Ahoj alfáci, mám otázku, v kolika otáčkách vám začne tahat turbo? Mě dost pozdě tak okolo 2,2tis.ot/min, nestalo se vám to taky někomu, popř co jste s tím dělali?
20.08, 8. 3. 2009, odpovědětAhoj šoumene, já mám ale největší zátah až tak od 2,5 , ale pak jde krásně až do 4tis, a to už letí, ale dole okolo těch dvou tis to ještě ani nezatáhne, ale zkusím ještě ten ERG ventil. Zatím se měj a díky.
11.59, 9. 3. 2009, odpovědětJá mám 2,4 a sepnutí turba citim kolem 1600 ot.
12.11, 9. 3. 2009, odpovědětČau chlape, mám 1.9 JTDm a spíná kolem 1800.
14.44, 9. 3. 2009, odpovědětNo já mám taky jtdm a někdy zabere okolo 2tis. a někdy až okolo 2,2 a na těch 2,5 je to už slušnej zátah, ale mám podezření, že bude to turbo asi zasraný a nenatáčí se včas lopatky.
20.18, 9. 3. 2009, odpovědětCo to je nenataci vcas lopatky.Tie lopatky ti plniaci tlak vypinaju a nie zapinaju???
8.45, 10. 3. 2009, odpovědětApropo,turbo nespina.Turbo tlaci stale,cize od volnobehu.Akurat zalezi za kolko dosiahne max.plniaci tlak.Zalezi ci je nastaveny plniaci tlak k nizkym otackam,kedy dosiahne plniaci tlak sice rychlejsie,ale jeho silu neni tak citit,alebo dosiahne plniaci tlak pomalsie (za dlhsi cas,ale to kopnutie od motora je citit daleko viacej.
12.06, 10. 3. 2009, odpovědětLopatky ovládá takovej kroužek, kterej se posouvá cca.2cm a natáčí lopatky na vyšší tlak, ale pokud je turbo zasraný sazema, tak ti ten kroužek chodí třeba jen 1cm a lopatky se natáčí dýl, ovlivňuje to třeba i ERG ventil, kterej pouští zpět do sání část splodin, a pokud jich tam pouští víc, turbo netlačí tolik, kolik by mělo.
12.09, 10. 3. 2009, odpovědětA ten kruzok ovlada ventil....Michal uz visie som pisal,ze lopatky su v polohe zatvorene.Ked turbo dosiahne pozadovaneho tlaku,v nasom pripade 0,9 atm tak ich natoci a drzi ten tlak.Nie ze natoci lopatky,aby bol vyssi tlak.Ked ich mas zatuhnete v polohe zatvorene je to na prd,lebo turbo ti tlaci stale do max. plniaceho tlaku.Ked su zatuhnete v polohe otvorene tak ti to nedosiahne plniaci tak,pretoze prudenie vzduchu neni usmernene tak,aby roztocilo turbinku na pozadovane otacky.Aku mas verziu motora kw???
12.29, 10. 3. 2009, odpovědětJe to 1,9 jtdm 103kw
6.46, 11. 3. 2009, odpovědětJe to tak, jak popisuješ nahoře, dosáhne plnícího tlaku dýl, ale ten zátah je potom dost razantní.
6.53, 11. 3. 2009, odpovědět