CAu kluci.MAm tu 156-1.9jtdm16v-110kw a obcas naskoci chyba-cidlo plniciho tlaku sani-prilis vysoka hodnota.NA sportovnejsi jizde mam tlak i 2.3Bar coz mi prijde dost protoze jine mivaji cca 1.7Bar.Napada me ze turbo asi spatne reguluje a bude ho potreba vycistit.Jinak auto jede jako das ale obcas tam tohle skoci a to nemusim jet brutalne ale treba po nastartovani a pak kdyt tomu davam plny plyn tak nic.Kdyby jste mel nekdo nejakou zkusenost dejte vedet,jinak kdo tomu nerozumi at radsi nepise.diky Martin
9.39, 1. 4. 2009, odpovědětAhoj šoumene, vidíš to, mě se to turbo už rozchodilo, asi bylo zasraný jak prase. Už ho poznám pod 2tis./ot. A nezkoušel jsi vyměnit ten ERG ventil? Ten by mohl do sání pustit větší tlak ne?
11.50, 1. 4. 2009, odpovědětČau. Já mám taky 1.9 16v a dělalo mi to přesně totéž. Nejdřív sem koupil snímač tlaku a nový tlak. ventil(ten co je nad chladicem) a v tom to nebylo. Odvezl jsem turbo na repas a tam mi řekli,že je v prdeli regulační ventil na turbu(byla prasklá membrána a po rozebrání turba byly načaté ložiska(to ale nemá vliv na ten tlak) Tak jsem se rozhodl jít do repasu za 8 tis. U vysokého tlaku to bývá buď ten snímač(je nahoře na motoru ze zadní strany), ventil nad chladičem(ale ten spíš ne) anebo problém na turbu - buď zasrané a zaseklé natáčecí lopatky, nebo ten samotný ventil na natáčení lopatek(to byl můj problém)
11.58, 1. 4. 2009, odpovědětTEd jsem zkousel zmerit tlaky na duhe jtdm16v ale dava prakticky stejne udaje a je mi divny ze tady skoci chyba treba i po nastartovani kdyz nema turbo zadny tlak,udelalo mi to teda jen 2krat ale pri plnem zatizeni to neudelalo.Treba to je tim ze auto asi mesic stalo a musi se to rozhybat vsechno.Uvidim jestli to jeste udela a kdyztak zkusim vymenit snimac tlaku,pak ten tlakovy ventil a kdyz ani to ne tak tu mam i jine turbo tak z nej prehodim regulaci.Diky za rady panove,ale jinak ta 1.9-110kw jede moc pekne :) u nas za vesnici 200Km/h :)))))))
13.19, 1. 4. 2009, odpovědětještě mě napadá, vytahni ten snímač tlaku a vyčisti ho. Když jsem ho měnil, tak na něm byla taková vrstva sajrajtu, že si to nedokážeš představit(za vše může pojebaný EGR) :-). Zabere to 10 min času. Tak ať jezdí :-) čau
14.30, 1. 4. 2009, odpovědětPetr-diky za tipy,ja vim ze ty snimace jsou vzdy zapraskany od oleje ale tim to asi nebude,myslim ze uz je to dobry,byl jsem to parkrat projet a vse ok.ono to auto poslednich par tydnu stalo takze to asi potrebovalo poradne vymest pavuciny.mej se
19.27, 1. 4. 2009, odpovědětMartine ta moje alfa taky asi chvíli stála, jak byla ťuklá, protože to turbo opravdu chodilo dost pozdě, a po pár týdnech se dost pěkně rozchodilo, ještě jsem vyměnil olej v motoru, protože ty hňupy v BMW tam dyli nějakou plnou synt. od EMV a tomu motoru to evidentně nešmakovalo, dal jsem tam Selenii a o hodně se uklidnil. Tak ať se daří, a až pojede do krkonoš, tak se určo zastavím. Měj se a přeju hodně zdaru. Ahoj.
20.51, 1. 4. 2009, odpovědětMichal-asi jo,oni jsou alfy na to hrozna citlivy kdyz delsi dobu stoji,zatuhne jim turbo a nejakou dobu je potreba je projet aby se rozchodily.Stava se mi to casto za po delsi dobe chvili nechteji jet.Tahle vypada ze uz se umoudrila.mej se a stav se nekdy
7.04, 2. 4. 2009, odpovědětnajprv si pozri podtlakové hadičky od turba k ventilu N75, niektorá môže byť prasknutá. ak sú hadičky ok, tak skontroluj ventil N75. rozoberanie by som nechal naposledy. ale tlačí ti to fakt veľa. cez výkend som chipoval 159 2,4jtdm a tlačí 1,49bar
8.06, 2. 4. 2009, odpovědětAlpiners-zkusel jsem merit jeste druhou a taky se dostanu za jizdy prez 2bar.Auto jede pekne,kdyby byla ko hadicka tak nepuje regulace a nepojede to.
10.43, 2. 4. 2009, odpovědětkeď sa ti prederaví hadička od turba k ventilu n75 tak vtedy ventil nemá ako regulovať tlak turba a turbo tlačí naplno. budík v aute je ciachovaný do 1,6. ako vieš že tlačí 2,3 bar? . teraz mám galaxy a cez vag com ukazuje 2,3 bar. 1 bar atmosferický tlak + 1,3bar tlak turba. aspoň takto to ukazuje vag com. examiner nemám, možno to ukazuje tak isto.
12.38, 2. 4. 2009, odpovědětMam diagnostiku kde zmerim asi 40 velicin za chodu motoru takze vim presne kdy kolik dava.
18.22, 2. 4. 2009, odpovědět