zdravim alfisti máme doma 146 ku a za pár dní kupuju 156 ku 1,9 jtd. Má najeto 90 000 km takže hned budu měnit rozvody ale nevím jestli se tam dostanu rukama prý se u 2,4 musí povolit motor nebo co tak mám z toho trochu obavu. Budu to dělat sám zkušenosti sice mám ale klidně bych ji dal do servisu jenže u nás je jen fiat a to sou naprostí amatéři. Za výměnu rozvodů u 146 ky si napočítali 7000 a ani nevyměnili napínací kladku a když mi odešla váha vzduchu nebyli mi schopní říct kde je závada kamarád ji objevil hned. Tak prosím poraďte podaří se mi sundat kryt rozvoďáku bez povolení motoru?
20.33, 20. 2. 2007, odpovědětNemusis se niceho bat je to uplna brnkacka ja mam 2.4 a cela vymena trvala asi tri hodiny.. Jen je potreba to spravne nasadit:-)
20.35, 25. 2. 2007, odpovědětHlavne to chce pripravky, jinak se ti to nemusi povest.
23.00, 1. 3. 2007, odpověděttak jsem to dal do servisu. O ty rozvody by nešlo ale musi se vymenit i zhavice, remen alternatoru, ložisko praveho predniho kola a odkodovat orig radio. Takze az si to privezu dam vedet jak to jede.
18.11, 4. 3. 2007, odpovědětno u fiatu chteji 7000 za celou praci i s remenem ale u alfy nevim
21.25, 4. 3. 2007, odpovědětted uz vim predbeznou cenu sve opravy. 25000.- za vymenu rozvodaku, remenu alternatoru, zhavicu, oprava piskajiciho kola (asi lozisko) doufam ze po tehle injekci alficka uz chvilku vydrzi i tvrdsi zachazeni
17.28, 6. 3. 2007, odpovědětAhoj ty kráso seš asi bohatej a štědrej protože 25000Kč jenom za ty opravy co jsi napsal bych se nasra....
2.49, 20. 1. 2008, odpovědětNo, ono jenom rozvody ve Fiatu stoji 12 tis. na 156 2,4 JTD, za dily je to cca. 9 tis. vcetne rozvodaku a vodni pumpy a kladky + rozvody, ale za tu cenu tam davaji kvalitni dily. Pak ty zhavice jsou samy o sobe drahe 1 ks cca. 1,5 tis. takze zase tak predrazene to neni, kdyz si vezmes, ze je to znackovy servis...
8.50, 20. 1. 2008, odpovědětžhaviče stojí 1500 kus?? Tobě se to zdá normální?? Nebo proč tady tak prosazuješ předražené origo díly??
9.53, 20. 1. 2008, odpovědětJa tady nic neprosazuju nevim proc si to myslis? Nic nikomu neprodavam ani nenabizim, o to prece nejde...
12.51, 20. 1. 2008, odpovědětA jeste neco, kdo tvrdi ze netreba menit vodni pumpu at si rika co chce... myslim ze nechces srovnavat kvalitu "predrazenych" dilu, nebo lepsich za druhovyrobu? Myslim ze prave v tady tom neni moudre moc setrit, a usetrit 2-3 tis. pro me nema smysl... Jinak puvodne jsem tam mel taky klinak Continental, a to byla asi tak jedina vec, kterou jsem opravdu menit nemusel, protoze byl jako novej i kdyz bylo na nenm najeto 80 tis. Km. Vodni pumpa byla po 170 tis. na sracky...
12.59, 20. 1. 2008, odpovědětViz: http://www.adh.cz/cenik.asp?id=1&pg=16 cena 255,- vč. DPH
10.09, 20. 1. 2008, odpovědětTak mna vymena rozvodov na 1.9-jtd stala 6500sk ale robil som to sam za pomoci brata a este bez vodnej pumpy,ta vydrzi cca 2krat ako rozvody...moj nazor... A za zhavice som dal 1ks 550sk bosch a to sa mi uz zdalo trosku vela...
10.11, 20. 1. 2008, odpovědětTo si jenom myslis, ze vydrzi 2x tolik, nevim, odkud to mas... myslim ze investice cca. 2.500,- navyse nestoji za generalku motoru... jsem tomu neveril, ale kdyz si zatocim moji origo vodni pumpou po najeti cca. 170 tis. Km tak jsem mel velke stesti, ze jsem menil rozvody ted a necekal na nic...
12.53, 20. 1. 2008, odpovědětno a tych 170tis je kolko nasobok vymeny rozvodov???? podla mna cca 2krat... Ci nie?? :-D
23.34, 20. 1. 2008, odpovědětOrigo dily bych az zase tak neprosazoval je spousty dobrych znacek, i lepsich, jinak rozvody na JTD je vazne brnkacka, motor se nemusi povolovat a nastaveni na rysky je podle rozovodoveho remenu. staci pouze klika vuci vacce.
