Nehnevajte sa na mna alfaci ale alfi su podla mna skoro najviac poruchove auta na svete. To moj nissan ma 331000 km a uplna spokojnost. Moja priatelka ma alfu, stara sa o nu s laskou a maximalnym nasadenim a furt problem. A nechcem pocut keci ze baba nevie jazdit. Jazdila preteky do vrchu takze to kazdemu z nas nanda. Ma pre auta cit
18.59, 6. 5. 2009, odpovědětJestli jste ji nekupovali novou tak muže mít třeba taky najeto 400 000km:-))
19.11, 6. 5. 2009, odpovědět:-) na to nemám co říct. další důvod proč se přestěhovat na http://alfa-156.ic.cz
19.11, 6. 5. 2009, odpovědětvem toho nisana a pošli ho z první skály co najdeš, a hned budeš spravovat :-)
19.13, 6. 5. 2009, odpovědětjeho chyba, naco kupovali alfu, ked mohli kupit aj normalne auto.. keby nemal japonca v ktorom do ktoreho staci liat len benzin, ale zacal od alfy, tak by mu tie poruchy pripadali normalne.. PS: vtip na zaver.. ake je najistejsie zamestnanie v tejto krize? predsa automechanik v Alfa servise..
19.37, 6. 7. 2009, odpovědětjinač souhlasím stebou fastcrash
19.13, 6. 5. 2009, odpovědětto je pravda. Ked sme ju kupili mala overenych 46250 km. Teraz ma 66258 a uz mame za sebou devät problemov za presne 1900 eur. Sme v koncoch
19.15, 6. 5. 2009, odpovědětOvěřených kilometrů:-))))Dneska ti napíšou co chceš a kam chceš.
19.20, 6. 5. 2009, odpověděttomu se mi nechce věřit
19.24, 6. 5. 2009, odpověděthoď sem aspoň fotky té alfy nissane
19.25, 6. 5. 2009, odpovědětCo je to za motor a aky je to rocnik?
19.25, 6. 5. 2009, odpovědětA ake su tie problemy?
19.27, 6. 5. 2009, odpovědětKdyž jí budeš prodávat nechám ti svojí servisní knížku poslední zápis tam je 45038km razítko krásně čitelný takže nebude problém nechat za 200kč udělat nový tachometr ti stočí v dnešní době každý radioamatér za flašku a ŘJ taky.
19.31, 6. 5. 2009, odpovědětZiadne kilometre z knizky. Mame znameho priamo v servise takze je to overene cez servis a sme druhy majitelia. Inak je to 1,9 JTD a rocnik 2005
19.33, 6. 5. 2009, odpovědětProdam lacno alfu. 2,4 Jtd. Rocnik 2004. Kilometru 79450. Cena jenom 98000 Kc. Nebourana!!!
19.37, 6. 5. 2009, odpovědětA ake boli tie chyby?
20.26, 6. 5. 2009, odpovědětSest krat elektrika, Ramena, ale s tymy sme pocitali, vstrekovace a netesna olejova vana
20.42, 6. 5. 2009, odpovědětmoze to byt aj zly kus, u kazdej znacky kazdej serie su vzdy testovacie kusy. Vysrotene od vyroby. Ale vsetko sa da zistit, opravit len treba cloveka co tym motorom rozumie. A nie tapat v tme.
20.42, 6. 5. 2009, odpovědětA s jakým Nissanem to srovnáváš?
21.51, 6. 5. 2009, odpovědětS nissanom primera
14.53, 7. 5. 2009, odpovědětty seš primerák,-) postav si alfu 156 a nissana primeru vedle sebe, pořádně se koukni a jestli to nepochopíš tak máš asi šikmý voči!!
14.56, 7. 5. 2009, odpovědětAle jasne ze to chapem. Alfa je nadhera, to sa musi nechat. Na to sa moj nissan nechyta ale tie poruchy
15.00, 7. 5. 2009, odpovědět..já třeba žádný poruchy nemam,,teď zaklepat na dřevo´´.-) Všechno jsem si po koupi ojetýho auta vyměnil, dokoupil a jezdim na pravidelný kontroly! Ale to bych dělal s každym autem, záleží jak kdo je pořádnej..
15.05, 7. 5. 2009, odpovědětJe faktem že u alfy jsou některý výměny častěji než u ostatních aut, ale je to na jednu stranu dobře, alespoň tě to nutí mít auto neustále v top stavu..
