Ahojte dámy a pani,potřeboval bych malinko poradit se svičkama na156 2,0Ts -114kw.Nevim jake si mám koupit,ted tam mam NGK jenže to je palba šak určitě vite
17.36, 30. 3. 2009, odpovědětJakékoliv v dané specifikaci. Sada Brisk asi 1600,- Ale určitě tě tu ty telátka budou lámat na NGK a Denso. Mimochodem, proč svíčky, jestli se můžu zeptat? Nejede to?
17.40, 30. 3. 2009, odpovědětTo nebudou svíčky. I když po výměně se to trochu zlepší.
17.50, 30. 3. 2009, odpovědětJá vím, myslim si že to bude váha vzduchu
18.02, 30. 3. 2009, odpovědětNo, proměřovat možná bude, ale výměna ti nejspíš nepomůže.
18.05, 30. 3. 2009, odpovědětNo, to může být opravdu cokoli. Říkáš, že ti to cuká při vyšších otáčkách. Řekl bych, že když to takhle vytáčíš, tak ti to moc netáhne. Jakou máš spotřebu? Ten dvoulitr má 155koní, je to atmosférický motor, pokud jedeš sám bez zátěže, tak bys neměl potřebovat to točit víc jak 2200ot a auto by mělo jezdit jak urvané ze řetezu. Opravdu různé věci, které by sis asi měl zkontrolovat tak jako tak. Tzn.: těsnost výfuku/aspoň po lambdu:)/, proměřená elektroinstalace /kabeláž/, ukostření, těsnost sání, kontrola a seřízení vstřik. trysek, tlak paliva, nastavení rozvodů, emise. Nebudu ti nijak závazně radit, ale polovina těch problémů co tady lidi píšou, např. kolísání volnoběhu, opožděná reakce na plyn, vysoká spotřeba, a jiné abnormality, tak to bude ŘJ. Na alfách 156 se koneckonců v záruce hodně měnily.
18.32, 30. 3. 2009, odpovědětK těm svíčkám, kdekoli v autodílech se zeptáš jestli ti je objednají. A když řekneš na jaké auto tak by ti měli zjistit jaké svíčky potřebuješ. A když si nebudeš jistý tak na www.brisk.cz to zjistíš.
18.35, 30. 3. 2009, odpovědětMoje spotřeba je cca10l, moc ti děkuji za rady a typy. Vůbec jsem netušil,kolik věcí to může ovlivňovat,úplná alchymie.Tak ještě jednou moc díky a měj se hezky.
18.49, 30. 3. 2009, odpovědětPánové...jestli točíte alfu do 2200 otáček...tak jste si nemuseli kupovat alfu....Koukněte na otáčkoměr...V 7200 vypíná omezovač....
21.36, 30. 3. 2009, odpovědětTak ta spotřeba je vcelku v pohodě-záleží na režimu jízdy a stylu.Ale 10,to je normál v podstatě.Jinak svíčky bych tam dal samozřejmě NGK..není důvod tam dávat cokoliv jinýho-nebo jakej je ten tvůj důvod??.Navíc ty svíčky za 1600 tě ve výsledku vyjdou dráž než origo NGK.Ty NGK vydržej 100tkm a kolikrát za tu dobu budeš měnit brisky za o něco příznivější cenu?Navíc až budeš řešit jakejkoliv problém,máš se od čeho odpíchnout.Ono totiž nejlíp se řeší vynechávání,problémy s tahem,spotřeba,kolísání otáček atd-a pak zjistíš,že tam ten dotyčnej má bůhvíjakou váhu,bůhvíjaký svíčky a s bůhvíkolika km najeto a univerzální lambdu.Tak pak hledej problém!A tak to je se vším..každej tam dá něco aby ušetřil s doměnkou,že je to to samý a pak řešej problémy těchto typů a diví se časem,že to nejede atd a přitom maj všechno nový,měněný atd..Když už něco neorigo,tak třeba termostat,skla,vejfuk,plechařina, atd.U něčeho to jde a něčeho je lepší to nepokoušet..Ale rozhodně bych nedával nikdy neorigo věci co jsou určený k přímýmu řízení motoru a jeho chodu.No jinak tedy nevim,ale těch 2200ot - tak to tedy do těchle otáček rozhodně jak urvaný ze řetězu netáhne-spíš to někde okolo 3000 teprve začíná.
22.08, 30. 3. 2009, odpovědětstrawberrys156: je to týden co jsem dal na auto universální lambdu-jaký je rozdíl mezi origo a universálem? je to ve výdrži nebo v přesnosti měření?
6.33, 31. 3. 2009, odpovědětAhojte doteraz som mal v aute /156 2,0 114kw/ Bosch-ky/ ale mechanik mi doporučil nemiesto NGK DENSO IRIDIUM .Stali ma 3900Sk/8kus/ a je to velký rozdiel sú na 100 000km tak že namiesto NGK čo by ma stálo okolo 1200Sk-kus doporučujem DENSO IRIDIUM POWER alebo DENSO IRIDIUM RACING-kus 20eu
14.35, 31. 3. 2009, odpovědětLidi, jen tak mimo diskuzi, co vás vede k přesvědčení, že jedině svíčky NGK jsou to pravé motor, ale dřevní Bosch Motronic 1.5.5. v krabičce zalité gelem, který řídí celý průběh vstřikování a zapalování, je věčný?
21.27, 31. 3. 2009, odpověděthonzo to s tymi otackami snad nemyslis vazne?sak do troch tisic pohoda ale az od tych tri tisic sa utrhne z retaze!tomas do maxima tiez netreba tocit niekde medzi 5500 a 6000 straca vykon to uz radim dalsi stupen.ja mam 2.0 selespeed!
22.00, 31. 3. 2009, odpovědětJa tím chci říct, že i v nižších otáčkách je tento motor živý, reaguje dobře na plyn, jde do otáček a auto se hýbe. Toť vše. Ten nárust výkonu je plynulý. Samozřejmě pokud nemá z jakéhokoliv důvodu třeba přepsané charakteristiky.
22.13, 31. 3. 2009, odpovědětco to plácáš, všechny TS který jsem kdy řídil do 3000ot. netáhli, spíš se jen tak posouvali..) ve třech tisících se ozívá motor a začíná balada, ve 4tisících už táhne jak zběsilej a vod pěti nahoru masakr ferrari až se lidi kolem nestačej divit.))
11.25, 1. 4. 2009, odpovědět