10.24, 20. 1. 2008, odpovědětTy jo 25000Kč to bych zivote nedal ja myslim ze by to slo klidne za polovinu. A rozvody jsou fakt brnkacak na 1.9Jtd i na 2.4Jtd neni zas tak velky problem.
12.46, 20. 1. 2008, odpovědětjen za práci chtěli 12000 tzn. na hodinu 1000 kč, protože měli vykázaných 12 hod. práce, a pod tím cenu za práci 12000
15.10, 20. 1. 2008, odpovědětTy jo u nas v alfe je hodina 650kč ale davaji slevu 35% na praci tak je to nejak kolem 400Kč na hodku jinak v normalnim servisu za 250Kč za hodku to te ale pekne oskubali.
15.38, 20. 1. 2008, odpovědětNo a nevim co na tom delali 12 hodin kdyz je to prace ze vsim vsudy na 4 hodky.
15.40, 20. 1. 2008, odpovědětSlovak:no a tych 170tis km je kolko asi nasobok vymeny rozvodov???? podla mna asi aj dva krat! Ci nie? :-D
23.36, 20. 1. 2008, odpovědětReknu ti to asi takhle, rozvody by "meli" vydrzet max. 120 tis. Km, ale i ve Fiatu je meni v 90-100 tis. km, 90x2=180 :-) pokud bych cekal na cislo 180 tak bych se na 100% nedockal, problem je v tom, ze v Alfe nevymenili v 90 tis. km i vodni pumpu, aby usetrili, asi tak...
7.48, 21. 1. 2008, odpovědětPodla najnovšieho prípisu Alfa Romeo doporučuje pre podmienky SR a ČR skrátený interval výmeny rozvodov na 60000km/3 roky.A vodná pumpa musí vždy s nimy.Moja po výmene rozvodov v Žiline ostala stará,a začala pískať asi po 10t.km na to.A to mi ju ani neponúkli na výmenu!!No v Dunajskej,v Dunauto po asi 8mych mesiacoch od Žiliny to už bolo iné kafe.Stredoslovákom JEDNOZNAČNE odporúčam tento servis.Dal som spraviť revíziu rozvodov,samozrejme bolo treba meniť aj pumpu,dal som vymeniť aj variátor.Dokonca mi skontrolovali aj zdvíhatka-našli 1ks vymlátené.Takže cena 6000sk/práca za rozvody,výmenu variátora,pumpy,zdvihátka a ešte pretesnanie olejovej vane(pri tom musí dole výfuk-2.0JTS) sa mi zdá celkom OK.Hlavne prístup bol dosť zodpovedný.Dokonca ma prinútili na skúšobnú jazdu!To pri prvom servise Žiline so mnou ani nešli ku autu,keď mi ho odovzdávali!
9.51, 21. 1. 2008, odpovědět60 tis. Km? To bych to menil kazdy rok :-)
10.01, 21. 1. 2008, odpovědětJá poprvé platil za výměnu rozvodůna 2.0 T.S. 12 tisíc - podruhé a už napořád jsi to dělám sám - to zvládne i cvičená opice s aretačníma přípravkama i bez nich se to zvládne v pohodě....:) Když víš jak na to....:)
21.10, 21. 1. 2008, odpovědětako ja viem ze by mala ist von spolu s rozvodmi.. rozvody davam po 70tis a pumpu kazdy druhy krat a nevidim v tom problem,hovorim za seba... takze tak...
0.25, 22. 1. 2008, odpovědětAhoj dokážu vyměnit rozvody u alfy 156 2.4jtd 110kw sám?Slyšel jsem že se musí svěsit motor a mám z toho docela vítr.Předem díky za odpovědi
21.49, 16. 6. 2014, odpovědětKupujte si starý auta a nemějte pak na opravy a a špekulujte, jak a co. Já mám svoje BMW po Alfě, kterou už nikdy nechci a řetěz!!! klid a pohoda, nemít alfu, jsem už milionář 3x, větší krumpl jsem jetě neměl, fakt a to jsem si jí hleděl, oleje měnil, servis furt něco. Příšerný a drbejte si tady cic chcete, mě ty vaše žvásty vůbec nezajímaj. Vzpoměl jsme si dneska na tuhle stránku a tak sem jdu rejt, ale zase jakože mluvit skutečnosti, proč se zbavit Alfy. Každý den se najde pitomec, který to koupí, ikdyž... 156 je už asi na díly, nebo do šrtou, neprodejné auto! na H*********
17.37, 20. 7. 2014, odpovědět