15.08, 7. 5. 2009, odpovědětTo že to stojí spoustu peněz, mě ze začátku taky mrzelo, ale to auto ti to vrátí, aspoň ten pocit kterej ze svý alfičky mam je k nezaplacení.. ))
15.10, 7. 5. 2009, odpovědětTak já před koupí Alfy dojel s autem k mechanikovi a ten ji celou prolezl, takže jsem rovnou při koupi věděl, do čeho jdu a nejsem ničím překvapen, Co bylo potřeba se udělalo a teď jsem bez problému. Jen kontroluji provozní kapaliny a těch pár minut týdně, které tomu věnuji mě nezabijou. Takže opravdu záleži na kusu a na tom, jak se o ni kdo stará a v jakém byla stavu.
15.11, 7. 5. 2009, odpovědětTo Nissan: Naprosto souhlasím, je to italský křáp. To hovoří za vše.
16.50, 7. 5. 2009, odpovědětJe úplně jedno kolik má najetých. Nepasující díly už z výroby. Provedení italské /mizerné/, konstrukčně s pochybnostmi.
16.52, 7. 5. 2009, odpovědětty seš asi málo zakomplexovanej Čechoušek primitif.ú)
16.54, 7. 5. 2009, odpovědětnezáviď...
16.55, 7. 5. 2009, odpovědětaž moc i na českýho Honzu...)))
16.56, 7. 5. 2009, odpovědětChodí k nám do fabriky dílce od italských soudruhů. Třetina se musí opravovat, třetina se dá jakžtakž použít s pomocí kladiva, a třetina jde rovnou do slévárny do pece.
17.00, 7. 5. 2009, odpovědětMám už druhé italské auto, říkal jsem si že už nikdy žádný Fiat. No, nakonec jsem koupil zase a už nikdy víc.
17.02, 7. 5. 2009, odpovědětNevim co chodí k vám do fabriky, ani co tam opravuješ po italech, ale koukám co to chodí sem, Nissan a Honza a vidim jakej je mezi náma rozdíl.. Zatimco já jsem se svym autem spokojenej a nemam jedinej problém, dělá mi samou radost.. Tak ty seš z toho svýho fára úplně vystřelenej a vodvařenej, že lezeš na fóra o italskejch hřebcích a snažíš se druhym kazit jejich radost těmahle nepodložitelnejma kecama,, chlapče prober se a udělej si taky něčim radost!.-) Ciao
17.07, 7. 5. 2009, odpověděttrefa!
17.08, 7. 5. 2009, odpovědětNěkomu asi stačí ke štěstí málo.
17.10, 7. 5. 2009, odpovědětJo a tady seš na fóru Alfa Romeo..Anonima Lombarda Fabbrica Automobili založenou roku 1907... Fiat asi ani fan klub nemá.( skus to!
17.12, 7. 5. 2009, odpověděthledej šmudlo..
17.13, 7. 5. 2009, odpovědětNo rozdíl mezi náma myslím bude, ty nepoznáš pod kterým deklem je u auta motor :)
17.13, 7. 5. 2009, odpovědětFiat je Fiat, já mluvím o všech Fiatech i o Alfě a o Lancii.
17.14, 7. 5. 2009, odpovědětty lidi jsou asi blázni,-) jako bych měl fábii 1.2HTP a na fóru o Audi A6 si stěžoval jaká je to mrdka... vsadim se že máš punto v dieselu a sereš se sem, aby sis vylil prudy co do tebe leje horem dolem manželka nebo matka jakous koupil sračku..))
17.15, 7. 5. 2009, odpovědětJá měl Lancii Deltu a teď mám AR156-ku.
17.16, 7. 5. 2009, odpovědět156: Konstrukčně špatný podvozek, jako u jiných italů - dělá jim problém synchronizovat převodovku, elektrika - škoda slov, motor - problém dát dohromady.
17.19, 7. 5. 2009, odpovědětpojď, ještě si vilej srdíčko.. pověz nám co tě trápí!-.)
17.19, 7. 5. 2009, odpovědětvždyť ano, tos nevěděl, italové mají nejhorší podvozek, hlavně alfa a ta elektrika o tom mi ani nemluv,, a ty motory- takový výkon... hrůza ty auta!
17.21, 7. 5. 2009, odpovědětvYlej se píše. Předložka VY s tvrdým Y a lej od slova lít.
17.22, 7. 5. 2009, odpovědětchlapče seš úplně mimo, tady všichni vědi s čim jezději, to jen ty asi tápeš.. alfa neni auto pro lidi jako seš ty! možná se nauč řídit, abys ocenil co Alfa Romeo, jedno jaká, řidičskému srdci nabízí.. Ty bys nepoznal rozdíl mezi šlapacim kačerem a Ferrari..mongolíku..
17.24, 7. 5. 2009, odpovědětTakže už si ten motor našel :o) A kde teda byl? Vpředu nebo vzadu?
