je dobry motor 2,0 turbo super
18.39, 29. 4. 2009, odpovědětTo asi nebude turbo super ale twin spark
18.41, 29. 4. 2009, odpovědětto klidne bude motor do 166 2.0 Turbo....Super-je výbava.. je skvělej, má tušim 210PS a strašně jede! Ale co se závad týče, tak tohle turbo odchází neustále! Lepší je to od fiatu co dávali do coupe..
18.49, 29. 4. 2009, odpovědětkdyž 166 v benzínu tak radši 2.5 a nebo úplně nejlíp 3.0
18.50, 29. 4. 2009, odpovědět"2,0 turbo super" je šestiválec s turbem...Jen pro upřesnění: V6 2,0TB nemá s 2,0TS nic společného.V6 2,0 TB je standardní šestiválec,jehož základ je stejný s 2,5 nebo 3,0 šestiválcem,rozdíl je v hlavách.V6 2,0 TB má v každé hlavě jen jednu vačku na sací ventily a výfukové jsou ovládány systémem OHV od sací vačky.Ventily se seřizují napevno,jako u každého sportovního auta,protože hydrostavy jsou u "závodních motorů" téměř nepoužitelný.Ventilů je 12 , u turbomotoru stačí dva na válec, u turbomotoru je důležitý plnící tlak.Turbomotor s více ventily na válec je jen komedie a marketing a dražší řešení s minimálními účinky na zvýšení výkonu.Co se týče háklivosti motoru,nic nepozoruju a mám najeto 180 000km a jak motor tak turbo jsou původní.Auto je nemocný jinde,pořád sypu peníze do podvozku... A jak jsem už psal, 2,5 3,0 i 2,0TB mají stený motor,tudíž stejnou spolehlivost co se týče klikovky,ojnic ,pístních čepů atd.Rozdíl je jen v hlavách motrů. 2,5 a 3,0 mají 4 vačky a hydroštely a 24 ventilů. 2,0TB má 2 vačky,12 ventilů a pevné nastavování ventilů a také jednodušší rozvody(jedna kladka a řemen).U 2,0TB je možné,že odejde turbo,ale za 15.000,- se dá koupit nové.Mám najeto 180 000 km a na motoru se mi nikdy nic nepodělalo,šestiválcové 166tky jsou nemocné na podvozek.Co se týče 20ti tisícových výměn svíček a seřizování ventilů .Svíčky co 20K měním,dávám iridiové Brisk cena 1100,- za všech šest,ale dá se bez jakýchkoli potíží jezdit na svíčky za 60,-Kč kus.Ventily seřizuju tak jednou za 40 000 km,a jsou téměř bez změny,takže to tak horké zas není.Nevím kterej blb v nějaký recenzi napsal,že 2,0TB je špatnej a nespolehlivej motor,podle mě si to spletl s 2,0TS 16V s gumovým rozvodem prvních sérií...,ten motor nikdy neviděl a nikdy v tom autě nejel,jinak by by plky co na účet 2,0TB Super napsal nikdy nevypustil.Tutově to psal nějaký klaun.......
14.49, 30. 4. 2009, odpovědětvedel by si mi poradit kde sa daju zohnat ventile a vackova hriadel do tohoto V6 2.0 turba motora?? a kolko by to stalo?
22.40, 30. 12. 2009, odpovědětAhoj.Prosim nevies nahodou ako su zapojene hadicky od regulatoru turba na 166 v6?
17.42, 26. 3. 2015, odpovědětTiez sa pripajam k hlasu ze 2.0 V6 turbo je super motor co sa tyka jazdneho zazitku a kazdom pripade uplne ina liga ako twinspark. Ja osobne mam 166 3.0 V6 ale len z toho dovodu, ze som chcel motor ktory ma aspon ako taky krutak dostupny uz od 1000-1500 otacok, tj da sa s nim jazdit kludne a pohodovo po meste na 6ke a auto zrychli ked treba. u V6turbo to tak zial nie je vdaka starej 2ventilovej technike a tam je zial to auto dole uplne mrtve. 2.0 V6 turbo ma sice v 166ke iba 205PS, ale pocitovo ten zatah ktory nastane pri cca 2500-3000otackach je ovela vyssi ako pri 3.0 V6 a urcite je to ,,sportovejsi" motor. Co sa spotreby tyka, myslim ze na tom je +/- rovnako ako nepreplnovany V6.
