cau mam sportovni filtr na 1.8 ts ale nejsu si jistej zda je jedno jak ma byt udelane dlouhe sani misto puvodniho . nevite nekdo o tom neco ? dik
18.46, 20. 5. 2009, odpovědětčím kratší tím lepší.
18.51, 20. 5. 2009, odpovědětJaks na to přišel?
19.21, 20. 5. 2009, odpovědětPodle šulína:-))
19.24, 20. 5. 2009, odpovědětjednoduše. je to totiž jedno jak je to dlouhý když to nebude kilometr ale čím kratší tím menší problémy s případnou netěsností. na některý auta,když to jde, se dává filtr rovnou na klapku nebo karburátor. jediný co je důležitý dodržet aby to mělo smysl je zamezit nasávání ohřátého vzduchu od motoru.
19.37, 20. 5. 2009, odpovědětKdyž myslíš...
19.43, 20. 5. 2009, odpovědětNo ono je to trochu složitější, než otázka délky. Ale všeobecně, krátké potrubí - vysoký výkon se současnou ztrátou kroutícího momentu v nízkých otáčkách, dlouhé naopak. Je to otázka konstrukce a měření. Nedá se říct, že když to prostě zkrátím, že to bude apriori lepší. Záleží taky na průběhu tlaků v sacím potrubí při různých otáčkách. A když ses tu dotkl karburátorů, nemůžeš srovnávat vlastnosti motorů s vícebodovým vstřikováním a motory s karburátorem nebo monovstřikem. Základní rozdíl mezi nima je v tom, že narozdíl od MPI, které nasává čistý vzduch, nasávají směs vzduchu a paliva. No a tak dál, prostě, no.
20.14, 20. 5. 2009, odpověděttak ja jsem natahl potrubi od vahy vzduchu az do praveho rohu pred tu malou mrizku vedle mlhovky na prave strane z pohledu ze predu auta ,tak snad dostatek cerstveho vzducuhu je zajisten .na tom odkazu co tu byl dan me prijde zezen filtr je dost blizko motoru tim padem si myslim ze nasava hodne ohrateho vzduchu .
5.57, 21. 5. 2009, odpovědětMůže mi někdo konečně vysvětlit co přesně sleduje montáží "sportovního" filtru? K čemu je to dobré? Rád se poučím.
10.14, 21. 5. 2009, odpovědětKromě většího kraválu je to k ničemu, jo a ještě to má jednu výhodu, že dřív zasereš váhu, to v případě montáže přímo na ni. Ale na to si musí asi každý přijít sám.
10.44, 21. 5. 2009, odpovědětzasrat váha se nemůže když se nainstaluje kvalitní filtr jako třeba KN nebo GREEN. pokud se tam dá nějaký co se za 400kč prodává na benzínce tak ano. Montář kvalitního sportovního filtr za dodržení podmínek že to nebude nasávat ohřátý vzduch přinese větší pružnost motoru a malinko zvýší výkon a kroutící moment.ale fakt jen malinko.ale vytáčí se ten motor o poznání víc.
14.12, 21. 5. 2009, odpovědětBobin, mě je to jasné, já jen zkouším jestli tu někdo nepřijde s nějakou originální neotřelou teorií.
20.38, 21. 5. 2009, odpovědětNapř. jakým způsobem se ten výkon a kroutící moment malinko zvýší?
20.40, 21. 5. 2009, odpověděttřeba že si motor může rychlejc nasát víc vzduchu?
21.01, 21. 5. 2009, odpovědětHmm...a jak se do válců toho "víc vzduchu" dostane?
21.08, 21. 5. 2009, odpovědětvejfukem!!! to jsou otázky.
21.10, 21. 5. 2009, odpovědětTak dobře, dejme tomu, že se nějakým záhadným způsobem zvýší objem nasátého vzduchu do válců. A co se děje dál? Jak se ten výkon zvýší?
21.16, 21. 5. 2009, odpovědětMimochodem vejfukem je to docela možné, díky rozhozenému časování a překrytí ventilů.
21.18, 21. 5. 2009, odpovědětu mojí V6ky to znát je!!
21.27, 21. 5. 2009, odpovědětDobrá, tak se nerozčiluj. Někdo si věší na záda pohanku, jiný ionizuje vzduch, další se modlí k bohu všemohoucímu. Víra je víra.
21.34, 21. 5. 2009, odpovědětnení to jen pocit.opravdu je to znát!ale já vím jak to je a že to u mě funguje a nebudu o tom někoho přesvědčovat.
21.37, 21. 5. 2009, odpovědětA jak kluci prosim vás jezdí terenní auta co mají vyvedený sání až na střechu auta?
21.49, 21. 5. 2009, odpovědětco to je proboha za otázku?
21.53, 21. 5. 2009, odpovědětNo tam je 2 metry potrubí.Pojede to?
21.56, 21. 5. 2009, odpovědětno pani tak teraz ste ma nepotesili!ja mam na mojej alfinke filter bmc presne tak ako je na tomto obrazku http://free.zoznam.sk/fotogaleria/alfa-156 takto som to kupil.ale ten teply vzduch ma znepokojil pretoze tam je fakt horuco ked ju prehanam!takze otazka znie-myslite ze mi tam viac skodi ako prospieva?alebo co s tym spravit aby to bolo ok?dik za rady!
22.26, 21. 5. 2009, odpovědětjá to mám na Vžce stejně.jen mám tu hadici na vodu co je hned pod tím filtrem omotanou termopáskou aby to nesálalo přímo k filtru a mám od nárazníku až k filtru přivedený čerstvá vzduch hadicí.takže když je auto v pohybu tak filtr nasává studený vzduch.není to pořád ono ale stačí to. pokud jsi fajnšmekr tak si vyrob leštěný kryt okolo toho filtru a hadici sání taky omotej termoizolační páskou. taky se na to chystám.
22.34, 21. 5. 2009, odpověděthm... tak hned zajtra idem na to!tu hadicu obalim mirelonom-izolacia na rozvod kurenia a teplej vody na stavbach.avyriesim ten privod cerstveho vzduchu!tak diky moc za radu fastcrasch.a ozaj ako si dopadol s tym cidlom teplomera na spetnom zrkadle?
22.56, 21. 5. 2009, odpověděttak si přečti šestý příspěvek.
22.11, 21. 5. 2009, odpovědět