17.25, 7. 5. 2009, odpovědětAha 15-ti letej fracek co dostal jedničku z gramatyky
17.26, 7. 5. 2009, odpověděthele já ho tam neměl? asi mi ho ty italové zapoměli namontovat-))
17.26, 7. 5. 2009, odpovědětZ gramatiky, vilejši :o)
17.26, 7. 5. 2009, odpovědětmůžu se stavit u vás ve slejvárně..?
17.27, 7. 5. 2009, odpovědětpotrefená husa nejvýc kejchá-)
17.28, 7. 5. 2009, odpovědětTam já nedělám, konstruktérů forem tam mají dost.
17.28, 7. 5. 2009, odpovědětNejVÍC. Mluvíš vůbec česky? :)
17.30, 7. 5. 2009, odpovědětrád bych s tak chitrym člověkem velice přýnosně dyskutoval dál, ale u nás ve firmě se musí občas i makat.. To neni náká slívkárna blbostí.. měj se a ať ti to příště jezdí! Ciao Bambino -))
17.32, 7. 5. 2009, odpovědětZdar, soudruhu generále.
17.34, 7. 5. 2009, odpovědětTak to je mazec...
18.04, 7. 5. 2009, odpovědětHonzo, nechápu jednu věc, proč nadáváš že nechceš fiata když máš alfu,je to jedna společnost a používá nějaké stejné technologie,ale ty auta jsou JINÁ a samozřejmě alfa má neduhy jako každé jiné auto,když ti to tak vadí tak ho prodej a kup si kolo... tam určitě nebudeš mít problémy s elektrikou ani s nápravama...ukaž mi 10 let starý auto s najetejma 200000km kde nebu žádnej problém a hned si ho koupím takový auto neznám...neexistuje...jinak díly podvozku když odejdou tak to není závada,ale je to spotřební věc...
18.05, 7. 5. 2009, odpovědětSouhlas s názorem Standy. Mimochodem Honzo, jel si vůbec kdy v Alfě 156? Mají snad nejlepší podvozek, se kterým sem kdy jezdil. A vystřídal jsem dost aut. A dávat dohromady Fiat a Alfa...to opravdu můžeš rovnou jít hanit škodovky na forum passatu...spíše to vypadá, že auto nemáš a jen si tu vyléváš závist. Nejsi ty jeden z těch, co tráví čas venku tím, že škrábe auta jiným?
18.25, 7. 5. 2009, odpovědětprojeďte nějakou zatáčku s alfou (co to dá) a pak sedněte do tý primery nebo do fiata, rozjedtě to na stejnou rychlost a projeďte zatáčku. U alfy trpí podvozek, to je pravda, ale když se o něj člověk stará a má ho v pořádku tak ho ten podvozek nezklame a nepřekvapí. Taky jsem se tady dřív hádal když někdo psal že je alfa šmejd i když v tom nikdy nejel ale to už je za mnou. já vím jak se s alfou jezdí a jsem víc než spokojenej. A hlavně s tím nic nenadělám protože tupouni byly, jsou a budou. Zdarec a Cuore Sportivo.
19.11, 7. 5. 2009, odpovědětBYLI. Ti tupouni, ti muži.
19.26, 7. 5. 2009, odpovědětA ten blbec.
19.32, 7. 5. 2009, odpovědětKdyz uz ten nissan,urcite spolehlivejsi nez alfa ale alfu si nikdo asi nekupuje kvuli nakupum.Muj znamy koupil novou primeru a po 70tis km odesel motor,jako staly zakaznik dostal i tesne po zaruce novy.Takze vzdycky se najde neco.
19.36, 7. 5. 2009, odpovědětseš technicky chápající člověk nebo učitel čj??
19.33, 7. 5. 2009, odpovědětMimochodem, tady v tomto tématu se ohledně názoru, že Sparta je prostě nejlepší, ohradili dva lidé a oba AR156 vlastní. Aby nedošlo k nedorozumění, já nemám nic proti nekritickému nadšení, koneckonců, nic jiného vlastníkům Alfy víceméně nezbývá. Ale abyste nedopadli jako tento pán: http://fotbal.sport.cz/fotbal/liga-mistru/149661-fanousek-v-keni-se-po-vyrazeni-arsenalu-obesil.html
19.36, 7. 5. 2009, odpovědětTo Standa: Zkus to přečíst celé. Já vím, moc písmenek, ale přece...
19.37, 7. 5. 2009, odpovědětnissan je šmejd!
