.. kamarat si kupil golfa 5rady.. pumpac 140ps, 6rychlosti..dokonca v nejakom sportovom prevedeni.. ma to nejaky podvozok v standarde..A hovori mi.. podme vyskusat nejaky ten sprint.. pozeram.. ,,mas silne auto, asi nemam sanec..myslel som si..pockajme ked bude pekne pojdeme pojazdit nejake zakruty, lebo na toto som neni.. nakoniec ma teda prehovoril.. dalsi kamos isiel s nim ako zataz,nakolko moja alfa v jtd ma 116PS..odstartovali nas a alfa od sameho zaciatku v predu a aj stanoveny ciel som presiel prvy...tak bud mi to niekto cez noc cipol :),alebo ten golf musi mat strasne zabity motor.. :)
16.47, 29. 1. 2009, odpověděta pointa? :) nebo si se chtel jenom pochvalit? :)
16.55, 29. 1. 2009, odpovědětmajo ty jsi ale blbec !!!!
17.15, 29. 1. 2009, odpovědětproc?? ja si treba rad prectu srovnani s jinyma autama;-)
17.30, 29. 1. 2009, odpovědětPreco by bol blbec? Ved ked to skusali mimo premavky a nikoho neohrozili, tak nevidim problem. A aspon ma uprimnu radost, ze nase starsie auta este maju co povedat oproti novym modelom.
17.33, 29. 1. 2009, odpovědětSkopčáci mají 140 koní,ale zapoměli napsat dodatek 140 zelených lučních.
17.40, 29. 1. 2009, odpovědětJa sem v lete udolal v golfu GTI s DSG alfu 159 3.2 JTS a taky sem se z toho hned neudelal na netu :)) Kde udelali italove chybu? V6 a neda si ubohy dvoulitr s mene konikama :)
18.05, 29. 1. 2009, odpovědětbracho, typkovi asi cajka cucala lizatko a tipujem ze bol hlboko pred vystrekom , tak vies ;) nebol si priorita ;))) M.
18.20, 29. 1. 2009, odpovědětTy chudáku,co to tady kecáš za slátaniny? Že golf potáhl 3.2 ve 159ce? To ti připadne zázrak jo? Ten Golf je v Turbu!!! Tak jakej ubohej dvoulitr?! Navíc srovnáváš těžkého sedana s hatchbackem!!!Víš vůbec něco autech? Srovnávat turbo vs atmosféru je totální blbost.Ikdyž je to 3.2...Řídil jsem Passata 3.2 FSI 250 PS a to auto je totální mrtvola na úkor výkonu kterým se chlubí.Přál bych ti vidět,jak by jel ten motor z Golfa ve 159ce... Takže ti odpovídám,že Italové neudělaly chybu nikde !
20.57, 29. 1. 2009, odpovědětBud v tej 159 sedelo totalne drevo a mozno jak tu niekto spomenul este k tomu aj tesne pred vystrekom, alebo si ty v tom tvojom golfe GTI pretekal sam so sebou, ten turbomotor ma sice rychlejsie dostupny krutak a sam o sebe vazi ten golf o pol tony menej, ale o 60koni resp 42Nm viac robi svoje tiez.
21.50, 29. 1. 2009, odpovědětLen taka poznamka k tej V6; 159 s V6 je vseobecne tazka, ale 156 s V6 potrapi aj hodne silnejsie auta, ako je GTi s DSG. A je uplne jedno ci ti cica (alebo frajer, kazdy nech si vybere) cuca lizatko. To je moja skusenost.
18.30, 29. 1. 2009, odpověděttak tak ;) skusal som
18.51, 29. 1. 2009, odpovědětproto mam jednu libovou 156 V6 v sportwagonu :)
18.55, 29. 1. 2009, odpovědět.. niektory pozeram ze ste to tu hodne prezivali.. :) robili sme to mimo premavky samozrejme a cisto iba pre radost..a neberem to nejak vazne ze vaaaooo alfa je najlepsia na svete.. bola to iba SRANDA..nepodcenujem golfa alebo co.. iba som sa chcel podelit o zazitok :)tak ak som sa niekoho dotkol hlboko sa omluuvam :) cez vik napichnem golfa na VASILA a poviem vam co sa stalo s konikmi..lebo je jasne ze 140ps golf ma mal roztrhat na kusy...samozrejme iba po prvu zakrutu:) tam by sa prevratil na strechu :) hihi svetu mier :) recpect :)
20.08, 29. 1. 2009, odpovědětskoro som zabudol :) dakujem za prispevky :) uz som sa tu zacinal nudit :)
20.11, 29. 1. 2009, odpovědět.. na golfe menena hlava, meneny zotrvak.a mam nezny pocit ze zacalo odchadzat turbo, auto na volnobehu trha.. clmatronic nekomunikuje.. nemecka kvalita.. auto take ako aj kazde ine.. :)
13.58, 2. 2. 2009, odpovědětVy italove jedni,počkejte az potkate polatdene TDi by DIESELPOWER na max tak vam ten V6 bude malo a z toho se nevykroutíte :D www.dieselpower.cz
21.42, 17. 5. 2009, odpovědětja v alfe 156 1,6Ts 88kw jsem dal na sprintu o pul auta ctverkovego golfa GTI 110kw jak je to mozne bylo nas tam asi 11 ja ejdinej mel alfu a ¨dali ho poze 2 auta ja a jakysi peugeot 140kw. nevim nerozumim
7.45, 18. 5. 2009, odpovědětNemyslíte si,že je to taky dost o řidiči??
