Ahoj, mam takovy "mensi" problem, mam 2,4 JTD... vsechno bylo v pohode, ted najednou spadl vykon asi tak o 20% a zacala mirne hulit pri 2.500 ot, pak nic, roste vykon az do 3,5 tis a pak jiz leze pomalu... Aby to nebylo snadne, mam nove vysokotlake cerpadlo, vstriky, podtlakovy ventil a taky vahu vzduchu... Uz jsem z toho na nervy :-( Vcera jsem slysel "novy" nazor, ze by to mohl byt katalizator?! Mam najeto 230 tis. Jo, a diagnostika je cista, zadne chyby.
11.47, 22. 2. 2009, odpovědětKatalYzátor tam nemáš. Je tam oxidační filtr. Může být přicpaný sazemi. Jednoduchá zkouška - odpoj potrubí, hluku se neboj, není to tak strašné. Hulení znamená moc nafty nebo málo vzduchu. Co vzduchový filtr? Dej to na diagnostiku za jízdy - třeba Euroscan, nebo Alfadiag, jestli máš novější.
12.36, 22. 2. 2009, odpovědětJo a tipuju to na nefunkční EGR :-)
12.36, 22. 2. 2009, odpovědětFajn, a jeste me porad, kde me tady tu diagnostiku udelaji, klidne nekam dojedu, jsem z Brna a tady to me resi servisy ruznym zpusobem jiz 2 mesice a nic, a trochu dochazeji adresy kam chodit :-) Uz jenom ten Motortec, ale to radeji asi ne...
12.52, 22. 2. 2009, odpovědětAle to by snad hlasila diagnostika, nebo ne?
12.53, 22. 2. 2009, odpovědětPrasklá hadice od turba,když šel výkon náhle dolů a víc to kouří?
14.47, 22. 2. 2009, odpovědětTaky možnost. Diagnostiku dělá kdekdo. Optej se taky na CS a SQM.
20.15, 22. 2. 2009, odpovědětja som mal ten isty problem na 2,4ke bola to ta predrata hadice ktora ide od chladica turba na potrubie je velka asi 25cm VNUTORNY PRIEMER 7cm a predrala sa o kryt motora spodny pozri sa z predu pri soferovej hmlovke
20.34, 22. 2. 2009, odpovědětČau nevím co máš za rok auta já mám 2004 2,4/129kw a mněl jsem podobný problém. Dělalo mi to samé jako tobě kromě toho dýmu z výfuku. Na diagnostice ani ťuk když auto stálo. Ale když jsme to měřili za jízdy se známým přišli jsme na to že to kolem těch 2500-3000 se někde ztrácí podtlak, který udává turbu kolik má tlačit. Výsledkem bylo to, že byla prasklá hadička která vedla z takového zařízení které nevím jak se jmenuje a udává podtlak turbu a vede do membrány turba. Tak zkuste proměřit tohle a podívat se na to zařízení, které vytváří ten podtlak a ty hadičky jestli nejsou někde prasklé nebo zkříplé.
21.12, 22. 2. 2009, odpovědětpokud ma 100kw verzi tak tam je pretlakovy ventil,a ten se serizuje manualne..
8.06, 23. 2. 2009, odpovědětMam 103 KW, podtlakovy ventil je novy, ani z hadicek zadny unik.... vim ze diagnostiku dela kde kdo, ale bohuzel nikoho s alfadiagem z Brna neznam, a kdyz to das do servisu, tak ti zacnou menit veci atd.... Examiner na nic neprisel, tak mozna to bude ten egr ventil...
8.15, 23. 2. 2009, odpovědětMotortec to vyresi kamo! Chodim jedine tam a nikam jinam! Uz sem byl i v Lipůvce a tam me ojebali o 3000... byl sem ,,nováček,, a svitila me kontrolka airbagu, tak ja byl hnedka podelanej ze me nejede bag... tak sem dojel do lipuvky a prej ze to je spatna ridici jednotka airbagu, takze 2,500 za díl plus neco prace a sme na 3000... prijel sem do motortecu a borec mi zhasnul kontrolku a nechtel ani korunu, kdyz se mi to stalo potom zase... Takze lipuvku nebrat... Zlatej motortec!!!!!!!!!!
8.19, 23. 2. 2009, odpovědět