19.44, 7. 5. 2009, odpovědětFastcrash, o co ti ide? ty si zase ten neskutocne rychly samovrah v alfe? Prechadzaj si zakruty tak rychlo ako len chces len ma nezostrel z cesty ked pojdem okolo na nissane. Ale mozem sa posadit aj do GTR-ka a uvidime kto tu zakrutu prejde rychlejsie
19.45, 7. 5. 2009, odpovědětjá to četl celý a pořád jak .... někoho opravuješ... a ty máš GT-R?? pokud ho máš tak se do něj posadit můžeme,ale pokud ho nemáš tak asi dost těžko...jo jinak do modelu GT-R se nevejdu:-)
19.47, 7. 5. 2009, odpovědětStanda: V kterém fastfoodu prodáváš? :o)
19.50, 7. 5. 2009, odpovědětNemam GTR, ale uz som mal moznost ho soferovat. Skoro ako alfa len sto krat lepsi
19.52, 7. 5. 2009, odpovědětNechápu proč porovnáváte AR156 a Nissan GT-R, dyt je to něco úplne jiného, a hlavně úplně jiná cenová kategorie. Nedavno sem koupil nádhernou Alfu 156 2.5 V6 za 90tis. Pochybuju že za takové peníze koupite tak parádně jezdícího Nissana a to nemluvim o vzlhedu. Prostě za málo pěněz hodně muziky.
20.07, 7. 5. 2009, odpovědětStanda: Já GTR nemám. Ale všiml sis, že ten kdo o něm psal, psal slovensky?
19.53, 7. 5. 2009, odpověděttak to se ti omlouvám,to sem si nevšiml..
20.00, 7. 5. 2009, odpovědětI to nic.
20.01, 7. 5. 2009, odpovědětnissan: já taky měl možnost řídit bmw m5 a kde co,ale o tom se nebavíme ne??bavíme se o autech který máme...jinak kdo měl nissana v mým okolí tak problémy byly stejně jako na každým autě,akorát svezení nestálo za nic a prodával ho..
20.02, 7. 5. 2009, odpovědětale jasne. mam strach, ze na alfe co ma 66tkm si musel menit ramena, co byvas v hornej dolnej a su tam len polne cesty? ale furt na tom co si napisal nevidim nic co by mohlo stat 1900 eur. a ty si myslis ze tvoj nissan je v dobrom stave? poznam ludi, co ked im hovoris, co si na aute pomenil, tak ti povedia: ja co mam auto, som este nemenil nic a potom ho nastartuje, odvezes sa s nim a je to vrak prveho stupna a ten dotycny si este pochvaluje ako super to jeho auticko jazdi.
20.03, 7. 5. 2009, odpovědětsrovnávat GT-R a Alfu to už tady dlouho nebylo. Teď půjdu na nějaký forum klubu škody 120 a budu tam prudit že moje alfa jede líp (taky blbost,ne?). To s těma zákrutama jsem myslel tak že alfa má ten podvozek dobře naladěnej (to že rychle odchází pokud jezdí člověk jako prase je už věc jiná). Moje 156 2,5 V6 je 11 let stará a pořád drží krok s dobou (samozřejmě s autama stejné kategorie). koukněte se na nějakýho 11 let starýho nissana.Tak o co tady vlastně GO?
20.14, 7. 5. 2009, odpovědětto Honza: tusim si este aj obmedzeny, ked si nepochopil, ze Luciano si z teba robil kozy s tou cestinou? to som pochopil aj ja co som Slovak. ALFA FOREVER, mimochodom mam druhu 156 a dalsie moje auto bude 159. Takze ALFA FOREVER AGAIN
20.15, 7. 5. 2009, odpovědětAle Jurko ukaz mi ktora alfa vydrzi mat 66000 km jedni ramena. A kolko si myslis ze asi stoji napr.riadiaca jednotka? A keby som sa nastval mozno by som z vas take dve tretiny poslal domov na sturci s mojim nissanom.
20.29, 7. 5. 2009, odpovědětA ano, myslim ze moj nissan je v dobrom stave. Ked pocitam tak som na nom najazdil ja osobne cca 74500 km a zatial ma stal rozvody, dve ziarovky, olej a jedna ziarovocka v budikoch. Inak mam na nom 331000 km
20.34, 7. 5. 2009, odpověděttak pěkně jste to pánové rozjeli :-) nicméně omezenost Hozny mě opravdu dojímá. jak to tak čtu, tak jsou vlastně všechny auta akorát sračky, na kterých se něco sere. nejdřív alfa, potom nissan. ale kamaráde, to tu všichni víme, že se auta prostě opravovaly, opravují a opravovat budou. takže něco nového nemáš? fakt si kup kolo a smrkej mámě do sukně. a pro Nissan: s tím porovnáním alfa 156 vs Nissan GT-R, to jsi trochu ulít ne? neporovnávej neporovnatelný. jezdil jsi v 8C? asi ne. já taky ne, ale 100% jsem si jistý, že ten výkon na zadních kolech bude daleko zábavnější než 4x4 GT-R (i když dokáže přehodit 100% výkonu na zadek, ale to nebude vždy).