8.25, 18. 5. 2009, odpovědětJA SOM BOL VCERA NA SPRINTOCH V TRNAVE A BOL SOM ZASE S TYM GOLFOM.. CO MA TYCH 140PS V TDI.. MA TAM NOVE TURBO ALE NEJAK MU TO NEPOMOHLO..DAL MA O POL CENTIMETRA A TO SOM MAL ZLY START:) ALE OCTAVIA 1,8T MA DALA :)
9.17, 18. 5. 2009, odpovědětmajo 30.mája sú šprinty v boľkovciach pri lučenci. tak dôjdi ukázať svoju alfu. porovnáme ako je to s tými nemeckými koňmi. to galaxy čo mám teraz je v základe o 450kg ťažšie ako tvoja alfa. uvidíme kto bude mať lepší šprint.
10.55, 18. 5. 2009, odpovědětpapierovo má 140pd tdi pd zrýchlenie 9,4s a 320nm pri 1750 otáčkach. dobrý šofér to zrýchlenie spraví aj za 9s. takže v tom golfe asi sedel nejaký čerstvý držitel vodičského oprávnenia ;-) alfy sú moje srdcovky ale na rozprávky som už starý :-))
11.33, 18. 5. 2009, odpovědětvies co pridem tam aj s tym chalanom na golfe.. a uvidis :)ja sa tomu golfu nesmejem :) IBA SA MU NEJAK NEDARI PORAZIT MA :)ALEBO SOM TYKY DOBRY MAJSTERKO ZA VOLANTOM?? :)) TEN CHALAN PRAVE ZE NENI CERSTVY VODIC.. DOTERAZ MAL HONDICKY VTI KTORE MAVALI NEJAKYCH 163PS..VED TOMU GOLFU TAM NATRHLA RIT LANCIA KAPPA 2,4JTD V SERII O 2 DLZKY... A TO JE TAZKA KRAVA..JA VIEM AKO IDU CIPNUTE AUTA ROBIM S AUTAMY KAZDY DEN ALE TEN GOLF... 140KONI LUCNYCH A RELALNYCH 110..POKECAMY NA SPRINTE..
12.21, 18. 5. 2009, odpovědětSORRY ZA PREKLEPY ALE SOM V ROBOTE.. TAK TO PISEM RYCHLO RYCHLO :)
12.23, 18. 5. 2009, odpovědětveľa robí aj ten medzikus medzi sedačkou a volantom :-) www.zrychlenie.sk
12.31, 18. 5. 2009, odpovědětPOSADIM HO DO ALFY A JA SI VEZMEM GOLFA.. :) CO TO POVIE.. AK VYHRAM,CHYBA BUDE MEDZIKUS.. :))
12.38, 18. 5. 2009, odpovědětale comonrayl ide vzdy lepsie ako pumpac su to vazne nevydarene motory ved preto sa to uz nevyraba
16.28, 18. 5. 2009, odpovědětale sak jasne len si to nemci stale nechcu priznat..kultura chodu tdi pd = 0 a oproti jtd vacsia spotreba.
17.38, 18. 5. 2009, odpovědětpumpa dýza sa prestáva vyrábať kôli drahým výrobným nákladom. mal som aj 1,9jtd aj 2,4jtd. teraz mám tdi pd a na dobre chipnutý tdi pd sa s comonrailom nechytíš.
7.45, 19. 5. 2009, odpověděttdi pd nemá problémy s kultúrou chodu. akurát klepe ako traktor. takže v tom je jtd lepšie, tichší chod.
7.55, 19. 5. 2009, odpovědětale ved to je prave ta kultura chodu..pumpac sa cely trasie..jtd vstrekuje naftu o 1 vstrek navyse ak sa nemylim.. a jtdm aj o 2x..
9.16, 19. 5. 2009, odpovědětpumpa dýza motor sa netrasie, je hlučnejší ale žiadne vynechávania a žiadne trasenie motora sa nekoná. na mojom som znížil voľnobežné otáčky na 900 a beží pekne pravidelne ;-)
9.31, 19. 5. 2009, odpovědětpumpadyza sa prestava vyrabat nie koly drahym nakladom ale koly tomu ze to bol chybny krok.. hluk, kultura chodu, spotreba a spotreba oleja..a ver mi ze tuto info mam zo skolenia v mladej boleslavy z pred 4 rokov.. ked som este robil pre helmutov.. :) uz vtedy to vedeli..a este pred tym som robil aj pre fiat.. takze fakt viem o com hovorim :) preco ju audi ako premiova znacka vw prestala pouzivat ako prva??
11.21, 21. 5. 2009, odpovědětja-ne chceš povedať že tdi pd je lacnejšíe vyrobiť ako cr motor? pri cr potrebuješ jednu vysokotlakú pumpu, lištu a vstrekovače. keď si robil pre škodovku tak ti nemusím rozpisovať pd motor. tak si to porovnaj. cieľom je znižovanie nákladov a zvyšovanie ziskov :-) alfa má najlepšie comonrail motory, som zvedavý na vw po 5tich rokoch. renault a mondeo comonraily sú na prd. hlavne vstrekovače delphi. nevydržia ani 100tis. km ale na moje pd čko nedám dopustiť, síce sa nedá tak vytáčať ako alfa ale ajtak spokojnosť.
11.36, 21. 5. 2009, odpovědětnetvrdim ze pd su zle :) ale nie lepsie ako comonrailove :) otec jazdi na forde tdci..tiez to nema hladky chod ale tvrdi ze uz iba forda...nikdy ziadny problem.. robim teraz pre jednu japonsku znacku ktora nema vlastne dieslove motory a pohonne jednotky pouziva 1od renaultu 2 od peugeotu a 2 z fiatu... jednoznacne fiatacke agregaty su z tycho TOP..
