mam záujem o alfu 156, 1,9JTD , r.v.2002 , ak mozte poradte ohladom toho ci kupit diesel, alebo benzin, a ci su draha nahradne diely a servis...diky moc
12.45, 30. 1. 2007, odpovědětmam 1.9 jtd 1998 za 185000sk.to ale bude asi na teba staré.
13.21, 30. 1. 2007, odpovědětno je to uz pre mna dost stary rocnik, ale mozem sa ta opytat ako si spokojny s alfou, co je na tom pravda, ze su na tom, slabe plechy a , ze su dost kazia a je na to drahy servis...dik
13.53, 30. 1. 2007, odpovědětCus, mam alfu 156 1,9 JTD 2002 a jsem naprosto spokojený. Klape jako hodinky. Hnedle jak jsem to koupil tak jsem nechal vymenit rozvody, kladky, vodni pumpu, vsechny filtry (paliv., olej, vzudch) a vymenit olej, vymena blikace(mi ho nekdo rozflakal) a cele i s praci me to prislo na necelych 12 litru i s praci, coz podle me neni spatne.
16.17, 30. 1. 2007, odpovědětDik Makovaček, a kolko mala nabehane ked si ju kupoval? Lebo zatial mi kazdy vravi, aby som jazdeneho taliana nekupoval, hovoria, aby som kupil nemca alebo octaviu..
16.50, 30. 1. 2007, odpovědětKupoval jsem ji a měla 70 tis., ted mam 90 a nemůžu si stěžovat, šlape nádherně
20.57, 31. 1. 2007, odpovědětNevím, ale když nekoupíš nějakou bořenou a slepenou kaši, tak Ti bude sloužit dobře i ročník 98. Ale fakt musí mít naprosto průhlednou minulost. Já mám SportWagona 2.5 V6 rok 2001 a za 2 roky jsem s ní nalítal skoro padesát tisíc, kupoval jsem když měla 120000km a jsem naprosto spokojenej. Měnil jsem jen ramena, což na našich silnicích měníš na každý káře a dál jen náplně. Ale je po prvním majiteli a původem ČR a nehavarovaná. Ale když koupíš jen kvůli nízký ceně třeba i hodně mladou, ale s neznámou minulostí, tak máš téměř jistotu, že budeš jen opravovat. Na rok bych zas tak nekoukal, pokud Ti nejde o nějaký faceliftový úpravy, ale hlavně na historii. Ta je zvlášť u Alfy hodně důležitá. Jo a ten kdo Ti tvrdí ať si koupíš němce, což Octávka je dá se říct taky, tak neví o čem mluví. Oni dnešní Německý káry nemají zas tak úžasnou spolehlivost, jak se říká. Dle statistik ADAC bylo i některý BMW a Mercedes za Alfou 156. A navíc, je to jen obyčejnej koncern(škoda, audi, vw, seat) a všechno v nich máš na jedno brdo. Alfa má prostě svojí duši a až jí budeš mít, pochopíš. Já když jí kupoval, tak jsem nevybíral podle toho, že je to Alfa Romeo, ale podle vzhledu kterej mě chytil a i když mě spousta známejch zrazovala(a manželka vyhrožovala rozvodem:) ať Itala nekupuju, nedal jsem na ně a jsem i po dvou letech furt spokojenej. Zvlášť když těm mým 190ti koníkům zatopíš, to je pak k neomrzení. Ber pečlivě vybranou Alfu a nejlépe šestivála. Nebudeš chtít měnit.. sunic
23.34, 30. 1. 2007, odpovědětNěmecká kvalita :-D))))) To je prostě termím převzatý z autočasopisů vlastněných od Deutsch fa. V dnešní době máš prostě auta skoro stejně zpracovaný, úmyslně nepíšu kvalitní. Ale jen málo aut, tě vezme za herznu. A mezi ně patří ALFA ROMEO
2.08, 31. 1. 2007, odpovědětAhoj Manoo:nabízím následujicí:Dobrý večer Lukáši, než něco vozit z Holandska, tak nabízím něco já:Neím jestli by se Ti líbila, ale byl bych rád, kdyby byla v dobrých rukou. Jsem alfista už 15 let (AR 164 3.0., AR 164 3.0, AR 156 2.0 SW, AR 159 SW 2,4 JTDm) a nabízím opečovávanou krasav ici: data: Prodám AR156 SW 2.0. Selespeed koupená v ČR, První majitelka, nehavarované, ABS,VCD, aut. klimatizace,barva Nuvola =perleť 7 barev podle světla (tip: http://www.alfa156.cz/video/alfa-156-chameleon), max výbava, řazení Selespeed, 3 možnosti řazení (sekv. plnoautomat + sekv. na volantu + sekv. "joystick“, servis pouze v AR, Výbava: Sport Packet III • středový panel v karbonové úpravě • červeno/černé pozadí přístrojů • řadící páka a volant v kůži • kožené modré potahy sedadel Momo • anténa a rozvody pro GSM • snížený podvozek o 25 mm (pružiny Eibach/tlumiče Bilstein) • nástavce práhů Winter Packet • přední mlhovky • ostřikovače předních světel • vyhřívaná přední sedadla • zadní středová opěrka na ruce a okénko na lyže, hagusy, rezerva na dojetí-nepoužitá, alarm+imobilizér tovární, zimní pneu nové (1000 km), disky originál 15" .V případě zájmu a rychlosti je možno dodat navíc: radio ALPINE + 12 CD changer,+ subwoofer, letní disky 16" + letní pneu ContContiSport2 70%, torzní tyč v motor.prostoru, příčníky na střechu orig. AR - stříbrné cena cca 200.000 Kč tel 608741045 Radek
19.48, 4. 2. 2007, odpovědět