20.50, 7. 5. 2009, odpovědětA svíčky, filtry, pneu, desky, kotouče, čepy a tak dál jsi neměnil??
20.53, 7. 5. 2009, odpovědětNie, vazne som nic ine nemenil. A neviem ako to povedat ale viezol som sa aj v C8. nie sam ale ako spolujazdec a velmi kratko. Ma to super vykon ale iny priebeh vykonu ako GTR.
21.02, 7. 5. 2009, odpovědětno protože GT-R má turbo, tak musí mít jiný průběh. i tak jsou to podle mě dost odlišná auta, ale psal jsem 8C jen proto, že to je NEJ model alfy. a jestli jsi se vezl až jako spolujezdec, tak jenom tiše závidím :-)
21.06, 7. 5. 2009, odpovědětSorry, menil som aj gumy. Ospravedlnujem sa. Ale sviecky, filtre, capy a ani kotuce nie
21.04, 7. 5. 2009, odpovědětC8 je vysokootackova supa ale netlacila ma do sedacky tak ako GTR. Fajn zazitok. Aj F430 je super. Aj diablo!
21.13, 7. 5. 2009, odpověděttak to bych po tobě teda auto nechtěl, protože tyhle věci se po určitejch kilometrech měnit mají a potom teda dost zanedbáváš údržbu... to jsou věci,který nemusíš třeba nutně vyměnit ani na alfě,ale každej to udělá..to je o těch investicích do auta...
21.27, 7. 5. 2009, odpovědětAle. To neni moja srdcovka ten moj nissan. Ma to uz svoje km takze co sa pokazy to vymenim. Naopak alfa bola poctivo servisovana a nepomohlo to. Proste sa len babrala a to bol drahej cukrik. Ziadne plne auto aby sa nahodou nepretazilo a podobne reci. Som rad ze aspon mna zviezla.
21.46, 7. 5. 2009, odpovědětvidis a presne ty budes asi ten pripad o ktorom som pisal. ja som nic nemenil a ako mi to slape ze? skoda reci. no a este k tym ramenam, ramena na alfe su dimenzovane na 120t km. takze je urcite spusta alf ktore ich nemenili po 66t km ako ty pises, jedine ze by sa v nej vozil magor co chodi jama nejama.
9.38, 8. 5. 2009, odpovědětVůbec bych nediskutoval s člověkem který jezdí v šuplíku s 331000 km na tacháči..to ten tachometr byl už ve třech autech nééé :-D
10.41, 8. 5. 2009, odpovědětahoj lidi já teda nevím ale mám dvě auta kde na jednom 470 a na druhém 550tis a myslím ,že to není plečka.Oboje VW TDI.téměř bez údržby. No mám ještě TDCI modeo 06 a řekl jsem si , že si konečně koupím srdeční záležitost AR 156 2,4 JTD 103KW.Dnes jsem složil zálohu a v pondělí pro ni mám jít.Jak Vás tady poslouchám tak snad jsem udělal dobře , jen doufám že se mi nevykucká.Fiatů jsem měl Ritmo,Tipo,Punto,Cromu a Mareu a Supermiafiorku v pohodě.Klasika sem tam něco .Tahle Alfička je sice 01 najeto 160tis podle servisky ,ale hlavně podle PC to souhlasí.Byla řáchlá ma facelift na 04 i zadek a sport óvní paket co Alfa dávala.Nová ramena desky kotouče rozvody olej no prostě vše.A když jsem včera šel číhnout do lakovny jak tam kamarád stříka moje jiné auto a uviděl jsem tam tohle ..musel jsem to mít.A hlavně chip na 280 PS 400nm.Chtěl jsem kombi a mám sedan.Tak opravdu doufám že budu patřit do té skupiny spokojených lidiček co vlastní Alfu Romeo.Jsem člověk , že pokud něco začne klepat ihned se pídím a dávám nové. Ze zkušenosti musím říc , že nejméně poruchové auto je VW, ale Alfa je Alfa ty tvary je to bomba.A jelikož už najezdím jen cca 25 ročně tak si to mohu dovolit.
2.12, 15. 8. 2009, odpovědětchip na 180PS sem se překlep
2.14, 15. 8. 2009, odpovědětNeznamena,ze kdyz to nandala tobe,tak to nanda kazdemu znas!Znamej ma 350Z a reknu ti,myslel jsem ze je to lepsi kara!Rve mu to jak prase,jakokdyby jel tak 200 a ve skutecnosti jede tak 50!HNISSANI jsou smejdi!To prece kazdej ví!A kdo ne tak ho jeste nepotkal z Alfou na ceste!Sami Almery,Prymerosy atd!Ve stejne tride jako je Alfa 156 neni lepsi Nissan!