14.30, 21. 5. 2009, odpovědětzeby nissan :-)
14.36, 21. 5. 2009, odpovědětskoro :) uz dalej nehadaj lebo tu budem mat strukturovany zivotopis o chvylu :)
14.43, 21. 5. 2009, odpovědětinac radost pisat s niekym kto vie o com pise.. :)
14.44, 21. 5. 2009, odpovědětok :-) ale že nissan dáva do quaskaia 1,5dci z renaultu motor tak to nechápem. japan autá boli vždy kvalitné, ale toto ... ja-ne prídi budúcu sobotu na zrýchlenie do boľkoviec. ja tam idem vyskúšať svoj 7miestny minibus :)))
14.52, 21. 5. 2009, odpověděturcite vies ze nissan patri renaultu takze preto tie diesle od nich.. :) ked sa vratim k nemcom tak sa mi veeelmi paci 1,8T...moze byt..a ty preco si presedlal na forda? zmena je zivot? co sa tyka toho zrychlenie pri lucenci tak by som xel prist.. vyzera ze by to tam malo mat uroven.. ale sam tam nepojdem.. varim kamosa s nissanom 350Z..
16.39, 21. 5. 2009, odpovědětkamos roby vo forde a skoro kazdy mesiac maju nejake tdci ktore ma ko cerpadlo piliny v nadrzi upchate vstreky cize nove vstreky cerpadlo je najlepsie nove lebo repasovane nevydrzi nic a ford odporuca novu nadrz o pd zase viem ze tam fest praskali hlavy a odchadzali vstrekovace kamos ma pozicovnu a ma tam pasata a octaviu zatial som onich pocul len zle veci ja mam 2.4jtd ma 180000km minule som bol cipovat u sarkana a vazne sa cudoval ze po cipe skoro nic nezadymilo otec ma ducato 2.8jtd ma 380000km a vsetko je povodne ide ako hodinky kazdy dentak ze commonrail zatial spokojnost
17.18, 21. 5. 2009, odpovědětgalaxy mam koli tomu ze staviam dom a potrebujem velke auto. jurki do galaxi sa davali tdi pd od vw. mondea a focusy maju tdci. suhlasim ze tie tdci maju strasne zle motory. stare td este usli ale tie nove nestoja za nic. vsetci prechadzaju na comonrail, ale potrva to este hodne dlho kym dosiahnu uroven motorov jtd. az na par much ako egr ventil a vahy vzduchu su alfa jtd prakticky bezproblemove. to sa ale o ostatnych automobilkach ktore presli na comonrail system povedat neda. keby robila alfa velke rodinne auta na styl galaxy, sharan, alhambra tak by som zobral alfu ;-) zatial som mal 3 alfy, 147 1,6 ts 88kw; 156 1,9jtd a 156 2,4jtd. ta 2,4 jtd bola najlepsia. setrim pomaly na 159 2,4jtdm
17.54, 21. 5. 2009, odpovědětchalani.. moje dalse auto SAAB 9-3 :) neni o com..
21.45, 25. 5. 2009, odpovědětkto z vás bol na zrýchlení v boľkovciach? videl som tam 3 alfy.
10.13, 1. 6. 2009, odpovědětnechápu kdo jezdí v naftě a ještě si hraje na závodníka!...bLE Nafta patří do kamen, proberte se kouřilové.. Čadí se za váma jako svině
10.35, 1. 6. 2009, odpovědětluc: vr6 golf 2.8 benzín mi na šprinte ušiel o 6 stotin sekundy a to mám galaxy tdi. neviem akú máš motorizáciu ale asi by si mi len pozeral na auto zozadu ;-)
11.35, 1. 6. 2009, odpovědětalpiners2:A ještě tu o Karkulce
12.59, 1. 6. 2009, odpovědětcuhan: od piatku do nedele som na jednej akcii v čechách, kľudne dôjdi dáme šprint. a aby to nebolo o karkulce tak o 200eur. berieš?
13.36, 1. 6. 2009, odpověděts 1,9jtd som vyprasil 2 benzinove 156 2,0ts na 400m..bez cipu..jak ze nafta do kamen? chlapci nechapali.. tak sa striedali za volantom..ale nepomohlo im to..furt som mal navrch..
14.13, 1. 6. 2009, odpovědětto neni ze hranie sa na zavodnika.. to je zaluba...radost bez ohladu na to co mas pod kapotou..
15.45, 1. 6. 2009, odpovědětja-ne: bol si v bolkovciach? jeden nissan z350 tam bol.
14.30, 1. 6. 2009, odpovědětja-ne: bol tam chalan s ferrari modenou a dostal výprask od lupa :-)
14.34, 1. 6. 2009, odpovědětjaaaj nebol som.. musel som urychlene odcestovat na chalupu..takze si natrhol prdel vewerici s dieslovim rodinnym autom?? :)?? hahaa :))
15.58, 1. 6. 2009, odpovědětTo alpiners2 ne mas nejake videa z tych sprintov?
16.34, 1. 6. 2009, odpovědětHodně ubohý je závodit na 400metrech, to je vo ničem.. Přijeď na okruh do Sosnový 11.7.09 a uvidíme jak dopadne rodinná krabička s čipem.-)) nebo autíčko pro holky do kabelky! Ale abys tam všechny neotrávil tim kouřem.. Nafta patří do kamen a pro spořílky!! Správnej chlap to točí, takže jezdí v benzínu..
17.55, 1. 6. 2009, odpovědětluc: este som nevidel jazdit galaxy a podobne auta na okruhu. lupo je kabelka pre holky? momentalne je to najrychlejsi diesel v europe. to lupo bolo original 130ps tdi pd. a obdivujem chalanov co dokazali s tym autom spravit. holt niekto sa zmoze len na blbe komentare. galaxy nieje stavane na okruhy, mozno keby si nemal IQ zhodne s velkostou nadrze v tvojom aute tak by si pochopil. na normalnej ceste by moje galaxy tvojej alfe natrhlo prdel. a ukaz mi alfu ktora zrychli z 0-100 za 2,7 sec. to nespravi ani ferrari.
22.24, 1. 6. 2009, odpovědětja-ne: napis mi na mail svoje cislo, v piatok odchadzam do ciech, vratim sa na sk v sobotu alebo nedelu. ak to budem mat cestou tak sa ti mrknem na soft v aute.
