da se nejak zvisit vykon u 1.8 ts bez ujmy na zdravi motoru ?
15.57, 21. 5. 2009, odpovědětNejde...jedině 3,2GTA:-)
16.00, 21. 5. 2009, odpovědětbez újmy motru to jde těžko. jinak leštěný svody od motoru až dozadu, kovaný písty atd. vačky, přeprogramovat ECU, filtr atd. atd..investice cca 300 000Kč. u tohohle motoru se to ale nevyplatí. lepší je koupit GTA a pokud máš hodně moc peněz tak si ho pak nechat upravit od Autodelty. :-)
16.54, 21. 5. 2009, odpověděthttp://www.mh.cz/index.php?page=chiptuning-hodnoty
17.19, 21. 5. 2009, odpovědětpred chipem a po chipu je predpokladam mozne zmerit na nezavisle brzde?
17.26, 21. 5. 2009, odpovědětto není chip je to upravená řídící jednotka a motoru to neva, tohle nevím skus jim napsat
17.28, 21. 5. 2009, odpovědětale sou solidní myslím že jo je to známá firma
17.29, 21. 5. 2009, odpovědětjak u které společnosti. většinou to neposkytují přímo oni ale můžou vám doporučit nejbližší brzdu-samozřejmě si jí každý musí zaplatit. když už o tom někdo uvažuje tak by měl najít firmu která to čipuje s ohledem na stáří a stav motoru individuálně a ne firmu která má připravené mapy a cpe je do aut jak na běžícím pásu a je jim jedno jestli má nalítáno 5otisíc nebo 300tisíc km. jestli můžu doporučit tak www.xtuning.cz. poskytujou záruku na motor i na software a zálohujou originální mapu. v případě nespokojenosti jí zdarma vymažou a vrátí zpět do původního stavu. a chipujou s ohledem na stav motoru. už jsem se u nich informoval na podrobnosti.
17.31, 21. 5. 2009, odpovědětTak tady je záruka samozřejmá a když to nebude vyhovovat také vrátí vše zpět, a na kilometry koukají i doporučí menší zvíšení než píšou vzledem k stáří a najetým kilometrům
17.34, 21. 5. 2009, odpověděttohle je jen návrh jak to může vypadat vše je na domluvě ale ještě jsem na ně neslyšel nic špatného
17.35, 21. 5. 2009, odpovědětto co jsem psal není o www.mh.cz. protože to je taky dobrá firma. ale už jsem četl o takových lidech co to čipujou na objednávku někde u benzíny a člověk ani neví co jim tam nahráli a o záruce ani nemluvě.
17.37, 21. 5. 2009, odpovědětJo to máš pravdu taky sem to slyšel, já to od nich mám a sem spokojenej i mě klesla malinko spotřeba teda když jedu stejně jak před tím:o))))
17.40, 21. 5. 2009, odpovědětto je pravda. spotřeba většinou klesá, protože se motor nemusí tolik vytáčet než předtím při stejném stylu jízdy když je ten motor silnější.
17.44, 21. 5. 2009, odpovědětTeda chlapi sorry ale 106kw na 120kw pre takyto motor ako udava ta firma to je 100% blbost. Ved cim by ste to chceli navysit ked tam neni turbo? Ten motor je proste obmedzeny konstrukciou, objemom a otackami. Jedine co sa stym da urobit je prepisat mapu tak aby sa zmenil chod motoru a tak okaslat zakaznika ktoremu sa zda ze motor ide "inak" a zakaznik si automaticky vsugeruje ze ma vyssi vykon.
20.47, 21. 5. 2009, odpovědětmotor je z výroby uškrcenej kvůli emisím atd. každá renomovaná firma která provádí chiptuning je schopná auto nachipovat o hodně víc než uvádí v tabulkách ale bez záruky. ty hodnoty s tabulek jsou takové které ten motor vydrží. jinak přepsání mapy udělá s motorem docela hodně a ne jen dobrej pocit.