12.28, 8. 5. 2009, odpovědětNeskutocne,kolko sa tu za 2 dni nazbieralo prispevkov.Zatial celych 95,ale ked niekto napise ze ma nejaky problem,tak sa to taha s odpovedou tyzden a to sa tam nazbieraju mozno 2-3.Stydim sa za vas ALFISTI,ze reagujete na taketo vlakna a nie na vlakna alfistov,ktory potrebuju pomoc.....
12.58, 8. 5. 2009, odpovědětvies to mas pravdu, ale niektore veci sa tazko daju cez text vyriesit. a alfa neni zas znacka ktora by vyrabala miliony aut rocne, takze zistit niektore veci o nej je dost tazke.
13.32, 8. 5. 2009, odpovědětno ja sa snazim reagovat na kazdy prispevok ale bohuzial som len cestvy alfista takze vela skusenosti nemam. Auto mam len par tizdnov dovezene bolo z NL. Zatial som si sithol vymenit kompelt rozvody aj s pummou, drazkovany remen ,olej, vsetky filtre okrem palivoveho a zadne platnicky a este sa chystam na prave predne horne rameno lebo cap je uz taky vylagrovany ze sa bojim ze pri kazdom raze ho odstrihne. Stym co som robil poradim vdacne kazdemu z Vas . Pri vymene rozvdov som si robil aj foto dokumentaciu pre istotu :-))
14.00, 8. 5. 2009, odpovědětNo jasne ze vsetko sa neda vyriesit cez net,ja skor apelujem na to,cim zbytocnym sa tu to forum zanasa.
20.10, 8. 5. 2009, odpovědětkdyž se k ní neumíš chovat...ničemu se nedivím,když se s autem jezdí závody o to víc je náchylnější na poruchu,keci že alfa je šmejd mě nezajímaj a určitě nejsem sám, sedni do toho svého Nisanka a jeď si někam schladit hlavu!!!!!!!!!
14.43, 9. 5. 2009, odpovědětMáte pravdu je to šmejd a leze pěkně do peněz-auto patří jak se to říká ve vaší mateřstině do Taliánska-tam je teplo a asi lepší cesty...tak A´t si jí Italové nechají...zlatý němčourský autťáky-to jsou držáky nebo i naš škodovka....
22.21, 26. 6. 2009, odpovědětTomáš Petr ti chudačku !! dalši němčourský uchil.
13.02, 27. 6. 2009, odpovědětje to sračka, Nissan má pravdu, nejhorší auto je ALFA ROMEO - FUJ!!!
7.43, 28. 6. 2009, odpovědětNissan Almera >>> nízka teplota N15 Napsáno 2009-06-17 22:39:11 (12 dní) Zdravíčo . Nevím jestli to je u aut normální ale raději se na to zeptám . Dneska jsem jel jako každý den ve městě - teplota OK - ručička v polovině. Dostal jsem se na okresku , začnu předjíždětˇ( podřazení na 4ku a plný cerez ) předjedu a jak se juknu na palubku tak zjistím že za dobu předjíždění ( cca 10-15 sekund ) mi teplota motoru klesla téměř na spod rysky - motor se ochladil . Nejde mi to do hlavy , motor byl vytočený docela dosti ( cca 4000-6000) takže by se měl spíše zahřát - ale zase na druhou stranu chápu že se mohl ochladit proudem vzduchu který tam proudil při té rychlosti - cca 140 . Je to tedy možné ? nebo je něco špatně. Dík za radu .