22.28, 1. 6. 2009, odpovědětbenzin patri do .4 jtd cipb na 180ps zatial nebola konkurenci
23.38, 1. 6. 2009, odpovědětnejako to hapruje:-) myslel som ze benzin patri do ledlapy a na cistenie kadejakych masnych flakov mam 2.4jtd cip 180ps a zatial som nemal konkurenciu ide jak gula taky zatach nema ziadne benzinove auto a je to jedno ci idem 60 alebo 160 stale ked pridam opre do sedacky ako hovado benzinove auto by som nechcel ani zadarmo
23.46, 1. 6. 2009, odpovědětChapci a co by ste povedali na sprint s mojou E39 540iM, 4.4 V8 287ps a 440Nm v serii, to by ste pochopili co to znamena kombinacia zadneho nahonu, V8 motoru, linearnosti a KRUTAKU u benzinoveho motoru. By vam ziadny chipy ani turba nepomohli a mohli by vam ist z vyfuku aj oblaky z mochoviec. To ze ma nejake miniaturne lupo TDI milion koni a da dole ferrari je pekna utecha, ked ma ale ten motor taky smiesny rozsah vyuzitelnych otacok, kopne opre a zadymi a da dole aj ferrari, to je velice slaba utecha, ked to nema s motorom, kde by sa mohlo hovorit o pozitku z jazdy NIC SPOLOCNE, hlavne ze sa to vykoti v prvej zakrute a na rovinke mame 0-100 za 2.7sek a to nehovorim o zivotnosti toho motorceka.
5.33, 2. 6. 2009, odpovědětE39: mal si dôjsť na boľkovce. ďalšie šprinty sú v trenčíne sa mi zdá.
9.59, 2. 6. 2009, odpovědět.-)) ..asi tak, diesel je skvělá věc na dlouhý cesty, díky úspoře paliva se dá hodně love ušetřit, ale na závodění to opravdu neni.. Nic se nevyrovná silnýmu benzínovýmu motoru, a nedej Bože ještě s turbem!!! -) A ten ZVUUUK!! Nikdy jsem neslyšel diesel ze kterýho by se mi ježili chlupy za krkem, a takovej pocit mam jen když slyšim našláplej benzín.. A ten chudáček s 2.4jtd, která se vahou v techničáku podobá spíš passatu, by v první zatáčce letěl čumákem napřed jak za balvanem! Tak to prostě je kluci, a chip to nezachrání..
10.06, 2. 6. 2009, odpovědětTy si vazne myslis,ze je v zakrute lepsie tazke BMW,ako lahke Lupo???
10.10, 2. 6. 2009, odpovědětNie som ziadny BMW fanatik, mam aj alfu GTV 3.0 V6 rv99, je to paradne auticko so super motorom, zial ma pohon zlej napravy ale podvozok sa to snazi ako tak zachranovat. Co sa tyka zrychlenia 540i, naozaj nemas paru co je to V8 motor, skus sa v tom niekedy previezt, nie je to samozrejme ziadny supersport, je to 1.65tonova limuzina, ktora ma ale dokonaly podvozok ktory drzi, vyrovna sa a predci hociktoru alfu a v zakrutach uz duplom vdaka zadnemu nahonu. K tomu lupu TDI no comment, si uvedom co je to za auto, ked to ma tisic konovy traktor pod prednou kapotou este neznamena ze to bude dobre aj v zakrutach, to auto bude totalne nevyvazene a vdaka tomu krutiaku to musi mat strasne problemy s trakciou prednych kolies, nieco tak hrozne snad ani nemoze clovek postavit inde ako na rovinku. Museli by tomu spravit uplne ine zavesenie naprav ako to ma v serii, lebo to auto je stavane na 1litrove benzinove 50konove motoriky.
10.58, 2. 6. 2009, odpovědětnevim co máte s těma sprintama, ale je to trapný!-) Odepsat takhle spojku, teda jestli nemáte na keramickou..-))
10.11, 2. 6. 2009, odpovědětchlapci tdi jazdi v LM a vyhrava... audi.. psa... hm? ja uz len cakam kedy budu diesle vo WRC.. otazka casu...nafta urcine nepatri do prec :) krutak od spodu hned a kedy si zmyslis...
10.43, 2. 6. 2009, odpovědětnafta v LeMans je jednoduše reklama!! jestli v tom hledáš něco víc tak se pleteš..WRC naftou nikdy nezprzněji, to by si odradili spoustu zapřísáhlejch fanoušků! Ale tam alfa stejně nejezdí.. Až bude nafta v F1, což je u mě absolutní špička závodního moto průmyslu a až udělaji Ferrari v naftě, pak si možná řeknu že se mílim, do tý doby nafta do kamen a 100oktan benzina na silnice!!!
11.11, 2. 6. 2009, odpovědětmyslis ze je to reklama?? audi prve 3 miesta takmer kazdy zavod..a s TDI.. jeden moj byvaly kolega pracuje vo fiate a z jedneho rozpravania si pamatam ako boli na testovacich jazdach AR v brne..povedal ze jednoznacne najvacsia zabava v alfe 159 Q4 2,4jtd.. ze brera 3,2 nebola to prave ale ten diesel..a to sa jazdilo na okruhu... myslim ze aj s dieslom kt ma 200ps si veselo zajazdis aj na okruhu..a vytlces aj mnohe mnohe benzinove auta..s rovnakym vykonom..suhlasim ze benzin a vysoke tocky to je ono ale na druhu stranu s obycajnou 1,9jtd potrapim koho si zmyslim..kedy vyuzijes 150-200 ps v benzine? ja ten krutak 275NM pri spodku stale :) a so spotrebou 6,4 /palubak/
11.43, 2. 6. 2009, odpovědětMnojo zajímavý... Diesel tady zuby, nehty bráněji jenom slováci, asi na ně dolehla ta finanční krize přeci jen mnohem víc! Je mi to líto, už jste asi zapoměli co je radost z jízdy..
