Caute. mam alfinu 2,0 JTS a chcel by som jej dopriat lepsi benzin. Poradte co by bolo asi najlepsie. Dik
5.44, 17. 4. 2009, odpověděthodně dobrý je Shell W-Power,ale je taky dražší asi o 5Kč na litru
15.33, 17. 4. 2009, odpovědětNo...Shell V-Power je dobrej v Německu, u nás nic mos...srovnatelný s normální 95. Já tankuju do Alfa Verve 100 od Benziny a jsem naprosto spokojen. Motor je tišší, kultivovanější, lépe táhne a dokonce i méně žere (v jednom testu je dokonce i potvrzeno, že má čistící účinky na motor, ale to bohužel nemůžu potvrdit). Ovšem je také o něco dražší než normální 95. Na druhou stranu z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem si to minule kontroloval a natankoval jsem ho za stejné peníze jen o dva litry méně, ale pro benzin jsem jel také znovu za delší dobu. Takže jsem už u něj zůstal a nestěžuji si.
15.46, 17. 4. 2009, odpovědětdoporučuju 98 prakticky je jedno na který benzíně,je znát vyšší výkon
15.48, 17. 4. 2009, odpovědětVyšší výkon tam není !! Byl jsem na brzdě když jsem měl palivo 95 a potom když jsem měl palivo od OMW Carrera 100 a na brzdě žádné změny takže BLBOST - to je znát možná na motocyklu, ale na autě to nepoznáš ! ! ! Mám 156 2.5 V6 24 V 140 kW 190 koní
13.32, 18. 4. 2009, odpovědětjá bych doporučil Vervu od benziny beru jí furt do oktávky a je to poznat. lepší spotřeba lepší zátah motoru, beru ji verva naftu do svojí alfinky a tam je to mazec. u Schellu bych nebral vůbec, protože to co jsem četl a slyšel stačilo mi. Takže doporučuju benzinu!
13.50, 18. 4. 2009, odpověděttakhle je znát lepší výkon,rychlejší akcelerace při vytáčení do vyšších otáček
10.02, 20. 4. 2009, odpovědět98 oproti 95
10.05, 20. 4. 2009, odpovědětshell - nejlepší benzin.. Co jste slyšeli kde za marketingový kecičky- nezájem! Za vývoj utrácej ročně ze všech nejvíc.. a maji příjemný služby, jinde tankovat ani nechci! Jinak si myslim že je to úplně jedno, pokud nekupuješ od nějakýho no name vidláka s cisternou.) Značkový pumpy jsou pravidelně kontrolovaný a standartní kvalita musí bejt zaručená a samozřejmě jako se všim když si připlatíš jedině líp.. A u benziny bych netankoval, takovej komunistickej přežitek, ani nevim že ještě taková společnost existuje.. kolik jich je v čr- 5?
10.11, 20. 4. 2009, odpověděta výkon motoru ti žádnej benzín nepřidá!!!
10.13, 20. 4. 2009, odpovědětto ti přidá,to si piš.natankuj u tesca a pak normálně 98 a jestli to nepoznáš,tak za to posaď někoho jinýho.rozhodně to zlepší jízdní vlastnosti,s nekvalitnim benzínem se ti při vyšších otáčkách auta,hůř dostávají nahoru.poznám to i v autě s malinkym obsahem.je to znát
10.37, 20. 4. 2009, odpovědětneříkam že ti lepší benzím přidá koně,to si může myslet jen idiot
10.38, 20. 4. 2009, odpovědětVýkon ti rozhodně přidá...lepší benzín dokáže snížit ztráty způsobené třením, a energie vzniklá při spalování tak může být efektivně využita jinde. A upřímně...dle nezávislých testů vyšel Shell V-Power totálně poražen. Nemá absolutně žádné účinky a je srovnatelný s 95. Shell má velicek valitní benzín v Německu (tam patří mezi špičku), ale u nás nestojí za moc. Ten jejich výsledek z těch super investic se totži do česka vůbec nepromítá. Ta "komunistická" benzina (což vypustí jen člověk s počtem IQ jako zubů) vyšla v testech jako jedna z nejlepších a Verve 100 patří ke špičce. Mě osobně se snížila spotřeba a opravdu stoupl výkon motoru. A stačili mi k tomu dvě plné nádrže. Ale každý máme právo na svůj názor. Já Shell chvíli tankoval a už by se k němu nevrátil, ale věřím, že někomu se na něj jezdí dobře. Někdo má rád holky, jinej zase vdolky ;o)))
11.38, 20. 4. 2009, odpovědětbenzín výkon nepřidá, moje konečný slovo.. zlepší spalování, ale rychlejc nepojedeš.. maximálně plynulejc!!