15.37, 29. 6. 2009, odpovědětNapsáno 2009-06-29 10:40:39 (0 dní) po delší odmlce zdravím všechny. Dnes se mi stalo to, co jsem skuteččně nečekal. V centru Brna mi přestaly z ničehož nic fungovat blinkry a dokonce i výstražné. Původní doměnka byla , že odešla pojistka - pojistky jsou však v pohodě. Dále mě napadlo, že když to není pojiszkou tak by to mohlo být tím spínacím relé (výstražná světla), rozdělal jsem ho (přitom mi vyskákali pružinky a kdoví co ještě), a zjistil jsem,že mi to nic neříká a že to bude (byxlo) asi v pořádku, nicméně jsem se nyní vrátil z vrakáče s jiným relátkem a zase nic. Tudíž Vás prosím o nápady a rady čím by to mohlo být resp. co ještě zkontrolovat ? Snad ještě kontakty na páčce blikrů ? el. kabeláž k relátku ? děkuji. Jo jedná se o Nissan Primera P10
15.59, 29. 6. 2009, odpovědětNapsáno 2009-06-28 13:18:55 (1 dní) Ahoj všichni. Mám takový problém se svojí Primerou z 97roku s GA16DE. Při 4,5tis otáček začne cukat . Do tý doby nic, ale přesně ve 4,5tis to začne škubat. Na 2rychlostní stupeň když podržim plnej plyn, tak to otáčky vyletěj až do nahoru do 6tis bez jedinýho cuknutí, ale na další rychlosti už to škube a ani se přes hranici 4,5tis otáček kvůli škubání někdy nedostanu. Mám nový vzduchový, palivový a olej. filtr, nový olej. Auto když jsem ho před měsícem koupil, tak bylo na diagnostice - žádná chybová hláška. Mechanik v nissanu řikal jak je to pěkný zachovalý auto a motor že jde supr. Má najeto 182tkm, Měl jsem vyndanou svíčku a byla ok (nezanesená, atd - předpokládám že ostatní na tom budou podobně - NGK BR5 - nebo tak nějak). Jinak auto normálně startuje. Akorát když dám plyn někam za půlku, tak necejtim rozdíl v tahu a spíš mám pocit jako by se začalo auto trošku dusit . Můžete mi někdo poracit co s tím mám zkusit udělat??? napadaj mě jenom nový svíčky, ale cuká to jen přesně od 4,5tis, což mi přijde divný. Ještě mě napadla lambda, ale to by bylo na diagnostice vidět a poznal bych to asi i na spotřebě. Díky moc za každou radu
16.00, 29. 6. 2009, odpovědětNapsáno 2008-11-01 15:12:55 (240 dní) Čussík. Poradil byste mi někdo s jedním problémem? ted dva dny pociťuji když víc přidám plyn takové podivné chrastění od motoru . Oč by mohlo jít? Díky za každou radu. Mám Micru 160SR
16.02, 29. 6. 2009, odpovědětNapsáno 2009-06-28 14:01:23 (1 dní) Nechal jsem si měnit brzdovou trubičku od pravého zadního bubnu. Kluk co mi to měnil mi říkal že musí vyndat nádrž (ptrubička vede nad ní). To vše je OK. Výměna proběhla a já sedl do auta a při rozjezdu škubání. Po chvilce ok, přeřazení na 2 a zase dušení, jen chvilku a zase ok. A to mi dělalo při každém přeřazení.Dělalo mi to asi 10km. Pak jsem zastavil. A po 4 hodinách opět vyrazil a vše je OK. Nevíte o co mohlo jít? Myslel jsem prvně že spojka, ale to se jakoby dusilo. Ne že by prokluzovalo
16.04, 29. 6. 2009, odpovědětMam P11 1,6 1998 a následující problém. Když je motor v tahu, tím mám na mysli že třeba na dvojku při 2000 ot. na to šlápnu trochu víc, tak je z venku slyšet cvakání, které je závislé na poloze plynu, čím víc šlapu, tím se cvakání zrychluje. Je to slyšet jen při otevřeném okénku a jízdě podél svodidel například. Věděl byste někdo o co jde....? Díky moc
16.05, 29. 6. 2009, odpovědětPane bože NISSANE běž s tím tvým nissane do prdele, a nasaď si primeros na hlavu! Tebe potkat na silnici buď tě přeskočím nebo rovnou zadupu do asfaltu! NISSAN si koupi šikmookej teplouš ale ne muž co ma péro na správným místě a miluje emoce, vášeň, nadšení. Alfu kupujes serdcem a NISSANA prdelííí. Chápeš? Sednu do primery a pobliju se, hned! Sednu do své 156 2,4 JTD SW v šedé kuži a když šlapnu na plyn začínám ejakulovat, rozumíš tomu slovu? DBL :D
13.42, 30. 6. 2009, odpovědětjaponec az na konec.. posledne do rady
15.00, 30. 6. 2009, odpovědětpravda mluvící-jdi do prdele
16.45, 30. 6. 2009, odpovědět99% to tu je sami K...t.
18.12, 30. 6. 2009, odpovědětNissan: A ty jsi jeden z nich když tu lezeš trdlo jedno
19.15, 30. 6. 2009, odpovědětJa som mal a to zdôraznujem mal skoro novu alfu o ktoru som sa staral z laskou. No nepomohlo
19.19, 30. 6. 2009, odpověděthttp://www.aukro.cz/item669813782_nahradni_dily_nissan_primera_p10.html NAŠEL JSEM JEHO AUTO NA AUKRU TAK SE MRKNĚTE:-)))
21.18, 30. 6. 2009, odpovědětmoc pěkný nissan
21.47, 30. 6. 2009, odpovědětčubči syn: jebem tvojej mame p..u!