12.00, 2. 6. 2009, odpovědětna alfe mas radost z jazdy ci nafta alebo benzin :) lebo je to dost o odozvach z riadenia a podvozku.. a nie od akceleratora.. pokial nemas V6...
12.14, 2. 6. 2009, odpovědětKamarat tak to sa velmi mylis.Myslim ze financna kriza viacej postihla CR,len to neni tak povedane pred ludmi. Nakolko tu byvam uz 6 rokov,tak to dokazem objektivne posudit.A u mna neni radost z jazdy,ked mi motor reve za usami pri 6-7000 otackach a hovno ide.Ked tak beriem Ameriku benzin.Motor toci max. 4-4500 otacok,ale ten zvuk a sila je neskutocna...
12.25, 2. 6. 2009, odpovědětkamos ma charger zo 72´ 375ps 3stupnovy automat v kile podraduje do 1 a zacne gumovat.. masaker...ale ten motor toci 7.. lebo vacka a tak.. :)
12.42, 2. 6. 2009, odpovědětLuc: to neni o finančnej kríze. dieslove autá sú vždy drahšie ako benzínové. oprav ma ak sa mýlim. porovnaj si nejaké auto na nete v benzíne a v nafte.
12.40, 2. 6. 2009, odpovědětPřesně tak, nejlepší jsou ameriky v automatu s 6.0 V8 a 170PS-))) ty jedou nejvíc, máš úplnou pravdu.. Co nějaký vysokootáčkový Ferrari, třeba 360 Challenge Stradale se vůbec nechytá..
12.49, 2. 6. 2009, odpověděttohle je můj šálek kávy..-)
12.58, 2. 6. 2009, odpovědětjízda, rychlost, zvuk a design.. vše na 1.
12.59, 2. 6. 2009, odpovědětno comment.. numero Uno
12.59, 2. 6. 2009, odpovědětdobre dobre amíci nemaju taku historiu... v europe sa vyraba top.. a japonec na konec.. posledne do rady??
13.23, 2. 6. 2009, odpovědětalpiners2 v sobotu by som mal byt v TN na zraze ak by si sa tam objavil napis mi mail..ale nebudem tam alfou lebo ju musim pozicat segre lebo si rozbila forda..chceme tam jezdit kuzel pripadne nejaky sprint .. budeme tam s tym nissanom 350 co som ti spominal..
10.19, 5. 6. 2009, odpovědětkamos ma 540 i novu 2008 ma tam zevraj 500ps po cipe ale musim povedat ze ked siel za mnov tak sme isli na rovnako pokusal sa ma obehnut ale hned sa potom zaradil a to som este alfu nemal cipnutu keby som nemal 2.4jtd ale jak ma on 4.0 v8 jtd tak si podla mna ani neprdne poriadny krutak benzinove auto nebude mat nikdy tam to len treba tocit do nebies a to ma moc nebavi aby som musel za kazdym pri obiehani podradovat
20.47, 6. 6. 2009, odpovědět.-))))))))))))) ..tak tys mě pobavil po ránu!!!
7.28, 7. 6. 2009, odpovědětjá tady o zadnim náhonu nic nepsal.. jenom že 540i by ti natrhla prdel!! A to nemluvim o M5, který se v roce 2009 dělaji jen benzín!! Ty zastaralej motore..-)) Z jakýho roku máš ten tvůj turbokouřák?! a můžeš tam mít čip třeba z platiny, stejně ti to nepomůže.. Ale přijdeš mi trošku postiženej s těma dízlama, ostatně asi jako většina slováků, ve všem!-)prostě jste takovej národ-)
13.39, 8. 6. 2009, odpovědětjasne bmw su trhace aj kamos si to myslel a olutoval to kupil si 320i cupe ze v6 ha veciu kokotinu co len huci a stoji a este aj zere aj travu okolo cesty som nevidel 90 konova octavia ho supla dole jak nic a on to len kruuutil a krutil a nic podla mna to nema 110kw ale 51kw
17.10, 8. 6. 2009, odpovědětLUC ty pojebany buzerant.Znacku si urazaj jak chces,ale do slovakov sa tu nebudes narazat....Si velky frajer za klavesnicou a pritom mozno jazdis v trojvalcovej Fabii....
18.44, 8. 6. 2009, odpovědětAAAAA, uz to zacina :))))
18.50, 8. 6. 2009, odpověděta bmw preto neroby diesel lebo by si ho potom nemohol nikto dovolit taky by bol drahy a taky chlapci si potom kupuju benzinove auta co nikto nechce za babku staci mi pozret do hociakeho bazaru a diesel bude vzdy drachcsi ja by som benzin nechcel ani zadarmo clovek aby stale hladal benzinku ked niekam vyrazi to uz je len vyhra to su taky benzinaci na dialnici to natieraju 180 a potom idu celu cestu 80 lebo im zacne svietit rezerva
20.48, 8. 6. 2009, odpovědětPokial im to tych 180 da .......
21.27, 8. 6. 2009, odpovědětstupa otackomer a palivomer klesa a zase na pumpu ale kam?dufam ze mi to vyda:-}
21.36, 8. 6. 2009, odpovědětS dieslama je vždy větší problém než s benzínem,proto mám v6 a na spotřebu seru bo mi to je jedno ČR má nejhustší sít benzinek v evropě takže nemusím mít strach že mi někde dojde benzín a těch 180 určitě udělám: http://cuhan.rajce.idnes.cz/Sraz_Senec_mikulasska_party/#P1010064.JPG
10.08, 9. 6. 2009, odpovědětjurki888 : pocuvaj ma ty dement, sa uvedom. Z tvojeho pisania tu srsi ze mas tak max 19 rokov a IQ mozno 50. Netrep tu chujoviny o dizloch a benzinoch ked jasne vidno ze nevies co hovoris a trepes dve na tri. Benzin ze nikdy nebude mat krutak? Ako mozes daco taketo vobec vypustit, si myslis ze TURBODIZEL je svetovy etalon a nic ine na to nema ? Najvecsi benzinovy motor v ktorom si asi sedel je nejaky 4valcovy 2liter, mozno ten nema krutak. Sa niekedy prevez v poriadnom 6valcovom alebo 8valcovom motore aj ked neviem kde sa k niecomu takemu dostanes. Na tvojej 2.4 JTD ti nestihala E60 540i ? - hahaha, nehnevaj sa na mna, ale ty nemozes byt svojpravny clovek, nevies co je motor, nevies co je vykonova krivka, vymyslas si tu rozpravky starej matere. 156 2,4 JTD 136ps nacipovana na 170PS a 340Nm nestihala ani 156 2.5 V6 ktora bola v serii, skoncila dobrych 5-8metrov za nou. A co sa tyka tvojej teorie ci je lepsi zadny alebo predny nahon, k tomu sa ja radsej uz ani nevyjadrim. Spametaj sa ! Robis tu hambu slovakom, ktori maju alfy ! Doslova hambu !