20.53, 21. 5. 2009, odpovědětchceš říct,že když chipnu u tý firmy můj 2 litr,pojede mi to skoro jako tobě V6?Tomu tedy opravdu nevěřim že by to šlo až na 174 koní..S výměnou vaček za ostrý + úprava softu v ŘJ by to na těch 177 šlo - to je + 22 koní stačí se kouknout na stránky autodelty.Jinak když bych měl těch 175 kobyl,tak by to opravdu jelo jako V6,protože 2 litr je cca o 100kg lehčí..prostě by v tom byl minimální rozdíl.Ale tomuhle chiptuningu opravdu nevěřim..Chtěl bych vidět tedy výsledky z brzdy- pokud mi to přidá 20 koní klidně do toho jdu..Ale bez turba je to podle mě nesmysl..Jestli to přidá 4 kobyly,tak je to hodně..
21.15, 21. 5. 2009, odpovědětjdi tam. můžeš si to změřit na brzdě a po úpravě znovu.když ti to nebude vyhovovat tak ti to zadarmo vrátí zpět. zjištoval sis o tom něco?
21.20, 21. 5. 2009, odpovědětJa si nechal spocitat chip na http://www.bitpower.cz/ uz si to presne nepamatuju ale hodnoty podobne jako u MH
23.35, 21. 5. 2009, odpovědětSorry tak ne Hodnoty BITPOWER: Výkon: 158 Hp / 6610 rpm Točivý moment: 186 Nm / 3320 rpm
23.37, 21. 5. 2009, odpovědětLidi, doprdele máte tady vůbec někdo aspoň rámcovou představu o tom jak pracuje 4-dobý motor? Koně tu lítají jako splašení, ňůtnmetry, rpm, kW. Dokážete vyjmenovat aspoň pracovní cykly motoru? Víte co je to střih ventilů, pohyb směsi nebo stechiometrický poměr? Jak proboha chcete jakkoli upravovat motory? Sedněte se radši v neděli k televizi a sledujte talk show na Nově, na pozadí dávají F1.
0.01, 22. 5. 2009, odpovědětvšechny firmy co dělají chiptuning z nás akorát lákaj peníze,viď Honzo. a vlastně ti co prodávají a vyrábějí sportovní filtry taky. Ty tomu nevěříš (i když to funguje) tak tady neříkej že to tak není,ju?
7.46, 22. 5. 2009, odpovědětkoľkí z vás upravovali motor? nemyslím teraz to že ste si dali nachipovať auto, ale vlastnoručnú úpravu? asi to spočítam na prstoch jednej ruky. tiež neviem kde ste nabrali také cifry ako 300 tis. kč za úpravu motora. na ebay sa dajú kúpiť turbokity za cca 800 usd. piesty stačí vymeniť za silnejšie. kované mu budú zbytočné pretože do extrémnej úpravy nepôjde. všetko sa dá len sa treba trochu rozhýbať a nie mudrovať za klávesnicou. kamarát dal do lancie 1.6 hladký benzín turbo s ducata, silnejšie piesty a ostatné potrebné úpravy. na šprinte dal dole imprezu. a s celou úpravou sa vošiel do 50tis. sk
8.44, 22. 5. 2009, odpovědětTomu nevěřim,že ten týpek s 1,6 udělal imprezzu
21.44, 22. 5. 2009, odpovědětpozri si vysledky. minuly rok tam bol jeden typek s hondou crx 1.6 benzin prekopana na biturbo - 520ps. robi reklamu na mogul
7.34, 23. 5. 2009, odpovědětno jo ale to není úprava za pár tisíc. tady se míchaj jabka s hruškama. Prostě do alfy se jentak přidělat turbo nemůže.
18.31, 23. 5. 2009, odpověděttěch 300.000kč jsem myslel za kompletní úpravu motoru tak aby se zvýšil výkon a motor nebyl hotovej po 20tisících kilometrech. pokud to někdo u 156ky zvládne za 50.000 kč tak je u mě borec. Jen ostrá vačka stojí 10.000kč pokud se nechá udělat. pokud si jí chce někdo koupit už hotovou tak 20.000kč. A např u Vžky jsou 4. Nainstalovat do alfy jen turbo a nic víc neřešit je pro ten motor smrt-alfa není japonec.