12.04, 20. 4. 2009, odpověděta pane inteligente Martine, můžeš mi prosimtě vysvětlit ten rozdíl mezi německym shell a českym shell?? moc dobře to nechápu, to sis přečetl jeden chytrej článek a najednou si snědl šalamounovo hovno viď? chceš si namlouvat že pro českej trh míchaji chemici v shell jinej benzin než je v německu? Jako ýe horší? to je jako bys řikal že coca cola chutná u nás hůř nežza hranicema..nevim kdo tady má IQ zubu boco.))
12.08, 20. 4. 2009, odpověděttankuju shell u nás a dokonce i v tvym slavnym německu a můžu ti říct že je to úplně to samí.. dokonce to smrdí stejně jako benzín..
12.10, 20. 4. 2009, odpověděta k tý benzině, promiň, ale u nás v Praze a okolí už vymřeli..
12.10, 20. 4. 2009, odpovědětdyť jo,ne rychlejc ale jízda je plynulejší,sme se asi nepochopili.kdo by si myslel,že po 100 oktanovym bude mít místo 106KW najednou 110Kw.to je pitomina,ale rozdíli tam u některých sou
12.42, 20. 4. 2009, odpovědětTys to asi nepochopil...ale urážet umíš hezky, to je pravda. Diskuze s tebou umí být velmi plodná a plná faktů. Neřekl jsem, že benzín od Shellu je špatný, ale jejich Shell V-Power je jen reklamní kampaň a v česku je jeho kvalita srovnatelná s normální 95. Za to Verve 100 má prokazatelně lepší kvalitu než klasická 95 - zvyšuje výkon (nebo jak chceš ty plynulost, čistí motor apod.). J8 ti tvůj Shell neberu, kvalita je jejich služeb je opravdu na vysoké úrovni, ale sem dovážený benzín je horší než ten v Německu (opět mám na mysli V-Power). Tankoval jsem oboje. Většinou výrobek vyzkouším, než ho začnu kritizovat.
13.16, 20. 4. 2009, odpovědětA ve svém okolí (řekněme do 10 minut jízdy) mám benzin asi 6. Takže zase tak špatně bych to v Praze neviděl.
13.21, 20. 4. 2009, odpovědětA samozřejmě záleží na motoru...může se stát, že některému autu 100 oktanů neprospěje a ba naopak se sníží akcelerace. Ale moje V6 je totálně spokojená.
13.32, 20. 4. 2009, odpovědětdalší autista kterej se chytil svý utkvělí představy co si někde přečetl..) bože to je rep publika!)
13.50, 20. 4. 2009, odpovědětJen tak pro zajímavost...když nevíš, co se kde vyrábí a kam se co vozí. Pokud se namixuje V-Power dle "původní receptury", dostaneš německý nešizený V-Power. No, a v pralesní východní Evropě se soudruzi od Shellu snaží podvádět, a ta syntetická složka je mnohem menší (nebo možná vůbec žádná). Pak "dle normy" to palivo může vyhovovat, ale v motoru se to chová úplně jinak. Proto je tady V-Power podstatně horší než v Německu. A sama Shell přiznala, že v zahraničí je prodávaný benzín lepší kvality (Porovnávat paliva prodávaná na českém a zahraničním trhu nepovažujeme za seriózní - tahle věta mluví za vše, je to vyjádření k testu na německém a českém palivu). I nezávislé testy potvrzují, že nejlepší benzin a nafta je v Německu...u nás má nejlepší benzin a naftu Benzina. Zatímco parametry německého vzorku odpovídají nadstandardu, palivo natankované v Česku se v ničem neliší od obyčejné nafty. Německý Shell V-Power je snad nejlepší vůbec...ale jsme v česku a tady kvalitou patří ke špičce Benzina. A množství stanic o ničem nevypovídá. Ale chápu to, prostě máš rád Shell a tvému autu sedí...takže neměníš a já se ti nedivím, taky bych neměnil. Takže Alfě zdar a 156 obzvlášť ;o))
13.55, 20. 4. 2009, odpovědětjo ještě a kde jsem tě urazil konkrétně? Nebuď takovej urážlivej, nemam důvod.) Benzino
13.55, 20. 4. 2009, odpovědětJe zvláštní, že lidé co nemají argumenty umí většinou jenom nadávat a urážet. Ale sami nic plodného nevyprodukují. A samozřejmě očekávám další urážku ;o)
13.58, 20. 4. 2009, odpovědětvždyť jo kámo, máš pravdu šmelej nás, jen tys na ně vyzrál, je vidět že ti na tom hodně záleží..)