11.13, 9. 6. 2009, odpovědětluc: si blbec.hambi sa.
14.08, 9. 6. 2009, odpovědětcuhan ja si robim srandu,jasne ze to da.....Kazdy nech si jazdi v tom,v com sa citi lepsie.Kazde ma svoje pro a proti....Holt keby niekto spravil kompromis a vyrobil TURBOBENZINODIESEL :-)))))
16.32, 9. 6. 2009, odpovědětJa uz by som si skor ako dizel dal prerobit auto na sekvencne vstrekovanie LPG. Vykon ti neklesne ani o 5% a spotreba ti klesne na 50%, pokial mas poriadny V6 alebo V8 motor, tak mas stale uzasny zvuk aj tah. Nejde ti ziadna ciernava z vyfuku a sice sa ti trochu zvysia naklady na udrzbu toho LPG, stale je to lepsie ako udrzba dizlovych motorov. Ale je to uz krajne riesenie pre ludi ktori chcu usetrit.
16.46, 9. 6. 2009, odpověděthttp://clanky.katalog-automobilu.cz/auta-automobily-aktuality/4050-bmw-760i/
17.20, 9. 6. 2009, odpovědětE39:a nebojis sa ze ti ten plyn urobi z ventilov kvetinky? uz som par takych motrov videl...
19.55, 9. 6. 2009, odpovědětTiez som uz par takych motorov videl. Pokial sa ten plyn montuje niekde v Rumunsku, pripadne na vychode vychodneho Slovenska, moze to z ventilov spravit aj spiraly, nevravim ze si to idem do auta davat. Vravim len ze v nemecku a kade tade po EU je milion bavorakov 740i a 750iL co su V8 a V12, priadne audiny A8 4.2, tie auta maju nabehane na sekvencne vstrekovany plyn 300-400tisic KM a vsetko OK. Je to asi jediny rozumny sposob ako zabezpecit aby mohol clovek mat luxusnu velku pohodlnu a silnu limuzinu, ktora nebude metat sadze a zaroven ho nezozere spotrebou.
21.04, 9. 6. 2009, odpovědětTo E39
21.22, 9. 6. 2009, odpovědětTo E39 - mam jednu obycajnu alfu 156 1,9 JTD 77 kW. Velmi rad sa v nej vozím a nepotrebujem cip ani gumovat cestu, sem tam sa s niekym len tak poprehanat hore kopcom a som z východu Slovenska. A chcel som Ti napisat, že si buzerant zasratý, ale načo Ty už to dávno vieš a mi ostatní už tiež. Tak sa tu predvadzaj dalej, rad sa zabavím este chvilku.
21.28, 9. 6. 2009, odpovědětdakujem ti za hrejive slova a prajem prijemnu zabavu
21.54, 9. 6. 2009, odpovědětja som pisal ze som sa vieziol na kamosovom bmv 320i a boool to slavny v6 ale kamos za nim v pohode stihal na octoske 1.9tdi a este ktomu ho aj jebol dole a chlapec sa len pozeral takze o tom len na porovnaie obsahy skoro tie iste akurat octavia mala 90ps a bmw nejakych 160 a este o 2 valce na viac to by bolo v pohode zoberme si dve octosky jedna 1.8turbo benzin myslim ze mala okolo 150 ps brat ma octaviu 110ps cipnutu na 140 ps a to sa somnov moste hadat kolko chccete ale tu benzinovu vazne vytrel a ide tu uz o to ze vy stale porovnavate 4liter v8 z 2.4 v5 a verim tomu ze ked postavis 2.4 20v jtd a alfu 2.5 v6 ze si ani neprdne a to uz nehovorim keby to bola brera z 210ps ale to je jedno nepotrebujem sa tu dohadovat ale treba porovnavat seberovnych a nie raz taky motor a to stym bmw 540i je pravda isli sme okolo 170-180 a sli sme na rovnako caute
23.34, 9. 6. 2009, odpověděta ked sme uz pri tych velkych obsahoch v ktorich som nesedel bratranec mal supru 3.0 v6 turbo potom bmw 750il bol to 5.5 v12 a teraz ma audi A 6 2.5 tdi QUATRO a uz by nikdy nemenil tak ze asi tak a na toto forum zacinaju chodit vazny dementi
23.39, 9. 6. 2009, odpovědětmuj bratranec má boeing 737:-))
23.42, 9. 6. 2009, odpovědětkde na to vzal?
