Čau Alfisti, uvažuju o změně vozidla na uvedené (mám mareu 1.8). potřeboval bych poradit s motorizací, info o motorech 1.8 TS i jiných...Ty TS jsou prezentovány jako poměrně problémové, další variantu vidím 2,4 JTD ale tam zas prý trpí předek pod tíhou motoru... Prej to má malej kufr, dostanu tam kočárek složený? Nenašel by se tu někdo od Brna, kdo by mi ji ukázal? Dík Marek.
9.05, 28. 2. 2007, odpovědětAhoj M., mám 2.4 JTD combi SW, jede to, sedí to, brzdí to, naložil jsem do toho složenou tří dvéřovou šatní skříň 2 metry vysokou ... kočárek si myslím v naprosté pohodě, není to stěhovák, ale není to rozhodně maličkatý, dokonce si myslím, že kdyby to nebyl combík, tak to nebude tolik sedět. Jinak je to tady vždycky benzin vs. diesel a je pravda, že 2.4 JTD je na předek náchylnější a zavěšení ti odchází rychleji, ale zase ten krouťák a pátej válec, zvuk...já bych neměnil, leda bych chtěl někde závodit, ale to s dítětem na zadní sedačce asi stejně nepůjde. Jinak teda provozní náklady jsou v pohodě, sice oleje a např. rozvody (tlumiče atd.) jsou cca o 354% dražší, ale servisní intrvaly jsou podstatně delší, takže je to zhruba na stejno.
9.57, 28. 2. 2007, odpovědět...tak jsem opět perlil jak vidím :-) ... opravuji se: ne o 354% ale o 35% a hlavně ve srovnání s VW 1.9D
13.28, 28. 2. 2007, odpovědětJá bych řekl,že díly jsou cenově srovnatelné z jinými značkami.Něco je dražší a něco zas levnější.Je to jak všude a se vším
13.51, 28. 2. 2007, odpovědětCenově srovnatelné jsou - to ne že ne, něco je jak píšeš levnější a něco dražší, ty dražší věci mají ale delší intervaly výměny (olej, tlumiče, rozvody) oproti nízkonákladovému VW 1.9D, takže je to v podstatě taky nízkonákladové vozidlo :-))
15.13, 28. 2. 2007, odpovědětzdar asi nechápu jak ta diskuse funguje. zadal jsem téma - byly reakce - a teď vidím to téma jako "re: ALFA 156 kombi..." pouze s jednou poslední reakcí od Schnella...To jsem nepochopil:( Takže ještě jednou uvažuji o AR 156 kombi cca 2000- moc se mi líbí, ale nemůžu se rozhodmout s motorem. Původně jsem uvažoval 2,4 JTD (výkonný 5ti hrnec - trpí předek), 1.8 TS (benzín mám radši, kompromis do města, výkon 106kW ok, údajná poruchovost - KO). Nyní uvažuju i o 1,9 JTD (chip) a 2.0 TS (výkon, krouťák, spotřeba podobná 1.8, větší riziko poruchy). Tak nevím - co myslíte? Co to znamená u 2.0 selespeed?
9.07, 1. 3. 2007, odpovědětDo háje!!! jak to že se tady ztratilo téma s většinou příspěvků??
22.31, 2. 3. 2007, odpovědětJam mam 1,9 SW JTD 85 kW a len spokojnosť akurat ze som to nestihol čipnuť u Sarkana ale aj tak mi to ide dobre. Ja osobne by som bral tu 1.9 JTd a najlepsie 16V :)
12.05, 28. 2. 2007, odpovědětMám SW 2.4 JTD na prodej zejména proto, že kufr je malý. Marea W. byl jeden z mých favoritů na výměnu. Motory TS neznám dokonale, ale zejména 2.0 TS je citlivá na olej a není problém jí zadřít na klice. Předek určitě trpí, ale výměna všech 4 ramen je v originálním materiálu za 6.000,-. Po Praze vydrží něco pod 100tkm.
12.44, 28. 2. 2007, odpovědět