13.58, 20. 4. 2009, odpovědětkde máš ty urážky? já ještě žádný nepíšu
13.58, 20. 4. 2009, odpovědětsmutný je že tyhle antireklamy tu může dělat každej.) nepracuješ u Benziny?
14.00, 20. 4. 2009, odpovědětA šalamounovo hovno jsem nesnědl...raději si čtu a získávám znalosti jiným způsobem. A neboj, nejsem benzina. Už párkrát se mi stalo, že jsem musel natankovat na dojetí i jinde a dokonce to bylo i u Shellu...ale nikdy jsem nebral V-Power, ale obyč 95, protože V-Power prostě u nás neodpovídá v poměru kvalita/cena/výkon.
14.00, 20. 4. 2009, odpovědětTo je divné...sám tu děláš reklamu Shellu, ale když někdo napíše o jiné alternativě, tak používáš výrazy jako autista, šalamounovo hovno, antireklama...
14.03, 20. 4. 2009, odpověděta tomu co si tu vyplodil ať je to sebedelší článek nesmyslů nevěřim ani slovo.. tady v Praze a západních čechách je úplně stejnej shell jako všude ve světě to je pečeť kvality a to co ty tu píšeš si společnost jako shell v 21.století nemůže dovolit, konkurence by ji převálcovala.. tak nás nekrm takhle levnou kašííí..ble
14.03, 20. 4. 2009, odpovědětje to v podstatě jedno- shell nebo OMV bo co všechno.. mě se líbí červenožlutá..)
14.06, 20. 4. 2009, odpovědětto martin:kde se dají tydle testy přečíst?by mě to zajímalo,jak to teda je
14.14, 20. 4. 2009, odpovědětto viky: test na naftu je tady http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv a test na 100 oktanové benziny dělal v loňském roce adac...zkusím ho u nich na webu vyhrabat z archivu a pak ho sem případně fouknout taky...a nechci rozvířit žhavé diskuze o tom, co je lepší...nakonec stejně člověk dospěje k názoru, že prémiová paliva jsou téměř stejná co se týče čistících vlastností a záleží jen na osobních preferencí...
16.29, 20. 4. 2009, odpovědětA s tou pečetí kvality..já nezpochybňuji Shell jako benzinku...to v žádném případě. Já celou dobu mluvím jen o jejich prémiovém palivu Shell V-Power. Shell jako taková je sama o sobě službami velice příjemná a na vysoké úrovni. A jejich standartní palivo je také dobré, akorát V-Power není v České republice to, co v Německu. To je celé. Stejně to je vždycky o tom, co si člověk oblíbí. Já si oblíbil Verve, ty V-Power...a co? Jezdí nám to oběma a jsme spokojený, tak co si dát raději pivo a poklábosit o tom, jak je příjmené sedět v Alfě? ;o)
14.16, 20. 4. 2009, odpovědětaspoň náky zákazníky maji...))
14.18, 20. 4. 2009, odpovědět:o)))) hele...jako na druhou stranu, se nikde nepíše, jaké má čistící účinky to které palivo...takže je možné, že v tomhle ohledu to bude prašť jako uhoď, ale to zatím nikdo netestoval (a člověk se to asi dozví až po rozebrání motoru)...a co se týče antikoroze, tak na tom byla všechna prémiová paliva stejně...
14.25, 20. 4. 2009, odpovědětjasnýý
14.20, 20. 4. 2009, odpovědětto adam: vyber si sám...ale pokud chceš dát Alfě něco lepšího, tak do ní dej vysokooktanový benzín a po naší diskuzi je ti jasné, že co se týče značky, jde vyloženě o vkus a barvu ;o)))
14.27, 20. 4. 2009, odpovědět