23.47, 9. 6. 2009, odpovědětŠuká Českou Spořitelnu:-))
23.48, 9. 6. 2009, odpovědětaj ja by som chcel ale vrtulnik s tym pristanes kde chces
23.50, 9. 6. 2009, odpovědětjurki888: ty asi nemáš ani šajnu čo píšeš. že 1,9jtd ide lepšie ako 1.8turbo benzín. a také rozprávky ako že tvoj bratranec mal supru a podobne si nechaj pre spolužiakov do školy. supra je na slovensku rarita, a už keď trepeš sprostosti tak by si mal vedieť že supra je twin turbo ;-)
8.18, 10. 6. 2009, odpovědětja-ne: z čiech som sa vrátil až v nedeľu v noci tak som ti nevolal,
8.19, 10. 6. 2009, odpovědětco tam po boingu :).. chalani ale ja viem o jednom 700 konovom SKAJ-LAJNE co je na slovensku... :) zatial este nejazdi lebo je to velka prekopavka.. teste sa.. asi bude o nom veela popisane v roznych casopisoch... alpiners2: nevadi ked sa neda tak sa neda.. v tn sa kuzel nejazdil a ked som videl jak weverica vyprasila Z350 s turbom tak som rychlo prasil prec:)
10.29, 10. 6. 2009, odpovědětja-ne: co tam skyline, pride jurki na svojom 77kw jtd a dá ho dole, alebo pôjdu minimálne narovnako :-)
10.39, 10. 6. 2009, odpovědětalpiners2:skajlajna by mozno dal.tcsss, ale moju alfu??to ne.. mna nikdy nikto nemoze predbehnut, lebo ja mam superspecialnyintergalakticky dizel :)
13.58, 10. 6. 2009, odpovědětja ne: do trencina na sprinty idete? my tam ideme s lanciou.
21.10, 10. 6. 2009, odpovědětalpiners2:musim dohodnut mojich chlapcov a mozme ist. ja pojdem aj do PN co bude o nedlho..ale hlavne koly tym kuzelom.. uvidime ako to pojde alfe s tym "obrovskym" rajdom :)
23.07, 10. 6. 2009, odpovědětKedy to je? Napis datum a cas?
21.20, 10. 6. 2009, odpovědětkurva tu asi nevedia chclapci ciiiiiiiiiiiiiiiiiitat pisal som octavia ktora mala 110psssssssssssssssssssssss cipnuuutaaaaaaaaaaaaaaaa na 140ps jasne kurva ved to pochop ze zase davas do placu 77kw a nie 110 nauc sa citat povedal som rovnake vykony a bratranec mal supru rok 91 a tie mali iba jedno turbo tak si to poriadne pozri a potom vypisuj
0.17, 11. 6. 2009, odpověděta ja mam 2.4 jtd cipnute na 183ps podla brzdy trochu smrdi spojka ale pojde nova krutak je 178 ale blbo sa to meralo lebo to nechcela udrzat spojka
0.23, 11. 6. 2009, odpovědětkurva 378nm sekol som sa
0.24, 11. 6. 2009, odpovědětjurki888 ty si největší koko co si kdy koupil diesel.. nafta patří do kamen! V životě jsem neviděl aby TOP auta prémiovejch značek vyráběli v dízlu.. A proč asi? M-power od BMW, AMG od Mercedesu, S-line od Audi, GTA od Alfy.. všechno jsou to benzíny, protože diesel na takovej styl jízdy prostě nemá.. prober se, kup si pár časopisů a načti literaturu, jestli chceš nějký ti pošlu poštou mam jich tu asi tisíc! Jak tady psal tvůj spoluobčan, nedělej ostudu slovenskym alfistům! A prober se z tý turbonaftový pohádky z růžovejma brejlema!!
10.44, 12. 6. 2009, odpovědětčip,čip,čip akde je dejl?-))
10.46, 12. 6. 2009, odpovědětProtože diesel je největší shit!!!!:-)) nepatří to ani do auta.. Lepší by bylo snad palivo z řepky olejné
11.40, 12. 6. 2009, odpovědětZacalo to u 2-litroveho Golfa a sme u f 360,audi s-line,slr a neviem co mozne.... to je ubohost,ja som pokoril f1......a mig 21
13.47, 12. 6. 2009, odpovědětodpustite si tie urazky na adresu slovakov a cechov. ste alfisti tak sa tak spravajte
10.09, 13. 6. 2009, odpovědětNo prave ze to sou alfisti :)))) u nekterych mi prijde ze nemaji ani zakladku :)
11.22, 13. 6. 2009, odpovědětvy ste fakt vsetci magori, vsetci sme tu alfisti a ideme sa urazat???? hadam je jedno ci mam naftu alebo benzin hlavne ze vsetci mame cuore sportivo!!! neviem kto si tu chce co dokazovat.
14.37, 13. 6. 2009, odpovědětveru slováci s dieslom su kokoti a nie cuore sportivo!! hanbim saa!!
13.51, 15. 6. 2009, odpovědětpane boze, zase to iste dookola.
9.44, 16. 6. 2009, odpovědět..asi sem prestnem chodit. lebo sem chodia fakt cudny chlapci.prt vedia o veci a akurat maju male komplexy tak sa tu urazaju..fakt nerozumiem.neda sa normalne komunikovat a vymienat si nazory? musime si tu nadavat?
11.45, 16. 6. 2009, odpovědětJa uz som tu davno pisal,ze ked ma niekto problem na odpoved caka aj tyzden.Ale ked niekto napise picovinu,tak je tu 30 odpovedi behom jedneho dna...ZRUSTE TOTO FORUM....PLEASE!!!!!
15.53, 16. 6. 2009, odpověděta to vsetko len preto, ze tu uz davno nie je ziadny admin, prote toto je anarchia156 a nie alfa156, skoda, lebo toto forum mi pred rokom a pol dalo velmi vela ked som sa rozhodoval ake auto kupovat ale to co sa tu deje v poslednej dobe je neopisatelne.
18.11, 16. 6. 2009, odpovědětškoda že nikto neprišiel do trenčína na šprint 400metrov s profi časomierou. Jediný alfista bol alfik. ostatní pseudopretekári sa ani neukázali. tu sa asi každý preteká len za klávesnicou. škoda.