15.29, 30. 4. 2009, odpovědětCiao, já jsem moc rád že konečně čtu nějaký ohlasy na tento motor, doposud se na něj docela zapomínalo.. Mrzí mě že ho nedávali taky do 156-ek a nevyráběli ve většim množství, tady u nás se snad ani neprodávala tato motorizace na 166 a GTV a přijde mi spíš jako exklusivní záležitost! Každopádně asi před čtyřma rokama si ho kamarád koupil právě ve 166-ce, jeli jsme pro ní do Wurzburgu v Německu, byla nádherná a strašně krásně jela, hlavně nad 2500 když seplo turbo to byla paráda! A ten zvuk.. Tenkrát měla najeto něco málo přes 100tis. a dokonce na ní byla půl roku záruka! Bohužel musim, ale říct že zatim co já se svym 2.0 Twin Sparkem(1998) jsem rok po jeho koupi nepotřeboval navštívit autoservis, kamarád s 2.0Turbo jezdil do Imofy každých 14dní, tam buď nechtěli a nebo nevěděli, každopádně nevyřešili nic.. Tak jsme se naštvali, sedli do alfy a jeli do Wurzburgu, musim říct že se k celému problému postavili velice dobře.. Ubytovali jsme se a za dva dny byla alfa hotová..Jela na pět válců a měla vadný turbo, i přesto že byla v záruce po nás chtěli nepředstavitelnou částku 850,-EU !! Ale alfa fungovala jak švýcarský hodinky!! Byla to paráda, ale netrvalo to moc dlouho, zhruba dva měsíce na to se celý problém znovu opakoval.. nakonec to kámoše natolik otrávilo, že alfu prodal. -( A přesedlal na jinou značku... Já jezdim alfy dál a neměnil bych, je to z lásky a podvozek(což je hrůza u všech alf) a ostatní mouchy co maji jim odpouštim, 2.0turbo je nádherně vypadající, skvěle jedoucí motor, kterej je nedoceněnej, ale bál bych se ho, koupit si ho pro sebe!!
15.58, 30. 4. 2009, odpovědětkdyž 166 tak 3.0V6 24v..
16.01, 30. 4. 2009, odpovědět2.0V6 turbo je preto taka rarita, lebo ten motor sa vyrabal len vyslovene pre taliansky trh a predaval sa vylucne v taliansku, ako alternativa k vecsim atmosferickym 24V V6 motorom. Bolo to koli velmi vysokym poplatkom v taliansku za motory s vyssou kubaturou, kam 2.0 este nespadal ale 2.5 a 3.0 uz ano. Cize to bol motor vyrobeny z cisto ekonomickych dovodov :) a vsetky auta s tymto motorom su potom automaticky dovoz z talianska. ale ide fakt krasne, ten zatah pri zopnuti turba a jeho sycanie ku koncu pri 6000rpm, to je fakt dokonale. A nacipovanim ide vykon este lahucko hore ..... To nie je ziadny smradlavy metac sadzi typu JTD ale tak isto ani nejazdi za 7litrov na 100km ......
16.20, 30. 4. 2009, odpovědětKdyž chceš aby 2.0TB "tahala" od spoda, stačí na středový konzoli zmáčknout tlačítko STR (sport throttle responding),tím pádem je turbo seplý furt,neskutečný zážitek z jízdy, kdo nezkusil nepochopí.... A jinaj jsi asi špatně četl, cituji se : " u turbomotoru stačí dva na válec, u turbomotoru je důležitý plnící tlak.Turbomotor s více ventily na válec je jen komedie a marketing a dražší řešení s minimálními účinky na zvýšení výkonu"
18.14, 30. 4. 2009, odpovědětSTR mam aj ja na 3.0 V6, neviem ci to pri V6turbo znamena ze je nonstop zopnute turbo co sa mi ani nechce verit, turbo je predsa tak ci tak zapnute stale akurat netlaci skor ako pri 2500rpm, ale viem ze u mna je to nieco ako rychlejsia odozva plynoveho pedalu. Stlacenim toho gombika sa zmeni mapa vykonu resp vstrekovania a uz pri mensom stlaceni plynoveho pedalu auto reaguje rychlejsie a sportovejsie, na ukor ovela vyssej spotreby. Najme pri predbiehani je to super.
18.58, 30. 4. 2009, odpovědětU V6 2.0TB tlačítko STR udělá to stejný jak u tebe, ale navíc zařídí že turbo dává hned, alespoň u mojí ano.
22.58, 30. 4. 2009, odpovědětLancia 2.0 16V Turbo jede líp a 6ti kvalt nemá.166 má Z 0li na 100 psaných 8,1 s a Lancia 7,3s.A je to znát Alfa 2.0 V6 turbo je proti čtyřválci z Lancie mrtvola.
23.27, 30. 12. 2009, odpovědětJá ho mám chipnutý na 170 kw a meleš nesmyli vůbec nevíš o čem tu píšeš.
14.28, 3. 6. 2012, odpovědětAhoj kluci, mám alfu romeo 166 a nejde mně otevřít zámek u kufru, ani z auta, ani klíčem...kdybyste někdo věděl v čem může být problém, dejte mně, prosím vás, vědět. Děkuji. Zdeněk
16.55, 21. 11. 2014, odpovědět