9.03, 22. 5. 2009, odpověděthttp://www.zrychlenie.sk/obrazky/ti_nasi/f_P7140124_n.jpg http://www.zrychlenie.sk/v%FDsledky/2007/kvalifikacia_kat.pdf - lancia delta (jazdec felix borbáš) tak si to pozrite. mal lepší čas ako porsche boxter. keď nájdem výsledky zrýchlenia v budapešti tak to sem hodím. a bavíme sa o 1,6 benzín. ;-)
9.05, 22. 5. 2009, odpovědětjj dobre a kdyz bych tam dal ostrou vacku tak samotna neco resi ? nebo co by bylo potreba dal tam predelat . nemate nekdo nejaky odkaz na tyto veci nebo kolik by to tede mohlo stat ?
19.43, 22. 5. 2009, odpovědětna ostru vacku sa vykasli. ked chces vykon tak potrebujes viac paliva a viac vzduchu. s ostrou vackou a turbom by si motor zlikvidoval velmi rychlo.
20.30, 22. 5. 2009, odpovědětzalezi na kolko ps chces zdvihnut vykon. ak ti staci cca 30ps navrch tak len turbo kit a doladenie softu.
20.33, 22. 5. 2009, odpovědětvačky jsou dost důležitej prvek při přestavbě motoru.neslyšel jsem totiž o tom že když nějaká firma ladí motor tak by tam dal jen turbo a poladil soft. to opravdu nestačí. a nedokážu si představit alfáckej motor (třeba V6ku) když by tam nikdo přidal turbo a novej soft a nic víc neřešil.nevěřím tomu že by ten motor běhal dlouho.
21.20, 22. 5. 2009, odpovědětHlavně to není jen tak přidat turbo.Pokud chceš přidat turbo,musíš snížit automaticky kompresi motoru-právě kvůli tomu turbu.takže ten zásah s přidáním turba není jen tak jednoduchá záležitost jako že tam někdo namontuje nějaký turbo z něčeho a motorem v podstetě nic nedělá.Motor se musí rozebrat a musí se mu snížit komprese - podle toho kolik máš v plánu zvyšovat výkon.Čím víc vzduchu tam hodláš natlačit,tím nižší komprese musí danej motor mít.Pokud bys ty komprese nesnížil,začalo by docházet k detonačnímu spalování a motor by se rychle zničil.
21.42, 22. 5. 2009, odpovědětTak tak, treba cely motor rozobrat znizit kompresiu inak by to detonovalo
18.22, 23. 5. 2009, odpovědětčus,mam také 1.8TS a chci se zeptat,jestli je to dobrej nápad ten chip od společnosti M+H,nebo ne. Mam 98,naj. 150tis.
22.15, 22. 5. 2009, odpověděturčitě je.sice to není tak učinný jako u dieselu ale je to znát. je to dobrá firma. nebo pak www.xtuning.cz.
22.26, 22. 5. 2009, odpovědětkazdej pisete neco jineho tak ja nevim na co se zkusit zamerit :( nerikam ze chcu zvisovat o 80 koni :) ale takovejch 30-40 by neskodilo :)
0.23, 23. 5. 2009, odpovědětna mobile.de je červená 156.2.0 cena myslim kolem 3,500 eu .. ale má 144 kw cip od novitecu za 12.500 eur.. (-:
1.05, 23. 5. 2009, odpověděthttp://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442
7.11, 23. 5. 2009, odpověděttady maji zajimave veci pro upravu alfy www.chevron-racing.com k zvyseni vykonu bych doporucil komplet vyfuk vcetne svodu a primi sani vyjde to tak na 35k a vykon to mozna svedne az o 10-20koni a pak nehchat odaladit RJ na brzde. Ostry vacky bych nedaval to pak ma auto uplne jinej prubech vykonu a na normalni vyuziti to pak neni. A na ten turbokit zapomente to si tam doma nikdo neda a u profiku je cena stejna jak za ojety GTA.
14.36, 23. 5. 2009, odpovědětsvody udělají strašně moc. znám člověka co je dával na gta a ten motor se prej pak vytáčel jak motorka. pak tam dal samosvor a prej ta jízda pak byla neskutečnej zážitek.
15.05, 23. 5. 2009, odpovědět