Čau.Mám 156 1.8 r.v 98 najeto 160000km.Je docela rozežraná 9l benzínu a hlavně litr oleje na 1000km vím že výrobce udává tuto spotřebu jako v normě ale leze to dost do peněz.Chtěl jsem se zeptat na Váš názor na přidávání přípravků do oleje ke snížení spotřeby oleje.Nerad bych ten motor poslal do háje.Dík Pavel
9.03, 19. 1. 2009, odpovědět9l benzínu je normál,mám ten samej motor a mezi výměnama oleje cca 10 tis.km dolejvám půl litru..
11.05, 19. 1. 2009, odpovědětŽádný zázračný přípravek na snížení spotřeby oleje neexistuje a všecho co různí výrobci nabízí jako aditivum do oleje,není nic jiného než modifikátor viskozity,který může a většinou spíš znehodnotí vlastnosti motorového oleje.Moje doporučení je,při příští výměně použít olej s druhým číslem vyšším než 40,např.10W-50,10W-60 nebo 5W-50.Pokud některý z těchto olejů již používáš(třeba Selenia Racing)a máš tuto spotřebu a z motoru nikde viditělně olej neuniká,tak je možné,že je poškozen stírací kroužek na pístu a na to žádná "tekutá generálka"a jiné nesmysly,které se prodávají nepomůže.Je to jen vyhazování peněz oknem.
11.11, 19. 1. 2009, odpovědětjí lil do auta Selenii 20K 10W40 a žrqalo mi to podobně jako tobě. Teď tam leju Slenii Racing 10W60 a spotřeba výrazně klesla na 10000km což je můj interval výměny dolívam cca 1-1,5 l oleje. čím vyšší druhý číslo tím větší teplotu olej snese a tím mín se vypaluje.
12.31, 19. 1. 2009, odpověděttak to já mam 2,0 T.S. a ešte som nedolieval od vymeny vždy robím fyzicky kontrolu na mierke cca raz do týždňa a asi budem dolievať cca do 0,5litra viac určite nie a to som spravil cca 2000km takže spotreba oleja výborna!!!
12.37, 19. 1. 2009, odpovědětmám 2,0 mimo město (klidná noha 7,5 ) město něco kolem 9 dávam ji v power ,,seleniji 10w40 mezi výměnou oleje dolívam cca 0.5 litru (itlpm dal jsem od spy aditivum do paliva čistič vstřiku min sniží spotřebu .....
12.59, 19. 1. 2009, odpovědětja jsem na tom taky pěkně, 9,5l a olej za 10 000km naliju cca ctvrt litru,selénie 5w-40 pro TS a JTS, ani to myslím že ne...
14.08, 19. 1. 2009, odpovědětno olej je celkom v pohode stale je ako voda neni to na pretesnenie motora alo by to len chranit kovove casti v motore a tak ozivovat gumove casti tiez som neni zastanca tychcto srand ale bolo to origos od selenie tak som to zobral
20.43, 19. 1. 2009, odpovědětDík za rady.Leju tam Castrol magnatec 10w40 takže asi zkusím přejít na seleniu racing a uvidím.
9.17, 20. 1. 2009, odpovědětto jurki888,nemyslel jsem to špatně,ale je smutný,že se takovýhle "podvodů"dopouští i Seleni,když to nemají zapotřebí.V kvalitním oleji,všechny ty složky o kterých píšou na té lahvičce mají být a jsou.Přidáním čehokoliv do oleje se úplně změní vlastnosti oleje a ochranu kovových součástí v motoru má olej ve svých vlastnostech jako první.To že máš olej řídkej je normální,většina viskozit při normální teplotě teče zhruba stejně,ale se snižující se teplotou se tekutost výrazně mění a je právě velké nebezpečí,že tyto přípravky z oleje třeba 0W-40 udělají 15W-50 a veškeré výhody 0W-40tky jsou pryč.Rozdíl mezi obyčejným olejem a kvalitním olejem bývá většinou právě v ceně té lahvičky.Myslím že Selenie je kvalitní olej a nemusí se nijak zlepšovat podobnými přípravky,které bývají jen placebo......
9.51, 20. 1. 2009, odpovědětPoužij Agip Racing 10w-60 je lepší a za míň peněz.
12.57, 21. 1. 2009, odpovědětja davam seleniu 10w 40 trbo diesel a je to super olej od dost ludsi som uz pocul ze patry madzi najlepsie oleje ze castrol sa na nho netaha
16.26, 21. 1. 2009, odpovědětITLPM:můj nazor je ten že s tvým motorem nebude něco v pořádku muj 1.8 ts najeto 105000 žere cca od vyměny do výměny 3 deci
16.36, 21. 1. 2009, odpovědětMělo by Ti to žrát max. 1l oleje na výměnu oleje,jakmile to je víc,už hledej problém v motoru.
17.14, 21. 1. 2009, odpovědět