poradíte jak to vyměnit ,co rozdělat atd.? Díky moc.Jirka
11.03, 4. 6. 2009, odpovědětVybrat tlmic....
11.40, 4. 6. 2009, odpověděttak tu máš postup:zo spodného ramena si vyberieš tú priečnu šrobu. odmontuješ tyčku stabíku. /ja som ju povolil zo strany tlmiča a nie stabíku/dalej si odšrobuješ 4 šroby ktoré ti držia horné uloženie tlmiča ale pozor nie tú ktorá drží tlmič/tá najviac zapustená pod plartovou krytkou/,pretože by ti vyskočila pružina a to by bol prúser.Potom normálka posunieš tlmič smerom dole a vytiahneš celé horné rameno/samozrejme už vyhodené z čapu/aj s horným uloženým tlmiča.HOTOVO
12.26, 4. 6. 2009, odpovědětMarek: a navod na vymenu i spodniho ramena a tycky stab. by si nemel? :) moc dik
12.37, 4. 6. 2009, odpovědětspodné rameno-tak tu je postup: rameno sa drží na 4 bodoch:1-predný silenblok/2šroby/. 2-zadný silenblok/2šroby na 15klúč/. 3-priečna šroba čo drží tlmič. 4-1matica čo drží čap.Začni tým že povolíš tú priečnu šrobu a vytiahni ju von. dalej vyšrobuj maticu čo drží čap. potom už len predný a zadný silenblok.Teraz som si spomenul. že som odpojil aj tyčku stabíku pri tlmiču.Ked to všetko vyšrobuješ musiš už len vypáčiť čap a celé rameno tiež.Ja som použil aj zdvihák .Mal som vybitý zadný silenblok a robil som to asi pred 3 týždnami na dvore na miernom kopci/musím sa priznať zapotil som sa dosť/po nalisovaní nového už pohoda ale ked máš čap KO tak jedine výmena za nové rameno .Na tyčky stabíku použi len nejakú paku ked budeš zakladať nové a je to./mna táto robota stála len 20€ za kúpu zadného silenbloku.Dúfam.že som niekomu pomohol.čaute
18.57, 4. 6. 2009, odpovědětDíky Marku .O víkendu jdu na to :-)
8.15, 5. 6. 2009, odpovědětPri vyhodeni spodneho ramena treba povolit aj stabik zospodu,lebo nevytiahnes zadny silentblok ramena.
8.28, 5. 6. 2009, odpovědětJeště málá připomínka,to všechno utáhnout až je vozidlo na zemi když se všechno zatíží.
13.09, 5. 6. 2009, odpovědětpri vyhadzovaní spodného ramena netreba povoliť stabík zospodu .ja som len vyšroboval tyčku stabíku pri tlmiču. treba pákou zatlačiť na správne miesto a hýbať a je von len ho musíš mať vyhodený z čapu.Pri spätnej montáži sa doťahujú všetky šroby na fix okrem tej priečnej čo drží tlmič.Tú len ked je auto spustené zo zdviháka .Treba len vytočiť kolesá a prístup je celkom fajn. ale to je už len taká tzv.čerešnička na torte.Hotovo. ozvite sa ako vám to šlo majte sa
16.27, 5. 6. 2009, odpovědětešte jedna rada: pri povolovaní zadného silenbloku som zlomil tú dlhú šrobu tak vám doporučujem všetky šroby nastriekať wd40 ide to potom ľahšie a vyvarujete sa dalších problemov
16.32, 5. 6. 2009, odpovědětJa před třema dnama ten kratši :-)
17.25, 5. 6. 2009, odpovědětNaco by som pacil,ked si mozem povolit dva srubky?
9.38, 6. 6. 2009, odpovědětaj tak sa dá .ale zo skúsenosti by som to asi nerobil. mne vyšlo rameno asi za 1 minutu.
9.41, 6. 6. 2009, odpovědět