Nevíte cím muze být zapříčiněno horší zrychlení,odpich není tak razantní jako dřív.
13.55, 10. 4. 2009, odpovědětjo a mam 1.9JTD abych nebyl tercem kritiky
13.55, 10. 4. 2009, odpovědětMám též ten samej problém a mám 156 2.0 TS.
14.28, 10. 4. 2009, odpovědětParada snad nam nekdo poradí,pac drív me to rezalo do sedacky a ted ne coz me stve.
14.32, 10. 4. 2009, odpovědětNapříklad zabržděná ruční brzda,nebo zatuhlý lanka v ní:-D..A a pak hlavně chyba řidiče-to bejvá nejčestější příčina ztráty akcelerace)))
17.37, 10. 4. 2009, odpovědětA plnej kufr nepotřebnýho bordelu
17.38, 10. 4. 2009, odpovědětStyl tvé jízdy je příčinou. Řídící jednotka optimalizuje potřebná data, která jsou polatná stylu tvé jízdy. Lambda např. potřebuje dosahnout teploty šestiset stupňů, aby dobře fungovala, této tepelné hodnoty nedosáhneš jízdou na volnoběžné otáčky a na kratkou vzdálenost. Pokud tímto stylem jezdíš delší dobu, auto zleniví a trvá delší dobu, než se vzpamatuje.
17.56, 10. 4. 2009, odpovědětDoporučuju zahřát motor a potom pořád jezdit plnej :-)
18.08, 10. 4. 2009, odpovědětNení třeba býti extremistou, stačí umírněné otáčky motoru, aby se sonda ohřála a z jejího povrchu byly proudem výfukových plynů odfouknuty nečistoty.
18.18, 10. 4. 2009, odpovědětodkedy ma JTD lambdu?
17.13, 11. 4. 2009, odpovědětI JTD má spoutu referenčních bodů, potřebných pro sběr dat. Řídící jednotka s těmito daty pracuje, optimalizuje výstupní data, aby chod motoru byl v dané situaci pokud možno bezchybný.
19.57, 11. 4. 2009, odpovědětJá to měl také mrtvé asi do 2500ot.a pak se to rozjelo.Když jsem sundal klapku na sání tak co bylo za ní to mi hlava nebrala.Totálně zanesené,zadechtované nebo jak to nazvat místy nános až 8mm.Za vše mohl egr,zůstal otevřený a já měl ze sání výfuk.Zrovna jsem neměl na nový protože mě máňa minulý měsíc vyšla na 36 tis.kč,tak jsem milý egr zaslepil.A světe div se,nárust výkonu od spoda neskutečný,ani nevým kdy mi zabírá turbo jak to krásně a plynule zrychluje.Tak čus
10.38, 13. 4. 2009, odpovědětProsím tě kde najdu ten EGR, nebo co to vůbec je. Dneska jsem si všiml že holka kucká. Při volnoběhu když přidám plyn a při rozjezdu také. Na mžik klesnou otáčky a celá se zatřese. A pak vesele vyběhnou do 2,500 ot. netáhne nad 2,500 ot. jede jak má. A ještě jsem si všiml že tam někde něco saje když přidám plyn. Prosím proradte
21.12, 13. 4. 2009, odpovědětStrawberry156-hele čuráku na ty tvoje picovský reci v kázdem tematu nikdo není zvedavej,nechces radit tak se na to vyser a nepis jsem takové picoviny!!!
15.06, 14. 4. 2009, odpovědětNo a to si jako myslíš,že plnej kufr bordelu není ta nejčastější příčina akcelerace?Možná se budeš divit,ale podle mě je to ta jedna vůbec nejčastější příčina.,A ty zabržděný lanka-to nevim jak na tom statisticky jsou s počtem zapříčiněnejch nízkejch akcelerací-ale věř,že když je budeš mít zamrzlý,případně zarezlý,že moc nepojedeš..Takže tak..A nebo co jsi chtěl slyšet?Že jsi tedy ty příčiny tady nevypsal sám,když jseš tak chytrej a všechno víš:-D..Ale alespoň jsi se dozvěděl zase něco novýho,tak mazej jít vyházet starý harampádí z kufru,zase to pojede o něco líp,uvidíš)))
0.58, 15. 4. 2009, odpovědět