bude po sarkanovom chipe :)
21.57, 13. 1. 2009, odpovědětPresne tak,lepsi 1.9 a cip,2.4 neni spatna ale 1.9 je proste nejlepsi motoru u alfy.
22.10, 13. 1. 2009, odpovědětČau chlape, souhlasím s Nerezem, ale záleží na co jí chceš, pokud Ti jde o tah a zrychlení, tak jdi do 2.4 a pokud o jizdní vlastnosti, tak jasně 1.9 a chipni jí, užiješ si s ní víc ;-)
8.14, 14. 1. 2009, odpovědětto Martin T.156: Nevím jakým způsobem platíš v Německu za auta, ale zjistil jsem, že měnit peníze až v Německu může příjít citelně výhodněji. V sobotu měli na směnárně v Drážďanech kurz 24,10 Kč !!
8.52, 14. 1. 2009, odpovědětMAm asi na kazdem prechodu cloveka co meni nonstop,vetsinou nase pracovite kolegy z vietnamu.JInak pokud opravdu vymenis v nemecku za 24.1kc-Eur tak to muze byt dobry byznas protoze prodava se cca 26.50.Ale moc se mi tomu nechce verit.TO bych tam jezdil kupovat a tady to ve smenarne za 25.50 prodaval a denne vydelal desetitisice.
10.56, 14. 1. 2009, odpovědětRozdíl ve výkonu mezi 1,9 a 2,4 je hodně znát.....spotřeba se líší tak o 1 až 1,5 litru, .....ani po načipování ti 1, 9 nepojede přes 240 km/hod a nebude tam mít stovku pod 8 vteřin...Pro 2,4ku je 200 km/hod po dálnici jízda s "lehkým plynem" :-))) při 160km/hod netočí ani 3000 otáček :-)))) , Co se týká náprav tak jsem dělal po 160 tis km zadek...přední náprava ta mě čeká cca za 10 tis KM....horní ramena jen silentbloky a spodní ramena komplet....Tlumiče jsem měnil při 150 tis KM....Jezdím po Vysočině...silnice nic moc...s 2,4kou jsem maximálně spokojený !
11.19, 14. 1. 2009, odpovědětMartin T.156: Tento kurz jsem viděl na vlastní oči na tabuly s kurzama, jen snad pokud si dobře vzpomínám, měli tam jen jednu cenu (takže nevím, zda-li to byl nákup nebo prodej) logicky spíš prodej. A taky nevím jak s poplatkem. Byla to směnárna přímo v hlavním vlakovém nádraží v Drážďanech. Radek156: Mluvíš o JTDm 16? Máš 2,4jtd 175ps? Kolik točí na 6 při 130kmh? A jakou máš průměrnou spotřebu?
11.57, 14. 1. 2009, odpovědětPodel me je ten kurz nesmysl,protoze by logicky kazdy clovek sel a mel na euru min 1kc,protoze kazdy smenarnik ti da ve vykupu rad 25.5kc.
12.03, 14. 1. 2009, odpovědětahoj,prodávám,2,4sw,rv2004,sptřeba,průměr5l
15.25, 21. 1. 2009, odpovědětJá bych dal přednost 2.4 JTD-M 20V. Motor 1.9jtd 16V na 2.4 JTD 20V absolutně nemá. Jezdil jsem Alfa 147 1.9 JTD M-jet 150PS i s Alfou 156 2.4 jtd 20V 175 PS a 2.4 má neskutečný zátach i krásný hutný zvuk,opravdu super svezení. Jezdil jsem i v 159 2.4 JTD 200 PS a to je úplná paráda.
16.00, 21. 1. 2009, odpovědět