19.30, 26. 7. 2009, odpovědětPresne tak,mas recht. Kw a zrychlenia len na klavesnici. Mrzi ma,ze som si nemohol sprintnut,ale z mojou spojkou a zotrvakom na vymenu by som toho asi moc nenasprintoval. A konkurencia bola dost vysoka. Zobrali ste nejaky pohar,alebo to vyfukli chlapci z Dieselpoweru?
7.49, 27. 7. 2009, odpovědětalfik podiove miesto nebolo :-( musíme zväčšiť výfukové potrubie na 70mm, momentálne je tam 55mm. merali sme v pondelok výkon 215ps a 516nm. vymeníme výfukové potrubie a potom sa ešte upraví soft, momentálne nás to brzdí vo vyšších otáčkach. na ďalšom šprinte v trenčíne to už bude lepšie. škoda len že tie české autá jazdili na slickoch a boli v kategorii street, mali byť v kategorii profi.
12.27, 29. 7. 2009, odpovědětpo precitani vsetkch prispevkov mi neda nereagovat.som vlastnik AR156 1.9JTD 77KW. potrebujem auto na dlhe trasy. spokojnost maximalna. nechapem tu ludi, ci zastancov benzinu alebo nafty. niektory fakt zachadzaju do extremov.je to kazdeho volba,co si vyberie a preco. ale doslova vnucovat to ostanym a popri tom urazat je ubohe. slovak alebo cech. a ked sa tu niektory kreteni navazaju a urazaju do slovakov alebo cechov, IQ tychto uboziakov je na hranici demencie. sa tu ohanaju valcami a vykonom. po rovine vie kazdy blb stlacit plyn na podlahu a niekoho "dat dolu" a do zakruty ist styridsiatkou.to nie je sofer, ale nevyhoneny blb. a takych je tu ako sledujem dost. mne moje auto vyhovuje, ked chcem nieco obehnut, tak to urobim. ze mozno trochu zadymi? a co????? je to nafta. nie kazdy sa vozi na V6 alebo V8. staci sa pozriet na cesty, ake "nenormalne silne motory" sa prehanaju po cestach. myslim ze toto forum bolo zalozene, aby si ludia pomahali a nie sa chvastali a urazali druhych!!! a sest tym, ktori sa snazia pomahat.
1.33, 30. 7. 2009, odpovědětkazdy sa vozi na tom na co ma..a co dokaze uzivit.. a ako sa hovori kazdy si chvali svoj srot.. :)
11.50, 31. 7. 2009, odpovědětja-ne hovori sa, ze kazda liska si chvali svoj chvost :-)
22.37, 31. 7. 2009, odpovědětsamozrejme že každý chváli to svoje. ale prečo toľko pretekárov s xy konskými silami nepríde na šprint meraný fotobunkou štart-cieľ? pretekárov je tu plno, ale iba za klávesnicou. 22 augusta je v trenčíne ďalší šprint tak treba dôjsť, možno z toho vznikne aj minizraz alfa romeo.
13.43, 1. 8. 2009, odpovědětSprint!? To je pro Homokluky, přijeď k nám do Mostu na okruh.. To je závodění! A koní mi stačí 120
9.05, 3. 8. 2009, odpovědětzo 120ps veľa vody na okruhu nenamútiš tak si nechaj blbé poznámky. ok?
9.52, 3. 8. 2009, odpovědětaspoň nejezdim jen dopředu :-)
14.52, 3. 8. 2009, odpověděta 120ps bez omezu v mojí fiestě která váží 890kg, natrhne tu tvojí zdechlinu těžkou dinosauří popředu, pozadu i bokem
14.55, 3. 8. 2009, odpověděttak mi daj kontakt, dohodneme okruh keď pôjdem do čiech... 500 eur do banku, víťaz berie.. môže byť?
15.03, 3. 8. 2009, odpovědětOKA! samozřejmě pokud na mě nevytasíš nějakou M3 nebo GTA.. myslel jsem to trošku s nadsázkou, ta moje fiesta už má nejlepší léta za sebou, je spíš na blbnutí, ale jezdí furt moc dobře.. 500EU je docela dost peňez.-(
16.15, 3. 8. 2009, odpovědětale okruh v Mostě znám jak svý boty
16.16, 3. 8. 2009, odpověděts čim bys jel?
16.18, 3. 8. 2009, odpověděttak som sa tu k tomu nahodne dostal sofera golfu som necucal ! len alfa mala trochu lepsi start asi kvoli vahe na tah uz vyzeraju podobne ale v tych zakrutach nema alfa nic navyse .
19.06, 31. 12. 2009, odpovědětto asi preto ze alfu si videl 1x az vtedy ked som si ju kupil ja a nikdy si v nej nesedel... a mysim ze rozdiel v tych podvozkoch by si aj tak nerozoznal lebo na to mas malo skusenosti.. donedavna si nerozoznaval predny nahon od zadneho vid crx...na obrubniku.. :)a dalsia vec ten golf je nejaky sportpaketovy a moja alfa cista seria.. takze aj tam je rozdiel.. golfu nepomaha ani "sport.podvozok"ved ma v predu trapny pherson.jak faforitka..a gumove odozvy tvojho bmw su na zasmiatie.. jedina zachrana na nom su slicky :)cmuk
15.40, 7. 1. 2010, odpovědětno pekne precital som si vsetky prispevky ale tak toto hmm.. iq na bode mrazu niktorí..hadate sa tu a presne ako hovoria za klavesnicou je kazdy frajer mate trabanty a struhate tu gerojov pekna ubohost. ja mam mitsubishi evo 2.0 benzin a skoro 300 ps a nerozhadzuje ma ked ma obehne skoda 120 ja ho vyuzivam na obiehanie a nepotrebujem ho tocit do zblbnutia..a mal som aj 2.4 jtd a tiez som bol spokojny s tou karou
18.21, 8. 1. 2010, odpovědětauto stratilo tach zacne zaberat tak okolo 2800 otackach neda sa na nom ani rozbehnut
8.24, 26. 2. 2015, odpovědět