15.22, 1. 7. 2009, odpovědětvy jste fakt banda blbců. podvozek fakt moc nevydrží, ale to není problém ani tak alfy jako obecně konstrukce. varoval jsem jednoho známého před koupí audiny, že ho bude taková podobná kasička jako moje alfa. nevěřil. a potkaly ho ty samé problémy jako mě... to že je provozně náročná jsem před koupí tušil. ale ten jízdní komfort mi za to stojí.
16.05, 4. 7. 2009, odpovědětten předchozí příspěvek byl ode mne. chtěl jsem akorát říct, že koupí 10 let starého konstrukčně komplikovaného auta je bláznovství.
16.11, 4. 7. 2009, odpovědětTo víš Alfa není auto pro socky !!!
20.20, 6. 7. 2009, odpovědětMily Nisan. Uprimne ti zavidim tvoj nisan a tvoj bicigel. Tvoja priatelka mala s Alfou vydaje, no a?? A co jako? To teraz co tu mame vsetci plakat, ze musela platit? resp. ty, neviem kto je sponzor vazho vztahu... ;) Tak si kur.a jazdi na bicigli alebo ona do roboty, ked nechcete platit servis tak tu zakladas topic, ze dpc si musel platit nejake poruchy.Ked mas vidlicu za 50 litrov preco si nekupite s frajerkou nove auto a hotovo! Ta zrovnam hned!
23.51, 7. 7. 2009, odpovědětJede jeptiška taxíkem a zpozoruje, že si ji taxikář neustále prohlíží # ve zpětném zrcátku. Ptá se ho tedy: "Proč na mě neustále hledíš, synu? # Máš něco na srdci?" "Ale... mám, ale to se nehodí říkat," povzdychne # Si taxikář. "Synu, mně můžeš říci cokoli, jsem v řádu již dlouho a # lecčemus # jsem zvyklá," povzbudí jej jeptiška. "Nu, sestro, již od dětství mám # tajné # přání, aby mi ho jeptiška vykouřila," svěří se taxikář. "Tvoje přání se # ti může splnit, ale musíš ty splňovat dvě podmínky,"odvětí jeptiška. "A # jaké, sestro?" zvědavě se ptá taxikář. # "Musíš být svobodný a katolík," # na to jeptiška. "No, ale já obě podmínky splňuju!" zaraduje se taxikář. # "Tak někde v klidu zastav," poradí mu jeptiška. Taxikář zastaví na # opuštěném # místě a jeptiška se dá do kouření. V tom si všimne, že taxikář brečí. "Co # se stalo, synu? Proč pláčeš?" "Víte, sestro, já jsem vám lhal. Já jsem # Žid a ženatej..." # "Nic si z toho nedělej, synu. Já jsem Milan a jedu na karneval..." a druhy Žába se ptá vlka: "Co to kouříš?" Vlk na to: "To je tráva, žábo!" Žába: "A jak se to kouří?" Vlk: "Hele žábo, to musíš dát toho největšího práska přímo do plic a dlouho to udržet." Žába: "A jak dlouho to mám v sobě podržet?" Vlk odpoví: "Tak dlouho, jako bys plavala pod vodou, na druhou stranu řeky a zpátky." Žába si dá práska a skočí do vody. Nevydrží to a na druhém břehu se vynoří a vyfoukne. Tam na ni kouká hroch a hned se ptá:,,Žábo, co to tady provádíš??" Žába: "Ale... učím se kouřit trávu." Hroch: "Já chci taky!" Žába: "Tak to musíš na druhý břeh, tam je vlk a on tě to naučí." Hroch plave, plave, vynoří se na druhým břehu. Tam na něj vejrá zhulenej vlk s vypoulenýma očima a křičí: ,,TY VOLE ŽÁÁÁBO!!!! UŽ VYFOUKNI!!!!"
1.14, 8. 7. 2009, odpovědětNISSAN:) UZ NIKDY PROSIM NEPOROVNAVAJ ALFU S NISSANOM..MEDZI TYMYTO DVOMA ZNACKAMY JE NAOZAJ PRIEPASTNY ROZDIEL..A VO VELA VECIACH.. NEPISAL BY SOM TI TO KEBY SOM NEROBIL PRE JEDNU NEMENOVANU JAPONSKU ZNACKU A PRITOM NEVLASTNIL ALFU..UZI SI BICYKEL.
12.12, 8. 7. 2009, odpovědětAlfa je chráp Bol som milovník tejto znacky a vlastnil som viacero modelov 156 a taktiež donedavna aj 159 a s kazdím len problémi Teraz mám golf a nemožem sa sťažovať aj ked alfa je životný štíl
22.19, 13. 10. 2019, odpovědět