ahoj mam prozbicku obcas pri studenem motoru se mi stane ze ze my motor streli do sani ,mam na nem sportovni filtr a tak je to slyset problem je ze to udela jen nekdy a to same i do vifuku a kdys to toto udela tak to trva nas se rozjede ale pak vse najednou ok prosim poradte cim to muze bit diky
16.49, 14. 6. 2009, odpovědětVyser se na celý sportovní sání a uvidíš jak ti to najednou líp pojede a budeš mít po problému..Jinak to může způsobovat i plno jinejch věcí - například netěsnej ventil,špatně nastavený rozvody,vynechávání některý z cívek atd atd.začal bych ale tím sáním,to rozhodně
17.22, 14. 6. 2009, odpovědětlambda sonda - špatné dávkování paliva
18.08, 14. 6. 2009, odpovědětmne robi to iste, ties mam sport filter - 1.6 ak je studena a trosku pridam tak supa do vyfuku a sere ma to dost.som myslel ci na to pridu na diagnostike ale neviem bodaj by nam kdosi poradil,ta lambda by aj mohla, alebo fakt filter??
19.41, 14. 6. 2009, odpovědětPrvní tam dej originál sání a uvidíš.Jo,na 99 procent to způsobuje ten přiblblej filtr,kterej tam každej nacpe v domění nárůstu výkonu a bůhvíčeho ještě-jen to výkon sníží a rozhodí chod celýho motoru.To origo sání je k tomu přesně spočítaný.Můžou to dělat i jiný věci..ale to sání,to bych zkusil první
0.49, 15. 6. 2009, odpovědětja mam taky sportovni sani uz asi 2 roky a zadnej problem s tim nemam takze bych to nevidel tak jednoznacne na sani :) plno lidi ma sport. filt u plno aut a neni v tom problem .
6.07, 15. 6. 2009, odpovědětděla to jen zastudena? mi to dělá taky tak jeto studené tak to střelí do sání, mito dělá uřčítě varijátor,jak jeto teplé tak mito klepe jak dízl jak to chcípnu a pak natočím. jak budu dělat rozvody tak ho hnet vyměnim ještě 2000 tisíce a budu mít sto tisíc na tachometru.
17.08, 16. 6. 2009, odpovědětvariátor s tímhle nemá nic společnýho a vlastně ani nijak nevadí,že mlatí.Funguje pořád stejně-možná má maličko vyšší rozsah pootočení vačky,ale to je tak všechno..Klepající variátor opravdu nemá žádnej vliv na výkon a střílení do sání atd..jen dělá hluk a to je všechno.To,že má někdo pocit jak to po výměně variátoru parádně jede je spíš jen subjektivní záležitost a nebo měl špatně nastavený rozvody který musej při výměně variátoru dolu
21.24, 16. 6. 2009, odpovědětBUM... prásk.... Pif paf !!!
21.30, 16. 6. 2009, odpovědětfiltrem to 100%neni us kdys sem to mel predtim tak to delalo ted je to jen slyset a rozvody maji jeste 40 000 cas takze nevidim duvod proc je menit varior je ok meneny pri rozvodech tak nevim cim to je a zapalovani 100%ok jsem elektrikar a dokazu si to zmerit proc za studena jak se trosicku ohreje jede jak kdybi ji vistrelili a mimocodem i ten blbi filtr zvisi vikon i kdys jen treba o 3 kone zarzcene jelikoz nejde tepli vzduch do sani ale chladny
22.00, 16. 6. 2009, odpovědětZkus odpojit váhu vzduchu co to bude dělat.jako,tohle může způsobovat mraky věcí.
22.05, 16. 6. 2009, odpovědět